gunnenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
Moet ik je weer kapotmaken in haxball?
Waarom nu niet meer?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Hield vroeger erg van The Black Keys ja :$
volgende keer neem ik het gewoon opquote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gunnen
jonnen, toestaan wegschenken, geven, schenken, toewijzen, verschaffen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/gunnen
ik las the black eyed peasquote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Hield vroeger erg van The Black Keys ja :$
Vond El Camino nog wel gaan, maar daarna ging het bergafwaarts met hun muziek wat mij betreft.quote:
Ja, vond ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond El Camino nog wel gaan, maar daarna ging het bergafwaarts met hun muziek wat mij betreft.
okquote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond El Camino nog wel gaan, maar daarna ging het bergafwaarts met hun muziek wat mij betreft.
zuig me pik danquote:
Dat bepaal ik zelf wel ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meng je niet in mijn gesprek.
Gold on the ceiling was me favoriete nummer op dat album.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Let's stay together till we ghostsquote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meng je niet in mijn gesprek.
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geyl hoor![]()
Neuk je dan nadien even mijn behaarde sterretje?
pas op je taalgebruik, er lezen kinderen mee in dit topic.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geyl hoor![]()
Neuk je dan nadien even mijn behaarde sterretje?
O okequote:Op maandag 26 januari 2015 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik durf geen fitties met blauwen aan te gaan
Drakequote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Let's stay together till we ghosts
I wanna witness love, I've never seen it close
Volgens mij ligt PausNicolaas nu in bedquote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas op je taalgebruik, er lezen kinderen mee in dit topic.
whehehquote:
Jij valt toch niet meer te redden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is haram maatquote:
Oke Herman!quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij ookquote:
hou je bakkes, dikkerdje dikquote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij valt toch niet meer te redden.
Mijne was Little Black Submarinesquote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gold on the ceiling was me favoriete nummer op dat album.
Haha, dat was wel mooiquote:Op maandag 26 januari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
Dit is wel minder leuk dan toen Fylax hem draaide in radio49
Imtech op shortquote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog gouden tips of ga je me weer naaien met die olie?
die komen na elkaarquote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijne was Little Black Submarines
It's late night Thursdayquote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Let's stay together till we ghosts
I wanna witness love, I've never seen it close
Draait. Volgendequote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn verzoekje is Burning van Whitest Boy Alive pls
Ik ben even dik als dat jij gespierd bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schijnt vies dik te zijnquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben even dik als dat jij gespierd bent.hahah mad op de physique die je niet hebt lol xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
mattie als ik daar foto's van ga posten wordt jij mad en jellyquote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah mad op de physique die je niet hebt lol xD
Iedereen omstebeurt. Ik zal skik ook effe opsnoren.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat gaat die Hoink Skik niet draaien dan vuige hippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |