Ja ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik die in mijn team had?
Als de rest relatief net zo duur wordt maakt het toch geen reet uitquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Je coins een weekje op je account laten staan zonder te investeren wordt keihard afgestraft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als de rest relatief net zo duur wordt maakt het toch geen reet uit
ik heb nog 1.3 miljoen waar ik niks mee doen. Misschien nog maar een robben kopen of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Je coins een weekje op je account laten staan zonder te investeren wordt keihard afgestraft.
Ik heb er nog 800k op staan, maar ik heb het gevoel dat ik met alles al te laat ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Je coins een weekje op je account laten staan zonder te investeren wordt keihard afgestraft.
NIF's lijken minder hard te stijgen dan IF's. Zeker als er 100k packs mochten komen (daar zitten geen oude IF's meer in natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb nog 1.3 miljoen waar ik niks mee doen. Misschien nog maar een robben kopen of zo.
Ligt eraan hoor, Ribery is bijv. van 200k naar 450k gegaan. dat is toch net zo hard als de meeste IF'squote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NIF's lijken minder hard te stijgen dan IF's. Zeker als er 100k packs mochten komen (daar zitten geen oude IF's meer in natuurlijk).
Maar als er jumbopacks komen daalt Ribery waarschijnlijk eerder/harder dan IF's.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, Ribery is bijv. van 200k naar 450k gegaan. dat is toch net zo hard als de meeste IF's
IF vidal is inmiddels ook al 800kquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog Aguero en IF Vidal
Crap.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF vidal is inmiddels ook al 800k
Zou kunnen, maar tot nu toe bleek dat elke keer toch nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar als er jumbopacks komen daalt Ribery waarschijnlijk eerder/harder dan IF's.
In 14 ook nog wel rond deze tijdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:13 schreef DuTank het volgende:
De FUT markt is niet meer wat het geweest is
In FIFA13 was alles nog normaal.
Zegt de man die uit het verleden kon concluderen dat Pogba zou terugzakken naar 1.6 miljoenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
tevens, niet aan nieuwe realiteit kunnen wennen. zit ik hier soms met een stelletje opa's "vroeger was alles beter"
Autobuyers zijn supermarkten, en wij zijn de buurtsupersquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 14 ook nog wel rond deze tijd
En och, SIF Pogba is nu iets van 25 euro? Vorig jaar was die 600k ofzo en dat was dan dik 40 euro geweest.
Het enige dat nu echt kutter is, is dat je nu nauwelijks meer geld kunt verdienen aan FUT als "eerlijke particulier" .
Nou dat de IF's op maandag "meestal" gedurende de dag zakken heeft natuurlijk niets met een oude of en nieuwe markt te maken timmy dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt de man die uit het verleden kon concluderen dat Pogba zou terugzakken naar 1.6 miljoen
IF's haalden voor het TOTY toen de markt nog een beetje normaal deed doorgaans op zondag hun dieptepunt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou dat de IF's op maandag "meestal" gedurende de dag zakken heeft natuurlijk niets met een oude of en nieuwe markt te maken timmy dat weet jij ook.
daarvoor maakt het geen fuck uit of hij nou 2M is of 200K.
Tuurlijk wel, want juist bijna altijd zijn 's ochtends de prijzen lager dan 's avonds met die IF'squote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou dat de IF's op maandag "meestal" gedurende de dag zakken heeft natuurlijk niets met een oude of en nieuwe markt te maken timmy dat weet jij ook.
daarvoor maakt het geen fuck uit of hij nou 2M is of 200K.
Autobuyers zijn eerder de Wal-Martquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Autobuyers zijn supermarkten, en wij zijn de buurtsupers
wat zijn die automatic coin glitchers dan? de overheid?quote:
Qvhnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
sorry jongens, ik zal deze domme fouten niet meer makenecht niet...
IMFquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn die automatic coin glitchers dan? de overheid?
quote voor het nageslacht volgens mijquote:
Friezen zouden zich niet voort mogen planten. dus nutteloze post.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote voor het nageslacht volgens mij
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Sjon zijn postgedrag en inhoud niet echt passen bij die van iemand met een Universitaire master eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Friezen zouden zich niet voort mogen planten. dus nutteloze post.
Dat is geen Feyenoorder he..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft VI het programma nog de klassementen van VI het blad
Guardado staat eigenlijk al op 2 maar ze zijn hem vergeten bij het programma
Oh leuk ga je er ook nog iets aan doen? qvhn mag je zelf toch wel kunnen achterhalen wat dat betekent als je daar even 1 sec over nadenkt, zeker als je een diploma wetenschappelijk onderwijs hebtquote:
Gratis gekregen bij een pakje boter denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh leuk ga je er ook nog iets aan doen? qvhn mag je zelf toch wel kunnen achterhalen wat dat betekent als je daar even 1 sec over nadenkt, zeker als je een diploma wetenschappelijk onderwijs hebt
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh leuk ga je er ook nog iets aan doen? qvhn mag je zelf toch wel kunnen achterhalen wat dat betekent als je daar even 1 sec over nadenkt, zeker als je een diploma wetenschappelijk onderwijs hebt
Even je brein aanzetten voordat je post zou prettig zijn, hoeven wij niet door die onzin heenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wat moet ik er aan doen, jij vind dat mijn postgedrag niet met mijn opleiding overeenkomt.
kan ik verder weinig aan veranderen he.
Geen punt dus troll?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even je brein aanzetten voordat je post zou prettig zijn, hoeven wij niet door die onzin heen
Ik zal er over nadenken Einstein.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even je brein aanzetten voordat je post zou prettig zijn, hoeven wij niet door die onzin heen
Nou dat is dan alvast een winstpuntquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken Einstein.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat is dan alvast een winstpunt
En hij heeft al in een paar posts hoofdletters en interpunctie gebruikt dus er zit vooruitgang in!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat is dan alvast een winstpunt
De kwaliteit van jou bijdrage is de laatste weken natuurlijk van een uitzonderlijk hoog niveau geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
En hij heeft al in een paar posts hoofdletters en interpunctie gebruikt dus er zit vooruitgang in!
jouw*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De kwaliteit van jou bijdrage is de laatste weken natuurlijk van een uitzonderlijk hoog niveau geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |