Het is de afweging waard...ik heb eieren voor mijn geld gekozen, ze allemaal verkocht en geinvesteerd in silver IF'squote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook zo. Toen had ik 350 McGeady's ongeveer. Uiteindelijk was ik iets te laat begonnen met verkopen en heb ik er 20 moeten dumpen voor 2k. Bij aankondiging gaat alles gewoon weer omhoog. En zeker als YouTubers melden dat je Ieren moet gaan inslaan voor St Patricks
Ik zie het nog wel gebeuren dat ie rond die periode 10k is.
41212 met cm`s is veel beter vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Anusbeertjes,
Wie kan mij helpen met een 41212 team te maken met Pogba als CAM en Ribery als LM![]()
Xxxx
Of zonder Ribery maak maar wat liefs.
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
41212 met cm`s is veel beter vind ik.
Allemaal Franzosen er omheenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.
quote:
Boh. thanksquote:
Tevezquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Boh. thanks
Alleen even andere spitsjes zoekenGomez lijkt mij dikke poep en menez te duur voor zo'n pauper.
Bij de spitsen zit nou juist net het euvelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Boh. thanks
Alleen even andere spitsjes zoekenGomez lijkt mij dikke poep en menez te duur voor zo'n pauper.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zit er steeds onder de naam van ene Mark V. op de feedback van vipcoinsfifa
Valt me ook steeds meer op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is er wel sprake van 'echte' inflatie want de coinprijzen zijn niet eens gedaald
Ik vermoed kartelvorming en prijsafspraken. Neelie Kroes doe er iets aan !quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is er wel sprake van 'echte' inflatie want de coinprijzen zijn niet eens gedaald
Ik mag toch hopen dat er vaker 100k packs en dat soort dingen komernquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
tegen de tijd dat tots er is, is de normale robben 3 miljoen.
Had ik al gezegd dat ik die in mijn team had?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
tegen de tijd dat tots er is, is de normale robben 3 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |