Maar is een technische speler en geen CBquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beter dan Andersen 184cm en 36 strength
idd hij heeft nog 10 lagere strength dan Veltmanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar is een technische speler en geen CB
In een spel dat gemaakt is door Canadezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
idd hij heeft nog 10 lagere strength dan Veltman
Kon ik nog maar even slapenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Weltrusten stelletje FUT verslaafden
Troost je: Dit is het enige leuke moment van het fenomeen nachtdienstenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kon ik nog maar even slapen
Och, ik realiseer me ook wel dat dat soms best wel nadelen heeft. Maar het idee dat jij aardig wat uren slaap tegemoet gaat terwijl ik een korte nacht achter de rug heb, maakt me toch jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Troost je: Dit is het enige leuke moment van het fenomeen nachtdiensten
hier een metale opkikker:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Och, ik realiseer me ook wel dat dat soms best wel nadelen heeft. Maar het idee dat jij aardig wat uren slaap tegemoet gaat terwijl ik een korte nacht achter de rug heb, maakt me toch jaloers.
Haha, komt zeker goed, dat weet ik ook wel. Vanavond even bijslapen dan is er niks meer aan de hand. En die prijsstijgingen moet je ook van de zonnige kant zien: Clichy stijgt met 17%, Messi met 12%...per saldo kom jij dus een flinke stap dichter bij je Messiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
hier een metale opkikker:
[ afbeelding ]
Hier was het even jubelen toen ik zag dat clichy van 300K naar 350K is gegaan. Maar Messi die ik wilde halen is van 5.7 miljoen naar 6.4 miljoen gegaan. Dit is toch de Fifa van het dweilen met de kraan open
Maar werkse vandaag, voor je het weet zit je weer aan je avondeten
ja. En dan nog maar 2 weken tot wintersport.quote:
Over deze bedragen kan ik alleen maar dromenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
hier een metale opkikker:
[ afbeelding ]
Hier was het even jubelen toen ik zag dat clichy van 300K naar 350K is gegaan. Maar Messi die ik wilde halen is van 5.7 miljoen naar 6.4 miljoen gegaan. Dit is toch de Fifa van het dweilen met de kraan open
Maar werkse vandaag, voor je het weet zit je weer aan je avondeten
Kun je die onderhand niet beter verkopen? Stijgt de laatste dagen amper meer, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over deze bedragen kan ik alleen maar dromen
Ik heb 57 McGeady's. Dus dat zou nu zo'n 230k zijn. That's it. Als ik coins wil hebben dan koop ik ze wel. Wat is nou 10 euro voor een miljoen
Ik wacht wel tot St. Patrick's Day joh. Verlies erop draaien is onmogelijk, want heb ze gekocht op het absolute bodempunt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je die onderhand niet beter verkopen? Stijgt de laatste dagen amper meer, volgens mij.
Met het risico dat iedereen ze dan tegelijk wil dumpenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot St. Patrick's Day joh. Verlies erop draaien is onmogelijk, want heb ze gekocht op het absolute bodempunt.
Vorig jaar was dat ook zo. Toen had ik 350 McGeady's ongeveer. Uiteindelijk was ik iets te laat begonnen met verkopen en heb ik er 20 moeten dumpen voor 2k. Bij aankondiging gaat alles gewoon weer omhoog. En zeker als YouTubers melden dat je Ieren moet gaan inslaan voor St Patricksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het risico dat iedereen ze dan tegelijk wil dumpen
Ik heb ze allemaal al verkocht, 2 weken terug voor 4,5k...sindsdien is hij niet heel hard meer gestegen.
Het is de afweging waard...ik heb eieren voor mijn geld gekozen, ze allemaal verkocht en geinvesteerd in silver IF'squote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook zo. Toen had ik 350 McGeady's ongeveer. Uiteindelijk was ik iets te laat begonnen met verkopen en heb ik er 20 moeten dumpen voor 2k. Bij aankondiging gaat alles gewoon weer omhoog. En zeker als YouTubers melden dat je Ieren moet gaan inslaan voor St Patricks
Ik zie het nog wel gebeuren dat ie rond die periode 10k is.
41212 met cm`s is veel beter vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Anusbeertjes,
Wie kan mij helpen met een 41212 team te maken met Pogba als CAM en Ribery als LM![]()
Xxxx
Of zonder Ribery maak maar wat liefs.
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
41212 met cm`s is veel beter vind ik.
Allemaal Franzosen er omheenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel een stuk makkelijker natuurlijk.
quote:
Boh. thanksquote:
Tevezquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Boh. thanks
Alleen even andere spitsjes zoekenGomez lijkt mij dikke poep en menez te duur voor zo'n pauper.
Bij de spitsen zit nou juist net het euvelquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Boh. thanks
Alleen even andere spitsjes zoekenGomez lijkt mij dikke poep en menez te duur voor zo'n pauper.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zit er steeds onder de naam van ene Mark V. op de feedback van vipcoinsfifa
Valt me ook steeds meer op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is er wel sprake van 'echte' inflatie want de coinprijzen zijn niet eens gedaald
Ik vermoed kartelvorming en prijsafspraken. Neelie Kroes doe er iets aan !quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is er wel sprake van 'echte' inflatie want de coinprijzen zijn niet eens gedaald
Ik mag toch hopen dat er vaker 100k packs en dat soort dingen komernquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
tegen de tijd dat tots er is, is de normale robben 3 miljoen.
Had ik al gezegd dat ik die in mijn team had?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
tegen de tijd dat tots er is, is de normale robben 3 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |