SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg jonge, in een fucking 0-0. Dat Krabby de tering krijgt of wie de fuck die cijfers geeft.quote:
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga weg jonge, in een fucking 0-0. Dat Krabby de tering krijgt of wie de fuck die cijfers geeft.
Alsof je naar Heerenveen hebt gekekenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.
Niet zo biased doen.
Tuurlijk het is mijn 4e club.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof je naar Heerenveen hebt gekeken
2 spelers met 0 goals en 0 assists in dat elftal vind ik vreemd. En nog niet gewonnen ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.
Niet zo biased doen.
toty robben is alweer bijna 8 miljoenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sif De Gea weer even 400k erbij alsof het niets is
Wat een prijzen manquote:Op maandag 26 januari 2015 21:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty robben is alweer bijna 8 miljoen
was een week geleden minder dan 6 miljoen.quote:
Ik vind een speler met 2 sterren weakfoot dat sowieso nooit waardquote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
was een week geleden minder dan 6 miljoen.Alleen had net te weinig coins.
Ik speel met zijn nif. Die is al heel erg goedquote:Op maandag 26 januari 2015 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind een speler met 2 sterren weakfoot dat sowieso nooit waard
Vind ik ook absurdquote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik mijn team nu verkoop heb ik ook weer 600k winst.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.
Voor iemand die lekker veel coins koopt nietquote:Op maandag 26 januari 2015 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.
Voor iemand als ik dus wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor iemand die lekker veel coins koopt niet
Dat je het meteen weer op jezelf betrekt is veelzeggendquote:
Geldt dus nietquote:Op maandag 26 januari 2015 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou die 21 procent actie van de Mediamarkt ook gelden op PS4 controllers?
Dat jij weer over coins kopen begint ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je het meteen weer op jezelf betrekt is veelzeggend
Dat ging over Overhedge vriendquote:Op maandag 26 januari 2015 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willems 35k
[..]
Dat jij weer over coins kopen begint ook.
Dat klopt.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef TBakkert het volgende:
Maar stijgen die prijzen niet gewoon allemaal? Dus als jij jouw team met winst kan verkopen, dan koop ke er toch niet veel beters voor. :p
Goedkope Nif's vallen wel mee, dure NIF's zijn nogal wisselendquote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef TBakkert het volgende:
Maar stijgen die prijzen niet gewoon allemaal? Dus als jij jouw team met winst kan verkopen, dan koop ke er toch niet veel beters voor. :p
Dagje werken en je hebt zo 15 miljoen coins. Zie daar maar eens tegenop te tradenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:00 schreef over_hedge het volgende:
naja die coins vermaak ik mij heel het jaar mee. 1 avondje uit is nog duurder dan die 4 miljoen.
Dus ik vind het wel best.Traden heb ik helemaal ging zin in.
Al heb ik wel 700k winst als ik mijn team nu zou verkopen.
Daaromquote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dagje werken en je hebt zo 15 miljoen coins. Zie daar maar eens tegenop te traden
Och hij leeft ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef TBakkert het volgende:
Jij verdient echt geen 150 euro netto per dag bij tempo teamquote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dagje werken en je hebt zo 15 miljoen coins. Zie daar maar eens tegenop te traden
Oh, is dat nog 150 euro? Anderhalve dag danquote:Op maandag 26 januari 2015 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij verdient echt geen 150 euro netto per dag bij tempo team
Ik heb het druk met school. maar ik lees vaak genoeg nog wel mee ook.quote:
Serero is bijna geen bal kwijtgeraakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, is dat nog 150 euro? Anderhalve dag dan
Tempo Team
Moeten meer vestigingen sluiten dan Serero de bal verloor aan Clasie
Vond ik eerst ook hoor, maar nu niet echt meer zin om er moeite voor te doen. Vroeger was ik meer bezig met dat traden dan het daadwerkelijk spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overigens klopt het wel dat traden zeker niet effectief is, maar ik vind het wel leuk en coins kopen zie ik zelf gewoon niet zo zitten, vind het het niet waard om er geld aan uit te geven. En tijdens het SOGgen tijd zat
Dat is dan ook het 'probleem'. Ik vind traden gewoon leuk. Ik ben verslaafd aan deals oppikken.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overigens klopt het wel dat traden zeker niet effectief is, maar ik vind het wel leuk en coins kopen zie ik zelf gewoon niet zo zitten, vind het het niet waard om er geld aan uit te geven. En tijdens het SOGgen tijd zat
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero is bijna geen bal kwijtgeraakt.
Toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap in het afkick procesquote:Op maandag 26 januari 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het 'probleem'. Ik vind traden gewoon leuk. Ik ben verslaafd aan deals oppikken.
Ronaldo 700K, dat was destijd te duur voor woorden. Nu heb ik gewoon 2 mil en ik kan er bijna niks meequote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook hoor, maar nu niet echt meer zin om er moeite voor te doen. Vroeger was ik meer bezig met dat traden dan het daadwerkelijk spelen
Maar toen waren de prijzen ook wat leuker. De prijzen van sommige spelers zijn echt ziek
Jij hebt zeker een andere wedstrijd gekeken? Als je over 1 van de andere 9 veldspelers begon ok, maar dit slaat echt nergens op.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie deed vandaag de was en kwam er toen pas achter dat Serero nog steeds in zijn broekzak zat
Klopt inderdaad! Dat jaar had ik een pack Ronaldo en verkocht ik hem voor rond 600k. Heb daarna nog een keer eem pack Ronaldo gehad en die ging voor 1.4. Nu zit je denk rond 7/8? Als het al niet meer isquote:Op maandag 26 januari 2015 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo 700K, dat was destijd te duur voor woorden. Nu heb ik gewoon 2 mil en ik kan er bijna niks mee
Leuk voor op 5 december omdat 'ie door de schoorsteen past, maar voor de rest is het weinig soeps. Zeker als je het vergelijkt met de architect die wij op het middenveld hebbenquote:
2x Ronaldo?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Dat jaar had ik een pack Ronaldo en verkocht ik hem voor rond 600k. Heb daarna nog een keer eem pack Ronaldo gehad en die ging voor 1.4. Nu zit je denk rond 7/8? Als het al niet meer is
Jij bent gewoon niet serieus te nemenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk voor op 5 december omdat 'ie door de schoorsteen past, maar voor de rest is het weinig soeps. Zeker als je het vergelijkt met de architect die wij op het middenveld hebben
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet serieus te nemen
doe dat dan ook nietquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2x Ronaldo en 1x Messi, maar daar tegenover nog nooit een TOTY en de beste TOTS was TOTS Buffon. Maar ik speel het wel al 5 jaar dus echt geweldig is het nietquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2x Ronaldo?
Damn
Ik heb Ronaldo nog nooit gehad, packs of kopen.
Lekker hoor
Ook nog Messi, wauwquote:Op maandag 26 januari 2015 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
2x Ronaldo en 1x Messi, maar daar tegenover nog nooit een TOTY en de beste TOTS was TOTS Buffon. Maar ik speel het wel al 5 jaar dus echt geweldig is het niet
Laat ik het zo zeggen, Clasie = red bull en Serero = euroshopper energyquote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon moe als mensen constant spelers ophemelen, dat doe ik zelf namelijk nooit.
obvious trollquote:Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon moe als mensen constant spelers ophemelen, dat doe ik zelf namelijk nooit.
Xbox?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat leuk dat de prijzen stijgen..
[ afbeelding ]
PS4, wil Ibra eigenlijk niet verkopen toch gedaan.. Met Robben heb ik ook wat winst gemaakt. Ff een BPL team maken of Spaansquote:
Fifa 08/09/10/11 speelde ik vooral ziek veel H2H. Toen was ik nog erg competitief met Fifaquote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook nog Messi, wauwIk speel al sinds 09.. Heb al 2 jaar geen IF gehad in packs. Verder was mijn beste speler Messi in FIFA 10, kostte 400K, had toen alles moeten verkopen, mijn team was toen 10 bronze en Messi
FIFA 08 begon het multiplayer gebeuren toch een beetje? Ik durfde dat nooit tot 09, ik was bang online finaal afgemaakt te worden, wat bleek dat ik alles wonquote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa 08/09/10/11 speelde ik vooral ziek veel H2H. Toen was ik nog erg competitief met Fifa
niet fifa 98 met de zaalvoetbal er in de mooiste vindenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA 08 begon het multiplayer gebeuren toch een beetje? Ik durfde dat nooit tot 09, ik was bang online finaal afgemaakt te worden, wat bleek dat ik alles won
06 blijft het mooiste trouwens met Ronaldinho en Henry
Jammer dat die versies niet in FUT zitten, boh boh
2002 was beter, omhaal to the maxquote:Op maandag 26 januari 2015 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet fifa 98 met de zaalvoetbal er in de mooiste vinden
95 was de aller mooistequote:Op maandag 26 januari 2015 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2002 was beter, omhaal to the max
Ik begon met Fifa online op Fifa 2005 ( PC ). Toen 2006 overgeslagen want die vond ik kut en vanaf 2007 alles gespeeld.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA 08 begon het multiplayer gebeuren toch een beetje? Ik durfde dat nooit tot 09, ik was bang online finaal afgemaakt te worden, wat bleek dat ik alles won
06 blijft het mooiste trouwens met Ronaldinho en Henry
Jammer dat die versies niet in FUT zitten, boh boh
Dat probleem had meerdere FIFA's daarna, tot 2009 volgensmij zelfs.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
95 was de aller mooistekon je met je speler voor de keeper gaan staan als hij een uittrap nam had je altijd een goal
Dat is zo kansloos ja, ik wil ook met legends spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik begon met Fifa online op Fifa 2005 ( PC ). Toen 2006 overgeslagen want die vond ik kut en vanaf 2007 alles gespeeld.
Een legendcard Ronaldinho zou echt de holy grail onder de kaarten zijn. Hopelijk komt 'ie een keer en hopelijk dan ook gewoon naar PS. Het leukste zou ik vinden als ze ook een club aanwijzen aan de legend players zodat ze gebruiksvriendelijker zijn. Dan hoef je geen trazillionaire te zijn of alleen bepaalde nationaliteiten te gebruiken.
Je hebt toch Adidas Legend XI?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos ja, ik wil ook met legends spelen
Xbox exclusives
Ik weet wel dat dit het laatste jaar is van de door Microsoft gekochte license. Hopelijk krijgen de elitaire PS spelers het dus ook in Fifa 16quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos ja, ik wil ook met legends spelen
Xbox exclusives
Als Microsoft slim is verlengen ze het, want anders stapt iedereen al helemaal over op de PS4quote:Op maandag 26 januari 2015 22:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dit het laatste jaar is van de door Microsoft gekochte license. Hopelijk krijgen de elitaire PS spelers het dus ook in Fifa 16
Als ze slim zijn wel, maar ik hoop het nietquote:Op maandag 26 januari 2015 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Microsoft slim is verlengen ze het, want anders stapt iedereen al helemaal over op de PS4
Geen idee,maar iig voor basis volgend jaarquote:
Die Noord-Ier heb ik volgens mij nog niet.. zal ook wel wat waard zijn nu.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn een hoop spelers en nog steeds kut
[..]
Geen idee,maar iig voor basis volgend jaar
Beste colombiaanse RB silver daarom is hij duur.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Vind het toch raar dat die Reyes bijna nooit speelt bij Porto, met figuren als Martins Indi voor hem.
Maar goed, Arias zat in het 2e van Sporting te verpieteren, dus wie weet..
Ik had het puur over real life, maar okquote:Op maandag 26 januari 2015 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beste colombiaanse RB silver daarom is hij duur.
beter dan ernaquote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Potje fifa spelen voor dat je naar bed gaat. Geen goed idee
Inderdaad, vaak ben ik daarna te boos om te fappen.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Potje fifa spelen voor dat je naar bed gaat. Geen goed idee
punt dus geen trollquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak ben ik daarna te boos om te fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |