Ha... no tyquote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]Bezoek de Typetest en probeer het!
valsspeler is gewoon gephotoshoppedquote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
deze heeft 100 vingersquote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
misschien een typcursus volgenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:40 schreef Geralt het volgende:
[ link | afbeelding ]Bezoek de Typetest en probeer het!
Nee, als je over zijn afbeelding gaat zie je .png dus photoshop daarnaast haalt niemand 313 woorden per minuutquote:
Waarom in godsnaam?quote:
Ben jij toevallig Peter R De Vries?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, als je over zijn afbeelding gaat zie je .png dus photoshop daarnaast haalt niemand 313 woorden per minuut
Om sneller te typenquote:
Ik vind 54 al een hele prestatie met slechts 2 vingers. Me dunktquote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Moccie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig Peter R De Vries?
[..]
Om sneller te typen
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee echt geen Photoshop hoor. Gewoon een veeleisende vriendin.
met 2 is wel knap ja, moet je nagaan als je ze alle 10 gebruiktquote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind 54 al een hele prestatie met slechts 2 vingers. Me dunkt
Nee ik ben alberto stegemanquote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Moccie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig Peter R De Vries?
(54/2)*10 = 270quote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Moccie het volgende:
[..]
met 2 is wel knap ja, moet je nagaan als je ze alle 10 gebruikt
maar als je weet wat je wil typen gaat t natuurlijk wel veel snellerquote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Moccie het volgende:
[..]ook jij mag je aanmelden voor de typcursus
30 voor de mongoolquote:Op maandag 26 januari 2015 19:46 schreef Moccie het volgende:
[..]ook jij mag je aanmelden voor de typcursus
Dat maakt geen verschil, in ieder geval bij mij niet. Ik kijk vooruit tijdens de typtest. Als je niet blind kan typen of telkens alleen naar het woord dat je moet typen kijkt, dan wordt het lastig jaquote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
maar als je weet wat je wil typen gaat t natuurlijk wel veel sneller
Dat vind ik weer een beetje een slap excuus, want je ziet het al staanquote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
maar als je weet wat je wil typen gaat t natuurlijk wel veel sneller
ik kan niet blind typenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een beetje een slap excuus, want je ziet het al staan
En 124 voor de bazenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
30 voor de mongool
en 50 is gemiddeld
De jaloezie is real, laat me me shine pakkenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef HPLC het volgende:
Tering, ik vind 124 meer voor autisten dan voor bazen
Knap dat je het kan, daar niet van. Maar in de praktijk is übersneltypen gewoon overbodigquote:Op maandag 26 januari 2015 19:55 schreef Moccie het volgende:
[..]
De jaloezie is real, laat me me shine pakken![]()
Het is FOK, ik daag iedereen die boven de 100 woorden typed even een filmpje te maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Kandijfijn het volgende:
68 woorden, ik dacht dat dit redelijk snel zou zijn
Oe, nieuw persoonlijk recordquote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef MaLo het volgende:
82 woorden.
413 toetsaanslagen per minuut. Mijn oude typejuf zou trots op me zijn.
Ben ik het mee eensquote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Knap dat je het kan, daar niet van. Maar in de praktijk is übersneltypen gewoon overbodig
Met een degelijke typecursus moet het wel lukken denk ik, ken genoeg mensen die echt idioot snel kunnen typen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is FOK, ik daag iedereen die boven de 100 woorden typed even een filmpje te maken.
100 is idioot makkelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 20:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is FOK, ik daag iedereen die boven de 100 woorden typed even een filmpje te maken.
Ik heb 95 gehaald, hangend op de bank met mijn McBook op de leuning. Ik denk dat als ik achter mijn werk-pc zit, rechtop, met een fatsoenlijk toetsenbord, ik de 100 wel zou kunnen halen. Maar dan houdt het ook wel opquote:
ik faal hard op woorden met een 'quote:Op maandag 26 januari 2015 20:11 schreef Anne het volgende:
104 woorden per minuut.
Er zitten een paar klote woorden bij.
Ook met die faaltout?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Er is een error opgetreden. Je resultaat is waarschijnlijk niet opgeslage, sorry voor het ongemak."
Ze kunnen mijn snelheid niet aan
Ik op woorden met een hoofdletterquote:Op maandag 26 januari 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik faal hard op woorden met een '
U broke the systemquote:Op maandag 26 januari 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg tot 3 keer toe een error.
Leuk.
Nah dit geloof ik nietquote:Op maandag 26 januari 2015 20:42 schreef CrashO het volgende:
En dan zó die test doenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb 95 gehaald, hangend op de bank met mijn McBook op de leuning.
Betraptquote:
Ja serieusquote:
Doe 'm eens ondersteboven op de bank, dus met je voeten over het hoofd-gedeelte en je romp op het zitgedeeltequote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik zit voor mijn werk vrijwel de hele dag achter de computer te typen, dus genoeg routine
.
Gefeliciteerd je bent een heldin. Nu krijg je een prijsquote:
Zowel typisten diploma (old-skool) als telexisten diploma, kortom laat de filmpjes maar komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met een degelijke typecursus moet het wel lukken denk ik, ken genoeg mensen die echt idioot snel kunnen typen.
102 red ik (zonder tik-diploma's) met een soort 3 a 4 vinger combinatie ook nog wel. Iemand die gewoon fatsoenlijk met 10 vingers tikt haalt makkelijk veel meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zowel typisten diploma (old-skool) als telexisten diploma, kortom laat de filmpjes maar komen.
Mooi opgemerktquote:Op maandag 26 januari 2015 21:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Betrapt
Gewoon die link van die badge aanpassen.
http://img.10fastfingers.com/badge/typing-test_18_xx.png
18 = Nederlands, xx is het aantal woorden in een hexavigesimal talstelsel (base 26).
Dus A voor 0 woorden per minuut, AA voor 26, AB voor 27, etc.
Dus voor 253 krijg is het IT
http://img.10fastfingers.com/badge/typing-test_18_IT.png
Hoger dan IV (255) gaat hij trouwens niet
Helaas, uw typ-rijbewijs wordt ingevorderd. U heeft een snelheidsoverschrijding > 50 WPM, na de correctie. Binnen 10 dagen beslist de officier van justitie of u uw typ-rijbewijs terugkrijgt.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ha ik zag je de foto veranderen, bustedquote:Op maandag 26 januari 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik was het aan het testen inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 22:37 schreef Moccie het volgende:
[..]
Ha ik zag je de foto veranderen, busted
Makkelijk zeggen achteraf, geloof er niks vanquote:Op maandag 26 januari 2015 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was het aan het testen inderdaad
Opzich maakt dat niks uit wanneer je blind tikt. Alleen voor de kijk-en-klikkers zou daar winst op te behalen zijn omdat je dan makkelijker een rijtje woorden onthoudt. Hoef je minder te spiekenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef WarmZaad het volgende:
overigs zou ik het makkelijker vinden als het echte zinnen waren en geen random woorden denk ik
ben ik het niet mee eens, als er een echte zin komt snap je de opbouw ook en werkt het ook sneller in je hoofd nu moet ik elk woord apart bekijken, een zin is logischer. Ik zou er wel 50 euro op durven te zetten dat ik minimaal 50% sneller typ als er logische zinnen komenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Opzich maakt dat niks uit wanneer je blind tikt. Alleen voor de kijk-en-klikkers zou daar winst op te behalen zijn omdat je dan makkelijker een rijtje woorden onthoudt. Hoef je minder te spieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Ben wel benieuwd naar de meningen van andere Fokkers hierover. Maar voor mij zit er geen verschil tussen. Als ik (over)tik ga ik niet eerst de hele zin lezen, ik pak woord per woord en ga pas als ik bij de laatste ~2 letters ben kijken wat het volgende woord is. Het maakt dus voor mij weinig uit of een zin lekker loopt of random woorden bevat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:01 schreef WarmZaad het volgende:
Misschien kan ik het afschuiven op dyslectisch
maar ga je niet de hele zin lezen omdat, ja gewoon, of omdat de hele zin niet te onthouden is omdat onlogisch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Maar voor mij zit er geen verschil tussen. Als ik (over)tik ga ik niet eerst de hele zin lezen,
Lezen als in begrijpen, ja, dat wel. Maar voor overtikken is dat niet van belang omdat ik nooit verder kijkt dan 1 woord. Ik kijk wat er staat en tegelijk tik ik het uit. Ga ik alvast verder denken dan komen er juist letters uit je vingers die je niet wiltquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:07 schreef WarmZaad het volgende:
als je nog eens naar mijn vorige post kijkt met die 2 zinnen, als je ze in je hoofd leest, kun je dan niet de zin met vrachtwagen in iedergeval voor je gevoel veel sneller lezen? ik heb dat wel namelijk
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lezen als in begrijpen, ja, dat wel. Maar voor overtikken is dat niet van belang omdat ik nooit verder kijkt dan 1 woord. Ik kijk wat er staat en tegelijk tik ik het uit. Ga ik alvast verder denken dan komen er juist letters uit je vingers die je niet wilt
Maar ik ben even aan het zoeken naar een andere typtest. Had er vorig jaar een die random teksen uit (Nederlandse) literatuur gebruikte. Gewoon zinnen dus.
Ik geef je weinig kansquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:10 schreef WarmZaad het volgende:
[..]![]()
ik ben benieuwd of ik dan ook echt een hogere score kan krijgen
jezusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kansHeb hem namelijk gevonden en het zijn niet bepaald aap-noot-mies woorden. Veel hoofdletters, haakjes, cijfers, etc. Dus ik gok op een lagere score zelfs dan je al had. (Wel beter vergelijkbaar met het "eggie" )
Zijn 3 teksten om te proberen:
Multatuli
Mozart
Johan de Witt
37 woordenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:20 schreef WarmZaad het volgende:
56 woorden per minuut, wel lager, maar damn wat een tekens en ook echte nummers(die kan ik dus niet blind typen)
ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
37 woordenDe rest was fout.
Maar ze zijn lastig inderdaad.
multtuli is inderdaad wel te doen als je goed nummers blind kan typen, mij lukt dat niet blind dus kan het beste johan de wit pakkenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
37 woordenDe rest was fout.
Maar ze zijn lastig inderdaad.
Die van "Multatuli" vind ik nog het makkelijkste van de 3, die van Mozart is gewoon pure hel.
Ook zonder fouten? Ik ben namelijk getrained om geen fouten te maken, is op een telex namelijk nogal traag aangezien een fout corrigeren ongeveer 20 seconden kostquote:Op maandag 26 januari 2015 22:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
102 red ik (zonder tik-diploma's) met een soort 3 a 4 vinger combinatie ook nog wel. Iemand die gewoon fatsoenlijk met 10 vingers tikt haalt makkelijk veel meer.
Bron: http://smallbusiness.chro(...)er-minute-71789.htmlquote:Average Performance
According to Teresia Ostrach, president of Five Star Staffing, half the population lacks the finger dexterity to type faster than 50 WPM. The median typist speed is 38 WPM and the mean typing speed is 40 WPM. RankMyTyping.com, a typing test website that aggregates typing speed scores based on online tests, ranks the average typing speed at 43 WPM. According to RankMyTyping.com, secretaries that have taken the test rank around 74 WPM and the average 13-year-old performs around 23 WPM.
Ik typ toch echt 124 WPM, niks van gelogen. Wat jij uit die bron haalt is het gemiddelde, dat zegt niks over de mensen die hoger dan dat halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bron: http://smallbusiness.chro(...)er-minute-71789.html
Kortom, 100 wpm wil ik nog wel geloven, als ik me zelf heel erg zou focussen zou ik het misschien net halen, maar mensen die hier beweren 120 wpm te typen zijn compleet ongeloofwaardig.
150 is het wereldrecord, maar goed maak maar filmpje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:57 schreef Moccie het volgende:
[..]
Ik typ toch echt 124 WPM, niks van gelogen. Wat jij uit die bron haalt is het gemiddelde, dat zegt niks over de mensen die hoger dan dat halen.
Waar staat dat? Wat ook verschil maakt is hoe lang een woord is; hoeveel letters. Bij lange woorden kun je express snel een fout antwoord geven omdat die veel tijd in beslag neemt. Ik weet niet hoe het precies berekend word, ik zal wel even kijken zodra ik thuis ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
150 is het wereldrecord, maar goed maak maar filmpje.
In het artikel, ja zo lust ik er nog wel paar zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:24 schreef Moccie het volgende:
[..]
Waar staat dat? Wat ook verschil maakt is hoe lang een woord is; hoeveel letters. Bij lange woorden kun je express snel een fout antwoord geven omdat die veel tijd in beslag neemt. Ik weet niet hoe het precies berekend word, ik zal wel even kijken zodra ik thuis ben.
Volgens die site heeft niemand de afgelopen 24 uur die score gehaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:41 schreef OudeBok het volgende:
Tekst van Mozart haal ik rond de 81WPM. EDIT:
[ afbeelding ]
record van de afgelopen 24uur is 185quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een typetest zoals daar kun je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
record van de afgelopen 24uur is 185
Dankjewelquote:Op maandag 26 januari 2015 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent een heldin. Nu krijg je een prijs
Ik typ een stuk sneller in het Engels dan in het Nederlands. Was ik altijd al benieuwd naar. Misschien is Engels uberhaupt een makkelijkere taal om in te typen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kansHeb hem namelijk gevonden en het zijn niet bepaald aap-noot-mies woorden. Veel hoofdletters, haakjes, cijfers, etc. Dus ik gok op een lagere score zelfs dan je al had. (Wel beter vergelijkbaar met het "eggie" )
Zijn 3 teksten om te proberen:
Multatuli
Mozart
Johan de Witt
Hoezo zou iemand een filmpje voor jou maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan niet. Je weet zelf, dat 10ff alleen geregistreerde gebruikers logged en Mozart logged voor zover ik kan vinden niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens die site heeft niemand de afgelopen 24 uur die score gehaald
Nah ik heb gewoon geen zin om de film te gaan uploaden, kost echt zo veel moeite. Dit is bedoeld voor entertainment niet echt om discussies bij te voeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zie het al, de filmpjes van mensen die op normale manier 100+ halen stormen binnen.
Beetje zelfde dat op Fok iedereen 150+ scored op de IQ test.
Nou 100 geloof ik wel hoor. Dat had ik zelf ook al bijna net de eerste keer. En ik maakte best veel fouten door het verschieten van die regel tekst. Bovendien ben ik niet gewend de spaties over te slaan en enkel losse woorden in plaats van logische zinnen te schrijven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zie het al, de filmpjes van mensen die op normale manier 100+ halen stormen binnen.
Oh, kon je de spaties overslaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou 100 geloof ik wel hoor. Dat had ik zelf ook al bijna net de eerste keer. En ik maakte best veel fouten door het verschieten van die regel tekst. Bovendien ben ik niet gewend de spaties over te slaan en enkel losse woorden in plaats van logische zinnen te schrijven.
Raptorix kan het niet handlen dat hij als een debiel typtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik gebruik colemak, vergelijkbaar met dvorak (extreem hipster, ik weet het). Maar goed, echt heel veel sneller gaat het niet, het gaat vooral heel veel relaxter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef ssebass het volgende:
Typt er hier iemand op een Dvorak toetsenbord? Dan zou je veel sneller moeten kunnen typen.
Weet ik eigenlijk niet, maar dan was hij telkens al bij het volgende woord.quote:
Kan het prima handlen, sterker nog heb de zwaarste typisten diploma's gehaald, dus weet wat er bij komt kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raptorix kan het niet handlen dat hij als een debiel typt
Nou ik heb een screencapture gemaakt. Even uploaden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan het prima handlen, sterker nog heb de zwaarste typisten diploma's gehaald, dus weet wat er bij komt kijken.
1e poging van vandaag, en iets van de 5e poging in totaal, ik denk dat ik veel hoger kan halen maarja niet echt zin om het vaak te proberen. Ik heb een filmpje gemaakt voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent de nummer 1 van de afgelopen 24 uurquote:
je vriendin zal wel blij met je zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef Moccie het volgende:
[..]
1e poging van vandaag, en iets van de 5e poging in totaal, ik denk dat ik veel hoger kan halen maarja niet echt zin om het vaak te proberen. Ik heb een filmpje gemaakt voor je
Tikte je door met je voorhoofd op de toetsen te slaan ofzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet zo best
Dit was nog de beste uit 4 pogingenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tikte je door met je voorhoofd op de toetsen te slaan ofzo?
Koop een DasKeyboard met mechanische toetsenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:26 schreef Geerd het volgende:
En misschien een keer een nieuwe keyboard halen sommige toetsen gaan nogal stroef.
urenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef JaJammerJan het volgende:
2e poging op bagger toetsenbord:
[ link | afbeelding ]
Typecursus gehad toen ik 11 was en daarna vele uren op de computer doorgebracht
Het is een beetje stil aan de overkant..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |