SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Murmeli op 28-01-2015 10:13:06 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nu ik deze quote lees op de Facebook van de Safari run, ben ik een ietsje pietje mini beetje minder verdrietig dat ik hem niet heb kunnen lopen
Oeps!quote:Door een foutje van onze kant was het parcours een afslag korter dan gebruikelijk. De paden lijken ook zo op elkaar in de sneeuw.
Volgend jaar, op 31 januari 2016, is het weer exact 5km.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Enniewee, ik vroeg dus wie er mee wil doen met de kastelenloop diepenheim.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een suffiesquote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu ik deze quote lees op de Facebook van de Safari run, ben ik een ietsje pietje mini beetje minder verdrietig dat ik hem niet heb kunnen lopen
[..]
Oeps!
Ik! Hij staat op mijn lijstjequote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Enniewee, ik vroeg dus wie er mee wil doen met de kastelenloop diepenheim.
Je kunt in estafette een HM doen.......Of was je van plan om een HM te lopen?
![]()
Mensen, ik ben de Start to Run mp3's kwijt(0-5km, dacht van 2006 maar dat maakt mij niet echt uit), heeft iemand deze misschien voor mij? Ik heb al wat gezocht, maar de downloads waren niet meer beschikbaar.![]()
Als ik dan ben hersteld van mijn overige wedstrijdjes wil ik wel de HM lopenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik! Hij staat op mijn lijstje
Je kunt in estafette een HM doen.......Of was je van plan om een HM te lopen?
Samen gaan? Gezelli! Ik geloof dat nanook ook wel wilSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Leuk hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ik dan ben hersteld van mijn overige wedstrijdjes wil ik wel de HM lopen
Samen gaan? Gezelli! Ik geloof dat nanook ook wel wil
Voor mij is de HM misschien ook niet gek. Maar een 10 kan ook. Afijn, ik zie wel.![]()
Hier zijn ze: http://rennenmetevy.nl/quote:Op maandag 26 januari 2015 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen, ik ben de Start to Run mp3's kwijt(0-5km, dacht van 2006 maar dat maakt mij niet echt uit), heeft iemand deze misschien voor mij? Ik heb al wat gezocht, maar de downloads waren niet meer beschikbaar.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik las het ja, beetje jammer wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeps!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Haaaj
Ik ben weer thuis van mn 3e training. Dit x 9x3 minuten met 1-2 min rust. In het begin was ik wel snel buiten adem. Heb blijkbaar echt weinig conditie. Knie heeft zich tijdens het lopen goed gehouden. (Laat ik het zo zeggen ik hoef niet meer te stoppen omdat het zo'n pijn doet). Nu wel weer wat last maar dat zakt ook wel weer.
De laatste 3 intervallen was ik iig een stuk minder buiten adem dus geloof dat dat wel goedkomt. Ik ben dus echt positief .
Jippie ik vind hardlopen steeds leuker worden.![]()
Edit: Linkje : http://app.endomondo.com/workouts/464056850/19432788
[ Bericht 7% gewijzigd door xMissi op 26-01-2015 20:04:53 ]![]()
Ben je helemaal blij met je snelle tijd, en dan datquote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik las het ja, beetje jammer wel.al had ik een snelle tijd toch niet gered nu. Dus pleister, wonde.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan ook wel. Ik ga er nog ff over denken. Ik volg ze nu op fb dus dan word ik er genoeg aan herinnerd om me in te schrijvenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk hoor
Voor mij is de HM misschien ook niet gek. Maar een 10 kan ook. Afijn, ik zie wel.
Hoe kom jij erbij om juist deze wedstrijd te gaan lopen?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan ook wel. Ik ga er nog ff over denken. Ik volg ze nu op fb dus dan word ik er genoeg aan herinnerd om me in te schrijven![]()
* Nanook24 vind het vooral een rot-eind wegquote:Op maandag 26 januari 2015 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ik dan ben hersteld van mijn overige wedstrijdjes wil ik wel de HM lopen
Samen gaan? Gezelli! Ik geloof dat nanook ook wel wil
Tenzij het huis van mij pa nog niet verkocht is tegen die tijd. Dan heb ik logeerplaatsen voor nog 5 mensen extra
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zag hem op fb langskomen en hij leek me lekker landelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij om juist deze wedstrijd te gaan lopen?
Leuk! lekker als je je flow vind verderop in je training hequote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef xMissi het volgende:
Haaaj
Ik ben weer thuis van mn 3e training. Dit x 9x3 minuten met 1-2 min rust. In het begin was ik wel snel buiten adem. Heb blijkbaar echt weinig conditie. Knie heeft zich tijdens het lopen goed gehouden. (Laat ik het zo zeggen ik hoef niet meer te stoppen omdat het zo'n pijn doet). Nu wel weer wat last maar dat zakt ook wel weer.
De laatste 3 intervallen was ik iig een stuk minder buiten adem dus geloof dat dat wel goedkomt. Ik ben dus echt positief .
Jippie ik vind hardlopen steeds leuker worden.![]()
Edit: Linkje : http://app.endomondo.com/workouts/464056850/19432788dat buiten adem raken herken ik wel.. ik kwam er dan ook achter dat ik mijn adem soms in houd tijdens het rennen..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
Ik ben geen avondloper. Liefst 's ochtends, dan heb je nog wat aan de rest van de dag.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:01 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen aan het trainen zeker ?
Maar goed, ik ben dan ook nog een luie student, dus ik kan vaak lopen wanneer ik wil
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik ben geen ochtendloper, ik krijg nooit runners high in de ochtend, alles gaat moeizaam dan. Ik moet echt een flink aantal uren wakker zijn wil ik een beetje fatsoenlijk lopen![]()
![]()
Vanavond ook de hartslagmeter maar weer eens uit het stof getrokken. Viel me niet tegenF means you're fucked![]()
Het stof niet of de meter niet?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:41 schreef YUR het volgende:
Vanavond ook de hartslagmeter maar weer eens uit het stof getrokken. Viel me niet tegenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: