Lekker, hoor. De Burial versie van:quote:Op maandag 26 januari 2015 22:28 schreef Gehenna het volgende:
Er blijkt een nieuwe single van Burial te zijn:
Verrek, dat lijkt er wel erg veel op. Volgens Discogs zit in die van Burial een synth-sample uit:quote:
Die stem herken ik ook ergens van ("... soul to another dimension"). Kan het nog niet helemaal plaatsen. Mijn eerste gedachte wasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:34 schreef DO2 het volgende:
Ja, is er ook eentje. Het zit waarschijnlijk tjoktchockvol met samples.
8.3quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:29 schreef Xrenity het volgende:
http://pitchfork.com/revi(...)-instruments-pt2-ep/
BNM voor die nieuwe Aphex Twin vind ik toch wel een beetje te hoog
quote:
Maar goed, dat AT gaat scoren bij P4 is niet geheel onverwachtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
8.3Ik vond er 2 leuke nummers op staan, maar de rest is veel te tam en saai voor het experiment (en ook voor hem)
Nouja ik ben eigenlijk ook een gigantische fanboy hoor, maar die EP vind ik zelfs niet heel bijzonder. Wat vond P4 eigenlijk van diequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar goed, dat AT gaat scoren bij P4 is niet geheel onverwacht
Staat er volgens mij niet op.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja ik ben eigenlijk ook een gigantische fanboy hoor, maar die EP vind ik zelfs niet heel bijzonder. Wat vond P4 eigenlijk van dieModular Trax
?
Ja, dacht ik ook meteen aan. Lijkt er wel verdacht veel op. Overigens is dat weer een sample van:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die stem herken ik ook ergens van ("... soul to another dimension"). Kan het nog niet helemaal plaatsen. Mijn eerste gedachte was
Wat denk jij?
Nou:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar goed, dat AT gaat scoren bij P4 is niet geheel onverwacht
oh P4quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nou:
http://pitchfork.com/reviews/albums/225-drukqs/
FTFYquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:44 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork geeft hoog cijfer
- Verrassend hoor veel te hoog
Pitchfork geeft gemiddeld cijfer
- Toen hadden ze nog niet besloten dat ze het cool vonden
Pitchfork geeft heel laag cijfer
- Pitchfork
Ik heb hem nog niet geluisterd hoorquote:
Ze beoordelen extremer (zowel positief als negatief) dan veel andere sites, maar heb je het idee dat er dingen opvallend hoog of laag scoren die dat nergens anders doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geluisterd hoor![]()
Maar je kan toch niet ontkennen dat er een patroon in zit bij p4 in de muziek die ze daar (altijd) hoog waarderen.
Ik dacht dat dingen als Franky Ocean en Kanye altijd erg hoog kregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze beoordelen extremer (zowel positief als negatief) dan veel andere sites, maar heb je het idee dat er dingen opvallend hoog of laag scoren die dat nergens anders doen?
Ja, dat klopt, maar die krijgen overal en altijd hoog.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat dingen als Franky Ocean en Kanye altijd erg hoog kregen.
Je overdrijft 'n beetje. Ik tel 6 albums. En buiten de BNM van AT ( - nog niet geluisterd - ) ben ik met alle keuzes eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef Beregd het volgende:
Ze zijn idd wel erg gul met hun BNM dit jaar, dat was vorig jaar toch een stuk minder.
Bijna dagelijks één nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |