Voor wat je nog wil gaan kijken dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu ook een account. Je kan films toevoegen op een lijst, maar houdt dat dan in dat het films zijn die je wil zien, of die je al hebt gezien?
Ik vind het ook leuk, maar ik stoor me ontzettend aan dat hoofdpersonagequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:
The Missing lijkt vooralsnog ook een aanraderNog maar twee afleveringen gezien, maar het boeit enorm.
Ik heb echt met veel moeite seizoen 1 afgekregen, de rest heb ik maar gelaten. De serie boeit mij echt totaal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
Daarna wordt het beterquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
Is inderdaad al lang gezegdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit allang gezegd hier, maar: the missing is toch helemaal geen Netflix original?
Zie deze site van de BBC.
Oh, never mind danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is inderdaad al lang gezegd
Het predicaat Original slaat er op dat de serie exclusief voor Nederland is. Oftewel enkel de Nederlandse zenders en omdat BBC een Britse zender is valt het daar niet onder. Dat de BBC hier wel te ontvangen is, heeft daar niks mee te maken.
Luther, BBC.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb 3 seizoenen van de (Amerikaanse) the killing gezien, maar vergeleken met wallander is het maar een draak van een serie... Mijn hekelpunt is dat het allemaal zo uitgerekt en langdradig is.
Welke detective serie's zijn volgens jullie wel de moeite waard?
Ik heb ook nog de nieuwe sherlock Holmes serie van je BBC gezien, maar ik irriteer me aan de hoofdpersoon Dus daar ben ik ook mee gestopt.
Fantastische filmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Net John dies at the end gezien wtf did I see
Verassend goede en leuke film voor een nederlandse film.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
De Marathon
Verdomme, wat een mooie film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |