SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://en.wot-life.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
[ Bericht 11% gewijzigd door muhahaha op 26-01-2015 14:17:32 ]
Ik moet zeggen, dat ik dat ook deed toen ik net mijn eerste tier 6 had (KV1S)quote:Op maandag 26 januari 2015 09:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het was ook een pannenkoek
Haha ja, op el halluf bovenin de map campen. Deed ik ook met de kv-1squote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik moet zeggen, dat ik dat ook deed toen ik net mijn eerste tier 6 had (KV1S)![]()
Inmiddels al stukken wijzer geworden.
Zijn het er geen 7?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie OP wel
Alleen even volgende aanpassen
[..]
En dat betekent?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Ordos20 het volgende:
ik heb net even de changelog voor 9.6 gezien
Afgezien van het feit dat de lage tier TD's nu absoluut waardeloos zijn (want je krijgt geen scouts in lage matches -- je bent gewoon blind in open topped TD's) -- ze gaan de verdeling van shots in de aiming circle aan passen
met een hele kleine regel tussen haakjes
minder shots in het midden van de circle
HALLELUJA iedereen aan de RNG
Meer RNG voor iedereen. Ofwel als je vol geaimed bent dan kan hij nog naar de rand van je aiming circle vliegenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat betekent?Of is dat met een d?
Ofwel meer missersquote:Op maandag 26 januari 2015 20:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Meer RNG voor iedereen. Ofwel als je vol geaimed bent dan kan hij nog naar de rand van je aiming circle vliegen
Yepquote:
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/development/quote:Substantially changed the distribution of hits in the aiming circle (insignificantly reduced the number of hits at the very center of the reticle).
SU-51, KV-2, ST-1, IS-3, IS-7 zijn allemaal erg goede tanks waar je voor kan gaan en die het houden waard zijn. Dus je kan ook meerdere kanten tegelijk op.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz wat na de Kv 1? Als ik Kv 2 kies is de volgende arty S-51, en de T - 150 maar die kan ik nu ook al kiezen.
Of de Kv IS.
Gekeken naar het armor en ik als noob zou ik voor de T-150 gaan iets meer kan??
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Ordos20 het volgende:
ik heb net even de changelog voor 9.6 gezien
Afgezien van het feit dat de lage tier TD's nu absoluut waardeloos zijn (want je krijgt geen scouts in lage matches -- je bent gewoon blind in open topped TD's) -- ze gaan de verdeling van shots in de aiming circle aan passen
met een hele kleine regel tussen haakjes
minder shots in het midden van de circle
HALLELUJA iedereen aan de RNG
lees de link maarquote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.
Ik heb ook een hoop TD's en de turretloze TD's heb ik eigenlijk al opgegeven (doe hooguit nog een dubbel).quote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.
Kv-Derpquote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz wat na de Kv 1? Als ik Kv 2 kies is de volgende arty S-51, en de T - 150 maar die kan ik nu ook al kiezen.
Of de Kv IS.
Gekeken naar het armor en ik als noob zou ik voor de T-150 gaan iets meer kan??
WTF?? je had dus je IS7 ooit verkocht?? Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Overleven hoefde niet perse, aangezien ik de andere missies ook had. Ik heb wel grote moeite er mee gehad (had maar 2 heavies, T32 en KV-2), dus heb uiteindelijk mijn IS-7 terug gekocht.
Toen bij mijn 4e poging gehaald, gewoon op de front linie staan, en goed anglen. Uiteindelijk heb ik het ook maar net gehaald. Verder veel damage doen. Had het uiteindelijk ook overleefd, dus alle missies behalve de arty met honors gehaald.
Is dat de laatste missie die je nog moet doen?
Hihiquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:58 schreef DjMark het volgende:
[..]
WTF?? je had dus je IS7 ooit verkocht?? Waarom?
kan je daar elke crew erin stoppen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:03 schreef muhahaha het volgende:
Iemand de 8-bit al geprobeerd? Gratis crew trainen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Convict het volgende:
[..]
kan je daar elke crew erin stoppen?
Alleen nation geldt, penalty is er uiteraard wel. -25% als de crew overeenkomt qua type tank, -50% als dat niet zo is. Ach 1500 xp per pot mits je schade weet te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nee, je moet de crew sowieso retrainen (of anders penalty) en moet van de juiste natie zijn. Zelfde als andere tanks dus.
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb helaas geen franse tanks, Amerikaanse heavy of Russische light en -50% penalty is wel erg veel.
Yes, dat ben ik dan ook van plan. Ga denk ik wel tot tier 5 alles met free xp losmaken, geen zin in frustierondjes met de Lee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?
Ik ben zo gek geweest om die 2x te doen (2e keer voor de sherman, die na een paar potjes toch niet beviel)quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yes, dat ben ik dan ook van plan. Ga denk ik wel tot tier 5 alles met free xp losmaken, geen zin in frustierondjes met de Lee.
Ja, de Mammoth crew zal na het event omgezet worden naar de T110E5.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?
Die heb ik helaas niet in de garage staanquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ja, de Mammoth crew zal na het event omgezet worden naar de T110E5.
Ja, of 1 potje doen en heel goed spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik ben zo gek geweest om die 2x te doen (2e keer voor de sherman, die na een paar potjes toch niet beviel)
De T110E5? Prima tank vind ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de garage staan
Is het uberhaupt wat?
[..]
Ik zou sowieso geen free xp uitgeven om tanks eerder te kopen, tenzij het een paar honderd exp is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de garage staan
Is het uberhaupt wat?
[..]
Ja, of 1 potje doen en heel goed spelen.
Kan ook de free xp bewaren en sneller de IS-7 kopen echter vind ik het geen straf om met de IS-8 te spelen zolang je je beseft dat je schoten kan incasseren als je iemand onder vuurt wilt nemen die je heeft gezien.
Hm, rij liever een echte echte heavyquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef DjMark het volgende:
[..]
De T110E5? Prima tank vind ik.
Redelijk mobiel, matige armor, goede DPM.
Het is zeker geen heavy zoals de E100/IS7/IS4, het is meer een soort medium-heavy.
Doe ik ook, tier 2, 3 en misschien 4 overslaan en vanaf 5 spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen free xp uitgeven om tanks eerder te kopen, tenzij het een paar honderd exp is.
Behalve dan bij de echt lage tiers.
4 speel ik normaal wel, maar als ik opnieuw zou spelen dan zou ik bij de M3 Lee wel een uitzondering maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, rij liever een echte echte heavy.
Zal de T29 wel houden, dat lijkt me een erg leuke tank
[..]
Doe ik ook, tier 2, 3 en misschien 4 overslaan en vanaf 5 spelen.
Ja daarom, 1 van de mindere tanks. Hij kan wel redelijk uithalen qua dmg als ik in mijn Matilda rondkachel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:20 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
4 speel ik normaal wel, maar als ik opnieuw zou spelen dan zou ik bij de M3 Lee wel een uitzondering maken.
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:10 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik ga die mod ook maar installeren, gisteren per ongeluk mn platoonmaatje kapotgeschoten. Ik was op de onderplaat van een E-100 aan het mikken en schijnbaar reed hij net een stukje achteruit waardoor zijn koepeltje in mijn vizier kwam net op het moment dat ik drukte, natuurlijk was het een volle hit, dat is altijd.
Ssst, het was net zo fijn dat er niet over hem gepraat werd en hij niet meer postte hier. Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.
Ai, k*t...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ssst, het was net zo fijn dat er niet over hem gepraat werd en hij niet meer postte hier. Verpest het nou niet.
mij vergelijken met die tomaatquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.
Ai, ga je mij nu teamkillen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
mij vergelijken met die tomaat![]()
. Zoek je ruzie ofzo!
Ik begrijp je td reactie. Maar mijn tijd in de su85 leert dat met slechte view range tds ten dode opgeschreven zijn bij lage tiers (su 85 heeft bij 100% maar 310 m)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:15 schreef Brutus.nl het volgende:
Beetje late reactie maar ik vind de aanpassingen aan de TD-viewrange en aan de spreiding in de aimcircle juist goed.
Dat RNG verhaal is een balans iets. Op het moment heb je met een nauwkeurige tank met weinig alpha-schade geen voordeel van je nauwkeurigheid, je kan beter een tank rijden die minder nauwkeurig is maar meer schade doet. Gewoon omdat een bepaald percentage (ik geloof 33%) van je schoten precies in het midden op het stipje land. Daardoor kan je op het moment ook snipen met een derp-gun.
Een belachelijke situatie eigenlijk en helemaal niet zoals het bedoelt is. Natuurlijk zal dit voor bepaalde tanks vervelend uitpakken, maar voornamelijk zal het een verandering van speelstijl zijn en een nieuw betere balans brengen. Minder campende heavy tanks bijvoorbeeld.
Wat betreft de viewrange nerf van tank destroyers. Het is niet zo dat je gelijk de grond in geboord wordt, je krijgt een kleine nerf waardoor je straks alleen een eerste ambush-schot tegen een oprukkende vijand krijgt tenzij je een spotter hebt. Dit is om te voorkomen dat een tank destroyer in z'n eentje ongespot vrij kan blijven schieten en om te voorkomen dat tank destroyers als scouts worden ingezet. Sommige tank destroyers hebben nu een viewrange groter dan die van scouts. Deze nerf is dan ook per tank verschillend. Het is een herbalancering.
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik begrijp je td reactie. Maar mijn tijd in de su85 leert dat met slechte view range tds ten dode opgeschreven zijn bij lage tiers (su 85 heeft bij 100% maar 310 m)
Tevens, het zin de accurate Guns die gaan lijden onder de RNG buff
In Wargamings uitleg filmpje zeiden ze dat die RNG buff/nerf er voor zorgt dat de zwaar bepanzerde tanks tegenwoordig weinig voor stelde omdat je weak spots te gemakkelijk kon raken. en dat dat 1 van de hoofd redenen was voor de nerf/buff hoe je het wil benoemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.
Wat betreft de RNG-buff (goede benaming), dat is dan weer niet zo. De accuraatheid van je kanon wordt weergegeven in het spel door een cirkel. Er verandert niets aan deze cirkel alleen aan de verdeling van hoe vaak je waar in de cirkel raakt, overal binnen de cirkel heeft nu een gelijke kans. Voor accurate tanks is de cirkel veel kleiner en heeft de verandering dus een minder negatief effect omdat de kogel gemiddeld veel minder af gaat wijken van het midden. Ik verwacht dat dit tanks meer in hun beoogde rol zal duwen en minder snipen van zware tanks zal geven. En vergeet niet dat de tank tegenover je hetzelfde probleem heeft.
Ik weet wel dat ik de AT-2 weer uit de kast ga trekkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.
Wat betreft de RNG-buff (goede benaming), dat is dan weer niet zo. De accuraatheid van je kanon wordt weergegeven in het spel door een cirkel. Er verandert niets aan deze cirkel alleen aan de verdeling van hoe vaak je waar in de cirkel raakt, overal binnen de cirkel heeft nu een gelijke kans. Voor accurate tanks is de cirkel veel kleiner en heeft de verandering dus een minder negatief effect omdat de kogel gemiddeld veel minder af gaat wijken van het midden. Ik verwacht dat dit tanks meer in hun beoogde rol zal duwen en minder snipen van zware tanks zal geven. En vergeet niet dat de tank tegenover je hetzelfde probleem heeft.
Goeie. Zou best wel eens zo kunnen zijn. Voor arty maakt 'ie in ieder geval niet uit, heb ik wel eens tot mijn schande ondervondenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:37 schreef Geerd het volgende:
Kan het kloppen dat die mod dat je geen bondgenoten kunt raken maar geld tot een bepaalde afstand?
Uhmzz was op 350 meter ofzo toch nog onbedoeld td.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:15 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Goeie. Zou best wel eens zo kunnen zijn. Voor arty maakt 'ie in ieder geval niet uit, heb ik wel eens tot mijn schande ondervonden
KV-2 ook unlocked?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz was op 350 meter ofzo toch nog onbedoeld td.
En paar potjes later verhip, krijg je in de team speak te zien, je naam medespeler x your blocking my target.
Uhmzz T-150 gehaald, alle modules onderzocht van mijn Kv-1 maar geen Elite status???
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:47 schreef nilssanders het volgende:
2e mark of ecellence op me M103,als je hem goed speelt is die fucking OP
DPM is veel hoger maar armor is niet de bestequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]![]()
Hoe vergelijk je deze met de E75? Veel sneller natuurlijk, maar qua armor en dpm en algemene 'handling'?
Ook 10 tegen 10, 2 platoons elk is wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:42 schreef muhahaha het volgende:
5 man platoon heb ik nog niet gedaan, is het dan 5 vs 5? Crewtraining gaat hard ja, mammoth zit qua 2e skill al tegen de 80 aan.
15k dmg is nou niet echt hoog ofzo. Als ik een rondje aggressief speel pak ik zo boven de 2500quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook 10 tegen 10, 2 platoons elk is wat ik gezien heb.
Ergens ook wel beter dat het niet zo lang duurt, dan gaat die missie met die 25 potjes tenminste wat vlotterquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
15k dmg is nou niet echt hoog ofzo. Als ik een rondje aggressief speel pak ik zo boven de 2500. Alleen als je solo gaat ga je er uiteraard snel aan.
Daar was ik zo doorheen en ik wist niet dat er een max was van 5 maalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens ook wel beter dat het niet zo lang duurt, dan gaat die missie met die 25 potjes tenminste wat vlotter
Kan ook serverlag zijn. Probeer anders zo'n serverreticle ovelay mod.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het spel steeds minder leuk?
Zie de laatste paar weken alleen maar een overvloed aan die irritante snelle scout amx en t70?
Ook die richtcirkel aanpassing is goed te merken, vol in beeld nog meters over![]()
Vooral als noob zoals ik kon je daar een beetje voordeel mee pakken.
Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Zie de laatste paar weken alleen maar een overvloed aan die irritante snelle scout amx en t70?
Ook die richtcirkel aanpassing is goed te merken, vol in beeld nog meters over![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef DjMark het volgende:
[..]
Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....
(iets met placebo effect ofzo?)
Hee, je komt uit de toekomst? Doe mij de lottocijfers eens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Nou dat met die scouts ben ik wel met je eens, het stikt ervanquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht dat hij op de testserver had gespeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hee, je komt uit de toekomst? Doe mij de lottocijfers eens?
Oh ja, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op de testserver had gespeeld :p
Scouts zag ik de laatste dagen ook best veel inderdaad, en dan ook nog steeds goeie spelers in die AMX apparaten met WN8 van 2k+ ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dat met die scouts ben ik wel met je eens, het stikt ervan
Wat die aimingcircle betreft, zoals anderen reeds op een wat minder tactvolle manier brengen, the worst is yet to come
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef DjMark het volgende:
[..]
Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....
(iets met placebo effect ofzo?)
Ligt eraan hoe hoog je gerankt staat, anders heb je geen tijd om net op dat koepeltje te richten en te wachten tot die gericht is, om een klap op te vangen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Zonde van het geld imo, ik gebruik het alleen als ik er echt niet doorheen kom.
Vaak is het meer een kwestie van weakspots leren kennen.
Niet zozeer tier maar meer welke tank ik tegenkomquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Geerd het volgende:
Ligt eraan hoe hoog je gerankt staat, anders heb je geen tijd om net op dat koepeltje te richten en te wachten tot die gericht is, om een klap op te vangen.
Daarvoor heb ik ook max zoom, kun je precies zien hoe de loop van je tegenstander staat.
Werkt niet in elke map trouwens en ligt ook aan je tank type natuurlijk?
Maar ik kan ook poep praten ! Sta graag open voor kritiek,
2x gespeeld op de test server, vond m lekker spelen. Maar ik twijfel er nog over...quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef bas-beest het volgende:
Wat is jullie mening over de AMX CDC?
Heb er gisteren paar potjes mee gespeeld. Hij kan helaas weinig hebben (hull en turret armor beide 30/20/20), maar ik vind 'm totnutoe erg leuk.
Had ik ook, nieuw wachtwoord opgevraagd, toen deed ie het wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:15 schreef Convict het volgende:
Kan de test server niet op
hij zegt elke keer dat mn password of email niet goed is... maar op de gewone server werkt alles wel
Uhmzz volgens mij heb ik dat ook wel; eens gehad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Convict het volgende:
ik kom er nogsteeds niet op
en als ik recover pass doe dan kom ik op de Russische site
Tering ik doe echt wat fout dan, 4181 gevechten en een winrate van 44% 2352 personal rating.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef Mr.J het volgende:
Goed begin van t weekend gisteren. Bijna 86% wr op 14 potjes en een WN8 van 2150.
http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
En ik sta in de top 300.000 van de EU.[ afbeelding ]
http://worldoftanks.eu/community/accounts/517178685-MrJ_/
Doe is een link naar die site?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Convict het volgende:
ik kom er nogsteeds niet op
en als ik recover pass doe dan kom ik op de Russische site
Je doet niet genoeg dmg. Ik had het hier nog over met een clanmaatje, elkaars stats even bekeken en toen zei ik ook tegen hem, als je van 4 hits per game naar 5 gaat dan helpt dat al enorm + het helpt je team uiteindelijk mits je mee gaat en niet in base blijft hangen.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tering ik doe echt wat fout dan, 4181 gevechten en een winrate van 44% 2352 personal rating.
Het gaat vandaag ook weer bagger of in een keer dood door arty of dan gaat het lekker heb je weer heaveys die staan te campen.![]()
Hij is enorm traag en log, vooral El Halluf was favoriet bij mij. Beetje aan de riggelkant kamperen en alles wat in je vizier komt kapotschietenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De St. Emil vond ik best goed met de top gun. Alleen die grind daarvoor is erg.
Zeggen ze ook over de SU-101, dat die slecht is, mijn ratings zeggen echter iets heel anders.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Geen idee wat het is, met de hellcat verlies ik vaak. WR van 45% terwijl ik met de Sturer Emil bijna op de 54% zit terwijl men zegt dat de Sturer 1 van de slechtste tanks is. Met de souflaki zit ik tegen de 60% aan. Geen idee waarom het dan niet lukt met de hellcat, die acht ik toch wel beter, zeker beter dan de souflaki
Chaffee niet nee? Ik heb die tank nog steeds, ik vind hem juist erg chill. Qua missies moet het wel een beetje mee zitten, volgens mij moet ik nu een base cappen. Dat lukt me bijna niet omdat we of verliezen of alle vijanden kapot maken en ja, daar doe ik ook aan mee.
Ah ik moet wel zeggen dat de hellcat minder is geworden na de camo nerf en ik moet bekennen dat ik die nerf niet eens mee had gekregen. Rij er ongeveer 1200 wn8 mee dus ja, echt enorm is het ook niet. RHM zelfde verhaal, wel hogere wn8 maar blijft lastig wanneer je nou gespot bent. Denk wel dat ik 6th sens pak en 1 camo daarvoor drop. Dat of er standaard vanuit gaan dat je bent gezien na een schot.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef Synasthesia het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over de SU-101, dat die slecht is, mijn ratings zeggen echter iets heel anders.
De SU-100M1 & SU-101 zijn toch wel mijn 2 beste TD's.
De SU-100M1 had een WR van 58% toen ik hem met 197 battles verkocht om de SU-101 te kopen.
Daarin heb ik nu een WR van 85% in 50 battles.
Chaffee lukte niks mee, hooguit 2-3 spots, weinig spotting dmg en dan was het weer over...
1e potje met de Leopard en ik had 9 spots en een flinke lading spotting dmg.
Hoorde ik gelijk van wel meer mensen hoor, dat de Chaffee juist beter zou moeten zijn, maar voor mij in ieder geval niet
Dat zelfde heb ik nu met de heavies, moet 1k dmg doen en de base cappen, 1k dmg is zo gebeurd, cappen niet omdat we inderdaad of verliezen of alle vijanden kapot maken, waar ik uiteraard zelf
ook aan mee doe om die 1k dmg te halen.
Ik wel, ben niet graag afhankelijk van mijn teamgenoten... en t is meer exp als ik zelf spot.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:37 schreef DjMark het volgende:
Precies, de meeste TD's hebben sowieso teamgenoten nodig.
Hellcat/RHM omdat ze geen armor hebben.
Maar tanks zoals de JPE100 weer omdat ze geen camo hebben...
De nerf is denk ik niet zo schokkend voor de meeste TD spelers, zo vaak spot je echt niet voor jezelf.
Ik het liefst ook niet, lekker in city brawlen vind ik wel het leukst om te doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik wel, ben niet graag afhankelijk van mijn teamgenoten... en t is meer exp als ik zelf spot.
Ik verstop me gewoon ergens in een bosje met mn TD en schiet op maximale afstand, als ik gespot wordt, gewoon terugtrekken...quote:Op maandag 9 februari 2015 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik het liefst ook niet, lekker in city brawlen vind ik wel het leukst om te doen.
In de base blijven hangen, zo een noob ben ik ook weer nietquote:Op maandag 9 februari 2015 08:25 schreef muhahaha het volgende:
8-bit winterevent is voorbij, ik kan weer slapen
Mammoth crew op de 3e skill gekregen. Inmiddels de T1 heavy gekocht, doel is uiteindelijk de T29
[..]
Je doet niet genoeg dmg. Ik had het hier nog over met een clanmaatje, elkaars stats even bekeken en toen zei ik ook tegen hem, als je van 4 hits per game naar 5 gaat dan helpt dat al enorm + het helpt je team uiteindelijk mits je mee gaat en niet in base blijft hangen.
Ik ook niet, rij heaviesquote:Op maandag 9 februari 2015 16:05 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik verstop me gewoon ergens in een bosje met mn TD en schiet op maximale afstand, als ik gespot wordt, gewoon terugtrekken...
Heb (nog) geen city TDs
Had je een bounce of verdween de shell in de horizon? Heb je server reticle?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:16 schreef Geerd het volgende:
In de base blijven hangen, zo een noob ben ik ook weer niet
Vannacht ook met de Hetzer, 3 x full aimed vol silhouet 3x mis![]()
niet eens met de 10.5cm
Als het nou een bounce was oke, maar meters naast, crew ook gewoon op 100% en bezig met brothers in arms bijna 90%quote:Op maandag 9 februari 2015 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, rij heavies
Dat is volgens een user hier voor de eckte eckte mannen.
[..]
Had je een bounce of verdween de shell in de horizon? Heb je server reticle?
Brothers in arms is pas actief als die op alle crew members op 100% is.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het nou een bounce was oke, maar meters naast, crew ook gewoon op 100% en bezig met brothers in arms bijna 90%
Server reticle?
Ja dat begrijp ik maar ik bedoelde het is niet zo dat de crew op 25% staat ofzoquote:Op maandag 9 februari 2015 17:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Brothers in arms is pas actief als die op alle crew members op 100% is.
Server reticle is een optie die je aan kunt zetten, dan zie je hoe je daadwerkelijk aimt (hij hapert dan iets meer, maar dan weet je wel hoe je daadwerkelijk aimt voor de server). Die optie is wel aan te raden.
Jup aardig mee eens, en die spotters.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik word een beetje moe van alle arty. Ik weet niet waar die krengen allemaal vandaan komen, maar volgens mij komt het door die missions?
3 of 4 arty's per kant is meer regel dan uitzonderen tegenwoordig.
Als je dan met je zware E-100 of JG PZ-E100 rond rijdt schiet het echt niet op.
Zeker die autoloader arty's zijn naar mijn mening veel te krachtig! Als je getracked bent met je heavy of TD kunnen ze je letterlijk langzaam afmaken zonder dat je er iets tegen kan doen.
Kansloos dus!
Vetgedrukte overdrijf je wel wat, volgens WG zelf (ik weet even niet meer waar ik het gelezen heb..FTR misschien? ) zijn er gemiddeld 1 misschien 2 arties per pot.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik word een beetje moe van alle arty. Ik weet niet waar die krengen allemaal vandaan komen, maar volgens mij komt het door die missions?
3 of 4 arty's per kant is meer regel dan uitzonderen tegenwoordig.
Als je dan met je zware E-100 of JG PZ-E100 rond rijdt schiet het echt niet op.
Zeker die autoloader arty's zijn naar mijn mening veel te krachtig! Als je getracked bent met je heavy of TD kunnen ze je letterlijk langzaam afmaken zonder dat je er iets tegen kan doen.
Kansloos dus!
Was gewoon de pass recover page maar dan in het russisch.quote:
Toch niet helemaal overdrijven hoor....quote:Op maandag 9 februari 2015 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte overdrijf je wel wat, volgens WG zelf (ik weet even niet meer waar ik het gelezen heb..FTR misschien? ) zijn er gemiddeld 1 misschien 2 arties per pot.
Wat ik wel veel tegenkom zijn light tanks...en terecht, ben eigenlijk min of meer aan het overstappen van TD naar LT (arty speel ik eigenlijk ook niet zoveel meer en leuke MT's heb ik er eigenlijk geen die ik nog moet grinden) en wat is dat een verfrissende ervaring zeg
Gewoon de irritante mug uithangen voor je teamAltijd beter dan dat brute heavytank geweld wat ik toch vooral als saai zie
Ik ook alhoewel er ook wel potten zijn zonder arty, komt alleen niet zo vaak voor.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Toch niet helemaal overdrijven hoor....
Ik kom de laatste tijd ook te veel in potten terecht met 3 a 4 of 5 arty's per kant.
Ben ik zelf ook schuldig aan, ik wil die missies ook halen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar... Maar... WoT is toch helemaal geen teamspelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben al een tijdje even klaar met world of tanks. Had veel gehoopt van die missies maar dat was ook bagger. En de teams. Oh god de teams.
Ik speel met tier 5 tot 9quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien ligt het aan de tiers waar je speelt?
Ik speel meestal tier 8 9 en 10. In die klasses is op een enkel potje na toch echt 3 arty's per kant.
Zo speelt alleen photoquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:20 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Maar... Maar... WoT is toch helemaal geen teamspelhet is toch 1 tegen 29 waarbij er toevallig een paar groen en een paar rood zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dat wordt volgende patch alleen maar erger...quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik mis zo vaak, irritant kut ding
Net zo irritant als geraakt worden door zo een apparaat
Ik bedoel meer met arti en tegen arti.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt volgende patch alleen maar erger...
40 km/h met m'n 1390 en dan naast je 1 klap en -1100 dmg van een T92..quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef DjMark het volgende:
Arty/SPG is gewoon part-of-the-game.
Als je slim speelt niet gespot/arty safe blijft is er niks aan de hand.
Maar soms heb je gewoon pech, en vang je ineens heel veel damage, of wordt je ge-one-shot.
Shit happens....
-Leer hoe het spot/view systeem werkt
-Ga zelf arty spelen (zo leer je beter de kracht/zwakte, en kan je daar in andere tanks op anticiperen)
Wat missies betreft, ja je moet toch wel richting een tier7 arty om de stug iv missies te kunnen halen.
Lagere tiers doen gewoon te weinig damage en hebben te weinig splash.
Ik speel zelf ook nog niet zo lang arty, en heb de stug IV missies gedaan met de tier 7 amerikaan (M12)
Jazeker, ikzelf gisteren nog. In mijn stb-1, 45km/u full speed, 1250dmg van een batchat 155...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Dimauro het volgende:
[..]
40 km/h met m'n 1390 en dan naast je 1 klap en -1100 dmg van een T92..
Laatste tijd is het een drama. Nu maar even als een pannenkoek rond vliegen in War Thunderquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef DjMark het volgende:
[..]
Jazeker, ikzelf gisteren nog. In mijn stb-1, 45km/u full speed, 1250dmg van een batchat 155...
Zoals ik zei, shit happens.
Je hebt zelf ook vast wel eens mazzel...
Herkenbaar. Zeker op een open map is het een drama. T1 is ook nog eens betrekkelijk traag met de 2e engine, anders dan de IS-3 en de IS-8, die zijn nog redelijk snel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Laatste tijd is het een drama. Nu maar even als een pannenkoek rond vliegen in War Thunder
Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zeker op een open map is het een drama. T1 is ook nog eens betrekkelijk traag met de 2e engine, anders dan de IS-3 en de IS-8, die zijn nog redelijk snel.
Alleen de STB-1 heeft nog redelijk wat turret armor, verder is de armor inderdaad niet aanwezeg op de japanse lijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaar
Ik ontwijk de kogel lieverquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaar
Ik kom ze gewoon trollen in mijn T37, lekker in hun rug prikken onderwijl lachend en zippend aan een fluitje bierquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:00 schreef Synasthesia het volgende:
Gisteren nog een tegenstander gehad in een T10 SPG die 2 van onze tanks in 1 klap had, die waren al flink wat HP kwijt en stonden lekker tegen elkaar, SPG shell middenin en weg waren ze.
Van het weekend ook zelf nog een Leopard PTA met 100% HP z'n ammo rack van opgeblazen met de SU-101.
Wel leuk om zo iemand dan te zien vloeken en schelden
Dus soms heb je pech en ben je weg door een SPG, soms heb je geluk en missen ze
Het kan verschillende oorzaken hebben, kan ook pech zijn, maar met zoveel games is dat niet zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Mr.J het volgende:
Ok, wat gaat er hier mis met mijn IS3?
Ik vind het een leuke tank om te spelen, mijn stats zijn volgens mij redelijk maar mijn WR met deze tank zit rond de 44%...
[ afbeelding ]
Is dit gewoon pech hebben, of doe ik iets niet goed?
Verkeerde World of...?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:47 schreef trigt013 het volgende:
Ik blijf maar in lage trinkets hangen.....mhe, volgens mij zijn er geen crafteble trinkets.
Hm ik doe gem. 100 dmg meer en mijn winrate is 51,63% met de IS-3. Misschien speel ik meer front waardoor ik wat meer klappen opvang cq bounce. Dat kan wel schelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Het kan verschillende oorzaken hebben, kan ook pech zijn, maar met zoveel games is dat niet zo waarschijnlijk.
Aangezien je nog niet veel hoge tiers hebt kan het komen dat je de weakspots nog niet goed weet van de vijanden.
De IS-3 moet je ook goed anglen om de armor te laten werken. Bekijk eens een youtube review van de IS-3 van Quickybaby en/of MightyJingles. Die geven goede uitleg.
Ga je ook de goede kant op met die tank? Dus stedelijke gebieden oid om tanks van dichtbij aan te vallen.
Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar nou zo stoer aan is, maar je blijft nou eenmaal wie je bent
Woedebeheersingscursus iets voor jou??quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?
Eerst haalde hij je in en was het per ongeluk, daarna was het express en nu blocked hij je. Je bent niet erg consistent met je verhaal he. Enige consistente wat ik aantref is het teamkillenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?
Ik heb nog nooit iemand geteamkilled die het niet verdiendequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst haalde hij je in en was het per ongeluk, daarna was het express en nu blocked hij je. Je bent niet erg consistent met je verhaal he. Enige consistente wat ik aantref is het teamkillen
Grapjasquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geteamkilled die het niet verdiende
Ik wil mijn overall wn8 boven de 3000 krijgen en dat red je niet met een beetje lopen aankloten ingame.
Nee, maar de gemiddelde randjosti in je team wel. Yolo scouts, 4 arty per game, bij 1-0 gaan cappen. Word zo moe van die missies.quote:
Ik twijfel nog een beetje of ik hem wil aangezien ik al de fcm 50 t heb en die ziet maximaal tier 9quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef Convict het volgende:
Nice Geerd![]()
Die AMX CDC![]()
wat een tank![]()
60% wins in dat ding al hehe wat een beest van een tank
Mag jij nu al weer spelen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:53 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik hem wil aangezien ik al de fcm 50 t heb en die ziet maximaal tier 9
Alleen de amx cdc is wel wat leuker om te spelen door zijn snelheid
De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:55 schreef popolon het volgende:
Hoe is de RNG in 9.6, is het verschil te merken? Op de NA server zitten we nog op 9.5.
Ja en nee, zelf mis ik meer of ik de-track heel vaakquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef DjMark het volgende:
[..]
De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?
Dat is enigsinds te merken vind ik, vooral langere afstandschoten komen een stuk minder vaak in het midden. Op weakpoints schieten vanaf wat grotere afstand is wat lastiger geworden.
Ah ok, misschien is het allemaal niet zo erg. Geeft armour wel weer wat meer waarde. Da's wel goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef DjMark het volgende:
[..]
De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?
Dat is enigsinds te merken vind ik, vooral langere afstandschoten komen een stuk minder vaak in het midden. Op weakpoints schieten vanaf wat grotere afstand is wat lastiger geworden.
Snel inloggen zou ik zeggen X3 en 1 dag premium!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Hetbanaantje het volgende:
Lange tijd dit spel niet meer gespeeld. Denk eraan om weer eens te beginnen
Al gedaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snel inloggen zou ik zeggen X3 en 1 dag premium!!
Geef je zo snel op?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Al gedaan.3x verloren.
Probeer later wel weer.
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Al gedaan.3x verloren.
Probeer later wel weer.
Dit is echt de slechtste oorlogsfilm ooit gemaakt krijgt op imdb ook een zeer lage scorequote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:22 schreef Geerd het volgende:
Tank vrienden Saints and Soldiers The Void, Volgens mij aardige leuke tank film met de Hellcat,
Ben pas bij 27 ,min dus weet niet hoe het vordert
Was aardig aan de zuip dus niet echt gemerktquote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste oorlogsfilm ooit gemaakt krijgt op imdb ook een zeer lage scoreIk heb hem na een uur uitgezet ik trok het gewoon niet meer.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste oorlogsfilm ooit gemaakt krijgt op imdb ook een zeer lage scoreIk heb hem na een uur uitgezet ik trok het gewoon niet meer.
lolquote:Op zondag 15 februari 2015 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Saai omdat er geen teamkillers inzitten zeker.
Vond ik inderdaad een minpuntjequote:Op zondag 15 februari 2015 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Saai omdat er geen teamkillers inzitten zeker.
Ik denk het wel, lijkt mij nogal saai wat dat betreft. Veel mensen beginnen net, weten niet hoe alles werkt etc. Weinig uitdaging. Ik heb 2 tier 4 en daar kan ik me soms al ergeren aan het rushen en zichzelf in 2 tellen kapot rijdenquote:Op maandag 16 februari 2015 13:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ben ik de enige die alleen Tier 1 en 2 speelt?
Ik weet ook niet hoe alles werkt, en welke tactieken je het best kunt gebruiken :pquote:Op maandag 16 februari 2015 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk het wel, lijkt mij nogal saai wat dat betreft. Veel mensen beginnen net, weten niet hoe alles werkt etc. Weinig uitdaging. Ik heb 2 tier 4 en daar kan ik me soms al ergeren aan het rushen en zichzelf in 2 tellen kapot rijden
Hoeveel potten heb je er al op zitten? Ik denk ook dat je weinig bij leert als je op tier 1 en 2 blijft zitten. Tankjes zijn zo klein, lagere spotrange etc en hulldown werkt waarschijnlijk ook niet echt op een enkeling na.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik weet ook niet hoe alles werkt, en welke tactieken je het best kunt gebruiken :p
En niemand communiceert met elkaar. Naja, soms wel.
Hoe kan je de techtree vinden van je apparatuur? Dat je betere radio's etc kunt kopen?
Tering 5k op een t1 ...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Synasthesia het volgende:
Sommige mensen vinden dat blijkbaar leuk![]()
Clanmaatje heeft 1 account voor normaal spelen, diverse tanks en tiers etc, maar hij heeft nog een account daarmee heeft hij 11k battles met enkel tier 1 waaronder alleen al 5k met dat Amerikaanse ding![]()
Bij de 20k stapt hij over naar T2 om wat variatie te hebben...
Ik heb meerdere T3-4 premiums, erg leuk voor af en toe maar zou het ook niet continu kunnen spelen, o.a. om de redenen die muahahaha al noemt.
Speel zelf voornamelijk T6-8 en soms T3-5 of 9, een T10 heb ik nog niet.
Was zo ongeveer ook mijn reactie op de T1.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Tering 5k op een t1 .... Ik zit op 1258 met de oude KV-1S en dat vind ik al veel
.
Verschilt hier, t6 is favoriet, niet te moeilijk waarbij mensen wel enigzins tactisch spelen. Verder speel ik ook veel t7 en t8. Mijn t9 vind ik niet altijd even leuk, dat is de IS-8. Vrij pittig om mee te spelen, kom veel t10 tegen en al zit ik in een t9, dan kan ik nog steeds geen frontline werk doen, meeste shells komen erdoorheen namelijk. Flanken is de sleutel. Van het weekend de bulldog gekocht, slechte winrate ermee na 30 games
. Apparaat zelf is wel chill, hij is erg vlot en heerlijk om mee te flanken. Mis alleen nog sixth sense op mijn commander maar goed, ben meer een flanker dan een passive scouter. Trouwens, met de T37 zit ik wel op de 56% wr met bijna 100 potjes. Geen idee waarom dat verschil zo groot is tussen die 2. Speel ze vrijwel hetzelfde namelijk.
1269 potjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeveel potten heb je er al op zitten? Ik denk ook dat je weinig bij leert als je op tier 1 en 2 blijft zitten. Tankjes zijn zo klein, lagere spotrange etc en hulldown werkt waarschijnlijk ook niet echt op een enkeling na.
Rechtsboven zit de knop research, mits je de engelse client draait, en daar kun je modules vrijspelen met XP. Deze modules kun je vervolgens op je tank zeggen door terug te gaan naar je garage en de knopjes onderin te gebruiken.
[..]
Tering 5k op een t1 .... Ik zit op 1258 met de oude KV-1S en dat vind ik al veel
.
Verschilt hier, t6 is favoriet, niet te moeilijk waarbij mensen wel enigzins tactisch spelen. Verder speel ik ook veel t7 en t8. Mijn t9 vind ik niet altijd even leuk, dat is de IS-8. Vrij pittig om mee te spelen, kom veel t10 tegen en al zit ik in een t9, dan kan ik nog steeds geen frontline werk doen, meeste shells komen erdoorheen namelijk. Flanken is de sleutel. Van het weekend de bulldog gekocht, slechte winrate ermee na 30 games
. Apparaat zelf is wel chill, hij is erg vlot en heerlijk om mee te flanken. Mis alleen nog sixth sense op mijn commander maar goed, ben meer een flanker dan een passive scouter. Trouwens, met de T37 zit ik wel op de 56% wr met bijna 100 potjes. Geen idee waarom dat verschil zo groot is tussen die 2. Speel ze vrijwel hetzelfde namelijk.
Damnquote:Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
1269 potjes.
Ik kan geen screenshot maken
Leopard PTA, een T9 medium met flink kanon en de armor van een light:quote:Op maandag 16 februari 2015 14:28 schreef muhahaha het volgende:
Hm Leopard PTA ken ik eerlijk gezegd niet. Is dat een pittige tank om mee te spelen?
Goede keuze, ik heb de T-34-85 ook. Hij is wat langzamer dan de cromwell voor iets meer armor en damage.. Qua armor merk je het heel af en toe, hij is wat meer angled dan de cromwell. Ik hoop wel voor je dat je de opvolger niet hoeft, dat ding heeft dezelfde gun in een hogere tier
.
Hehe ja, dat stukje herken ik wel. Met de RHM wil je ook geen voorloper zijn. Dat snappen sommige mensen niet. 0,32 is wel erg hoog jaquote:Op maandag 16 februari 2015 15:19 schreef Synasthesia het volgende:
Heb er nog niet zo heel veel battles in, iets van 80 ofzo.
Hij is lekker vlot ja, zit nu met de stock gun op net 6sec reload volgens mij met 100% crew en een Gun Rammer gemonteerd.
Ik ga voor de route tracks -> turret -> gun -> motor -> radio
De tracks heb ik nu, nog 12k voor de turret en dan 63k voor de gun, mogelijk dat ik die wel zoveel mogelijk met free xp ga doen.
Verder knal je met 65km/h over de map heen.
Je moet wel wat verder achter blijven en absoluut niet willen brawlen tegen T9 of T10, want dat verlies je gewoon met die armor.
Het is vooral een sniper door de hoge view range en superprecieze gun, 0,32 accuracy met 100% crew.
Een hoop mensen snappen dat alleen weer niet omdat het een weinig gebruikte tank is en gaan je dan uit zitten schelden voor camper en noob enzo, terwijl je dan wel in de top 3 van damage done eindigt.
Ik durf makkelijk op 375+m afstand op een vijand te schieten die achter een teamgenoot "verstopt" staat, en in 90% van de gevallen is het raak, anders gewoon mis.
Maar nog nooit een teamgenoot geraakt zo precies is de gun.
Waffentrager E100 heeft 0,29. Ik geloof dat dat de meest precieze is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:14 schreef Synasthesia het volgende:
Hmm, ligt het toch niet aan mij haha
0,32 is erg lekker, zijn opvolger de T10 Leopard 1 heeft 0,3.
Is volgens mij ook het meest precieze kanon in WOT.
Hoe ervaren mensen tot nu toe de RNG update?
Ik merk er over het algemeen niet heel veel van behalve in de SU-122-44, daar kon ik eerst altijd wel lekker mee snipen ondanks dat hij niet heel erg precies is, maar nu lukt dat niet echt meer.
Mis veel te veel en met 1k per shell is dat niet handig, gisteren voor het eerst sinds tijden een potje met credits in de min geëindigd daarmee
Welke gun heb je op de Bulldog?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef muhahaha het volgende:
Ging wel lekker ja, met de T1 1/9 gespeeld en met de Chaffee 1/8. Win/verlies. Serieus normaal nooit zo dramatisch
Kan ook niet carryen met beide tanks als je in de hogere tiers terecht komt. Met de bulldog kom ik ook niet uit de voeten terwijl dat wel goed gaat in de T37, zit er zo een groot verschil tussen beide tanks?
Eerst de topgun en nu de autoloader. Ik rij er weinig geweldige games mee, rij echt vele malen beter in de T37 en ik snap niet waaromquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Welke gun heb je op de Bulldog?
Ik gebruik de auto-loader en die vind ik echt heel fijn. Lekker flanken en irritant zijn!
Ik heb dezelfde consumables/equipment geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst de topgun en nu de autoloader. Ik rij er weinig geweldige games mee, rij echt vele malen beter in de T37 en ik snap niet waarom
Gebruik dezelfde crew trouwens, ben er niet uit of ik de T37 aan blij houden dus de T37 heeft -25 aangezien de crew voor de bulldog is getrained op 100%, camo x4 op 99% en ik heb voor beide tanks optics, vents en de stabilizer. Qua consumables in beide een repair, medkit en een automatic fire ex.
Jep en mentor want ik wil de commander reskillen naar 6th sense als hij boven de 45% komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde consumables/equipment geloof ik.
Wat ik wel aanraad voor je crew is om snap shot en smooth ride te doen na je camo.
Ik vind dat kleine beetje experience niet opwegen tegen het voordeel wat ik uit de eerste commander skills kan halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:35 schreef Convict het volgende:
Is mentor juist niet ideaal als je je tank van plan bent te houden?
als je je xp laat omzetten in crew xp krijgt maar 1 crewlid double xp. en met mentor is dat dus telkens je commander waardoor je uiteindelijk dus veel sneller traint
Op elke Light Tank wil je 6th sense. En kom niet met de ''Jamaar AMX40 is een light tank!'' Je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:22 schreef Photomorti het volgende:
Op bulldog is vooral belangrijk 6th sense natuurlijk.
LT-15 is inderdaad niet moelijk, maar je moet wel een goede map treffen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Op elke Light Tank wil je 6th sense. En kom niet met de ''Jamaar AMX40 is een light tank!'' Je weet wat ik bedoel.
Waarom zit elke sjaak te miepen dat LT-15 te moeilijk is? 4k spotting damageIk haalde het op een T49 en ik probeerde het niet eens.
lekker hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist een 14vs14 heavy fest afgesloten met een mooie Ace op mijn T29.
[ afbeelding ]
http://wotreplays.com/site/1655459#winterberg-mrj-t29
Als ik zo graag APCR voro credits erdoorheen wil jagen, Kan ik altijd mn Pz II Ausf. J loslaten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:30 schreef Photomorti het volgende:
Geen apcr op E25 wuuut je bent gek
Mijn loadout is 50% ap / 50% apcr.
40 euro is wat een spel gemiddeld kost. Valt best meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef JagerJanssen het volgende:
Hoe gek zijn mensen om zoveel geld aan het spel uit te geven? Ik bedoel die Löwe tank is al rond de 40 euro aan goud en die zie je behoorlijk vaak rond rijden.
Dan praten we hier ook over slechts een tank in het hele spel en niet een geheel spel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
40 euro is wat een spel gemiddeld kost. Valt best mee.
Ik snap alleen niet waarom je 400+ euro zou spenderen.
Is dat dat kleine snelle ding?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:23 schreef bas-beest het volgende:
Gisteren de AMX CDC gekocht.
Wat een geweldig apparaat
Deze:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:25 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Is dat dat kleine snelle ding?
Dat is niet dat ding wat ik bedoel. Ik bedoelde de EMC AMX kwam ik net achter, wat een geweldig ding. De E-25 is er al net zo een. Maar ik meende dat je die niet meer kunt krijgen.quote:
Staan de mod files wel in de res_mods folder in het mapje 0.9.6 ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:51 schreef Hetbanaantje het volgende:
Ik heb wat problemen met modpack. Ik heb er 1 gedownload en in reds mods gezet. Geactiveerd op Xvmmods alleen hij werkt niet., Wat doe ik fout?
http://forum.worldoftanks(...)clean-minimal-11-02/ is de modpack.
Ik heb even gekeken wat dat kost.... toen werd het voor mij al heel gauw 'laat maar weer'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:26 schreef muhahaha het volgende:
E-25 is uit de shop ja.
Mooie korting dit weekend, toevallig net de M6 geresearched.
Iemand die zijn free xp om gaat zetten in crew xp? Ergens wel verleidelijk, kan ik mijn laatste crewmember's camo skill in de rhm op de 100% zetten.
Mja weet niet, op zich is het ook weer niet zo duur eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken wat dat kost.... toen werd het voor mij al heel gauw 'laat maar weer'
Ik vond de IS8 tegenvallen. Moet zeggen dat dat mijn eerste tier 9 was en ik toen juist graag heavies speelde (nu juist liefst mediums). De armor viel erg tegen vergeleken met de IS3 op zijn tier. Dus dat kan de oorzaak zijn geweest.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Hoe bevalt de IS-8? Ik neem aan dat je nog stock speelt, met topgun is het zeker wel een goede tank. Ik tracht hem meer te spelen als een medium, flanken en je snelheid gebruiken.
Toen ik hem kocht wist ik dat ook niet. Ik heb echt maandenlang gerushed, snel dood etc met de KV-1S toendertijd, goede tijd welquote:Op maandag 2 maart 2015 11:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik vond de IS8 tegenvallen. Moet zeggen dat dat mijn eerste tier 9 was en ik toen juist graag heavies speelde (nu juist liefst mediums). De armor viel erg tegen vergeleken met de IS3 op zijn tier. Dus dat kan de oorzaak zijn geweest.
Misschien had ik m ook meer als medium moeten spelen, maar ik geloof dat ik op dat moment niet eens een medium had, laat staan hoe ik als goede medium moest spelen.
Snel dood met de KV1S? Noob!quote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht wist ik dat ook niet. Ik heb echt maandenlang gerushed, snel dood etc met de KV-1S toendertijd, goede tijd wel.
Krijg het nu wel door hoe je kunt flanken, waar je op moet letten etc.
Mja weet je, als je de weakspots kent dan boeit armor stukken minder. Er zijn maar weinig tanks die frontaal goede armor hebben. Nu mensen gold spammen komen ze daar ook vaker doorheen. Dan heb ik liever een snellere tank. IS-8 is qua snelheid natuurlijk wel trager dan een medium, de dmg is wel redelijk. 450/500 per 10 seconde en de pen van 258 is goed.
KV-1S was qua armor vele malen slechter dan de IS-8quote:Op maandag 2 maart 2015 11:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Snel dood met de KV1S? Noob!![]()
Gewoon vanuit de base snipen met dat ding
Al mijn free XP gebruikt voor top gun, turret en tracks. Nu engine unlocken en dan naar de IS7 als 1e tier 10.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Hoe bevalt de IS-8? Ik neem aan dat je nog stock speelt, met topgun is het zeker wel een goede tank. Ik tracht hem meer te spelen als een medium, flanken en je snelheid gebruiken.
Ik kreeg het er niet uit helaas. Maar goed, hij staat alweer 1500 battles aan de kant. Ben in die tussentijd weer iets wijzer geworden, dus wie weet tzt weer eens afstoffen en de Tiger 1 parkeren.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
E-75 is toch ook een aanrader, geen Tier 9 maar een 9,5 naar mijn mening. Zolang je je voorkant naar de juiste kant beweegt, success gegarandeerd.
Wil de IS8 ook meer als medium gaan spelen, dus zal hem niet spelen zoals cq vergelijken met de E75.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk dat als je de E75 hebt gereden dat de IS-8 erg gaan tegenvallen. E75 is qua armor in mijn opinie namelijk beter.
Tevens denk ik ook dat de E100 beter is dan de IS-7 maar goed, dat is ook net wat ik tegenkom. Ik heb geen van beide.
E-100 en IS-7 zijn compleet verschillende tanks die hetzelfde doel dienen. Een beetje zoals kaas met schouderham vergelijken. Allebei broodbeleg, maar qua product compleet anders. en niet naar DPM kijken, bij trage, logge, sterke heavy tanks telt alpha veel meer dan DPM.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef muhahaha het volgende:
http://tank-compare.com/e(...)=367I307I263I459I182
E-100 pompt net iets meer dps dan de IS-7, hij is wel een stuk trager op elk vlak ja. Dat compenseert hij wel met zijn armor.
Penetration van de IS-7 is wel ietsjes hoger alleen de aimtime is ook 0.5 seconde langer.
Speel hem als een medium, dan valt hij reuze meequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:42 schreef DjMark het volgende:
Ik vind de is-8 tot nu toe vrij slecht. Heb wel de topgun, nog niet de topkoepel/engine.
Hij voelt mij aan als de wz-111 1-4 , maar dan op alle fronten net wat slechter...minder armor,minder alpha...
Wordt een lange grind naar de is-7 denk ik...
Ingamequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef muhahaha het volgende:
Waar vind je je spotting dmg? Op wot-life, noobmeter, wot en wotstats kan ik niks vinden. Wel ingame maar ja, ik ben niet thuis
Total Tanks Played: 88
Loopt een beetje uit de hand
Dat maakte ook geen ruk uit als je een gun had waar zelfs T8's het voor in de broek deden.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KV-1S was qua armor vele malen slechter dan de IS-8
Mijn spotting dmg is ook niet bijster ook. Op geen enkele scout en met de T37 zit ik op bijna 61% winrate.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Synasthesia het volgende:
Wil al een hele tijd een light erbij proberen.
Chaffee geprobeerd maar werkte niet echt, alle modules aan het grinden geweest, alsnog maar 30% WR en 348 spotting damage gemiddeld.
VK16.02 Leopard geprobeerd, ging al beter maar nog steeds niet geweldig, vooral meer eigen damage met de 3cm gun.
ELC AMX geprobeerd, ging ook wel beter dan Chaffee met iets meer spotting damage gemiddeld.
MT-25 geprobeerd, en die vind ik wel erg leuk, nu 5 games mee gedaan, geen hoge WR met slechts 1 gewonnen.
Elk potje nu meer als 2k spotting damage en 3-400 eigen damage, genoeg om 1k WN8 gemiddeld te hebben ermee.
Je hebt hier precies goed geacteerd. Het gaat hier nl om zogenaamde "self extincting species" die vanzelf tegen hun eigen beperkingen aan lopen 😉quote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren de grootste aap ooit gezien op Serene Coast. Wij zaten beneden, hij in een KV-2 en ik in mijn IS-3 en het 2e wat is zegt is nadat ik heb beaamd dat ik nederlands ben is; ga naar het eiland.
Dus ik van; dat maak ik zelf nog wel uit.
Hij: ga je campen?
Ik: ja ik ga campen(ik reed toen iets van 30 meter van hem af op weg naar het eiland/front
Krijg ik een schot in mijn nek, ik moest meteen aan een bepaalde user hier denken
.
Nog wat gescheld heen en weer, hij vond dat ik niet beleefd was. Ja rot op met je order, ik ben je hond niet.
Eind resultaat; hij was vrijwel na de eerste confrontratie al dood en ik heb de pot overleefd en we hebben gewonnen.
Ik wilde zo graag terugschieten, ik moest alleen denken aan de brief van die user hier waarin de wot medewerker aangaf dat het systeem niet kijkt wat er aan vooraf is af gegaan dus ja, dat weerhield me er van. Ik moest wel gniffelen toen ik ging kijken waar hij was gebleven toen ik met een vijandelijke tank schoten uitwisselde, was ie al dood.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:35 schreef Flatacer het volgende:
Je hebt hier precies goed geacteerd. Het gaat hier nl om zogenaamde "self extincting species" die vanzelf tegen hun eigen beperkingen aan lopen 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |