abonnement Unibet Coolblue
pi_149388740
Hm toch maar eens aanschaffen dan. :9

Met die aimnerf zullen de scouts zelf iets beter worden ;)
Geen lucky de-tracks meer op 400 meter afstand.

[ Bericht 45% gewijzigd door muhahaha op 05-02-2015 15:02:11 ]
pi_149390889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef DjMark het volgende:

[..]

Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....
(iets met placebo effect ofzo? ;) )
:o Viel mij iig op full aimed meters naast. Naja zal wel aan mij liggen dan
Ik zwaai naar dieren.
pi_149396410
SU85B leuke td man en net een nieuwe gun op de tiger 2 10.5 L 52 ofzo.

Wel een beetje blut nu, na de Kv -2 T-150 de SU85B en nog allerlei shit gekocht aan ammo en koepels radio's daarvoor :Y)

En ik knal vaak met acper of heat,

[ Bericht 7% gewijzigd door Geerd op 05-02-2015 19:22:14 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_149397626
Zonde van het geld imo, ik gebruik het alleen als ik er echt niet doorheen kom. :)

Vaak is het meer een kwestie van weakspots leren kennen.
pi_149397905
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Zonde van het geld imo, ik gebruik het alleen als ik er echt niet doorheen kom. :)

Vaak is het meer een kwestie van weakspots leren kennen.
Ligt eraan hoe hoog je gerankt staat, anders heb je geen tijd om net op dat koepeltje te richten en te wachten tot die gericht is, om een klap op te vangen.

Daarvoor heb ik ook max zoom, kun je precies zien hoe de loop van je tegenstander staat.
Werkt niet in elke map trouwens en ligt ook aan je tank type natuurlijk?

Maar ik kan ook poep praten ! Sta graag open voor kritiek,
Ik zwaai naar dieren.
pi_149403411
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Geerd het volgende:

Ligt eraan hoe hoog je gerankt staat, anders heb je geen tijd om net op dat koepeltje te richten en te wachten tot die gericht is, om een klap op te vangen.

Daarvoor heb ik ook max zoom, kun je precies zien hoe de loop van je tegenstander staat.
Werkt niet in elke map trouwens en ligt ook aan je tank type natuurlijk?

Maar ik kan ook poep praten ! Sta graag open voor kritiek,
Niet zozeer tier maar meer welke tank ik tegenkom :).

Als ie wegkijkt sowieso schieten, zijkant heeft vaak een lagere armor waarde :)
pi_149407404
Wat is jullie mening over de AMX CDC?

Heb er gisteren paar potjes mee gespeeld. Hij kan helaas weinig hebben (hull en turret armor beide 30/20/20 _O- ), maar ik vind 'm totnutoe erg leuk. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_149408672
Geen idee, ik heb hem niet :)
pi_149411608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef bas-beest het volgende:
Wat is jullie mening over de AMX CDC?

Heb er gisteren paar potjes mee gespeeld. Hij kan helaas weinig hebben (hull en turret armor beide 30/20/20 _O- ), maar ik vind 'm totnutoe erg leuk. :)
2x gespeeld op de test server, vond m lekker spelen. Maar ik twijfel er nog over...

Ik wilde m eerst graag kopen, maar ben er nu niet meer zo zeker van.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:15:06 #110
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_149417899
Kan de test server niet op :(
hij zegt elke keer dat mn password of email niet goed is... maar op de gewone server werkt alles wel ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_149418084
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:15 schreef Convict het volgende:
Kan de test server niet op :(
hij zegt elke keer dat mn password of email niet goed is... maar op de gewone server werkt alles wel ;(
Had ik ook, nieuw wachtwoord opgevraagd, toen deed ie het wel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:31:03 #112
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_149418359
gebruiker met deze email is niet gevonden.... wat?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:40:25 #113
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_149431007
ik kom er nogsteeds niet op :(
en als ik recover pass doe dan kom ik op de Russische site
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:33:06 #114
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_149445007
Goed begin van t weekend gisteren. Bijna 86% wr op 14 potjes en een WN8 van 2150.

http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/

En ik sta in de top 300.000 van de EU. :')14.gif

http://worldoftanks.eu/community/accounts/517178685-MrJ_/
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_149497719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Convict het volgende:
ik kom er nogsteeds niet op :(
en als ik recover pass doe dan kom ik op de Russische site
Uhmzz volgens mij heb ik dat ook wel; eens gehad.
Maar volgens mij kun je ook op die site de taal veranderen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_149497748
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef Mr.J het volgende:
Goed begin van t weekend gisteren. Bijna 86% wr op 14 potjes en een WN8 van 2150.

http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/

En ik sta in de top 300.000 van de EU. :')[ afbeelding ]

http://worldoftanks.eu/community/accounts/517178685-MrJ_/
Tering ik doe echt wat fout dan, 4181 gevechten en een winrate van 44% 2352 personal rating.
Het gaat vandaag ook weer bagger of in een keer dood door arty of dan gaat het lekker heb je weer heaveys die staan te campen. _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_149497755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Convict het volgende:
ik kom er nogsteeds niet op :(
en als ik recover pass doe dan kom ik op de Russische site
Doe is een link naar die site?
Ik zwaai naar dieren.
pi_149499290
8-bit winterevent is voorbij, ik kan weer slapen :')
Mammoth crew op de 3e skill gekregen :@. Inmiddels de T1 heavy gekocht, doel is uiteindelijk de T29 :9
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Tering ik doe echt wat fout dan, 4181 gevechten en een winrate van 44% 2352 personal rating.
Het gaat vandaag ook weer bagger of in een keer dood door arty of dan gaat het lekker heb je weer heaveys die staan te campen. _O- _O-
Je doet niet genoeg dmg. Ik had het hier nog over met een clanmaatje, elkaars stats even bekeken en toen zei ik ook tegen hem, als je van 4 hits per game naar 5 gaat dan helpt dat al enorm + het helpt je team uiteindelijk mits je mee gaat en niet in base blijft hangen. :)
pi_149501326
Hier ook, crew van mammoth op 89% 2e skill gekregen en toen had ik gisteravond geen zin meer :)
Nu de M6 aanschaffen (eerst ff sparen na aanschaf STA-1), crew ff omzetten en knallen maar
Light tank heb ik niet eens geprobeerd en de TD heeft de 1e skill op 50% ofzo, wel leuk voor in de OP FCM36PAK40 T3 haha, zit nu een standaard crew zonder skills op 68% in, dus dat zal flink schelen.

Van de week de STA-1 (terug)gekocht incl. alle upgrades, weet niet wat het is met dat ding, maar het maakt niet uit hoe goed ik het doe ermee, het eindigt vrijwel altijd in een loss...
Zo 2k - 2500 dmg per potje en een paar kills, dus echt slecht doe ik het er niet in.
Gisteren 5 potjes op rij, +-2050dmg gemiddeld, gemiddelde WN8 van 2153 maar 4 van 5 verloren...

De SU-101 daarintegen heb ik juist vrijwel continu winst in, heeft enkel de upgrade tracks, verder nog niets maar wel een WR van 85% over 50 battles.
Al is dat ook wel een hele fijne TD, zelfs met stock gun kan ik toch nog redelijk meekomen in T10 battles.
Zit dan wel weer een 3 skill crew in met o.a. 100% camo en 25% repairs.

Heb ook heel veel zitten kloten met de Chaffee voor de light missies, lukte maar niet.
De VK 16.02 Leopard was in de aanbieding, die eindelijk eens gekocht, alle modules vrijgespeeld met de free xp die ik had staan en gelijk 4 missies op rij gehaald, de Chaffee is dan ook gelijk verkocht :{
pi_149502872
Geen idee wat het is, met de hellcat verlies ik vaak. WR van 45% terwijl ik met de Sturer Emil bijna op de 54% zit terwijl men zegt dat de Sturer 1 van de slechtste tanks is. Met de souflaki zit ik tegen de 60% aan. Geen idee waarom het dan niet lukt met de hellcat, die acht ik toch wel beter, zeker beter dan de souflaki _O-

Chaffee niet nee? Ik heb die tank nog steeds, ik vind hem juist erg chill. Qua missies moet het wel een beetje mee zitten, volgens mij moet ik nu een base cappen. Dat lukt me bijna niet omdat we of verliezen of alle vijanden kapot maken en ja, daar doe ik ook aan mee _O-.
pi_149503540
De St. Emil vond ik best goed met de top gun. Alleen die grind daarvoor is erg.
pi_149503735
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De St. Emil vond ik best goed met de top gun. Alleen die grind daarvoor is erg.
Hij is enorm traag en log, vooral El Halluf was favoriet bij mij. Beetje aan de riggelkant kamperen en alles wat in je vizier komt kapotschieten _O_

Laatst nog een mooie finish. Ik had 5 beesten waaronder een egg in arena en hij cast flame cannon, mag je raden wat er kapot ging _O_. Ik had al lethal, dat werd alleen maar meer.

[ Bericht 16% gewijzigd door muhahaha op 09-02-2015 12:09:09 ]
pi_149504147
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Geen idee wat het is, met de hellcat verlies ik vaak. WR van 45% terwijl ik met de Sturer Emil bijna op de 54% zit terwijl men zegt dat de Sturer 1 van de slechtste tanks is. Met de souflaki zit ik tegen de 60% aan. Geen idee waarom het dan niet lukt met de hellcat, die acht ik toch wel beter, zeker beter dan de souflaki _O-

Chaffee niet nee? Ik heb die tank nog steeds, ik vind hem juist erg chill. Qua missies moet het wel een beetje mee zitten, volgens mij moet ik nu een base cappen. Dat lukt me bijna niet omdat we of verliezen of alle vijanden kapot maken en ja, daar doe ik ook aan mee _O-.
Zeggen ze ook over de SU-101, dat die slecht is, mijn ratings zeggen echter iets heel anders.
De SU-100M1 & SU-101 zijn toch wel mijn 2 beste TD's.
De SU-100M1 had een WR van 58% toen ik hem met 197 battles verkocht om de SU-101 te kopen.
Daarin heb ik nu een WR van 85% in 50 battles.

Chaffee lukte niks mee, hooguit 2-3 spots, weinig spotting dmg en dan was het weer over...
1e potje met de Leopard en ik had 9 spots en een flinke lading spotting dmg.
Hoorde ik gelijk van wel meer mensen hoor, dat de Chaffee juist beter zou moeten zijn, maar voor mij in ieder geval niet :)

Dat zelfde heb ik nu met de heavies, moet 1k dmg doen en de base cappen, 1k dmg is zo gebeurd, cappen niet omdat we inderdaad of verliezen of alle vijanden kapot maken, waar ik uiteraard zelf
ook aan mee doe om die 1k dmg te halen.
pi_149504301
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef Synasthesia het volgende:

[..]

Zeggen ze ook over de SU-101, dat die slecht is, mijn ratings zeggen echter iets heel anders.
De SU-100M1 & SU-101 zijn toch wel mijn 2 beste TD's.
De SU-100M1 had een WR van 58% toen ik hem met 197 battles verkocht om de SU-101 te kopen.
Daarin heb ik nu een WR van 85% in 50 battles.

Chaffee lukte niks mee, hooguit 2-3 spots, weinig spotting dmg en dan was het weer over...
1e potje met de Leopard en ik had 9 spots en een flinke lading spotting dmg.
Hoorde ik gelijk van wel meer mensen hoor, dat de Chaffee juist beter zou moeten zijn, maar voor mij in ieder geval niet :)

Dat zelfde heb ik nu met de heavies, moet 1k dmg doen en de base cappen, 1k dmg is zo gebeurd, cappen niet omdat we inderdaad of verliezen of alle vijanden kapot maken, waar ik uiteraard zelf
ook aan mee doe om die 1k dmg te halen.
Ah ik moet wel zeggen dat de hellcat minder is geworden na de camo nerf en ik moet bekennen dat ik die nerf niet eens mee had gekregen. Rij er ongeveer 1200 wn8 mee dus ja, echt enorm is het ook niet. RHM zelfde verhaal, wel hogere wn8 maar blijft lastig wanneer je nou gespot bent. Denk wel dat ik 6th sens pak en 1 camo daarvoor drop. Dat of er standaard vanuit gaan dat je bent gezien na een schot.

Blijft vaag ja. Clanmaatje heeft enorm veel moeite met de T37 terwijl ik daar echt hele goede games mee draai. Hij doet gem. 200 dmg per pot en ik 630. :)
Qua spotten ligt het wel aan de map, ik doe weinig assist dmg met de T37, zodra je bent gezien moet je wel wegwezen. Zelfs arty's komen nu achter mij aan _O-.
pi_149504736
De t37 is geniaal, heb mijn stats wel iets verlaagd door de missions, maar toch, heb er 922 avg. damage mee.
Tegen tier 8/tier9 heavies en sommige td's schiet ik wel regelmatig goud.
pi_149505572
Ja sommige tanks liggen me gewoon niet, hoe veel ik ook blijf proberen :)
Al vind ik het dan wel weer grappig dat tanks die door veel mensen als "slecht" bestempeld worden juist de tanks zijn waar ik het goed in doe.

Hellcat heb ik al een hele tijd in de garage, al heel lang niet meer mee gespeeld, moet nog steeds de turret en de laatste gun vrijspelen, misschien binnenkort ook maar eindelijk eens doen...
pi_149506354
Voor de nerf was de hellcat heel erg goed.
Nu is het gewoon een oke tank.
pi_149506441
Heb m dan ook weg gedaan na een paar potjes met de nerf gespeeld te hebben.
pi_149507614
Pff keuzes keuzes, ergens is het ook niet mijn favoriete tank. RHM vind ik daarentegen juist erg tof, tank zelf ziet er ook tof uit. :)
Hij is in mijn optiek wel lastiger te spelen dan de hellcat vanwege de slechtere gundepression. Pluspunt is wel de camo uiteraard, ze zien me pas als ik ze heb geraakt. :+
Nadeel is dat je wel erg afhankelijk bent van je camo, als mensen je eenmaal zien dan komen ze ook vaak voor je. Je kunt niet lekker mee pushen zonder risico te lopen.


Ligt het aan mij of worden medium en light tanks steeds populairder. SPG's nemen qua aantallen niet echt toe of af, TD's en heavies daarentegen wel. Ik heb het idee dat die steeds minder worden gekozen.
pi_149508786
Mee eens, ik zie vooral steeds meer light tanks, regelmatig een stuk of 5 per battle, vooral die franse autoloader dingen zie ik erg veel de laatste weken.
Mediums blijft een beetje hetzelfde volgens mij.
TD's naar mijn idee nog steeds hetzelfde ook
Heavies inderdaad wel minder, heb soms T8-10 battles met maar 1 of 2 heavies per team, dit was altijd meer richting de 5-6 volgens mij, heel sporadisch zelfs T10 battle gehad zonder heavy tanks.
SPG's wisselt heel erg, zo 4 per team, en zo een paar battles achter elkaar geen enkele.

Ik denk dat je vooral na 9.6 minder TD's gaat zien ivm. de view range nerf.
pi_149508993
Dat laatste betwijfel ik, in redelijk wat gevallen ben ik toch wel afhankelijk van anderen wat spotting betreft. Als ik te dichtbij kom en ze zien me dan houd ik het niet lang vol tenzij ik ergens achter kan gaan zitten.

Qua spg's is het opmerkelijk doch wel redelijk stabiel. Dat je games zonder heavies hebt vind ik juist wel opvallender aangezien die vroeger wel meer werden gespeeld.

Ik ben benieuwd, ik wilde sowieso de bulldog gaan halen maar de chaffee en de t37 zijn ook erg leuk. :D
pi_149509454
Er zijn de laatste tijd door WG heel veel leuke en goede lights toegevoegd, dat helpt zeker.
Daarnaast zie je veel lights omdat mensen de individual missions spelen, zelfde met spg, daar stikt het ook van tegenwoordig.
pi_149509559
Ik weet niet, hoop mensen in mijn clan alleen al die zeggen na 9.6 flink te zullen gaan minderen met TD's, maargoed, er is niemand die ook daadwerkelijk gefundeerd kan zeggen waarom behalve dan "door de 9.6 nerf"...
Al heb ik er persoonlijk geen problemen mee, de TD's die ik speel hebben toch al niet zo'n geweldige view range.

SPG's is inderdaad stabiel, dat wisselt al zo sinds ik ben begonnen met spelen vorig jaar, heavies is wel opvallend, in het begin weet ik niet anders dan vanaf T5 meerdere heavies per team.
Dat is de laatste periode heel erg afgenomen.

Ik speelde juist vrijwel nooit heavy en ben dit de laatste tijd meer gaan doen, kan zowel de IS als M6 kopen

Kan natuurlijk ook komen door, zoals DjMark ook zegt, de missies die zijn toegevoegd waardoor er een meer gevarieerd spelersveld is ontstaan.
pi_149509723
Kan zeker, iedereen wil gratis tanks. :9

Als je als td om die reden al stopt... :')
Ik zit op 500 met binocs, ik zou afzakken naar 450. Met crewskills is dat wel omhoog te krikken. Ik doe veel meer schade met friendly spotting dan dat ik zelf vijanden spot. Dat is althans hoe ik speel met de RHM en de hellcat. Je kan gewoon geen kogels koppen, zeker met de RHM niet. Die engine vliegt meteen in de fik _O-
pi_149509777
Precies, de meeste TD's hebben sowieso teamgenoten nodig.
Hellcat/RHM omdat ze geen armor hebben.
Maar tanks zoals de JPE100 weer omdat ze geen camo hebben...

De nerf is denk ik niet zo schokkend voor de meeste TD spelers, zo vaak spot je echt niet voor jezelf.
pi_149509854
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:37 schreef DjMark het volgende:
Precies, de meeste TD's hebben sowieso teamgenoten nodig.
Hellcat/RHM omdat ze geen armor hebben.
Maar tanks zoals de JPE100 weer omdat ze geen camo hebben...

De nerf is denk ik niet zo schokkend voor de meeste TD spelers, zo vaak spot je echt niet voor jezelf.
Ik wel, ben niet graag afhankelijk van mijn teamgenoten... en t is meer exp als ik zelf spot. :P
pi_149510366
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik wel, ben niet graag afhankelijk van mijn teamgenoten... en t is meer exp als ik zelf spot. :P
Ik het liefst ook niet, lekker in city brawlen vind ik wel het leukst om te doen. :)
pi_149510794
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik het liefst ook niet, lekker in city brawlen vind ik wel het leukst om te doen. :)
Ik verstop me gewoon ergens in een bosje met mn TD en schiet op maximale afstand, als ik gespot wordt, gewoon terugtrekken...

Heb (nog) geen city TDs
pi_149511153
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:25 schreef muhahaha het volgende:
8-bit winterevent is voorbij, ik kan weer slapen :')
Mammoth crew op de 3e skill gekregen :@. Inmiddels de T1 heavy gekocht, doel is uiteindelijk de T29 :9

[..]

Je doet niet genoeg dmg. Ik had het hier nog over met een clanmaatje, elkaars stats even bekeken en toen zei ik ook tegen hem, als je van 4 hits per game naar 5 gaat dan helpt dat al enorm + het helpt je team uiteindelijk mits je mee gaat en niet in base blijft hangen. :)
In de base blijven hangen, zo een noob ben ik ook weer niet :P
Vannacht ook met de Hetzer, 3 x full aimed vol silhouet 3x mis _O- _O- niet eens met de 10.5cm
Ik zwaai naar dieren.
pi_149511594
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:05 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik verstop me gewoon ergens in een bosje met mn TD en schiet op maximale afstand, als ik gespot wordt, gewoon terugtrekken...

Heb (nog) geen city TDs
Ik ook niet, rij heavies :)
Dat is volgens een user hier voor de eckte eckte mannen. :7
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:16 schreef Geerd het volgende:

In de base blijven hangen, zo een noob ben ik ook weer niet :P
Vannacht ook met de Hetzer, 3 x full aimed vol silhouet 3x mis _O- _O- niet eens met de 10.5cm
Had je een bounce of verdween de shell in de horizon? Heb je server reticle?
pi_149511642
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ook niet, rij heavies :)
Dat is volgens een user hier voor de eckte eckte mannen. :7

[..]

Had je een bounce of verdween de shell in de horizon? Heb je server reticle?
Als het nou een bounce was oke, maar meters naast, crew ook gewoon op 100% en bezig met brothers in arms bijna 90%

Server reticle?
Ik zwaai naar dieren.
pi_149512931
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als het nou een bounce was oke, maar meters naast, crew ook gewoon op 100% en bezig met brothers in arms bijna 90%

Server reticle?
Brothers in arms is pas actief als die op alle crew members op 100% is.
Server reticle is een optie die je aan kunt zetten, dan zie je hoe je daadwerkelijk aimt (hij hapert dan iets meer, maar dan weet je wel hoe je daadwerkelijk aimt voor de server). Die optie is wel aan te raden.
pi_149513002
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Brothers in arms is pas actief als die op alle crew members op 100% is.
Server reticle is een optie die je aan kunt zetten, dan zie je hoe je daadwerkelijk aimt (hij hapert dan iets meer, maar dan weet je wel hoe je daadwerkelijk aimt voor de server). Die optie is wel aan te raden.
Ja dat begrijp ik maar ik bedoelde het is niet zo dat de crew op 25% staat ofzo
Een ISU 152 knalt gewoon 815 weg van mijn T 150 geweldig !!

Dat zijn weer die mooie momenten he

[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 09-02-2015 17:47:35 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_149517115
Ik word een beetje moe van alle arty. Ik weet niet waar die krengen allemaal vandaan komen, maar volgens mij komt het door die missions?

3 of 4 arty's per kant is meer regel dan uitzonderen tegenwoordig.
Als je dan met je zware E-100 of JG PZ-E100 rond rijdt schiet het echt niet op.

Zeker die autoloader arty's zijn naar mijn mening veel te krachtig! Als je getracked bent met je heavy of TD kunnen ze je letterlijk langzaam afmaken zonder dat je er iets tegen kan doen.

Kansloos dus!
pi_149517496
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik word een beetje moe van alle arty. Ik weet niet waar die krengen allemaal vandaan komen, maar volgens mij komt het door die missions?

3 of 4 arty's per kant is meer regel dan uitzonderen tegenwoordig.
Als je dan met je zware E-100 of JG PZ-E100 rond rijdt schiet het echt niet op.

Zeker die autoloader arty's zijn naar mijn mening veel te krachtig! Als je getracked bent met je heavy of TD kunnen ze je letterlijk langzaam afmaken zonder dat je er iets tegen kan doen.

Kansloos dus!
Jup aardig mee eens, en die spotters.
Ook veel AT's met acper kom je er niet doorheen, op de koepeltjes hoef je niet te richten want dan gaat tie dik over.
Ik zwaai naar dieren.
pi_149518536
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik word een beetje moe van alle arty. Ik weet niet waar die krengen allemaal vandaan komen, maar volgens mij komt het door die missions?

3 of 4 arty's per kant is meer regel dan uitzonderen tegenwoordig.
Als je dan met je zware E-100 of JG PZ-E100 rond rijdt schiet het echt niet op.

Zeker die autoloader arty's zijn naar mijn mening veel te krachtig! Als je getracked bent met je heavy of TD kunnen ze je letterlijk langzaam afmaken zonder dat je er iets tegen kan doen.

Kansloos dus!
Vetgedrukte overdrijf je wel wat, volgens WG zelf (ik weet even niet meer waar ik het gelezen heb..FTR misschien? ) zijn er gemiddeld 1 misschien 2 arties per pot.

Wat ik wel veel tegenkom zijn light tanks...en terecht, ben eigenlijk min of meer aan het overstappen van TD naar LT (arty speel ik eigenlijk ook niet zoveel meer en leuke MT's heb ik er eigenlijk geen die ik nog moet grinden) en wat is dat een verfrissende ervaring zeg _O_

Gewoon de irritante mug uithangen voor je team :P Altijd beter dan dat brute heavytank geweld wat ik toch vooral als saai zie :P
  maandag 9 februari 2015 @ 23:03:21 #147
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_149526744
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doe is een link naar die site?
Was gewoon de pass recover page maar dan in het russisch.
als ik dan via de site engels aan zet dan ga ik naar de home page...
gebruik ik google dan kom ik bij mn acc email invoeren maar bij verzenden bestaat mijn account helemaal niet volgens hun :P
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_149526871
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte overdrijf je wel wat, volgens WG zelf (ik weet even niet meer waar ik het gelezen heb..FTR misschien? ) zijn er gemiddeld 1 misschien 2 arties per pot.

Wat ik wel veel tegenkom zijn light tanks...en terecht, ben eigenlijk min of meer aan het overstappen van TD naar LT (arty speel ik eigenlijk ook niet zoveel meer en leuke MT's heb ik er eigenlijk geen die ik nog moet grinden) en wat is dat een verfrissende ervaring zeg _O_

Gewoon de irritante mug uithangen voor je team :P Altijd beter dan dat brute heavytank geweld wat ik toch vooral als saai zie :P
Toch niet helemaal overdrijven hoor....

Ik kom de laatste tijd ook te veel in potten terecht met 3 a 4 of 5 arty's per kant.

Ben ik zelf ook schuldig aan, ik wil die missies ook halen. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_149531231
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 23:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Toch niet helemaal overdrijven hoor....

Ik kom de laatste tijd ook te veel in potten terecht met 3 a 4 of 5 arty's per kant.

Ben ik zelf ook schuldig aan, ik wil die missies ook halen. :P
Ik ook alhoewel er ook wel potten zijn zonder arty, komt alleen niet zo vaak voor. :)
pi_149544396
Misschien ligt het aan de tiers waar je speelt?

Ik speel meestal tier 8 9 en 10. In die klasses is op een enkel potje na toch echt 3 arty's per kant.
pi_149544499
quote:
12s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet. :(
;)
Ehmm
pi_149545470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:38 schreef Photomorti het volgende:

[..]

;)
Ik vraag me af wat daar nou zo stoer aan is, maar je blijft nou eenmaal wie je bent
pi_149545593
Ik ben al een tijdje even klaar met world of tanks. Had veel gehoopt van die missies maar dat was ook bagger. En de teams. Oh god de teams. Dus maar even een paar weken niks. En effe warthunder weer proberen voor shits en giggles (de grinds voor beide games is gewoon..... niks voor casuals als ik). En maar eens proberen Skyrim uit te spelen :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_149562343
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben al een tijdje even klaar met world of tanks. Had veel gehoopt van die missies maar dat was ook bagger. En de teams. Oh god de teams.
Maar... Maar... WoT is toch helemaal geen teamspel :o het is toch 1 tegen 29 waarbij er toevallig een paar groen en een paar rood zijn?
pi_149562397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien ligt het aan de tiers waar je speelt?

Ik speel meestal tier 8 9 en 10. In die klasses is op een enkel potje na toch echt 3 arty's per kant.
Ik speel met tier 5 tot 9 :). Gisteren had elke pot wel SPG's, rete irritant als je in een tragere tank rijdt ;(

quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:20 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Maar... Maar... WoT is toch helemaal geen teamspel :o het is toch 1 tegen 29 waarbij er toevallig een paar groen en een paar rood zijn?
Zo speelt alleen photo ;)
pi_149564712
Gisteren zelf ook weer even SPG geprobeerd voor de missie, maar met een T4 kom je niet zo ver...
Moet nog steeds de 1e missie doen voor 1k damage, heb steeds richting de 6-700 damage, dus nog 3-400 te kort voor de 1e missie haha
SPG ligt mij dan ook totaal niet, vind het vooral veel te traag gaan allemaal, maar voor de missies toch maar aan het proberen.
Heb nu de M37 en die vind ik dan wel weer de fijnste SPG die ik tot nu toe heb gespeeld.

Ben verder nog steeds veel meer van de TD's, na 1 potje SPG gisteravond verder alleen maar met de SU-101 en SU-122-44 gespeeld en een voor mijn doen redelijk goed resultaat neergezet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149564784
Ik vind SPG ook niks, heb alleen een tier 7, speciaal aangeschaft voor de missies... -O-
pi_149565954
Ik mis zo vaak, irritant kut ding :')
Net zo irritant als geraakt worden door zo een apparaat :r
pi_149566220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik mis zo vaak, irritant kut ding :')
Net zo irritant als geraakt worden door zo een apparaat :r
Ja, en dat wordt volgende patch alleen maar erger... }:|
pi_149566331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ja, en dat wordt volgende patch alleen maar erger... }:|
Ik bedoel meer met arti en tegen arti. :)

Ik rij met Russische heavies, ben wel gewend om te missen op afstand _O-
pi_149567095
Ik heb er altijd een pesthekel aan als alle vijandelijke arty's zich op je richten en je dus meerdere klappen achter elkaar op/naast je krijgt, helemaal als die dan ook nog eens je tracks uitschakelen en crew verwonden
pi_149570660
Arty/SPG is gewoon part-of-the-game.
Als je slim speelt niet gespot/arty safe blijft is er niks aan de hand.
Maar soms heb je gewoon pech, en vang je ineens heel veel damage, of wordt je ge-one-shot.
Shit happens....
-Leer hoe het spot/view systeem werkt
-Ga zelf arty spelen (zo leer je beter de kracht/zwakte, en kan je daar in andere tanks op anticiperen)

Wat missies betreft, ja je moet toch wel richting een tier7 arty om de stug iv missies te kunnen halen.
Lagere tiers doen gewoon te weinig damage en hebben te weinig splash.

Ik speel zelf ook nog niet zo lang arty, en heb de stug IV missies gedaan met de tier 7 amerikaan (M12)
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:30:30 #163
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_149570757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef DjMark het volgende:
Arty/SPG is gewoon part-of-the-game.
Als je slim speelt niet gespot/arty safe blijft is er niks aan de hand.
Maar soms heb je gewoon pech, en vang je ineens heel veel damage, of wordt je ge-one-shot.
Shit happens....
-Leer hoe het spot/view systeem werkt
-Ga zelf arty spelen (zo leer je beter de kracht/zwakte, en kan je daar in andere tanks op anticiperen)

Wat missies betreft, ja je moet toch wel richting een tier7 arty om de stug iv missies te kunnen halen.
Lagere tiers doen gewoon te weinig damage en hebben te weinig splash.

Ik speel zelf ook nog niet zo lang arty, en heb de stug IV missies gedaan met de tier 7 amerikaan (M12)
40 km/h met m'n 1390 en dan naast je 1 klap en -1100 dmg van een T92.. :O
I'm not the girl in the picture..
pi_149571100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Dimauro het volgende:

[..]

40 km/h met m'n 1390 en dan naast je 1 klap en -1100 dmg van een T92.. :O
Jazeker, ikzelf gisteren nog. In mijn stb-1, 45km/u full speed, 1250dmg van een batchat 155...
Zoals ik zei, shit happens.
Je hebt zelf ook vast wel eens mazzel...
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:43:29 #165
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_149571153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef DjMark het volgende:

[..]

Jazeker, ikzelf gisteren nog. In mijn stb-1, 45km/u full speed, 1250dmg van een batchat 155...
Zoals ik zei, shit happens.
Je hebt zelf ook vast wel eens mazzel...
Laatste tijd is het een drama. Nu maar even als een pannenkoek rond vliegen in War Thunder ;)
I'm not the girl in the picture..
pi_149571180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Laatste tijd is het een drama. Nu maar even als een pannenkoek rond vliegen in War Thunder ;)
Herkenbaar. Zeker op een open map is het een drama. T1 is ook nog eens betrekkelijk traag met de 2e engine, anders dan de IS-3 en de IS-8, die zijn nog redelijk snel. :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:46:33 #167
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_149571262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Herkenbaar. Zeker op een open map is het een drama. T1 is ook nog eens betrekkelijk traag met de 2e engine, anders dan de IS-3 en de IS-8, die zijn nog redelijk snel. :)
Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaar :P
I'm not the girl in the picture..
pi_149571326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaar :P
Alleen de STB-1 heeft nog redelijk wat turret armor, verder is de armor inderdaad niet aanwezeg op de japanse lijn.
pi_149571481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Was STA aan het grinden, die hele Japanse lijn is gemaakt van rijstpapier. Zo'n HE-shell op je dak en het is weer klaar :P
Ik ontwijk de kogel liever ;)
T1 is ook van papier aan de bovenkant en daar is vaak waar het vandaan komt ;(.
pi_149571644
Gisteren nog een tegenstander gehad in een T10 SPG die 2 van onze tanks in 1 klap had, die waren al flink wat HP kwijt en stonden lekker tegen elkaar, SPG shell middenin en weg waren ze.

Van het weekend ook zelf nog een Leopard PTA met 100% HP z'n ammo rack van opgeblazen met de SU-101.
Wel leuk om zo iemand dan te zien vloeken en schelden :P

Dus soms heb je pech en ben je weg door een SPG, soms heb je geluk en missen ze :D
pi_149571826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:00 schreef Synasthesia het volgende:
Gisteren nog een tegenstander gehad in een T10 SPG die 2 van onze tanks in 1 klap had, die waren al flink wat HP kwijt en stonden lekker tegen elkaar, SPG shell middenin en weg waren ze.

Van het weekend ook zelf nog een Leopard PTA met 100% HP z'n ammo rack van opgeblazen met de SU-101.
Wel leuk om zo iemand dan te zien vloeken en schelden :P

Dus soms heb je pech en ben je weg door een SPG, soms heb je geluk en missen ze :D
Ik kom ze gewoon trollen in mijn T37, lekker in hun rug prikken onderwijl lachend en zippend aan een fluitje bier c_/ . Honden zijn het.
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:52:04 #172
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_149589091
Ok, wat gaat er hier mis met mijn IS3? ;(

Ik vind het een leuke tank om te spelen, mijn stats zijn volgens mij redelijk maar mijn WR met deze tank zit rond de 44%...



Is dit gewoon pech hebben, of doe ik iets niet goed?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_149593486
quote:
9s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Mr.J het volgende:
Ok, wat gaat er hier mis met mijn IS3? ;(

Ik vind het een leuke tank om te spelen, mijn stats zijn volgens mij redelijk maar mijn WR met deze tank zit rond de 44%...

[ afbeelding ]

Is dit gewoon pech hebben, of doe ik iets niet goed?
Het kan verschillende oorzaken hebben, kan ook pech zijn, maar met zoveel games is dat niet zo waarschijnlijk.

Aangezien je nog niet veel hoge tiers hebt kan het komen dat je de weakspots nog niet goed weet van de vijanden.
De IS-3 moet je ook goed anglen om de armor te laten werken. Bekijk eens een youtube review van de IS-3 van Quickybaby en/of MightyJingles. Die geven goede uitleg.
Ga je ook de goede kant op met die tank? Dus stedelijke gebieden oid om tanks van dichtbij aan te vallen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:47:33 #174
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149593945
Ik blijf maar in lage trinkets hangen.....mhe, volgens mij zijn er geen crafteble trinkets.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149595184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:47 schreef trigt013 het volgende:
Ik blijf maar in lage trinkets hangen.....mhe, volgens mij zijn er geen crafteble trinkets.
Verkeerde World of...? :D
pi_149595405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Het kan verschillende oorzaken hebben, kan ook pech zijn, maar met zoveel games is dat niet zo waarschijnlijk.

Aangezien je nog niet veel hoge tiers hebt kan het komen dat je de weakspots nog niet goed weet van de vijanden.
De IS-3 moet je ook goed anglen om de armor te laten werken. Bekijk eens een youtube review van de IS-3 van Quickybaby en/of MightyJingles. Die geven goede uitleg.
Ga je ook de goede kant op met die tank? Dus stedelijke gebieden oid om tanks van dichtbij aan te vallen.
Hm ik doe gem. 100 dmg meer en mijn winrate is 51,63% met de IS-3. Misschien speel ik meer front waardoor ik wat meer klappen opvang cq bounce. Dat kan wel schelen. :)
pi_149602777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat daar nou zo stoer aan is, maar je blijft nou eenmaal wie je bent
Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?
Ehmm
pi_149603853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?
Woedebeheersingscursus iets voor jou??

En zo nee, wellicht is dit spel dan gewoon niet iets voor jou aangezien het zo'n negatieve invloed op je heeft.
pi_149606025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Als die dude mij minuten lang blockt wat is er dan erg aan dat ik dat doe?
Eerst haalde hij je in en was het per ongeluk, daarna was het express en nu blocked hij je. Je bent niet erg consistent met je verhaal he. Enige consistente wat ik aantref is het teamkillen _O-
pi_149616811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eerst haalde hij je in en was het per ongeluk, daarna was het express en nu blocked hij je. Je bent niet erg consistent met je verhaal he. Enige consistente wat ik aantref is het teamkillen _O-
Ik heb nog nooit iemand geteamkilled die het niet verdiende ;)

Ik wil mijn overall wn8 boven de 3000 krijgen en dat red je niet met een beetje lopen aankloten ingame.
Ehmm
pi_149618748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand geteamkilled die het niet verdiende ;)

Ik wil mijn overall wn8 boven de 3000 krijgen en dat red je niet met een beetje lopen aankloten ingame.
Grapjas
pi_149651034
Hee nog 24 uur premium! Ff knallen nog :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_149654713
Lekker potje net,
Die Churchill afgemaakt met ACPR, AP der in voor die Arty heerlijk.


Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:41:21 #184
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_149655526
Nice Geerd :7

Die AMX CDC _O_
wat een tank :7
60% wins in dat ding al hehe wat een beest van een tank *O*
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 03:11:00 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149656272
Die missies.......... 't Idee was misschien aardig maar man o man. Wat een puinhoop.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_149656312
Doe niet aan die shit :P
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 08:14:33 #187
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_149656768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 03:20 schreef Geerd het volgende:
Doe niet aan die shit :P
Nee, maar de gemiddelde randjosti in je team wel. Yolo scouts, 4 arty per game, bij 1-0 gaan cappen. Word zo moe van die missies.
pi_149665473
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:41 schreef Convict het volgende:
Nice Geerd :7

Die AMX CDC _O_
wat een tank :7
60% wins in dat ding al hehe wat een beest van een tank *O*
Ik twijfel nog een beetje of ik hem wil aangezien ik al de fcm 50 t heb en die ziet maximaal tier 9 :(

Alleen de amx cdc is wel wat leuker om te spelen door zijn snelheid :)
Ehmm
pi_149666521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:53 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik twijfel nog een beetje of ik hem wil aangezien ik al de fcm 50 t heb en die ziet maximaal tier 9 :(

Alleen de amx cdc is wel wat leuker om te spelen door zijn snelheid :)
Mag jij nu al weer spelen?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:55:38 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149667047
Hoe is de RNG in 9.6, is het verschil te merken? Op de NA server zitten we nog op 9.5.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_149667283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mag jij nu al weer spelen?
Helaas nog niet maar ik heb de cdc heel veel gespeeld op de testserver
Ehmm
pi_149668310
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:55 schreef popolon het volgende:
Hoe is de RNG in 9.6, is het verschil te merken? Op de NA server zitten we nog op 9.5.
De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?
Dat is enigsinds te merken vind ik, vooral langere afstandschoten komen een stuk minder vaak in het midden. Op weakpoints schieten vanaf wat grotere afstand is wat lastiger geworden.
pi_149674065
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef DjMark het volgende:

[..]

De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?
Dat is enigsinds te merken vind ik, vooral langere afstandschoten komen een stuk minder vaak in het midden. Op weakpoints schieten vanaf wat grotere afstand is wat lastiger geworden.
Ja en nee, zelf mis ik meer of ik de-track heel vaak :'). Zelf word ik min of meer altijd geraakt _O-.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:35:33 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149675981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:37 schreef DjMark het volgende:

[..]

De RNG is niet veranderd, je doelt op de accuracy nerf denk ik?
Dat is enigsinds te merken vind ik, vooral langere afstandschoten komen een stuk minder vaak in het midden. Op weakpoints schieten vanaf wat grotere afstand is wat lastiger geworden.
Ah ok, misschien is het allemaal niet zo erg. Geeft armour wel weer wat meer waarde. Da's wel goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_149677890
Tank vrienden Saints and Soldiers The Void, Volgens mij aardige leuke tank film met de Hellcat,
Ben pas bij 27 ,min dus weet niet hoe het vordert
Ik zwaai naar dieren.
pi_149679395
Lange tijd dit spel niet meer gespeeld. Denk eraan om weer eens te beginnen :P
pi_149680222
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:03 schreef Hetbanaantje het volgende:
Lange tijd dit spel niet meer gespeeld. Denk eraan om weer eens te beginnen :P
Snel inloggen zou ik zeggen X3 en 1 dag premium!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_149680337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Snel inloggen zou ik zeggen X3 en 1 dag premium!!
Al gedaan. :P 3x verloren. :P Probeer later wel weer.
pi_149680492
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Al gedaan. :P 3x verloren. :P Probeer later wel weer.
Geef je zo snel op?
Ik zwaai naar dieren.
pi_149680505
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:25 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Al gedaan. :P 3x verloren. :P Probeer later wel weer.
Kan gebeuren :)
Niet opgeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')