SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://en.wot-life.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
[ Bericht 11% gewijzigd door muhahaha op 26-01-2015 14:17:32 ]
Ik moet zeggen, dat ik dat ook deed toen ik net mijn eerste tier 6 had (KV1S)quote:Op maandag 26 januari 2015 09:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het was ook een pannenkoek
Haha ja, op el halluf bovenin de map campen. Deed ik ook met de kv-1squote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik moet zeggen, dat ik dat ook deed toen ik net mijn eerste tier 6 had (KV1S)![]()
Inmiddels al stukken wijzer geworden.
Zijn het er geen 7?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie OP wel
Alleen even volgende aanpassen
[..]
En dat betekent?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Ordos20 het volgende:
ik heb net even de changelog voor 9.6 gezien
Afgezien van het feit dat de lage tier TD's nu absoluut waardeloos zijn (want je krijgt geen scouts in lage matches -- je bent gewoon blind in open topped TD's) -- ze gaan de verdeling van shots in de aiming circle aan passen
met een hele kleine regel tussen haakjes
minder shots in het midden van de circle
HALLELUJA iedereen aan de RNG
Meer RNG voor iedereen. Ofwel als je vol geaimed bent dan kan hij nog naar de rand van je aiming circle vliegenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat betekent?Of is dat met een d?
Ofwel meer missersquote:Op maandag 26 januari 2015 20:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Meer RNG voor iedereen. Ofwel als je vol geaimed bent dan kan hij nog naar de rand van je aiming circle vliegen
Yepquote:
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/development/quote:Substantially changed the distribution of hits in the aiming circle (insignificantly reduced the number of hits at the very center of the reticle).
SU-51, KV-2, ST-1, IS-3, IS-7 zijn allemaal erg goede tanks waar je voor kan gaan en die het houden waard zijn. Dus je kan ook meerdere kanten tegelijk op.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz wat na de Kv 1? Als ik Kv 2 kies is de volgende arty S-51, en de T - 150 maar die kan ik nu ook al kiezen.
Of de Kv IS.
Gekeken naar het armor en ik als noob zou ik voor de T-150 gaan iets meer kan??
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:54 schreef Ordos20 het volgende:
ik heb net even de changelog voor 9.6 gezien
Afgezien van het feit dat de lage tier TD's nu absoluut waardeloos zijn (want je krijgt geen scouts in lage matches -- je bent gewoon blind in open topped TD's) -- ze gaan de verdeling van shots in de aiming circle aan passen
met een hele kleine regel tussen haakjes
minder shots in het midden van de circle
HALLELUJA iedereen aan de RNG
lees de link maarquote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.
Ik heb ook een hoop TD's en de turretloze TD's heb ik eigenlijk al opgegeven (doe hooguit nog een dubbel).quote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch niet. De helft van mijn tanks is TD en als dit doorgaat, dan ga ik lekker wat anders spelen. Het is niet zo dat TD's nu al het spelbeeld bepalen of zo.
Kv-Derpquote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz wat na de Kv 1? Als ik Kv 2 kies is de volgende arty S-51, en de T - 150 maar die kan ik nu ook al kiezen.
Of de Kv IS.
Gekeken naar het armor en ik als noob zou ik voor de T-150 gaan iets meer kan??
WTF?? je had dus je IS7 ooit verkocht?? Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Overleven hoefde niet perse, aangezien ik de andere missies ook had. Ik heb wel grote moeite er mee gehad (had maar 2 heavies, T32 en KV-2), dus heb uiteindelijk mijn IS-7 terug gekocht.
Toen bij mijn 4e poging gehaald, gewoon op de front linie staan, en goed anglen. Uiteindelijk heb ik het ook maar net gehaald. Verder veel damage doen. Had het uiteindelijk ook overleefd, dus alle missies behalve de arty met honors gehaald.
Is dat de laatste missie die je nog moet doen?
Hihiquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:58 schreef DjMark het volgende:
[..]
WTF?? je had dus je IS7 ooit verkocht?? Waarom?
kan je daar elke crew erin stoppen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:03 schreef muhahaha het volgende:
Iemand de 8-bit al geprobeerd? Gratis crew trainen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Convict het volgende:
[..]
kan je daar elke crew erin stoppen?
Alleen nation geldt, penalty is er uiteraard wel. -25% als de crew overeenkomt qua type tank, -50% als dat niet zo is. Ach 1500 xp per pot mits je schade weet te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nee, je moet de crew sowieso retrainen (of anders penalty) en moet van de juiste natie zijn. Zelfde als andere tanks dus.
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb helaas geen franse tanks, Amerikaanse heavy of Russische light en -50% penalty is wel erg veel.
Yes, dat ben ik dan ook van plan. Ga denk ik wel tot tier 5 alles met free xp losmaken, geen zin in frustierondjes met de Lee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?
Ik ben zo gek geweest om die 2x te doen (2e keer voor de sherman, die na een paar potjes toch niet beviel)quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yes, dat ben ik dan ook van plan. Ga denk ik wel tot tier 5 alles met free xp losmaken, geen zin in frustierondjes met de Lee.
Ja, de Mammoth crew zal na het event omgezet worden naar de T110E5.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Als je voor de T29 gaat kan de originele crew van die Amerikaanse heavy van de event toch de basis worden van je nieuwe T29 crew?
Die heb ik helaas niet in de garage staanquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ja, de Mammoth crew zal na het event omgezet worden naar de T110E5.
Ja, of 1 potje doen en heel goed spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik ben zo gek geweest om die 2x te doen (2e keer voor de sherman, die na een paar potjes toch niet beviel)
De T110E5? Prima tank vind ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de garage staan
Is het uberhaupt wat?
[..]
Ik zou sowieso geen free xp uitgeven om tanks eerder te kopen, tenzij het een paar honderd exp is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet in de garage staan
Is het uberhaupt wat?
[..]
Ja, of 1 potje doen en heel goed spelen.
Kan ook de free xp bewaren en sneller de IS-7 kopen echter vind ik het geen straf om met de IS-8 te spelen zolang je je beseft dat je schoten kan incasseren als je iemand onder vuurt wilt nemen die je heeft gezien.
Hm, rij liever een echte echte heavyquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef DjMark het volgende:
[..]
De T110E5? Prima tank vind ik.
Redelijk mobiel, matige armor, goede DPM.
Het is zeker geen heavy zoals de E100/IS7/IS4, het is meer een soort medium-heavy.
Doe ik ook, tier 2, 3 en misschien 4 overslaan en vanaf 5 spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen free xp uitgeven om tanks eerder te kopen, tenzij het een paar honderd exp is.
Behalve dan bij de echt lage tiers.
4 speel ik normaal wel, maar als ik opnieuw zou spelen dan zou ik bij de M3 Lee wel een uitzondering maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, rij liever een echte echte heavy.
Zal de T29 wel houden, dat lijkt me een erg leuke tank
[..]
Doe ik ook, tier 2, 3 en misschien 4 overslaan en vanaf 5 spelen.
Ja daarom, 1 van de mindere tanks. Hij kan wel redelijk uithalen qua dmg als ik in mijn Matilda rondkachel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:20 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
4 speel ik normaal wel, maar als ik opnieuw zou spelen dan zou ik bij de M3 Lee wel een uitzondering maken.
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:10 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik ga die mod ook maar installeren, gisteren per ongeluk mn platoonmaatje kapotgeschoten. Ik was op de onderplaat van een E-100 aan het mikken en schijnbaar reed hij net een stukje achteruit waardoor zijn koepeltje in mijn vizier kwam net op het moment dat ik drukte, natuurlijk was het een volle hit, dat is altijd.
Ssst, het was net zo fijn dat er niet over hem gepraat werd en hij niet meer postte hier. Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.
Ai, k*t...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ssst, het was net zo fijn dat er niet over hem gepraat werd en hij niet meer postte hier. Verpest het nou niet.
mij vergelijken met die tomaatquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Net zo perongeluk zeker als Photoclown die teammates het water in rijdt cq kapotschiet.
Ai, ga je mij nu teamkillen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
mij vergelijken met die tomaat![]()
. Zoek je ruzie ofzo!
Ik begrijp je td reactie. Maar mijn tijd in de su85 leert dat met slechte view range tds ten dode opgeschreven zijn bij lage tiers (su 85 heeft bij 100% maar 310 m)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:15 schreef Brutus.nl het volgende:
Beetje late reactie maar ik vind de aanpassingen aan de TD-viewrange en aan de spreiding in de aimcircle juist goed.
Dat RNG verhaal is een balans iets. Op het moment heb je met een nauwkeurige tank met weinig alpha-schade geen voordeel van je nauwkeurigheid, je kan beter een tank rijden die minder nauwkeurig is maar meer schade doet. Gewoon omdat een bepaald percentage (ik geloof 33%) van je schoten precies in het midden op het stipje land. Daardoor kan je op het moment ook snipen met een derp-gun.
Een belachelijke situatie eigenlijk en helemaal niet zoals het bedoelt is. Natuurlijk zal dit voor bepaalde tanks vervelend uitpakken, maar voornamelijk zal het een verandering van speelstijl zijn en een nieuw betere balans brengen. Minder campende heavy tanks bijvoorbeeld.
Wat betreft de viewrange nerf van tank destroyers. Het is niet zo dat je gelijk de grond in geboord wordt, je krijgt een kleine nerf waardoor je straks alleen een eerste ambush-schot tegen een oprukkende vijand krijgt tenzij je een spotter hebt. Dit is om te voorkomen dat een tank destroyer in z'n eentje ongespot vrij kan blijven schieten en om te voorkomen dat tank destroyers als scouts worden ingezet. Sommige tank destroyers hebben nu een viewrange groter dan die van scouts. Deze nerf is dan ook per tank verschillend. Het is een herbalancering.
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik begrijp je td reactie. Maar mijn tijd in de su85 leert dat met slechte view range tds ten dode opgeschreven zijn bij lage tiers (su 85 heeft bij 100% maar 310 m)
Tevens, het zin de accurate Guns die gaan lijden onder de RNG buff
In Wargamings uitleg filmpje zeiden ze dat die RNG buff/nerf er voor zorgt dat de zwaar bepanzerde tanks tegenwoordig weinig voor stelde omdat je weak spots te gemakkelijk kon raken. en dat dat 1 van de hoofd redenen was voor de nerf/buff hoe je het wil benoemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.
Wat betreft de RNG-buff (goede benaming), dat is dan weer niet zo. De accuraatheid van je kanon wordt weergegeven in het spel door een cirkel. Er verandert niets aan deze cirkel alleen aan de verdeling van hoe vaak je waar in de cirkel raakt, overal binnen de cirkel heeft nu een gelijke kans. Voor accurate tanks is de cirkel veel kleiner en heeft de verandering dus een minder negatief effect omdat de kogel gemiddeld veel minder af gaat wijken van het midden. Ik verwacht dat dit tanks meer in hun beoogde rol zal duwen en minder snipen van zware tanks zal geven. En vergeet niet dat de tank tegenover je hetzelfde probleem heeft.
Ik weet wel dat ik de AT-2 weer uit de kast ga trekkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat tankjagers meer in hun rol zullen moeten blijven en dat dit alleen maar positief zal zijn voor het spel. Ja, ik geloof ook dat het wel echt een nerf zal zijn voor sommige tanks.
Wat betreft de RNG-buff (goede benaming), dat is dan weer niet zo. De accuraatheid van je kanon wordt weergegeven in het spel door een cirkel. Er verandert niets aan deze cirkel alleen aan de verdeling van hoe vaak je waar in de cirkel raakt, overal binnen de cirkel heeft nu een gelijke kans. Voor accurate tanks is de cirkel veel kleiner en heeft de verandering dus een minder negatief effect omdat de kogel gemiddeld veel minder af gaat wijken van het midden. Ik verwacht dat dit tanks meer in hun beoogde rol zal duwen en minder snipen van zware tanks zal geven. En vergeet niet dat de tank tegenover je hetzelfde probleem heeft.
Goeie. Zou best wel eens zo kunnen zijn. Voor arty maakt 'ie in ieder geval niet uit, heb ik wel eens tot mijn schande ondervondenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:37 schreef Geerd het volgende:
Kan het kloppen dat die mod dat je geen bondgenoten kunt raken maar geld tot een bepaalde afstand?
Uhmzz was op 350 meter ofzo toch nog onbedoeld td.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:15 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Goeie. Zou best wel eens zo kunnen zijn. Voor arty maakt 'ie in ieder geval niet uit, heb ik wel eens tot mijn schande ondervonden
KV-2 ook unlocked?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz was op 350 meter ofzo toch nog onbedoeld td.
En paar potjes later verhip, krijg je in de team speak te zien, je naam medespeler x your blocking my target.
Uhmzz T-150 gehaald, alle modules onderzocht van mijn Kv-1 maar geen Elite status???
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:47 schreef nilssanders het volgende:
2e mark of ecellence op me M103,als je hem goed speelt is die fucking OP
DPM is veel hoger maar armor is niet de bestequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]![]()
Hoe vergelijk je deze met de E75? Veel sneller natuurlijk, maar qua armor en dpm en algemene 'handling'?
Ook 10 tegen 10, 2 platoons elk is wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:42 schreef muhahaha het volgende:
5 man platoon heb ik nog niet gedaan, is het dan 5 vs 5? Crewtraining gaat hard ja, mammoth zit qua 2e skill al tegen de 80 aan.
15k dmg is nou niet echt hoog ofzo. Als ik een rondje aggressief speel pak ik zo boven de 2500quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook 10 tegen 10, 2 platoons elk is wat ik gezien heb.
Ergens ook wel beter dat het niet zo lang duurt, dan gaat die missie met die 25 potjes tenminste wat vlotterquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
15k dmg is nou niet echt hoog ofzo. Als ik een rondje aggressief speel pak ik zo boven de 2500. Alleen als je solo gaat ga je er uiteraard snel aan.
Daar was ik zo doorheen en ik wist niet dat er een max was van 5 maalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens ook wel beter dat het niet zo lang duurt, dan gaat die missie met die 25 potjes tenminste wat vlotter
Kan ook serverlag zijn. Probeer anders zo'n serverreticle ovelay mod.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het spel steeds minder leuk?
Zie de laatste paar weken alleen maar een overvloed aan die irritante snelle scout amx en t70?
Ook die richtcirkel aanpassing is goed te merken, vol in beeld nog meters over![]()
Vooral als noob zoals ik kon je daar een beetje voordeel mee pakken.
Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Zie de laatste paar weken alleen maar een overvloed aan die irritante snelle scout amx en t70?
Ook die richtcirkel aanpassing is goed te merken, vol in beeld nog meters over![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef DjMark het volgende:
[..]
Grappig, de accuracy nerf waar je het over hebt, komt pas in de volgende patch....
(iets met placebo effect ofzo?)
Hee, je komt uit de toekomst? Doe mij de lottocijfers eens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Nou dat met die scouts ben ik wel met je eens, het stikt ervanquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht dat hij op de testserver had gespeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hee, je komt uit de toekomst? Doe mij de lottocijfers eens?
Oh ja, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op de testserver had gespeeld :p
Scouts zag ik de laatste dagen ook best veel inderdaad, en dan ook nog steeds goeie spelers in die AMX apparaten met WN8 van 2k+ ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dat met die scouts ben ik wel met je eens, het stikt ervan
Wat die aimingcircle betreft, zoals anderen reeds op een wat minder tactvolle manier brengen, the worst is yet to come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |