Idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:33 schreef Silenus het volgende:
Nou dan vraag ik me af waar je dat leest. Ik denk dat 90% 'm toch echt een ouwe viespeuk vindt.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:44 schreef Silenus het volgende:
Geile Geert doet me een beetje denken aan de wrakjagers die je rond 3.00u snachts in de obscure kroegjes tegenkomt. Tong uit de mond, verdwaasd om zich heen kijkend en tegen werkelijk iedereen van het andere geslacht aanrijden. Bij elke afwijzing direct door naar de eerstvolgende persoon die dán het dichtst in de buurt staat.
Het grappige is natuurlijk dat Geert, wanneer hij gewoon een beetje normaal doet, best met een redelijk geconserveerd exemplaar als Ada kan eindigen. Alleen zit dit geile geilnevengedrag hem zo in de weg dat elke zichzelf respecterende vrouw erop afknapt.
dat zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:53 schreef trui het volgende:
hij bewijst zijn imago inderdaad niet bepaald een dienst met dit smoezelige gedrag. jammer voor hem, maar ik denk ook dat ze er alledrie op af zullen knappen voor 't eind van de logeer'week'.
Richard 2.0quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:53 schreef trui het volgende:
hij bewijst zijn imago inderdaad niet bepaald een dienst met dit smoezelige gedrag. jammer voor hem, maar ik denk ook dat ze er alledrie op af zullen knappen voor 't eind van de logeer'week'.
Ik beken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:44 schreef Silenus het volgende:
Geile Geert doet me een beetje denken aan de wrakjagers die je rond 3.00u snachts in de obscure kroegjes tegenkomt. Tong uit de mond, verdwaasd om zich heen kijkend en tegen werkelijk iedereen van het andere geslacht aanrijden. Bij elke afwijzing direct door naar de eerstvolgende persoon die dán het dichtst in de buurt staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrakjagersquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:44 schreef Silenus het volgende:
Het grappige is natuurlijk dat Geert, wanneer hij gewoon een beetje normaal doet, best met een redelijk geconserveerd exemplaar als Ada kan eindigen. Alleen zit dit geile geilnevengedrag hem zo in de weg dat elke zichzelf respecterende vrouw erop afknapt.
Hij vind het dus zelf niet grappigquote:Geert Krops van Boer Zoekt Vrouw zit er helemaal doorheen. "Ik praat met geen enkel medium meer. Ik heb het er helemaal mee gehad."
Dat wordt duidelijk uit een verklaring van de boer in de uitzending RTL Boulevard.
Boer Geert is na een aantal uitzendingen van Boer Zoekt Vrouw erg populair geworden. Hij kreeg de bijnaam 'geile Geert' op internet, heeft een eigen Lucky tv-filmpje en er zijn zelfs al t-shirts met een opdruk van de boer in omloop.
Al die aandacht had Krops niet verwacht. In een schriftelijke verklaring laat hij weten niets meer met media te maken willen hebben. "Vooral niet met SBS6, Bridget Maasland met haar dikke kont en de krant van Groningen. Verschrikkelijk hoe ze mij hebben neergezet."
Contract
"Mijn zoon vindt het ook heel vervelend allemaal. Ik ben ook klaar met bepaalde mensen hier in het dorp. Bovendien heb ik met mijn vriendin afgesproken niets meer te doen met media."
Eerder verbood KRO/NCRV Krops al verder te praten met de media. Een woordvoerster van de KRO/NCRV laat weten dat Geert Krops een contract heeft en daarom niet actief mag werken met de media.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)-helemaal-gehad.html
Ha, nice. Daar rij ik wel ns langs na mn werk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:58 schreef pvdplanet het volgende:
Dit restaurant in Zaandam zal nu ook wel minder klanten krijgen
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij is hij nog altijd zelf degene die zich neerzet. Behalve bij Lucky TV heeft hij die dingen toch echt zelf allemaal gezegd. Met zijn puntjes omhoog en omlaag..En dan daarna een beetje gaan lopen janken.
Ik denk dat hij ze niet heeft. Een beetje een mengeling van de hartelijke-mannetjesgewoontes van schier 100 jrg geleden en van ontembare ADHD'er zijn. De vrouwen die naar hem schreven, zijn van de leeftijd dat ze die oude gewoontes nog kennen (werd toentertijd toch best charmant gevonden (afgezien van degenen die er misbruik van maakten, zoals uitbuitende werkgevers)?). Het ADHD-gedeelte maakt dat hij de dingen overdrijft en verklaart ook die tomeloze energie, met de nodige inzinkingen zoals tijdens de speeddate.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Wrakjagers
Ja je slaat de spijker op zijn kop. Hij heeft op zich best genoeg sociale skills om een leuke vrouw te krijgen, maar als hij dan zo achterlijk gaat doen dan knappen ze daar toch op af. Ben benieuwd wanneer het kwartje valt bij zijn vrouwen, volgens mij tot nu toe nog niet.
Ze hebben ongetwijfeld zoveel mogelijk van die handtastelijke momenten bij elkaar geplakt, in het kader van de typetjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij vind het dus zelf niet grappigEn hij heeft het over een vriendin
Zou het 1 van de drie dames zijn of misschien toch iemand uit de kroeg?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |