helemaal mee eens, niks is irritanter dan volgevreten automobilisten die de auto pakken om 100 meter verderop een pakje shag te halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Altijd leuk hè, automobilisten die niet rekening houden met de fietser, niet alleen niet eventjes wachten als het kan (als het geen gevaar oplevert) wanneer jij graag wil oversteken door de regen maar ook nog eens door een plas heen rijden met 50 km/u.
Als ze zelf wat vaker zouden fietsen...
Ik maak me zelden druk in het verkeer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En jij bent zo een opgefokte rijder die niet kan hebben dat hij 20 seconden vertraging oploopt. Nee, daar kun je trots op zijn
Wat is dan het probleem met mensen die gewoon relaxed rijden op cruise control?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik maak me zelden druk in het verkeer.
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel een irritante grafgewoonte trouwens. Je hindert het andere verkeer door onnodig lang te doen over het inhalen, alleen omdat je te lui bent om even je voet op het gaspedaal te zetten. Haal dan gewoon lekker niet in, die twee kilometer verschil brengen je echt niet sneller thuis.
Dat heb ik vrij helder uiteen gezet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem met mensen die gewoon relaxed rijden op cruise control?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |