SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.Als je het wil melden, zou je denk ik dus precies moeten zijn waar die commercial reclame voor maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?
0800-2000 is nog gratis ook.
quote:Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.meld het bij de verzorging aan huis. het kan zijn dat buurvrouw door het gespook van haar man overbelast is aan het raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "
Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?
daar zijn dingen voor te regelen, bijvoorbeeld af en toe opvang zodat zij ook even bij kan komen.
ik zou het er zeker niet bij laten. dit kan van kwaad tot erger gaan.
Dit, helemaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef Fuente het volgende:
Stippel, ik zou dit absoluut melden. Ten eerste is opsluiten op een kamer een beperkende maatregel en dit mag niet. Ten tweede is teveel slaap of onrustmedicatie geven gevaarlijk! Je hebt risico op een overdosis maar ook veel valrisico omdat iemand suffer wordt. Ik vind het overigens wel vreemd dat een zuster dat tegen jullie zei (hallo beroepsgeheim?) en waarom maakt zij eventueel geen melding? Toen ik nog in de thuiszorg zat kwamen we regelmatig schrijnende situaties tegen en wanneer we er niet uit kwamen met hulp en begeleiding werd er een melding gemaakt. Vaak is het niet eens dat iemand dit wil doen, maar de onmacht en angst voor het weglopen etc.
Melding doen kan nooit kwaad.
Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Had vandaag iemand nog een echo? (Ik ben echt een zeef)
Ha! Ik wist het wel! Veel plezier met baby gluren en ik hoop dat nu wel alles goed te zien is en dat het allemaal in orde is.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.
Had Kris niet een geslachtsbepalende echo vandaag?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Had vandaag iemand nog een echo? (Ik ben echt een zeef)
JA!! Vanmiddag om half drie. Het kan gewoon niet ouder zijn dan 11+6quote:Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Cholula het volgende:
En stippel een termijnecho? Echt ik probeer het te onthouden, maar ik ben op het moment al blij als ik weet naar wie ik een email moet sturen op mijn werk. Nog drie weken en dan heb ik verlof....
eigenlijk moet je dat ook bij de huisarts van de buren doen. maar als de buren zorg aan huis krijgen, is dat vaak niet altijd dezelfde. dan kan je altijd nog gokken op degene niet niet kletstquote:Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef -Spring het volgende:
Ik zou het ook niet bij de verzorgende melden. Die blijkt idd niet te vertrouwen, die zegt het tegen je buuf.
wat fijn zeg, die lage bloeddruk!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
He stippel, ik zou het denk ik ook eerst bij de verzorgende neerleggen. En merk je dat er niets veranderd zou ik het wel melden.
Verder zal ik zo eens teruglezen, maar wilde even mijn opluchting delen. Vanmorgen een bloeddruk van 135/95 ipv de gemiddeld 155/100 van voor het weekend!
Ik maakte in het begin veel zelfgemaakte groentesoep (zonder ballen). Dat werkte goed samen met crackertjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Luna en stippel, veel spiekplezier vandaag!!
Best lastig om een boodschappenlijstje te maken als je helemaal nergens trek in hebt!
Ooooh ja. Zoveel 'cravings' die net zo snel voorbij waren als ze opkwamen en uiteindelijk in het vuilnis belanden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef Krisvc het volgende:
Herkenbaar Joycie. En dat je daarna thuiskomt met allemaal spullen waar je in de winkel wel trek in had maar vervolgens niet meer weet wat je ermee aan moet.
Eigenlijk wilde ik ook helemaal geen kwaaltjes, ben ik blij dat ik er geen heb. Maar de onzekerheid is killing. Na de test op 11 januari zit ik nu al twee weken in niemandsland. Vast heel herkenbaar.... Nu dus echt beroerd. Alsof mijn lijf dacht: "Geen kwaaltjes, hier heb je je kwaaltjes, ouwe zeurkous." Maar goed, niet zeuren, doorgaan tot 17.30 uur it isquote:Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef Cholula het volgende:
Vreemd hè Malteser, kijk je eerst bijna uit naar kwaaltjes en dan heb je ze en begrijp je meteen waarom ze niet geneugtes van de zwangerschap genoemd worden. Tot hoe laat moet je werken?
Ja nu de nadruk ineens zo duidelijk op die bevalling ligt, wil ik ineens alles af hebben. Een soort van extra rust in mijn hoofd creëren ofzo. Nouja, het kan maar klaar zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Cholula het volgende:
Klagen mag Malteser. Met mate bij voorkeur natuurlijk. Het is gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn. Niemandsland is gewoon ruk!
Ik vind dat je al best ver bent Risu! Vervelend van de stuit, maar hopelijk lost dat van de week op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |