abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149052979
Zwangerschap en Geboorte!

2015

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
13 augustus: Ggirl
11 augustus: Stippelrientje
23 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

2 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

En een mooi filmpje!

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 27-01-2015 18:14:44 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149053468
Mclaura, je mag bij mij wel jongen erachter zetten...
pi_149053633
Morgen is voor ons de termijn echo al ... en de combinatietest die zich laat opvolgen..

Wat een zenuwachtig gevoel hebben wij ineens. :{

Mijn meneer ook even het filmpje laten zien :D Hij vond het ook mega interessant om te zien waar we nu ongeveer zaten. Zeg maar nog net voor de Nub ontwikkeling :D

leuk dat het filmpje in de OP staat O+
Schudden voor gebruik
pi_149058596
Leuk filmpje, lijkt in het begin wel een beetje n mini alien. Hopelijk komt ie er niet op dezelfde manier uit :p

Gister hebben we het onze ouders alvast verteld, vooral omdat ik zo misselijk ben geweest de afgelopen week en het dan wel fijn is als mammie voor me komt zorgen O+
Vandaag ging het wel erg goed, had zowaar trek tijdens de lunch. Maar smiddags wel erg vermoeid en toch weer iets misselijk. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat als ik weer moet werken, de afgelopen week was ik nml thuis dus kon ik lekker rustig aan doen. Nja, mn chef is ook al op de hoogte dus hij zal niet moeilijk doen als ik eerder naar huis ga gelukkig
pi_149059765
Bij mij mag er meisje achter mclaura :)

Mooi filmpje idd. Kende hem nog niet.... gelijk vol geschoten :'(
pi_149060197
Filmpje is mooi ja, nu zit ik natuurlijk te janken :')

Spannend Stippelrientje!

Herkenbaar Elohel, had een vroege echo laten doen en daar zag ie eruit als een wormpje, nog zonder armen en benen! Was toch enigzins gerustgesteld toen hij bij de termijnecho deze wel bleek te hebben :P. Waren je ouders enthousiast?

Oh en nog even een *O* voor mezelf, heb te horen gekregen dat m'n broer en schoonzus een meisje krijgen, nog zo'n leuk nichtje erbij O+
pi_149060762
Ohja, Gewoonmezelf, ik zag pas een week terug ofzo dat combibedden bestaan :o . Maar ben ook wel tevreden met onze commode, kleertjes en spulletjes passen er allemaal in :). Blijf ook hoop houden dat we snel wel weten waar we aan toe zijn en de huizenjacht kan beginnen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149063850
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "

Of zou ik dit ergens eigenlijk moeten melden? maar waar?
Schudden voor gebruik
pi_149064191
Vervelend Stippel. Als dit iets eenmaligs is zou ik het niet melden, wel als het vaker voorkomt.

Hier ook een beroerde nacht, het duurde een eeuwigheid voor ik in slaap viel gisteravond en nu al vanaf 4uur wakker, nu maar uit bed en om 7.00uur werken.. Pffff heb er nog niet zoveel zin in.
pi_149064553
Ik zou even bellen om te overleggen. Kun je adh daarvan beslissen of je een melding maakt. :)
pi_149064745
Wat Spring zegt Stippel. Ik heb ervaring met het doen van zo'n melding en voordat je feitelijk de melding doet, zijn ze al erg behulpzaam en denken met je mee. Het kan echt geen kwaad om eens te bellen, zeker als je er van wakker ligt. Dan kun je nog zelf beslissen of je echt een melding doet of niet.
pi_149064939
Moeilijk Stippel, even bellen kan natuurlijk nooit kwaad. Wat heb je uiteindelijk gedaan? Succes en veel plezier trouwens vandaag bij de termijnecho! O+
  maandag 26 januari 2015 @ 08:50:11 #13
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_149065105
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
Offtopic:Wakker door het gerammel en gebonk van de de deur van de slaapkamer van de bejaarde en demente buurman. De buurvrouw gilt naar hem dat hij zijn bed weer in moet en slapen. Kop dicht, slapen. Ze slapen al jaren in aparte kamers. Volgens mij draait ze zijn kamerdeur op slot ivm nachtwandelingen en weglopen. ze heeft hem volgens mij een tijdlang meer slaapmedicatiegegeven om hem rustig te houden. Dit heeft ze eens nongelant laten vallen tegen een zuster (die wij kennen). Ze krijgen zorg aan huis voor de buurman.
SPOILER
Maar ik lig te piekeren ervan.. is dit een "het houd niet op, niet vanzelf moment? "

Als je het wil melden, zou je denk ik dus precies moeten zijn waar die commercial reclame voor maakt ;)

0800-2000 is nog gratis ook.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 09:01:50 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149065272
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 02:42 schreef Stippelrientje het volgende:
SPOILER

meld het bij de verzorging aan huis. het kan zijn dat buurvrouw door het gespook van haar man overbelast is aan het raken.
daar zijn dingen voor te regelen, bijvoorbeeld af en toe opvang zodat zij ook even bij kan komen.
ik zou het er zeker niet bij laten. dit kan van kwaad tot erger gaan.
pi_149065672
He stippel, ik zou het denk ik ook eerst bij de verzorgende neerleggen. En merk je dat er niets veranderd zou ik het wel melden.

Verder zal ik zo eens teruglezen, maar wilde even mijn opluchting delen. Vanmorgen een bloeddruk van 135/95 ipv de gemiddeld 155/100 van voor het weekend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149065934
Stippel, ik zou dit absoluut melden. Ten eerste is opsluiten op een kamer een beperkende maatregel en dit mag niet. Ten tweede is teveel slaap of onrustmedicatie geven gevaarlijk! Je hebt risico op een overdosis maar ook veel valrisico omdat iemand suffer wordt. Ik vind het overigens wel vreemd dat een zuster dat tegen jullie zei (hallo beroepsgeheim?) en waarom maakt zij eventueel geen melding? Toen ik nog in de thuiszorg zat kwamen we regelmatig schrijnende situaties tegen en wanneer we er niet uit kwamen met hulp en begeleiding werd er een melding gemaakt. Vaak is het niet eens dat iemand dit wil doen, maar de onmacht en angst voor het weglopen etc.
Melding doen kan nooit kwaad.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_149066245
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:46 schreef Fuente het volgende:
Stippel, ik zou dit absoluut melden. Ten eerste is opsluiten op een kamer een beperkende maatregel en dit mag niet. Ten tweede is teveel slaap of onrustmedicatie geven gevaarlijk! Je hebt risico op een overdosis maar ook veel valrisico omdat iemand suffer wordt. Ik vind het overigens wel vreemd dat een zuster dat tegen jullie zei (hallo beroepsgeheim?) en waarom maakt zij eventueel geen melding? Toen ik nog in de thuiszorg zat kwamen we regelmatig schrijnende situaties tegen en wanneer we er niet uit kwamen met hulp en begeleiding werd er een melding gemaakt. Vaak is het niet eens dat iemand dit wil doen, maar de onmacht en angst voor het weglopen etc.
Melding doen kan nooit kwaad.
Dit, helemaal.
pi_149066287
Als je een slecht gevoel hebt bij de situatie van je buren zou ik ervoor kiezen om informatie in te winnen. Wat al gezegd wordt, de reclame is er niet voor niets.

*O* voor je lagere bloeddruk Joyce!

Had vandaag iemand nog een echo? (Ik ben echt een zeef ;( )

De kraamzorg heeft gebeld voor een intake. Vrijdag komen ze plintjes inspecteren ;) en omdat ik dan wel op tijd thuis wil zijn heb ik vrij genomen. Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek en ga ik ook niet naar mijn werk, woensdag had ik al vrij genomen dus eigenlijk hoef ik alleen vandaag en morgen te werken. *)
pi_149066579
Ik zou het ook niet bij de verzorgende melden. Die blijkt idd niet te vertrouwen, die zegt het tegen je buuf.
pi_149066691
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:
Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.
pi_149066801
Wat fijn Joycie! *O*

Nog een keer eigenwijze baby-gluren luna! O+ Veel plezier en hopelijk is alles gewoon goed. :)
pi_149066884
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik! 20 weken echo op herhaling omdat baby vorige keer eigenwijs was en niet wilde draaien, waardoor de rug en nieren niet goed te onderzoeken waren.
Ha! Ik wist het wel! Veel plezier met baby gluren en ik hoop dat nu wel alles goed te zien is en dat het allemaal in orde is.
pi_149067554
Luna, veel plezier en succes vandaag!! :D

Joycie, lage bloeddruk *O*

Hier zijn mijn bekken echt begonnen met protesteren. Zaterdag eindelijk het huis kunnen opruimen na wekenlang spullen heen en weer schuiven en met de babykamer bezig te zijn geweest, dus ook wel een beetje mijn eigen schuld. Maar ik werd er zo strontchagrijnig van :{
pi_149067626
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cholula het volgende:

Had Kris niet een geslachtsbepalende echo vandaag?
pi_149067706
En stippel een termijnecho? Echt ik probeer het te onthouden, maar ik ben op het moment al blij als ik weet naar wie ik een email moet sturen op mijn werk. Nog drie weken en dan heb ik verlof....
pi_149067730
Dit gerammel enz is al een paar dagen aan de gang. Nou is hij echt niet makkelijk. Ik heb hem zelf al een paar keer gevonden buiten en thuis gebracht en zie dat het erg pittig voor haar is. Overigens overdag gaat hij naar dagbesteding ergens anders

Dat van die ene zuster hebben we eens gehoord (niet direct), we hebben daar maar niets van gezegd. Ze hebben echt tig zusters, niet steeds een vaste.

Ik denk dat ik misschien eerst zelf maar mijn zorgen voorzichtig ga uiten aan de buurvrouw. Ze komt er anders toch wel achter dat ik de melding heb gemaakt en dat voelt ook niet goed.
Misschien dat ik wel bel voor voorlichting.

Bedankt allen voor de reacties met opties en dat geeft me toch het gevoel dat ik niet een of andere bemoeizuchtige buurvrouw ben.

:*
Schudden voor gebruik
pi_149067957
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:08 schreef Cholula het volgende:
En stippel een termijnecho? Echt ik probeer het te onthouden, maar ik ben op het moment al blij als ik weet naar wie ik een email moet sturen op mijn werk. Nog drie weken en dan heb ik verlof....
JA!! Vanmiddag om half drie. Het kan gewoon niet ouder zijn dan 11+6 :D (Want eisprong was toen en zaadsoldaten lagen al op de loer) dus ben benieuwd hoe of wat.
Maar ik vind het ook rete spannend of ze iets afwijkends vinden of niet....

Wat fijn dat het einde in zicht is voor je verlof. :*
Schudden voor gebruik
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 11:18:54 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149067959
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef -Spring het volgende:
Ik zou het ook niet bij de verzorgende melden. Die blijkt idd niet te vertrouwen, die zegt het tegen je buuf.
eigenlijk moet je dat ook bij de huisarts van de buren doen. maar als de buren zorg aan huis krijgen, is dat vaak niet altijd dezelfde. dan kan je altijd nog gokken op degene niet niet kletst
pi_149068007
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
He stippel, ik zou het denk ik ook eerst bij de verzorgende neerleggen. En merk je dat er niets veranderd zou ik het wel melden.

Verder zal ik zo eens teruglezen, maar wilde even mijn opluchting delen. Vanmorgen een bloeddruk van 135/95 ipv de gemiddeld 155/100 van voor het weekend!
wat fijn zeg, die lage bloeddruk!
Schudden voor gebruik
pi_149068441
Luna en stippel, veel spiekplezier vandaag!!

Best lastig om een boodschappenlijstje te maken als je helemaal nergens trek in hebt!
pi_149069724
Herkenbaar Joycie. En dat je daarna thuiskomt met allemaal spullen waar je in de winkel wel trek in had maar vervolgens niet meer weet wat je ermee aan moet. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149070635
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Luna en stippel, veel spiekplezier vandaag!!

Best lastig om een boodschappenlijstje te maken als je helemaal nergens trek in hebt!
Ik maakte in het begin veel zelfgemaakte groentesoep (zonder ballen). Dat werkte goed samen met crackertjes.
Misschien is dat een idee?
Schudden voor gebruik
pi_149070932
Ja denk dat ik sowieso een pannetje lichte soep maak, want ondanks dat ik geen trek heb heb ik wel veel honger. En een kopje soep zorgt er altijd wel voor dat dat flauwe gevoel weg gaat.

Heb wat dagen dat ik wat uit de vriezer eet, vanavond maak ik roerbakgroente met kip en rijst. En woensdag broccoli met aardappels en vlees.

En dan straks gelijk even wol scoren zodat ik lekker kan gaan haken vanmiddag op de bank!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 januari 2015 @ 13:15:33 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149070945
Veel plezier/succes* bij de echo's vandaag dames!

Ik ga zo maar een dekentje zoeken dat ik over m'n benen heen kan leggen in m'n rolstoel :') Zit ik tenminste nog een beetje warm .. voel me net een bejaarde met dat ding, omdat ik uiterlijk gezien niks mankeer :')

Moest vanmorgen bij de HA zijn voor Geert, en kreeg van haar op m'n donder dat ik rustiger aan moest doen en meer rust moet nemen. Ja, klinkt leuk en aardig, maar iemand moet voor de kinderen zorgen en het huishouden doen :') vanavond maar weer vroeg naar bed dus ..

oh en 32 weken vandaag .. nog maar 8 te gaan!

*doorhalen wat niet van toepassing is ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149071664
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef Krisvc het volgende:
Herkenbaar Joycie. En dat je daarna thuiskomt met allemaal spullen waar je in de winkel wel trek in had maar vervolgens niet meer weet wat je ermee aan moet. :P
Ooooh ja. Zoveel 'cravings' die net zo snel voorbij waren als ze opkwamen en uiteindelijk in het vuilnis belanden. :'(
pi_149073454
Succes en veel plezier bij de echo's vandaag *O*
pi_149073466
Oh, riep ik een paar dagen geleden nog dat ik amper kwaaltjes had? Misselijk vandaag, niet te geloven. Steeds het gevoel dat ik moet spugen maar dat lukt dus niet. En ik zit hier op mijn werk m'n tijd echt uit te zitten.... Ik wil naar huis.

* einde klaagzang *

Hoe is het met de dames die vandaag echo hadden?
pi_149073597
Ik heb maar één craving en dat zijn mango's. Nu zijn die krengen best duur, maar als je op zaterdag laat in de middag langs de groenteboer op de markt loopt heb je 12 mango's voor ¤5 O+
Dat is dan ook mijn tip, als je toch bijna geen trek hebt zorg dan voor lekkere, gezonde dingen in huis. Dan kun je in geval van snackattack zonder schuldgevoel snaaien.

Vervelend DJMO dat je het zo zwaar hebt. Je krijgt al van verschillende kanten hulp toch?
pi_149073660
Vreemd hè Malteser, kijk je eerst bijna uit naar kwaaltjes en dan heb je ze en begrijp je meteen waarom ze niet geneugtes van de zwangerschap genoemd worden. Tot hoe laat moet je werken?
pi_149073676
Lekker, mango's. Wij hadden gister mango-salsa bij de taco's..mmmmm

Ik heb nooit zin in het eten dat gepland is voor die dag. Wij maken vaak een week-menu, en ik probeer echt heel hard zin te maken, maar het lukt me niet..
pi_149073801
Ik gooi de heel rijpe mango's in de blender met mijn zelfgemaakte passievrucht ijsthee. Lekker!!! Of met karnemelk. :9
pi_149073831
Nou, controle gehad vandaag. Geen sticker natuurlijk, want stuit. Nou vooruit, een halve want bloeddruk was ondanks al het gedoe toch heel netjes. Maar wellicht kan ik er woensdag nog een met glitters halen want dan gaan we voor de draaipoging. 3 uur zijn we aan de beurt.
Ondertussen maakt baby ook flinke aanstalten om te draaien volgens mij, want het was vannacht ook weer een druktemaker. Kreeg er gewoon buikpijn van. :P

Na de controle heb ik de laatste dingen in huis gedaan. Of eigenlijk de helft ervan, amdere helft komt morgen. Wiegje staat nou (in de doos) en aankleedkussens, kruik, extra maillotjes en een wikkeldoek voor na het badderen. Morgen de laatste rompers maat 50/56 (ik vind 4 namelijk nog wat weinig), een badje met standaard en wat kleine dingen die ik vast nog vergeten ben.. Oh ja sokjes...

En dan ben ik er klaar voor. Mag wel met 35 weken.
Is het trouwens handig om een tas mee te nemen naar de draaipoging, voor het geval dat ik moet blijven? Ik heb iig alvast een pyjama en een lekkere broek gewassen zodat die mee kunnen.
pi_149073834
Oeh Mango O+ Hier ook vooral fruitcravings (en McFlurry... :@ ) en dan sinasappel, mandarijn, aardbei (door de kwark) en mango's... zo lekker!!! Ook sinasappelsap standaard in huis nu.
pi_149073851
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:47 schreef Cholula het volgende:
Vreemd hè Malteser, kijk je eerst bijna uit naar kwaaltjes en dan heb je ze en begrijp je meteen waarom ze niet geneugtes van de zwangerschap genoemd worden. Tot hoe laat moet je werken?
Eigenlijk wilde ik ook helemaal geen kwaaltjes, ben ik blij dat ik er geen heb. Maar de onzekerheid is killing. Na de test op 11 januari zit ik nu al twee weken in niemandsland. Vast heel herkenbaar.... Nu dus echt beroerd. Alsof mijn lijf dacht: "Geen kwaaltjes, hier heb je je kwaaltjes, ouwe zeurkous." Maar goed, niet zeuren, doorgaan tot 17.30 uur it is :7
pi_149074121
Ik heb eigenlijk maar één gekke craving, er gaan hier tegenwoordig wel 2 à 3 pakken Fristi per week doorheen. :@ Niet geweldig gezond, maar voor de rest eet en drink ik over het algemeen gezond, dus maak me er niet heel druk om. :)
pi_149074163
Oh en fruit cravings heb ik eigenlijk altijd wel, zwanger of niet. :P
pi_149074229
Ik heb fases in cravings. Nu zit ik vaak aan de banaan, beschuit met suiker (oei) of gewoon helemaal los op de groente in het avondeten. Eerst was het chocomelk, ook nog pizza's gehad, een tijdje flinke ijstrek gehad... Eigenlijk alles wel een keer. Koekjes is wel een constant iets geweest, maar ik tik mezelf nu op de vingers. Magniefoei, 1 is genoeg. :9
pi_149074519
Klagen mag Malteser. Met mate bij voorkeur natuurlijk. Het is gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn. Niemandsland is gewoon ruk! :*

Ik vind dat je al best ver bent Risu! Vervelend van de stuit, maar hopelijk lost dat van de week op.
pi_149074654
Malteser, herkenbaar. Hier tot 5 weken nergens last van, vroeg me eigenlijk af of ik überhaupt wel zwanger was. Maar toen begon de misselijkheid en dat is vrolijk doorgegaan tot 16 weken ;(

Hier ook cravings, geen fruit, maar wel zuivel. Heel. Veel. Zuivel. Er kan zo een pak melk doorheen op een dag, en yoghurt, en chocolademelk, en creme fraiche (met een lepel) O+ In het begin had ik iets met krabsticks met cocktailsaus. Dat vond ik eerder altijd zo ranzig. Dit heeft een weekje geduurd en nu, als ik er weer aan denk, word ik misselijk :')
pi_149074691
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Cholula het volgende:
Klagen mag Malteser. Met mate bij voorkeur natuurlijk. Het is gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn. Niemandsland is gewoon ruk! :*

Ik vind dat je al best ver bent Risu! Vervelend van de stuit, maar hopelijk lost dat van de week op.
Ja nu de nadruk ineens zo duidelijk op die bevalling ligt, wil ik ineens alles af hebben. Een soort van extra rust in mijn hoofd creëren ofzo. Nouja, het kan maar klaar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')