PSV - Willem II?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duels de komende drie weken welke leuk kunnen worden. in mijn ogen
Zo hey, weer zo'n flitsende voorspelling van jou.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duels de komende drie weken welke leuk kunnen worden. in mijn ogen
Denk je? Denk dat het makkelijker is dan de vorige 2 wedstrijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat PSV niet zomaar winnen. Denk dat dat puntverlies wordt. (doe ik het zo goed??)
hehequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM hier deze uitzending nog durven te posten?
Zal de 0-1 zo wel vallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjongejonge, normaal zou het al 3-0 staan.
Mwah, tot aan de 0-1 was Willem II gelijkwaardig aan PSV, alleen kregen ze minder kansen.quote:
Beter dan Eriksen.quote:
Hij wil Theo een beetje steunenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
Zegt hij nou Narsingh op een achteraf ingesproken samenvatting?
Toekomstige kampioenquote:ADO Den Haag versterkt zich met Evander Sno. De Eredivisionist moet het nieuws zelf nog officieel bevestigen, maar Het Laatste Nieuws weet al dat de 27-jarige middenvelder met onmiddellijke ingang weggaat uit België en terugkeert in de Nederlandse competitie. Sno liet zijn contract bij Westerlo deze winter ontbinden.
Ja, je hebt wel PSV gemistquote:
twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:56:48Hakim Boharsassar van #ClubBrugge komt voor de rest van dit seizoen voor #NAC voetballen. Zie zo de site van VI reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:37:334 - Four of the last seven Eredivisie goals of @fctwente came after the 87th minute. Clutch. reageer retweet
Dat zegt voldoende jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:37:334 - Four of the last seven Eredivisie goals of @fctwente came after the 87th minute. Clutch. reageer retweet
Ja, nu worden ze vijfde ipv zesde.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, wat een kutclub
Heb je een mening over de treurige wedstrijd van de Heerenveense goden?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, wat een kutclub
Wie wordt er vierde dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, nu worden ze vijfde ipv zesde.
Maakt allemaal geen klap uit, joh.
Die had ik al voorspeld en ingecalculeerd. Blijft een wanvertoning.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een mening over de treurige wedstrijd van de Heerenveense goden?
Gudelj redt die club hoogstpersoonlijk van de vijfde plek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze dat lukt met Esteban op goal, verklaar ik John van den Brom heilig.
Ik zou niet raar staan te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens Johan Derksen () gaat Vitesse van Ajax winnen.
Ik ben Derksenmoe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens Johan Derksen () gaat Vitesse van Ajax winnen.
Die bij SCC wel, deze betwijfel ik ja.quote:
Dit heeft gewoon veel weg van een erg mislukte voorzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bij SCC wel, deze betwijfel ik ja.
Ajax heeft verdedigende kwaliteit nodig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Ajax al een bod gedaan op Rusnak om eigen jeugd te worden?
Zoals Sinkgraven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft verdedigende kwaliteit nodig.
Derksen heeft dit seizoen de orgel die dezelfde muziek speelt, erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Derksen>die andere VI-kneuzen.
Snap ik niet. Je hebt zo veel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer wilde (als je dat wil begrijpen) versterking voor het middenveld.
Ik heb op het moment geen zin om een epistel te schrijven, maar het heeft met dunne bezetting, kwaliteit, blessures te maken.quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:08:30Wat een kloteweek voor alle fans van @SCCambuurLwd !!! #%£¥>+#¤!!! Tegelijk wel bijzonder dat de club al zo ver is dat je zo ziek kan zijn. reageer retweet
Tsja, de halve finale van de beker had ik liever gehad dan een punt tegen Twente.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:08:30Wat een kloteweek voor alle fans van @SCCambuurLwd !!! #%£¥>+#¤!!! Tegelijk wel bijzonder dat de club al zo ver is dat je zo ziek kan zijn. reageer retweet
Antonia, Chery en Rusnak moeten komende pot banken vanwege hun creativiteit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Chery en Antonia krijgen maandag boetes omdat ze te creatief waren in deze aanval.
Hopelijk doen ze die schriftelijk af, net als Dord - Heerenveenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang zal de samenvatting van EXC-NAC duren?
Weet je ook het verhaal erachter? Je kan je wel blindstaren op het aantal spelers maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet nu de middenvelders van Ajax opnoemen?
Defensief staan ze anders een stuk beter.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Bij NAC helpen de aankopen ook bar weinig.
Op papier ziet het eruit als plaats 15-16quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Bij NAC helpen de aankopen ook bar weinig. Volgend jaar de hele club kapot.
Jenkinsgodquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op papier ziet het eruit als plaats 15-16
Ja. Zijn er maar 3 die het aan kunnen. En Sinkgraven nu dan. Zimling komt tekort.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet nu de middenvelders van Ajax opnoemen?
twitter:deBankzitter twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:15:26David per direct naar fct. Wordt gehuurd . Optie tot koop reageer retweet
Luiz?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:15:26David per direct naar fct. Wordt gehuurd . Optie tot koop reageer retweet
Cameronquote:
Zimling - Kan er niks vanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Zijn er maar 3 die het aan kunnen. En Sinkgraven nu dan. Zimling komt tekort.
Zimling moet je niet meer meetellen . Dat is geen voetballerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zimling - Kan er niks van
Serero - Als CVM doet hij het wel goed, alleen kan hij niet genoeg ondersteuning bieden aan de zwakke verdediging
Andersen - Tsja, is het voorlopig gewoon echt niet
Klaassen - God.
Bazoer - Rustig brengen, u kent het wel
Zo, nu heb ik ze allemaal opgenoemd. Wat een aantal aan middenvelders.
Uitmelkweken. Ik heb de livescores gevolgd en het was schrikbarend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
helemaal vergeten dat er dartsen was op tv
Zimling heeft ook geen totale betekenis.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zimling moet je niet meer meetellen . Dat is geen voetballer
Ik heb ook niet gekeken. Is geen serieus toernooi.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
helemaal vergeten dat er dartsen was op tv
Onder de 90 ? pfftquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitmelkweken. Ik heb de livescores gevolgd en het was schrikbarend.
Vaak niet eens boven de 90. Gelukkig vanaf volgende week de echte aftrap met vloertoernooien.
Ik kan er anders genoeg bedenkenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zimling heeft ook geen totale betekenis.
[ afbeelding ]
Kom maar op.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan er anders genoeg bedenken
Meh , kut commerciequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken. Is geen serieus toernooi.
En Sinkgraven nu dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero - Als CVM doet hij het wel goed, alleen kan hij niet genoeg ondersteuning bieden aan de zwakke verdediging
Klaassen - God.
Serero is een prima ondersteuning voor de verdediging joh, pakt zoveel ballen af daarvoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen - God.
Een voetballer die een impressie van bijtend zuur in je ogen geeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prutser
Lamlul
NACwaardig
Brainfart van Netto
Schijnt wel heel lekker te kunnen koken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zimling moet je niet meer meetellen . Dat is geen voetballer
Zelfkastijding als hij een pass geeftquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een voetballer die een impressie van bijtend zuur in je ogen geeft.
Ik vind Klaassen wel aardig aan het BTB-profiel voldoen. Sinkgraven vind ik eerlijk gezegd verder dan Andersen op het moment.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En Sinkgraven nu dan.
Een goede VM/BTB is nog wel nodig.
Wijf dusquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt wel heel lekker te kunnen koken.
Niki en Milik zaten bij Mainz op de bank, maar waren de top versterkingen voor Ajax.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfkastijding als hij een pass geeft
Niki de Clown
Niet met elkaar te vergelijken. Sinkgraven heeft ook vaak genoeg kut gespeeld bij Heerenveen hoor ik dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen wel aardig aan het BTB-profiel voldoen. Sinkgraven vind ik eerlijk gezegd verder dan Andersen op het moment.
Die pass tegen PSG was een dieptepunt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfkastijding als hij een pass geeft
Niki de Clown
Zimling was de tweede Pirlo, maar niemand had gewoon door hoe goed hij is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niki en Milik zaten bij Mainz op de bank, maar waren de top versterkingen voor Ajax.
Eerste ben ik met je eens, maar een fatsoenlijke back up is er niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen wel aardig aan het BTB-profiel voldoen. Sinkgraven vind ik eerlijk gezegd verder dan Andersen op het moment.
''Soms'' heeft Ajax niets aan. Hij heeft pas 1 goede wedstrijd gespeeld en dat is tegen Willem II. Verder wordt hij weer na 70 minuten gemiddeld vervangen omdat hij het weer niet aan kan. Leuk dat je een goede techniek hebt, maar als je fysiek nog bedroevender is dan een Afrikaanse besmet met HIV, schiet je er niks mee op.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken. Sinkgraven heeft ook vaak genoeg kut gespeeld bij Heerenveen hoor ik dan.
En Andersen laat toch soms geniale dingen zien.
Andersen heeft wel vaker een goede wedstrijd gespeeld, alleen toen werden zijn "assists" verneukt. Natuurlijk laat hij zich vaak heel slap opzij zetten wat jammer is. Maar hij is wel een hele mooie speler, hopelijk beseft hij nu ook dat hij constanter moet worden nu hij een concurrent heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Soms'' heeft Ajax niets aan. Hij heeft pas 1 goede wedstrijd gespeeld en dat is tegen Willem II. Verder wordt hij weer na 70 minuten gemiddeld vervangen omdat hij het weer niet aan kan. Leuk dat je een goede techniek hebt, maar als je fysiek nog bedroevender is dan een Afrikaanse besmet met HIV, schiet je er niks mee op.
Milik bij Augsburg henkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niki en Milik zaten bij Mainz op de bank, maar waren de top versterkingen voor Ajax.
Heeft Netto weer goed gezienquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pass tegen PSG was een dieptepunt.
Dan trek je gewoon dezelfde gezichten zoals die twee goals van PSV: ''Je weet dat het eraan zat te komen maar toch ben je enorm mad''.
Mag zijn, maar nu wel humor.quote:
Hij was Gillette speler van de week, onderdeel van VI. Milik was de speler van de week bij de NOS. Aangezien we in het NOS Eredivisietopic zitten, is het laatste van relevantie. M.a.w. je slaat onzin uit.quote:
Zijn we eindelijk verlost van die gast heeft iedereen het alsnog over hem.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM probeert nu tegen iemand te vertellen dat hij gaat eten. Niemand zegt wat terug.
Hoe weet Insomnia dat?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens Insomnia zat hij tijdens het livetopic ook al te refreshen, dus het zou best kunnen.
Ik zei dat Clasie speler van de week was, geen speler van de dag, autist.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij was Gillette speler van de week, onderdeel van VI. Milik was de speler van de dag bij de NOS. M.a.w. je slaat onzin uit.
Maar dat zijn we gewend van je, is niet erg.
Altijd winst dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:02 schreef danos het volgende:
In Arnhem heb je geen Vitesse supporters maar Vitesse-Ajax supporters...
Rode broekjes omdat Vitesse al wit aan heeftquote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef alors het volgende:
Wat is er aan de hand met het tenue van Ajax? Het is anders en ik vind het geen verbetering denk ik.
Dus je slaat compleet irrelevante dingen uit?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zei dat Clasie speler van de week was, geen speler van de dag, autist.
Maar waarom citeer je ons dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zei dat Clasie speler van de week was, geen speler van de dag, autist.
Het lijkt ook wel net een andere kleur rood dan het shirtquote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rode broekjes omdat Vitesse al wit aan heeft
Je denkvermogen van een garnaal nu proberen te maskerenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je slaat compleet irrelevante dingen uit?
Gewoon net zoals in de kroeg, wat knikken en 'ja' zeggen. Duim omhoog.quote:
Ik neem dit als een ja. Mooi dat je je eigen fout inziet.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je denkvermogen van een garnaal nu proberen te maskeren
Ja dat zie je wel vaker, echt heel lelijkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel net een andere kleur rood dan het shirt
Haha zeg jijquote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je denkvermogen van een garnaal nu proberen te maskeren
Vorige week in de 78e minuut, zal nu nog wel in de 1e helft gebeuren toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:05 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wanneer Ajax het eerste schot op doel gaat lossen.
GGMM zou zeggen: 'Uh oké'. Dan weglopen en mompelen: 'Dom varken. Dit boeit echt niemand'.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon net zoals in de kroeg, wat knikken en 'ja' zeggen. Duim omhoog.
Zou het eerder zijn dan tegen feyenoord?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:05 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wanneer Ajax het eerste schot op doel gaat lossen.
Waarom post hij eigenlijk niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
GGMM zou zeggen: 'Uh oké'. Dan weglopen en mompelen: 'Dom varken. Dit boeit echt niemand'.
Dat pleit juist voor een behoorlijk bovengemiddeld denkvermogen, maar bedankt voor het bevestigen van mijn insinuatie.quote:
Tsjah ik loop gewoon 2 jaar voor op die Guus Geluk, wie denkt hij wel niet wie hij is.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Pizzageit op de universiteit.
Doe jij dit jaar eindexamen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Pizzageit op de universiteit.
Guus is voor PSV. Wat vind jij hier van?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah ik loop gewoon 2 jaar voor op die Guus Geluk, wie denkt hij wel niet wie hij is.
Anders zijn ze te veel pro-ajax. @jackquote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom laten ze geen kansen van Ajax zien?
Vwo stelt geen kut voor man.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat pleit juist voor een behoorlijk bovengemiddeld denkvermogen, maar bedankt voor het bevestigen van mijn insinuatie.
Ik wil studeren voor de opleiding tot putjesschepper.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan studeren?
Hebben ze dat ook in Leiden?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil studeren voor de opleiding tot putjesschepper.
Ik weet nog wel dat hij na 3 goede wedstrijden al de hemel in werd geprezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen zag hands. Boilesen wordt boos. Boilesen is een slechte speler.
Doe je eigenlijk havo of vwo?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil studeren voor de opleiding tot putjesschepper.
Zou lekker voor ze zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Zorro het volgende:
Mooie goal. Dat zou wel hands geweest kunnen zijn. Denk ik zo maar.
Je hebt wel goede SE-cijfers zekerquote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat maar wat te geinen, ik ga voor de IT.
Wat ben jij een arrogant, zelfingenomen lulletje zegquote:Op zondag 1 februari 2015 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook nergens, maar zet jezelf vooral nog meer voor lul.
Oh chill, naar de TU dan ofzo? Of deed je havo?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat maar wat te geinen, ik ga voor de IT.
Hogeschool.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh chill, naar de TU dan ofzo? Of deed je havo?
dankjequote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat Vitesse hun thuistenue met wit aan heeft
En uitshirt kon niet vanwege gelijkenissen
Haha PG heeft zichzelf weer eens vastgeluldquote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat ben jij een arrogant, zelfingenomen lulletje zeg![]()
Hoe oud ben je, 16 ofzo
Elke voetballer is een goede prater inderdaad. Zelfs bij je Vitesse lopen er spreekvaardige jongens rond.quote:
Lijkt me een echt gezelschapsdier jaquote:
Het was arms danquote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zagen jullie Moisander verdedigen? Eerst was het me niet opgevallen maar na een tip van Cavaliers keek ik nog eens, hard gelachen.
https://vine.co/v/OtPaTE12B3W
Vitesquote:Op zondag 1 februari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke voetballer is een goede prater inderdaad. Zelfs bij je Vitesse lopen er spreekvaardige jongens rond.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:13 schreef Muto het volgende:
In de afhaalchinees
is het altijd een feest
ADO ken het weten
ze zijn er geweest.
hahahah grappig he hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |