PSV - Willem II?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duels de komende drie weken welke leuk kunnen worden. in mijn ogen
Zo hey, weer zo'n flitsende voorspelling van jou.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duels de komende drie weken welke leuk kunnen worden. in mijn ogen
Denk je? Denk dat het makkelijker is dan de vorige 2 wedstrijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat PSV niet zomaar winnen. Denk dat dat puntverlies wordt. (doe ik het zo goed??)
hehequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou GGMM hier deze uitzending nog durven te posten?
Zal de 0-1 zo wel vallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjongejonge, normaal zou het al 3-0 staan.
Mwah, tot aan de 0-1 was Willem II gelijkwaardig aan PSV, alleen kregen ze minder kansen.quote:
Beter dan Eriksen.quote:
Hij wil Theo een beetje steunenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
Zegt hij nou Narsingh op een achteraf ingesproken samenvatting?
Toekomstige kampioenquote:ADO Den Haag versterkt zich met Evander Sno. De Eredivisionist moet het nieuws zelf nog officieel bevestigen, maar Het Laatste Nieuws weet al dat de 27-jarige middenvelder met onmiddellijke ingang weggaat uit België en terugkeert in de Nederlandse competitie. Sno liet zijn contract bij Westerlo deze winter ontbinden.
Ja, je hebt wel PSV gemistquote:
twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:56:48Hakim Boharsassar van #ClubBrugge komt voor de rest van dit seizoen voor #NAC voetballen. Zie zo de site van VI reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:37:334 - Four of the last seven Eredivisie goals of @fctwente came after the 87th minute. Clutch. reageer retweet
Dat zegt voldoende jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 22:37:334 - Four of the last seven Eredivisie goals of @fctwente came after the 87th minute. Clutch. reageer retweet
Ja, nu worden ze vijfde ipv zesde.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, wat een kutclub
Heb je een mening over de treurige wedstrijd van de Heerenveense goden?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:59 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, wat een kutclub
Wie wordt er vierde dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, nu worden ze vijfde ipv zesde.
Maakt allemaal geen klap uit, joh.
Die had ik al voorspeld en ingecalculeerd. Blijft een wanvertoning.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een mening over de treurige wedstrijd van de Heerenveense goden?
Gudelj redt die club hoogstpersoonlijk van de vijfde plek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze dat lukt met Esteban op goal, verklaar ik John van den Brom heilig.
Ik zou niet raar staan te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens Johan Derksen () gaat Vitesse van Ajax winnen.
Ik ben Derksenmoe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens Johan Derksen () gaat Vitesse van Ajax winnen.
Die bij SCC wel, deze betwijfel ik ja.quote:
Dit heeft gewoon veel weg van een erg mislukte voorzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bij SCC wel, deze betwijfel ik ja.
Ajax heeft verdedigende kwaliteit nodig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Ajax al een bod gedaan op Rusnak om eigen jeugd te worden?
Zoals Sinkgraven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft verdedigende kwaliteit nodig.
Derksen heeft dit seizoen de orgel die dezelfde muziek speelt, erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Derksen>die andere VI-kneuzen.
Snap ik niet. Je hebt zo veel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer wilde (als je dat wil begrijpen) versterking voor het middenveld.
Ik heb op het moment geen zin om een epistel te schrijven, maar het heeft met dunne bezetting, kwaliteit, blessures te maken.quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 23:08:30Wat een kloteweek voor alle fans van @SCCambuurLwd !!! #%£¥>+#¤!!! Tegelijk wel bijzonder dat de club al zo ver is dat je zo ziek kan zijn. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |