Vorige lijn van X1 had je een 18i, nieuwe lijn niet. Je kan de 20i gebruiken om een indicatie te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef derLudolf het volgende:
Beste BMW rijders,
Mijn ouders overwegen een X1, 2 liter 2 wiel aangedreven. In Dld zie ik veel sDrive 18i te koop staan. Echter vind ik bij autoweek de 18i niet terug bij specificaties (om de BPM uit te rekenen) maar de 20i. Deze heeft 34pk meer (184 om 150). In Dld vind ik echter bijna geen 20i
Is de 18i nooit verkocht in NL ofzo? En kun je voor BPM bepaling de 20i prijs wel aanhouden?
34 pk meer en veel meer koppel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef derLudolf het volgende:
Beste BMW rijders,
Mijn ouders overwegen een X1, 2 liter 2 wiel aangedreven. In Dld zie ik veel sDrive 18i te koop staan. Echter vind ik bij autoweek de 18i niet terug bij specificaties (om de BPM uit te rekenen) maar de 20i. Deze heeft 34pk meer (184 om 150). In Dld vind ik echter bijna geen 20i
Is de 18i nooit verkocht in NL ofzo? En kun je voor BPM bepaling de 20i prijs wel aanhouden?
Waar bedoel je met de vorige lijn? De 18i's dit ik gevonden had waren van februari/juni 2014. De huidige lijn is vanaf 2011 leverbaar toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Vorige lijn van X1 had je een 18i, nieuwe lijn niet. Je kan de 20i gebruiken om een indicatie te hebben.
Weet niet precies, denk rond de 30. En liefst minder dan <50 gelopen. Huidigequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
34 pk meer en veel meer koppel.
Wat is het budget?
Pre facelift had een 18i tot een bepaald jaar, daarna werd de 20i de instapper.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar bedoel je met de vorige lijn? De 18i's dit ik gevonden had waren van februari/juni 2014. De huidige lijn is vanaf 2011 leverbaar toch?
[..]
Weet niet precies, denk rond de 30. En liefst minder dan <50 gelopen.
Dat klinkt al een beter als eenzelfde Hyundai kopen met een hogere km stand dan degene die je al hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Pre facelift had een 18i tot een bepaald jaar, daarna werd de 20i de instapper.
En m'n ouders willen hun X1 misschien weg doen, pre facelift, 20i automaat en bijna full optionsHeeft alleen wel bijna 60k gelopen
Ghetto stylequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
mitchell: Is dat makkelijk te doen? en wat gooi je erin?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef MaximumRush het volgende:
Het is echt milimeter werk qua gasdosering als je niet wilt dat de wielen blokkeren.
Je geeft al heel snel te veel gas waardoor alle veiligheidssystemen ingrijpen. En om dat nou uit te zetten op de openbare weg in de auto van een klant leek me nou niet een heel goed idee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:24 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar vet spul is dat ja, blijft maar gaan.
M550d touring is de perfecte gezinsbak, loopt echt lekker door!
Ha sissy!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:27 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je geeft al heel snel te veel gas waardoor alle veiligheidssystemen ingrijpen. En om dat nou uit te zetten op de openbare weg in de auto van een klant leek me nou niet een heel goed idee.
Lekker driften met je 1 ton dure, 2 ton wegende, bak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ha sissy!Hoe kun je zulke auto's nou op lekkerheid beoordelen met DTC/DSC er nog op?
Daar zijn die bakken voor gemaakt!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lekker driften met je 1 ton dure en 2 ton wegende bak.
Je wilt niet weten hoe al die knopjes me aanlokkelijk zaten aan te staren. Alleen grijpt op zo'n moment de professionaliteit in. Is gewoon not done in de auto van een klant.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ha sissy!Hoe kun je zulke auto's nou op lekkerheid beoordelen met DTC/DSC er nog op?
M'n vader danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Godver, dat was dus ook weggegooid geld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
M'n vader danHad hem een M driving experience gegeven voor z'n verjaardag. mocht hij een M5 rijden en ik mocht achterin. Op een provinciale weg komt hij aan bij een rood stoplicht, rechts staat een bestelbusje en hij wilt daar achteraan sluiten terwijl er links niks staat
![]()
![]()
Instructeur en ik moesten allebei nee roepen en zeggen dat hij links moest gaan staan
Heel ander vak zit ik in. Moet wel iets meer dan 150 meter rijden met een auto.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Valet parking, niet Valet drifting. =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |