SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice.
Wel leuk dat packs kopen nu weer aantrekkelijker is door al die zieke prijsstijgingen.
Xaviquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
En dan Xavi (86!) uit een pack halen en die is 3400c____!
hahaha zeg ik danquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Beter dan Thomas Mullerquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Ja kloptquote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.
Ananidze.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:49 schreef RijstbaI het volgende:
Oke nu kan ik er nog een ander nissa team bij machen, budget is ongeveer 350-450k (als het echt een tof team wordt verkoop ik mn andere)
Iemand tips/spelers die ik gebruikt moet hebben?
Xavi was 2k, dus nu gestegen naar 3.5k is best goed. Toch al bijna de helft van het pakje weer terugquote:Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar dan nog is het wel iets aantrekkelijker erdoor denk ik
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Rollercoaster die jij toen tipte luister ik nog vaak
Zijn ook tof ja, maar Rollercoaster is net wat meer catchyquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Favorietje van me. Dan vind je dit ook wel nice denk ik:
Ook van Filous.
Sowieso Duitstalige deephouse
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef DutchSL het volgende:
Iemand die wat zelfvertrouwen wilt tanken tegen mij ?
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook van Filous.
Berlijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?
Robinquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook van Filous.
Jij hebt geen zelfvertrouwen nodigquote:
Primaquote:Op zondag 25 januari 2015 17:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt geen zelfvertrouwen nodig
Maar ok. Ik moet wel met team Doumbia, want beide andere teams hebben een speler met rode kaart
DuTank was daar volgens mij, vond het niks.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:32 schreef DePresident. het volgende:
Iemand hier nog naar de show van Hardwell geweest?
Ik vind zijn muziek ook maar meh'tjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DuTank was daar volgens mij, vond het niks.
even fappen?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:35 schreef Zhano het volgende:
Iemand die weet of/waar ik de complete wedstrijd Hveen - Vitesse kan downloaden/terugkijken?
Het was wel sfeervol hoor, maar gewoon een grote poppenkast. Ik ga altijd naar technofeesten en daar is de DJ 2 uur lang in focus en staat sowieso verstopt achter de decks. Hardwell staat vol in de spotlights en gaat op de booth staan te handje klappen. Is gewoon playbacken voor DJs wat hij doet.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook maar meh'tjes.
Je bleef maar ballen maar me toe gooien johquote:
Ik heb geen last van lag hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bleef maar ballen maar me toe gooien joh
Maar het was ook compleet onspeelbaar met die lag zo helaas. Heb je daar vaker last van? Vorige potje ook al, maar wel minder extreem dan nu.
Geen last van lag? Iedere pass duurde een seconde ofzo voor hij reageerde en een longschot was 2sec onderweg voor hij bij het doel wasquote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen last van lag hoor.
Het was weer hetzelfde als gisteren, +- 40 minuten heb ik het gevoel ik aardig mee te kunnen, maar dan scoor je 2x binnen 10 seconden en heb ik niks meer in te brengen.
lagswitchquote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen last van lag hoor.
Het was weer hetzelfde als gisteren, +- 40 minuten heb ik het gevoel ik aardig mee te kunnen, maar dan scoor je 2x binnen 10 seconden en heb ik niks meer in te brengen.
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertragingquote:Op zondag 25 januari 2015 17:55 schreef DutchSL het volgende:
Dus als het normaal speelde had je me wsl met 8-0 ipv 4-0 weggeveegd
Kan me geen enkel schot van jou van 40 meter herinnerenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertraging
Heb ook nog nooit gehoord dat 1 kant helemaal geen lag heeft en de ander wel..dat kan toch ook haast niet omdat het spel gelijk loopt
3 rollertjes die het doel niet of nauwelijks haalden. 1 werd ook geblokt geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan me geen enkel schot van jou van 40 meter herinneren
Je upload dichtknijpen en je download open laten, dan komt alles gewoon chill bij je binnen, maar dat wat jij dient te versturen komt niet goed aan bij de ander. Dus DSL gebruikt gewoon lagswitch.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertraging
Heb ook nog nooit gehoord dat 1 kant helemaal geen lag heeft en de ander wel..dat kan toch ook haast niet omdat het spel gelijk loopt
De markt is echt helemaal verziekt. Waar gaat dat nog over manquote:Op zondag 25 januari 2015 18:00 schreef Tim86 het volgende:
SIF Pogba bijna 1.7 miljoen. Die is definitief uit zicht. Kan geen happy hour tegenop. Ik kan wel de IF terugkopen voor 300k meer dan waar ik hem voor heb verkocht woensdagmiddag![]()
Dit vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 25 januari 2015 18:03 schreef RijstbaI het volgende:
Hebben jullie wel tegen elkaar gespeeld?
Evil DSL of kijkt niemand hier community?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb tegen DSL uit een parallel universum gespeeld denk ik. Met een ringbaardje.
Jaquote:Op zondag 25 januari 2015 18:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Evil DSL of kijkt niemand hier community?
O ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Al moest ik vooral aan South Park denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:08 schreef DutchSL het volgende:
Tim moet gewoon niet klagen, het hele jaar klaagt hij hier over alles en nog wat van Fifa, maar hij speelt het 10x zo vaak dan iedereen en verslaat iedereen met 10-0 nul terwijl hij lag heeft en met 1 hand vastgebonden achter zijn rug en weet ik veel wat.
prijzen slaan echt nergens op, kijk maxwell of caraval eensquote:Op zondag 25 januari 2015 17:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wit mijn sif griezmann die ik ooit voor 200k heb gekocht is nu 700k?
De minimale afname op vipcoinsfifa is nu al 400K. ¤ 4.29 kost dat.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
prijzen slaan echt nergens op, kijk maxwell of caraval eens
ik betaal 0,89 per 100kquote:Op zondag 25 januari 2015 18:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De minimale afname op vipcoinsfifa is nu al 400K. ¤ 4.29 kost dat.
Ik vind het altijd wel leuk jaquote:Op zondag 25 januari 2015 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Nog niks van Wie is de Mol? gezien dit jaar, is dat nog de moeite van het terugkijken waard?
Ibarbo weer van stal gehaald?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Met mijn nieuwe team neuk ik Tim ook wel.
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:44 schreef Kiid het volgende:
Aankomende week gaan wij een keer tegen elkaar hè TimGOD
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Met mijn nieuwe team neuk ik Tim ook wel.
Ik neuk je vanavond wel even met mijn nieuwe team.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:55 schreef RijstbaI het volgende:
Oke wie durft over 15 min tegen RijstbaIgod?
Kan je straks niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neuk je vanavond wel even met mijn nieuwe team.
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het verbaast me dat EA geen special packs heeft uitgebracht tijdens die MotM kaarten.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
davai, zakken pogsquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
25k packs zijn nog erger dan de afronding van Kazimquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
Ben net klaar met koken. Daarna wil ik wel. Na het eten dus.quote:
Je zelfvertrouwen opkrikken met een spelletje.quote:
Weer geen gold pack openen dus.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
Mwauh, als ik een bierspelletje win voel ik me altijd vol zelfvertrouwenquote:Op zondag 25 januari 2015 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen opkrikken met een spelletje.
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doetquote:
Ja dat is een ander soort zelfvertrouwen.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, als ik een bierspelletje win voel ik me altijd vol zelfvertrouwen
DS2 is Marc Overmarsquote:Op zondag 25 januari 2015 19:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doetJe hebt miljoenen, maakt nooit een leuk team en zit alleen maar kleine dealtjes op te pikken.
Godverquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 25 januari 2015 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is een ander soort zelfvertrouwen.Dat had ik ook altijd en dan dacht ik dat ik een soort jackass was. Over fietsen, bankjes en paaltjes heen springen
Ik snap niet waarom je je daar druk om maakt. Ik heb op dit moment nog geen doel maar de UPs komen nog.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doetJe hebt miljoenen, maakt nooit een leuk team en zit alleen maar kleine dealtjes op te pikken.
En dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je daar druk om maakt. Ik heb op dit moment nog geen doel maar de UPs komen nog.
Hoeren neuken nooit meer tradenquote:
Trapz, moet jij je niet een beetje schamen?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk die kk Cillissen stoer doen tegen Kazim![]()
Volgende keer staat hij weer te schijten als iemand voor zijn neus staat.
Die vent lijkt wel een beetje op een collega van mij.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trapz, moet jij je niet een beetje schamen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trapz, moet jij je niet een beetje schamen?
[ afbeelding ]
trapz kennende zit zijn haat voor Ajax zo diep dat hij het kut vindt als Cillessen het goed doet in Oranjequote:Op zondag 25 januari 2015 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
En maar JUICHEN als hij iets goeds doet voor oranje.
Kijk whoismad kent mij tenminste.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
trapz kennende zit zijn haat voor Ajax zo diep dat hij het kut vindt als Cillessen het goed doet in Oranje
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk whoismad kent mij tenminste.
Ik dus nietquote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk whoismad kent mij tenminste.
Je kan met zoveel dingen zelfvertrouwen hebben en een spelletje is daar inderdaad 1 van.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen opkrikken met een spelletje.
Nou als jij je zelfvertrouwen kan oppompen met een virtueel voetbalwedstrijdje.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan met zoveel dingen zelfvertrouwen hebben en een spelletje is daar inderdaad 1 van.
Ik kan nu wel zeggen dat ik het niet belangrijk vind om te winnen of niet. Maar als wij met een groep vrienden FIFA doen gaat het er zeker aan het begin echt wel serieus aan toe hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou als jij je zelfvertrouwen kan oppompen met een virtueel voetbalwedstrijdje.nice.
Nice.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Pogba in de volgende update niet alleen 5* skills, maar ook gewoon 5* weak foot
Zelfvertrouwen is niet zo lineair als jij nu stelt.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou als jij je zelfvertrouwen kan oppompen met een virtueel voetbalwedstrijdje.nice.
Gaan jullie rematchen of wil je een potje doen?quote:
quote:
Hij werd gewoon verkeerd gebruikt door Feyenoord.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verhoek heeft meer laten zien in deze wedstrijd dan de laatste 2 seizoenen bij Feyenoord
Wat een talent heeft die man, zonde dat die weg is bij feyenoordquote:Op zondag 25 januari 2015 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verhoek heeft meer laten zien in deze wedstrijd dan de laatste 2 seizoenen bij Feyenoord
Ja hij had gewoon in de kantine moeten staan.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij werd gewoon verkeerd gebruikt door Feyenoord.
Zekerquote:Op zondag 25 januari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Jezus wat een baltempo zeg. Echt geen seconde tijd aan de bal allebei
Nee, dat lijkt me duidelijk. Maar er zat gewoon niet veel meer in. Armoe troefquote:
GG. Was echt zwaarbevochten zeg, 90 minuten zo'n ziek hoog tempoquote:
Ja, voor een 0-0 helft was die echt geniaal. Allebei mega press en toch 80% pass accuracy. Gaven echt niets wegquote:Op zondag 25 januari 2015 19:52 schreef RijstbaI het volgende:
1-0 verloren, gongrats
vooral 1e helft van ongekend niveau
Op middenveld combineren lukte nog prima, maar langs de verdediging kwam ik maar nietquote:Op zondag 25 januari 2015 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, voor een 0-0 helft was die echt geniaal. Allebei mega press en toch 80% pass accuracy. Gaven echt niets weg
Nog eentje?
die 25K packs zijn dan ook wel enorme zaad dingen.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Pogba zakt nog niet. Blijft rond 1.6m hangen
Weidenfehler was wel erg goed bij jou na rust. En Hart had bij mij ook 1 zieke save bij die bal van Pogba. Verder stond het achterin goed ja. Hummels en Richards bij jou vond ik erg goed.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op middenveld combineren lukte nog prima, maar langs de verdediging kwam ik maar niet
Moet nu echt even studeren, volgende week wil ik nog wel een paar potjes
Tja, meestal niet echt een belemmering voor de FUT community om wat te gaan kopen. 50k of 100k heb je toch niet zo vaak.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 25K packs zijn dan ook wel enorme zaad dingen.
Trouwens zo een team en dan maakt de enige mindere naam (Mirallas) de goalquote:Op zondag 25 januari 2015 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weidenfehler was wel erg goed bij jou na rust. En Hart had bij mij ook 1 zieke save bij die bal van Pogba. Verder stond het achterin goed ja. Hummels en Richards bij jou vond ik erg goed.
hoop op een SIF costa voor 1.75 uit te komen en pogba 1.25 maar dat zie ik niet meer lukken.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, meestal niet echt een belemmering voor de FUT community om wat te gaan kopen. 50k of 100k heb je toch niet zo vaak.
Had wel liever 35k packs gezien voor de prijzen dan nog, maarja..
Toen EA stoer kwam doen met MOTM weekend had ik ook nog wel meer verwacht dan dit schamele aanbod op zondagavond.
Haha ja wel typisch is dat. Ben ook wel echt tevreden over hem eigenlijk. Heb iedere BPL optie gehad en toen toch weer teruggekomen bij hem. Hij is vooral erg dodelijk en staat altijd op de goede plek. Vooral afgelopen dagen scoort hij echt megavaak. Heb bij FUT ook altijd dat spelers gewoon even in (of uit) vorm zijn. Best vaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Trouwens zo een team en dan maakt de enige mindere naam (Mirallas) de goal![]()
Tja..ik was echt blij dat ik mijn IF Pogba kon slijten voor 570k toen bekend werd dat hij een SIF kreeg. Zakte toen tot 470k en nu alweer 350k duurder dan dat. Toen die SIF rond de 1m bleef hangen vond ik dat achterlijk duur, maar blijkbaar was dat dus niet zo. Maar ik vind het gewoon zo'n opperbaas dat het een must have is eigenlijk, maar dan moet ik echt veel shit dumpenquote:Op zondag 25 januari 2015 19:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop op een SIF costa voor 1.75 uit te komen en pogba 1.25 maar dat zie ik niet meer lukken.
IF oscar is trouwens welwat een baas. hopelijk nog een UP er bij ook
![]()
Dat gaat wat worden met die klaplopers dan.quote:
Nu 3.1M en nog wat clichy's die in de verkoop staan. hoop eigenlijk deze week Pogba Santi en Costa te halen. maar die pogba gooit wel wat roet in het eten tot nu toequote:Op zondag 25 januari 2015 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..ik was echt blij dat ik mijn IF Pogba kon slijten voor 570k toen bekend werd dat hij een SIF kreeg. Zakte toen tot 470k en nu alweer 350k duurder dan dat. Toen die SIF rond de 1m bleef hangen vond ik dat achterlijk duur, maar blijkbaar was dat dus niet zo. Maar ik vind het gewoon zo'n opperbaas dat het een must have is eigenlijk, maar dan moet ik echt veel shit dumpen
Vorig jaar kon ik steeds bijna kosteloos upgraden door snel te verkopen als een nieuwe IF (bijna) zeker was. Heb steeds max 1 ton ofzo (en soms zelfs niks) bij hoeven leggen voor IF-->SIF-->TIF Hazard en 3 ton ofzo voor de upgrade naar TOTS. Nu moet je eerder denken aan een miljoen per nieuwe versie minimaal. En ik ben dan zo'n mongool die toch per se al die mooie versies wil hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nu 3.1M en nog wat clichy's die in de verkoop staan. hoop eigenlijk deze week Pogba Santi en Costa te halen. maar die pogba gooit wel wat roet in het eten tot nu toe
Als je het geld hebt lijkt SIF pogba me een goed investering in ieder gevalquote:Op zondag 25 januari 2015 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik steeds bijna kosteloos upgraden door snel te verkopen als een nieuwe IF (bijna) zeker was. Heb steeds max 1 ton ofzo (en soms zelfs niks) bij hoeven leggen voor IF-->SIF-->TIF Hazard en 3 ton ofzo voor de upgrade naar TOTS. Nu moet je eerder denken aan een miljoen per nieuwe versie minimaal. En ik ben dan zo'n mongool die toch per se al die mooie versies wil hebben
Ik heb 1.050.000 + een paar keer Vejinovic, Otamendi en Fonte. Die laatste groep gaat sky high bij upgrades verwacht ik en dan is het eigenlijk zonde om al uit te stappen nu tenzij er een pricefix is. Verder zit alles in teams waar ik ook wel echt mee speel. Kan evt wel wat silvers verkopen omdat ik daar nu relatief weinig mee speel (laatste 2 maanden eigenlijk alleen maar tijdens die silver cup van laatst). Maar dat is verder ook geen vetpot ofzo. Dus dan zit ik er nog best ver vandaanquote:Op zondag 25 januari 2015 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je het geld hebt lijkt SIF pogba me een goed investering in ieder gevalstaan er niet heel veel van op de markt. die gaat sky high natuurlijk.
Geen Niang's meer gekocht? Die is ook verdubbeld in een paar dagen tijdquote:Op zondag 25 januari 2015 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 1.050.000 + een paar keer Vejinovic, Otamendi en Fonte. Die laatste groep gaat sky high bij upgrades verwacht ik en dan is het eigenlijk zonde om al uit te stappen nu tenzij er een pricefix is. Verder zit alles in teams waar ik ook wel echt mee speel. Kan evt wel wat silvers verkopen omdat ik daar nu relatief weinig mee speel (laatste 2 maanden eigenlijk alleen maar tijdens die silver cup van laatst). Maar dat is verder ook geen vetpot ofzo. Dus dan zit ik er nog best ver vandaan
Ja die heb ik inmiddels allemaal uitgeladen. Prijs is nu 27k en hij was 8k toen we het erover haddenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen Niang's meer gekocht? Die is ook verdubbeld in een paar dagen tijd
Ik denk een downgrade.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk krijgt wilfried boner een up zal wel niet
Had hier het plan om 11 Clichy's in te ruilen voor die 3 spelers. dat lijkt nu te gaan lukken.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 1.050.000 + een paar keer Vejinovic, Otamendi en Fonte. Die laatste groep gaat sky high bij upgrades verwacht ik en dan is het eigenlijk zonde om al uit te stappen nu tenzij er een pricefix is. Verder zit alles in teams waar ik ook wel echt mee speel. Kan evt wel wat silvers verkopen omdat ik daar nu relatief weinig mee speel (laatste 2 maanden eigenlijk alleen maar tijdens die silver cup van laatst). Maar dat is verder ook geen vetpot ofzo. Dus dan zit ik er nog best ver vandaan
jeujquote:Op zondag 25 januari 2015 20:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Minimaal 6 Koreanen en/of Aussies in je team.
Bohhh als een malle aussies en koreanen lozen dusquote:Op zondag 25 januari 2015 20:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Minimaal 6 Koreanen en/of Aussies in je team.
Goeien sample.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
Suarez is echt goed 3 goals in de eerste wedstrijd.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:38 schreef Doublepain het volgende:
IF Neymar zal niet hoger dan 1,5 mil zijn hoop ik
4 miljoen jaquote:Op zondag 25 januari 2015 20:38 schreef Doublepain het volgende:
IF Neymar zal niet hoger dan 1,5 mil zijn hoop ik
damn son.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Durm nu ook op de PS in een pack. 18k
huh wat..hoezo op de PS?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Durm nu ook op de PS in een pack. 18k
Dat is helemaal zonde van je tijd dan tochquote:
tog gewoon lievquote:Op zondag 25 januari 2015 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde van je tijd dan toch
Silver packs openen op een account van iemand anders is voor hem hetzelfde als een gokverslaafde die met iemand anders z'n geld mag gokken.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonde van je tijd dan toch
Jij koopt aardig wat coins hequote:
Dit is echt een Ernst-uitspraak.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Silver packs openen op een account van iemand anders is voor hem hetzelfde als een gokverslaafde die met iemand anders z'n geld mag gokken.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Boots on the ground.quote:
Die SIF zit zo ziek dicht bij de IF vergeleken met pogbaquote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is IF Costa nu bijna net zo duur als IF Pogba, terwijl die up van Costa toch ook nagenoeg zeker is
Die neppe RijstbaI heeft AFCA onder zn naam staanquote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Boots on the ground.
Lekker opzouten met die grieken, komen ze daarna op hun blote knieën huilend terugquote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EU blijft geld gooien totdat ze alsnog failliet gaanquote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom die UP Hype bij Pogba zo groot is en bij Costa totaal nietquote:Op zondag 25 januari 2015 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die SIF zit zo ziek dicht bij de IF vergeleken met pogba![]()
ook wel omdat het een 1st week is natuurlijk en IF pogba was volgens mij in het black friday TOTW.
daarom gewoon een Costa kopenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom die UP Hype bij Pogba zo groot is en bij Costa totaal niet
Maar die is eckt slecktquote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom gewoon een Costa kopenblijft BPL
Aghjoh als ze toch gaan bij drukken.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EU blijft geld gooien totdat ze alsnog failliet gaan
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker opzouten met die grieken, komen ze daarna op hun blote knieën huilend terug
Hij is dan ook mijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt een Ernst-uitspraak.
Tjah dat hele bijdrukkenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghjoh als ze toch gaan bij drukken.
[..]
Je had je al 50k kunnen besparen als je 10 minuten had gewachtquote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope heb alles verkocht, Pogba is alles wat ik nu heb
Wat de fuckquote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had je al 50k kunnen besparen als je 10 minuten had gewacht
maar ook 100K kunnen kosten. als je even niet oplet schiet hij weer omhoogquote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had je al 50k kunnen besparen als je 10 minuten had gewacht
Komende paar uur zal dat wel meevallenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar ook 100K kunnen kosten. als je even niet oplet schiet hij weer omhoog
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,45 nu ja bij 1,3 doe ik hem weg
?? met verlies verkopen?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,45 nu ja bij 1,3 doe ik hem weg
Buy high sell low. boh waarom heb ik dat nooit eerder ingezien.quote:
Live TV kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Live TV kijkende Stig gaat dood en Jeremy krijgt een bloedzuiger aan zijn eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nee ik ben niet zo'n linkse rakker.quote:
yupquote:Op zondag 25 januari 2015 21:15 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)uw-met-Q-music.dhtml
Zit tobi wan hier niet bij?
Boh.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Franco Jara, je weet wel de lievelingsspeler van Zhano op Zhano na, naar Olympiakos trouwens.
Hij heeft miss niet geupdatequote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Wow, 7-2 verloren met mijn Iniesta team. Auw
Ergste pace en dribbel mannetje die ik dit jaar tegen ben gekomen, maar hij was zo dodelijk met zijn sprint en dribbels me Di Maria en IF Aguero..echt niet af te stoppen gewoon. En hij had 1 of ander trucje waarmee hij altijd een pingel kon versieren. 3x precies dezelfde beweging waarbij ik niet hap en hij toch valt en een pingel krijgt..echt exacte kopieën
Had het gevoel dat ik weer pre patch aan het spelen was ineens, best vaag.
quote:
prem gold packquote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is eigenlijk die reward voor die nieuwe cup?
5k + premium gold pack.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is eigenlijk die reward voor die nieuwe cup?
oh die 5k heb ik gemist excusiquote:
Dat maakt een teampje maken misschien best de moeite waard. Minstens 6 Koreanen was het? Maar eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Is al bekend tot wanneer het loopt?quote:
Vast wel, maar ik heb net de console weer uitgedaanquote:Op zondag 25 januari 2015 21:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat maakt een teampje maken misschien best de moeite waard. Minstens 6 Koreanen was het? Maar eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Is al bekend tot wanneer het loopt?
Ik heb er nog een paar in mijn club. Dat wordt een Koreaanse verdediging, en de rest van mijn team blijft intactquote:Op zondag 25 januari 2015 21:26 schreef RijstbaI het volgende:
Een team vol paupers moeten aanschaffen, er een cup mee zien te winnen en er 5k + aids in een pakje aan over houden. Mij niet gezien
Was niet alleen voor jou bedoeld hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar in mijn club. Dat wordt een Koreaanse verdediging, en de rest van mijn team blijft intact
Verloren.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef RijstbaI het volgende:
Huuuuuuuuuuuuu Thad wat hebben de bulls gedaan?
die zoekfunctie doet het ook gewoon beroerd. ik zie ze wel staan op futbin, maar komen bij de zoekresultaten niet naar bovenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ineens een shitload aan Pogba's voor 1.5 milly erop
Lamborghini Huracan #jizzquote:Op zondag 25 januari 2015 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mag geen tv kijken dus ik neem het op. Welke is het?
ja das echt bullshitquote:Op zondag 25 januari 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zoekfunctie doet het ook gewoon beroerd. ik zie ze wel staan op futbin, maar komen bij de zoekresultaten niet naar boven
en amper tegenstanders kunnen vindenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:26 schreef RijstbaI het volgende:
Een team vol paupers moeten aanschaffen, er een cup mee zien te winnen en er 5k + aids in een pakje aan over houden. Mij niet gezien
Bazenfilmquote:Op zondag 25 januari 2015 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Bohh From Dusk Till Dawn straks op TV. Salma Hayek
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:43 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Tijdje terug nog met hem gepraat bij de appie hier. Echt een geweldige man.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_tribute_match.html
Kippenvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |