SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice.
Wel leuk dat packs kopen nu weer aantrekkelijker is door al die zieke prijsstijgingen.
Xaviquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
En dan Xavi (86!) uit een pack halen en die is 3400c____!
hahaha zeg ik danquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Beter dan Thomas Mullerquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Ja kloptquote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.
Ananidze.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:49 schreef RijstbaI het volgende:
Oke nu kan ik er nog een ander nissa team bij machen, budget is ongeveer 350-450k (als het echt een tof team wordt verkoop ik mn andere)
Iemand tips/spelers die ik gebruikt moet hebben?
Xavi was 2k, dus nu gestegen naar 3.5k is best goed. Toch al bijna de helft van het pakje weer terugquote:Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar dan nog is het wel iets aantrekkelijker erdoor denk ik
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Rollercoaster die jij toen tipte luister ik nog vaak
Zijn ook tof ja, maar Rollercoaster is net wat meer catchyquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Favorietje van me. Dan vind je dit ook wel nice denk ik:
Ook van Filous.
Sowieso Duitstalige deephouse
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef DutchSL het volgende:
Iemand die wat zelfvertrouwen wilt tanken tegen mij ?
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Favorietje van me. Dan vind je dit ook wel nice denk ik:
Ook van Filous.
Sowieso Duitstalige deephouse
Berlijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |