SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice.
Wel leuk dat packs kopen nu weer aantrekkelijker is door al die zieke prijsstijgingen.
Xaviquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
En dan Xavi (86!) uit een pack halen en die is 3400c____!
hahaha zeg ik danquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Beter dan Thomas Mullerquote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Zhano het volgende:
Ja kloptquote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Alleen de echte top stijgt. Plebs daaronder is net zo waardeloos.
Ananidze.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:49 schreef RijstbaI het volgende:
Oke nu kan ik er nog een ander nissa team bij machen, budget is ongeveer 350-450k (als het echt een tof team wordt verkoop ik mn andere)
Iemand tips/spelers die ik gebruikt moet hebben?
Xavi was 2k, dus nu gestegen naar 3.5k is best goed. Toch al bijna de helft van het pakje weer terugquote:Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar dan nog is het wel iets aantrekkelijker erdoor denk ik
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Rollercoaster die jij toen tipte luister ik nog vaak
Zijn ook tof ja, maar Rollercoaster is net wat meer catchyquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Favorietje van me. Dan vind je dit ook wel nice denk ik:
Ook van Filous.
Sowieso Duitstalige deephouse
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef DutchSL het volgende:
Iemand die wat zelfvertrouwen wilt tanken tegen mij ?
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook van Filous.
Berlijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat ik een deephousefeestje ga bezoeken. Nog tips voor me?
Robinquote:Op zondag 25 januari 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook van Filous.
Jij hebt geen zelfvertrouwen nodigquote:
Primaquote:Op zondag 25 januari 2015 17:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt geen zelfvertrouwen nodig
Maar ok. Ik moet wel met team Doumbia, want beide andere teams hebben een speler met rode kaart
DuTank was daar volgens mij, vond het niks.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:32 schreef DePresident. het volgende:
Iemand hier nog naar de show van Hardwell geweest?
Ik vind zijn muziek ook maar meh'tjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DuTank was daar volgens mij, vond het niks.
even fappen?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:35 schreef Zhano het volgende:
Iemand die weet of/waar ik de complete wedstrijd Hveen - Vitesse kan downloaden/terugkijken?
Het was wel sfeervol hoor, maar gewoon een grote poppenkast. Ik ga altijd naar technofeesten en daar is de DJ 2 uur lang in focus en staat sowieso verstopt achter de decks. Hardwell staat vol in de spotlights en gaat op de booth staan te handje klappen. Is gewoon playbacken voor DJs wat hij doet.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook maar meh'tjes.
Je bleef maar ballen maar me toe gooien johquote:
Ik heb geen last van lag hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bleef maar ballen maar me toe gooien joh
Maar het was ook compleet onspeelbaar met die lag zo helaas. Heb je daar vaker last van? Vorige potje ook al, maar wel minder extreem dan nu.
Geen last van lag? Iedere pass duurde een seconde ofzo voor hij reageerde en een longschot was 2sec onderweg voor hij bij het doel wasquote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen last van lag hoor.
Het was weer hetzelfde als gisteren, +- 40 minuten heb ik het gevoel ik aardig mee te kunnen, maar dan scoor je 2x binnen 10 seconden en heb ik niks meer in te brengen.
lagswitchquote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen last van lag hoor.
Het was weer hetzelfde als gisteren, +- 40 minuten heb ik het gevoel ik aardig mee te kunnen, maar dan scoor je 2x binnen 10 seconden en heb ik niks meer in te brengen.
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertragingquote:Op zondag 25 januari 2015 17:55 schreef DutchSL het volgende:
Dus als het normaal speelde had je me wsl met 8-0 ipv 4-0 weggeveegd
Kan me geen enkel schot van jou van 40 meter herinnerenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertraging
Heb ook nog nooit gehoord dat 1 kant helemaal geen lag heeft en de ander wel..dat kan toch ook haast niet omdat het spel gelijk loopt
3 rollertjes die het doel niet of nauwelijks haalden. 1 werd ook geblokt geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan me geen enkel schot van jou van 40 meter herinneren
Je upload dichtknijpen en je download open laten, dan komt alles gewoon chill bij je binnen, maar dat wat jij dient te versturen komt niet goed aan bij de ander. Dus DSL gebruikt gewoon lagswitch.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dit is wel echt vaag hoor. Viel het je niet op dat ik zo vaak de bal je voeten in wandelde en met de rug naar het doel schoot van 40 meter steeds. Helft van de fakeshots gingen zelfs fout door die vertraging
Heb ook nog nooit gehoord dat 1 kant helemaal geen lag heeft en de ander wel..dat kan toch ook haast niet omdat het spel gelijk loopt
De markt is echt helemaal verziekt. Waar gaat dat nog over manquote:Op zondag 25 januari 2015 18:00 schreef Tim86 het volgende:
SIF Pogba bijna 1.7 miljoen. Die is definitief uit zicht. Kan geen happy hour tegenop. Ik kan wel de IF terugkopen voor 300k meer dan waar ik hem voor heb verkocht woensdagmiddag![]()
Dit vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 25 januari 2015 18:03 schreef RijstbaI het volgende:
Hebben jullie wel tegen elkaar gespeeld?
Evil DSL of kijkt niemand hier community?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb tegen DSL uit een parallel universum gespeeld denk ik. Met een ringbaardje.
Jaquote:Op zondag 25 januari 2015 18:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Evil DSL of kijkt niemand hier community?
O ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja
Al moest ik vooral aan South Park denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:08 schreef DutchSL het volgende:
Tim moet gewoon niet klagen, het hele jaar klaagt hij hier over alles en nog wat van Fifa, maar hij speelt het 10x zo vaak dan iedereen en verslaat iedereen met 10-0 nul terwijl hij lag heeft en met 1 hand vastgebonden achter zijn rug en weet ik veel wat.
prijzen slaan echt nergens op, kijk maxwell of caraval eensquote:Op zondag 25 januari 2015 17:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wit mijn sif griezmann die ik ooit voor 200k heb gekocht is nu 700k?
De minimale afname op vipcoinsfifa is nu al 400K. ¤ 4.29 kost dat.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
prijzen slaan echt nergens op, kijk maxwell of caraval eens
ik betaal 0,89 per 100kquote:Op zondag 25 januari 2015 18:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De minimale afname op vipcoinsfifa is nu al 400K. ¤ 4.29 kost dat.
Ik vind het altijd wel leuk jaquote:Op zondag 25 januari 2015 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Nog niks van Wie is de Mol? gezien dit jaar, is dat nog de moeite van het terugkijken waard?
Ibarbo weer van stal gehaald?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Met mijn nieuwe team neuk ik Tim ook wel.
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:44 schreef Kiid het volgende:
Aankomende week gaan wij een keer tegen elkaar hè TimGOD
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Met mijn nieuwe team neuk ik Tim ook wel.
Ik neuk je vanavond wel even met mijn nieuwe team.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:55 schreef RijstbaI het volgende:
Oke wie durft over 15 min tegen RijstbaIgod?
Kan je straks niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik neuk je vanavond wel even met mijn nieuwe team.
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het verbaast me dat EA geen special packs heeft uitgebracht tijdens die MotM kaarten.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
davai, zakken pogsquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
25k packs zijn nog erger dan de afronding van Kazimquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 25-01-2015 om 19:00:0525K Packs (limit of 10) are now available for 24hrs. #FUT reageer retweet
Ben net klaar met koken. Daarna wil ik wel. Na het eten dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |