quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
2de keer dit seizoenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speel je zoveel beter... Heb je nog niks.
Waar heb je een spits voor nodig, dit gaat prima????quote:Op zondag 25 januari 2015 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Betere vraag is: Hoe kan nu iemand nog beweren dat er geen spits bij moet komen???
Als je Van Geel heet, wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Waar heb je een spits voor nodig, dit gaat prima????
Als je kansen wilt blijven verprutsen wel jaquote:Op zondag 25 januari 2015 14:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Waar heb je een spits voor nodig, dit gaat prima????
Wie moet je er in zetten dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is dat voor rare tactiek van rutten om niet te wisselen..
heb ie toch een recordquote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is dat voor rare tactiek van rutten om niet te wisselen..
1 x in 78 toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:10 schreef hhh38 het volgende:
De Klassieker eindigde nog nooit in 0-0 toch?
van mij part Gio ipv Kazim....veel slechter kan een spits niet zijn.quote:
vilhena nam dat cornertje in ehvn in de 92equote:Op zondag 25 januari 2015 14:11 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Nou Vilhena, scoor dat goaltje eens.
Maar, maar, maar... Het gaat toch goed zo?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:12 schreef Intellectueel het volgende:
Met een fatsoenlijke spits had je dit jaar gewoon samen met PSV om de titel gestreden. Dat er geen één in de selectie is je reinste wanbeleid van de TD.
Veel te slap. Boëtius reageert op duels i.p.v. dat hij ze initieert.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:12 schreef Intellectueel het volgende:
Heeft Boetius een patent op het neervallen?
Niets genoegen nemen met een punt. Wat heb je in godsnaam aan een punt op dit moment? Gewoon alles of niets spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:13 schreef Vasion het volgende:
Genoegen nemen met 0-0, het zit er niet in met zooitje prutsers..
Het team heeft goed gepresteerd (tot nu toe), maar Feyenoord mist gewoon een echte spits. Wie dat niet in wil zien, is stekeblind.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:13 schreef Vasion het volgende:
Genoegen nemen met 0-0, het zit er niet in met zooitje prutsers..
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het team heeft goed gepresteerd (tot nu toe), maar Feyenoord mist gewoon een echte spits. Wie dat niet in wil zien, is stekeblind.
dat weet iedereen, maar het moet wel haalbaar zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het team heeft goed gepresteerd (tot nu toe), maar Feyenoord mist gewoon een echte spits. Wie dat niet in wil zien, is stekeblind.
Zo goed als alles lijkt al beter dan wat er nu staat/speeltquote:Op zondag 25 januari 2015 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat weet iedereen, maar het moet wel haalbaar zijn
met de opties als kramer kom je ook nergens
ach ja....Als je niet wil winnen....quote:Op zondag 25 januari 2015 14:15 schreef DaMart het volgende:
Basasidinges komt ook nog even meespelen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt 100% ontbreken van spits.
Dit. Als Kazim een beetje spits was geweest, hadden we met 3-0 voorgestaanquote:Op zondag 25 januari 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is echt 100% ontbreken van spits.
Krijgt met moeite een bal in de 16.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle contacten van Bilal levert hij in.
Welke spits?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens, allemaal noge ffe melden dat jullie er achter zijn dat het aan de spits ligt.
Echt. Goed gezien man.
Ik roep het al sinds de zomerstopquote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens, allemaal noge ffe melden dat jullie er achter zijn dat het aan de spits ligt.
Echt. Goed gezien man.
Die kerel moet ook echt zijn mond houden over het kampioenschap zolang hij geen spits koopt.quote:
Dat weten we al een halfjaar maarja Van Geel is heilig of niet Typisch.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef Typisch het volgende:
Echt. Goed gezien man.
Eigen schuld ook. Kazim had gewoon twee keer kunnen en moeten scoren.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
180 minuten lang Ajax overklassen (understatement van het jaar) en met 1 punt staan.
En over het algemeen betere spelers hebben en 6 punten onder ze staan.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
180 minuten lang Ajax overklassen (understatement van het jaar) en met 1 punt staan.
Nee helemaal niet, Van Geel ging voor het segment van De Jong (die naar PSV ging want meer geld) en Dost. Daarin heeft hij gefaald.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat weten we al een halfjaar maarja Van Geel is heilig of niet Typisch.
Is door heel de club doorspekt man, net afhaken als het er om gaat. Je blijft een eeuwige subtopper op deze manier.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk. Laat maar doen alsof de transferperiode in de winter niet bestaat.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, Van Geel ging voor het segment van De Jong (die naar PSV ging want meer geld) en Dost. Daarin heeft hij gefaald.
Je zou maar betaald hebben voor een stream.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Cikx het volgende:
En daar heb je je dan al die tijd op verheugd.
Die het ook nog eens nauwelijks doetquote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je zou maar betaald hebben voor een stream.
We hebben 1 spits en die voldeed al 2 jaar niet. Vervolgens haal je een MIDDENVELDER die het nergens waargemaakt heeft die dan in de spits moet gaan spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Haringkop het volgende:
Nou ook de ambitie voor plek 2 kan de koelkast in. Treurig dat 2x niet weet te winnen van dit ajax, puur door het gebrek aan aanvallend vermogen.
De echte verliezers zijn natuurlijk de seizoenskaarthouders van Ajaxquote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je zou maar betaald hebben voor een stream.
*buitenspelerquote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben 1 spits en die voldeed al 2 jaar niet. Vervolgens haal je een MIDDENVELDER die het nergens waargemaakt heeft die dan in de spits moet gaan spelen.
Jammer dat je er niet voor koopt.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:25 schreef TC03 het volgende:
Clasie moet bijna huilen voor de camera.
Toch wel een held met altijd de juiste mentaliteit.
Hoezo? Die hebben een punt cadeau gekregenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:25 schreef eight het volgende:
[..]
De echte verliezers zijn natuurlijk de seizoenskaarthouders van Ajax
Niet bijzonder idd.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:25 schreef Muto het volgende:
Clasie "Ze werden uitgefloten door het eigen publiek."
Dat gebeurt wel vaker.
Dat mag/moet Van Geel.zich ook aanrekenen, echt tiest dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben 1 spits en die voldeed al 2 jaar niet. Vervolgens haal je een MIDDENVELDER die het nergens waargemaakt heeft die dan in de spits moet gaan spelen.
Clasie is echt een topper. Ik gun hem wel een mooie transfer aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Bonkers. het volgende:
Je zou Clasie maar zijn. Speel je zo'n topwedstrijd, zie je je eigen spits ballen van de ajax-achterlijn wegwerken.
Welk publiek.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:25 schreef Muto het volgende:
Clasie "Ze werden uitgefloten door het eigen publiek."
Dat gebeurt wel vaker.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef eight het volgende:
[..]
Tuurlijk. Laat maar doen alsof de transferperiode in de winter niet bestaat.
Weer die een-tweetjes tussen Clasie en El Ahmadi vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Clasie is echt een topper. Ik gun hem wel een mooie transfer aan het einde van het seizoen.
Het kan wel. Guidetti en Pelle. Beide uit een hoge hoed getoverd.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niet de middelen om ergens iemand vandaan te forceren, enige waar je het van kan hebben is een buitenkansje. In de winterstop ergens een scorende speler weg halen is niet iets wat wij kunnen.
Niet geweldig nee. Alleen waren Boetius en Bilal ook niet geweldig. Teveel kansen gehad,quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef Vasion het volgende:
''Welke conclusie kun je trekken na deze wedstrijd?''
Uh, dat Kazim een middelmatige bagger speler is.
Ja, laten we dat als standaard nemen. De rest van de selectie staat als een huis.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het kan wel. Guidetti en Pelle. Beide uit een hoge hoed getoverd.
Tot wanneer loopt zijn contract nog eigenlijk?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie hoort wel standaard thuis op 't middenveld van Oranje. Wat dat betreft gun ik 'm wel een mooie transfer zodat hij zich kan doorontwikkelen. Het moet ook wel frustrerend zijn. Vorig seizoen stond er nog een gast die ze er vanuit alle standen en hoeken inlepelde en nu staat er een gast die het nog voor elkaar weet te krijgen om geen water te raken als hij een bal richting de oceaan schiet.
Het is voor Clasie ook wel fijn dat El Ahmadi terug is.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie hoort wel standaard thuis op 't middenveld van Oranje. Wat dat betreft gun ik 'm wel een mooie transfer zodat hij zich kan doorontwikkelen. Het moet ook wel frustrerend zijn. Vorig seizoen stond er nog een gast die ze er vanuit alle standen en hoeken inlepelde en nu staat er een gast die het nog voor elkaar weet te krijgen om geen water te raken als hij een bal richting de oceaan schiet.
Meh. Het Ajax middenveld is gewoon bizar treurig.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Jullie middenveld is het beste van Nederland btw.
Mee eens. Clasie is beter dan alle middenvelders in het Nederlands elftal.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cillessen was wel het treurigste van allemaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie zal wel een telefoontje uit Spanje, Duitsland of Engeland krijgen vanmiddag. Wat een held.
Kazim![]()
Nelom
Boëtius
Lulletje rozenwater Cilessen
En Wilkshire.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie zal wel een telefoontje uit Spanje, Duitsland of Engeland krijgen vanmiddag. Wat een held.
Kazim![]()
Nelom
Boëtius
Het zou je eerste keeper maar zijn, de tering.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Cillessen was wel het treurigste van allemaal.
Nee man, die tandem Clasie-Ahmadi-Immers, Ajax werd gewoon overlopen op alle fronten. Los van Immers, die drie voelen elkaar perfect aan.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Het Ajax middenveld is gewoon bizar treurig.
Clasie speelde heel goed ja. Zonde dat Boëtius viel (of makkelijk ging liggen) toen hij doorgebroken was.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kazim![]()
Nelom
Boëtius
Hardop gelachen toen ie Toornstra wilde intimideren bij het opstootje.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou je eerste keeper maar zijn, de tering.
Ja maar dat worden ze ook door pak 'em beet FC Groningen dus dat zegt mij niet zoveel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee man, die tandem Clasie-Ahmadi-Immers, Ajax werd gewoon overlopen op alle fronten. Los van Immers, die drie voelen elkaar perfect aan.
Eerlijk is eerlijk, rood en vrije trap was dat wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef jaykop het volgende:
[..]
Clasie speelde heel goed ja. Zonde dat Boëtius viel (of makkelijk ging liggen) toen hij doorgebroken was.
Boëtius gaat veel te vaak te makkelijk liggen. Dat werkt nu tegen hem.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, rood en vrije trap was dat wel.
Vind je het gek? Ajax heeft niet gewonnen, sterker nog ze hebben weer eens voetballes gekregen. Dan blijven de kleutertjes wel ver weg uit dit topic.quote:
Mja, en Nijhuis durfde hem niet te geven denk ikquote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Boëtius gaat veel te vaak te makkelijk liggen. Dat werkt nu tegen hem.
Voetballes valt echt mee. Was het pas geweest als Feyenoord twee keer had gescoord.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ajax heeft niet gewonnen, sterker nog ze hebben weer eens voetballes gekregen. Dan blijven de kleutertjes wel ver weg uit dit topic.
Wilde net postenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Komt omdat je als ajacied zijnde nu gana trollen, je toch wel de mongool van de eeuw bent.
quote:
Immers voetbalde oké mee.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Intellectueel het volgende:
Immers viel vandaag niet negatief op, wat positief is. Ahmadi speelde een puike wedstrijd, en Clasie was gewoon top. Met een beetje scorend vermogen had je vandaag een Vitesse-achtig uitslag (0-4) behaald in dat sfeerloze galmbak.
Scoren is het enige wat Feyenoord niet goed heeft gedaan. Dus ja, voetballes.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Voetballes valt echt mee. Was het pas geweest als Feyenoord twee keer had gescoord.
Het was ook niet heel veel. Je kan een overtreding fluiten (dus rood), maar gezien de rest van de wedstrijd was het raar geweest als hij daar wel voor floot.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mja, en Nijhuis durfde hem niet te geven denk ik
Floot niet verkeerd maar daar had ie echt rood voor moeten trekken.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nijhuis floot de hele wedstrijd erg coulant, dus op de een of andere manier verwachtte ik ook geen rood. Maar in elke andere wedstrijd was wel gewoon rood gegeven.
Doorgebroken speler = rood. Er werd ook geel gegeven voor het voor de keeper staan. Dan is deze rood 100% terechtquote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook niet heel veel. Je kan een overtreding fluiten (dus rood), maar gezien de rest van de wedstrijd was het raar geweest als hij daar wel voor floot.
Reglementair was het rood.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mja, en Nijhuis durfde hem niet te geven denk ik
Door Feyenoord bedoel je? Ik kan me andere de bekerfinale en de schaal heel goed herinnerenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso in mijn hele leven Ajax nog nooit zo weggespeeld zien worden en dat tot twee keer toe. Koop je weer niks voor
Dat is wel waar. Neemt niet weg dat het gewoon een 100 % kans was geweest als Van Rhijn die hand niet uitstakquote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook niet heel veel. Je kan een overtreding fluiten (dus rood), maar gezien de rest van de wedstrijd was het raar geweest als hij daar wel voor floot.
Misschien dat het de ogen van Van Geel opent.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso in mijn hele leven Ajax nog nooit zo weggespeeld zien worden en dat tot twee keer toe. Koop je weer niks voor
Ook in het Nederlandse elftal staat die zijn mannetje in de 'grote' wedstrijden. Is gewoon klaar voor een stap hogerop. Nog een jaar wegkwijnen in een waardeloze competitie als de Eredivisie zal funest zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef Vasion het volgende:
Vandaag Clasie toch wel op zn best gezien.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Mee eens. Clasie is beter dan alle middenvelders in het Nederlands elftal.
Ja, allemaal.
Geen idee waar je het over hebt maar door Feyenoord ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door Feyenoord bedoel je? Ik kan me andere de bekerfinale en de schaal heel goed herinneren
Zwolle in de beker. Vitesse laatst. Scorend vermogen is alles.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
Je hebt gelijk Johan .quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Standaard waterdragertje die clasie. Niet meer.
Ja he.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Standaard waterdragertje die clasie. Niet meer.
Dat weet hij zelf ook, gaat ook gewoon weg na dit seizoen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook in het Nederlandse elftal staat die zijn mannetje in de 'grote' wedstrijden. Is gewoon klaar voor een stap hogerop. Nog een jaar wegkwijnen in een waardeloze competitie als de Eredivisie zal funest zijn.
PEC, die Ajax helemaal vernederde. Maar goed, ik kan me de laatste keer dat Feyenoord zo veel beter was dan Ajax ook niet herinneren. Hoewel de 4-2 van een tijd terug ook lekker was.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar door Feyenoord ja.
Oh, dat boeit mij niet zoveel die clubjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zwolle in de beker. Vitesse laatst. Scorend vermogen is alles.
Tja, maar heb liever dat hij nog een jaartje blijft. Selectie bij elkaar houden, nieuwe spits halen en misschien voor een prijs spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook in het Nederlandse elftal staat die zijn mannetje in de 'grote' wedstrijden. Is gewoon klaar voor een stap hogerop. Nog een jaar wegkwijnen in een waardeloze competitie als de Eredivisie zal funest zijn.
En terecht.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ook, gaat ook gewoon weg na dit seizoen.
Heb jij kritiek op Van Geel? Wut.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien dat het de ogen van Van Geel opent.
Zal wel niet...
Ja, maar die uitslag was wel behoorlijk geflatteerd. Toen had uit en thuis andersom moeten zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC, die Ajax helemaal vernederde. Maar goed, ik kan me de laatste keer dat Feyenoord zo veel beter was dan Ajax ook niet herinneren. Hoewel de 4-2 van een tijd terug ook lekker was.
Tuurlijk. Nog steeds elkaar concurrenten. Zal mooi zijn als we het in de laatste wedstrijd van het jaar kunnen beslechten, wanneer Feyenoord hier naar Zwolle komt.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Caland het volgende:
Oh, dat boeit mij niet zoveel die clubjes.
Krat bier al koud staan?
Welke reden heeft hij om te blijven? Keer op keer red Feyenoord het (net) niet om echt aan te sluiten bij de top. Als hij blijft dan gaat dat niet goed zijn voor zijn carrière. Tenzij Feyenoord volgend seizoen wel serieus mee kan gaan doen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, maar heb liever dat hij nog een jaartje blijft. Selectie bij elkaar houden, nieuwe spits halen en misschien voor een prijs spelen.
Uit werd het 1-1 toenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die uitslag was wel behoorlijk geflatteerd. Toen had uit en thuis andersom moeten zijn.
Sorry, wist niet dat je gelijk boos werd.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En zie hier. De mongool van de eeuw.
Ik ben ook wel ervan overtuigd dat hij bij veel clubs een basisspeler kan worden. Duitsland zou ideale competitie voor hem zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan kom ik hem wel persoonlijk ophalen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nog steeds elkaar concurrenten. Zal mooi zijn als we het in de laatste wedstrijd van het jaar kunnen beslechten, wanneer Feyenoord hier naar Zwolle komt.
weet ik ook, maar ik doelde meer in het Feyenoord belang.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke reden heeft hij om te blijven? Keer op keer red Feyenoord het (net) niet om echt aan te sluiten bij de top. Als hij blijft dan gaat dat niet goed zijn voor zijn carrière. Tenzij Feyenoord volgend seizoen wel serieus mee kan gaan doen voor het kampioenschap.
Vond Kongolo bij vlagen toch redelijk wat foutjes maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie was uitstekend Van Beek en Kongolo ook goed.
Klopt. Die uitslag was toen thuis eerlijker geweest terwijl je uit dik had moeten winnen.quote:
Ik gun hem succes in een andere competitiequote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
weet ik ook, maar ik doelde meer in het Feyenoord belang.
Oh zo. Die uitwedstrijd was bizar ja. Maar na vandaag heb ik niet de hoop dat we ooit nog gaan winnen in de Arenaquote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Die uitslag was toen thuis eerlijker geweest terwijl je uit dik had moeten winnen.
Probeerde hij nou in de 90ste minuut hands te maken? Met al geel op zak.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vond Kongolo bij vlagen toch redelijk wat foutjes maken.
Prima. Leg voor de zekerheid nog maar een krat in je achterbak.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kom ik hem wel persoonlijk ophalen.
Als Kazim nou gewoon zn voet weghaaldequote:Op zondag 25 januari 2015 14:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh zo. Die uitwedstrijd was bizar ja. Maar na vandaag heb ik niet de hoop dat we ooit nog gaan winnen in de Arena
Best kans dat die bal dan voor langs was gegaan, maar goed. Het is nietquote:Op zondag 25 januari 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Kazim nou gewoon zn voet weghaalde
Hij zette een prima blok voor Cillessen eigenlijk welquote:Op zondag 25 januari 2015 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Kazim nou gewoon zn voet weghaalde
Bij Cilissen speelt versnelde celdeling in zijn hoofd af, blijkbaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Cilissen heeft ook al illusies dat ze meer "verdiend" hadden
Wat.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Dat was Nelom volgens mij bij die mislukte uittrap van Vermeer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Probeerde hij nou in de 90ste minuut hands te maken? Met al geel op zak.
Hij komt uit Groesbeek. Als je dat dorp een beetje kent kom je tot de conclusie dat je het hem nauwelijks kwalijk kan nemen dat het een beetje een downie is.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Bij Cilissen speelt versnelde celdeling in zijn hoofd af, blijkbaar.
Echt?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Volgens mij zijn de afmetingen op Varkenoord anders. Is het veld een metertje of 4,0/4,5 smaller. Dat zou een hoop van die te korte corners verklaren.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
Die corners trouwens. Godverdomme. Die laatste al helemaal
Aan geen ander speler zo geërgerd als bij Cilessen. Met z'n arrogante, kauwgom-kauwende rotbek.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Zo zoekgespeeld dat ze niet eens meer weten wat voor of achter is. Straks lekker bij het avondeten duwen ze alles in hun kont.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo zoekgespeeld dat ze niet eens meer weten wat voor of achter is. Straks lekker bij het avondeten duwen ze alles in hun kont.
Boetius kopte niet op doel maar wilde voorgeven.. had gewoon op goal moeten koppen. Voorin hebben we gewoon te weinig kwaliteit helaas.. Kazim was weer ergerniswekkend en Boetius zal ook nooit een geweldige afmaker wordenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best kans dat die bal dan voor langs was gegaan, maar goed. Het is niet
Seizoen is voorbij, wat heb je nu nog aan een spits. Je wordt gewoon derde.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Geel presenteert deze week natuurlijk Zapata ofzo. Topspitsje die vandaag wel had gescoord.
Ho ho, ik ben hier te vinden he.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ajacieden hebben niks te zeggen.
EL winnen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Seizoen is voorbij, wat heb je nu nog aan een spits. Je wordt gewoon derde.
Dit dus. Gewoon je verlies pakken dit seizoen en alvast opzoek gaan naar een spits voor in de zomer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Seizoen is voorbij, wat heb je nu nog aan een spits. Je wordt gewoon derdevierde.
Top 3 is nu gewoon bekend. Jammer, volgend jaar opnieuw proberen. Wellicht dat een aantal spelers dan los gaan vanwege het komende EK (Als Nederland zich plaatst tenminstequote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het echt 0-7 geworden ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:46 schreef Kuiver het volgende:
Wat zou Pelle+Toornstra+El Ahmadi mooi geweest zijn
Ik hou van af en toe trollen, maar vandaag hadden jullie het verdiend, ongelooflijk dat die ballen er niet in gingen. Pelle had er vier gemaakt vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij ben raar, een realistische Ajacied...
Dit dus.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ta, moeten we Van Geel aanrekenen, ben ik bang.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hou van af en toe trollen, maar vandaag hadden jullie het verdiend, ongelooflijk dat die ballen er niet in gingen. Pelle had er vier gemaakt vandaag.
Zullen wel Kazim behouden met Havenaar als tweede spitsquote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
De noodzaak voor een winterstop-transfer ontbreekt. We spelen nergens meer voor, we worden gewoon 3e.
komende zomer moet er uiteraard wel een (top)spits gehaald worden.
Inderdaad, kwamen er eindelijk goede voorzetten van Bilal en Toornstra, zet je niemand in de spits die kan scoren, en daarbij bleef Immers buiten de 16 staanquote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord uitstekend gespeeld, mede door het spel van Kazim.
Snap alleen niet waarom rutte Te vrede niet meer gebruikt in het laaste kwartier....
Die had met die hoge ballen wat meer kunnen doen
Daar noemen ze een stofzuiger een "huulbessem".quote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt uit Groesbeek. Als je dat dorp een beetje kent kom je tot de conclusie dat je het hem nauwelijks kwalijk kan nemen dat het een beetje een downie is.
Zeker, en dan ook nog eens Eriksen Suarez en Vertonghen bij Ajax en je had een schitterende pot gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:46 schreef Kuiver het volgende:
Wat zou Pelle+Toornstra+El Ahmadi mooi geweest zijn
Was wel de slechtste klassieker van de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog eens Eriksen Suarez en Vertonghen bij Ajax en je had een schitterende pot gehad.
Alles gaat te langzaam bij Kazim. Zijn aannames, voortzettingen. Mede door hem verlies je hier twee punten. Hij kan een aantal keer een bal veel sneller geven, waardoor het gevaarlijk zou kunnen worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord uitstekend gespeeld, mede door het spel van Kazim.
Snap alleen niet waarom rutte Te vrede niet meer gebruikt in het laaste kwartier....
Die had met die hoge ballen wat meer kunnen doen
Nee. Dat waren de klassiekers van vorig seizoen. Toen waren beide teams bizar slecht, dit seizoen slechts één.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Was wel de slechtste klassieker van de afgelopen 5 jaar.
HaLLO WE DOEN OOK NOG MEE IN EUROPA.....quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was toch niet goed vandaag?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat waren de klassiekers van vorig seizoen. Toen waren beide teams bizar slecht, dit seizoen slechts één.
Als je Ajax 90 minuten lang in eigen huis vast weet te zetten doe je toch wel iets goed. Dat het aan scorend vermogen ontbreekt is duidelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord was toch niet goed vandaag?
Ik vond Feyenoord wel goed spelen.. alleen voorin was het dramatischquote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord was toch niet goed vandaag?
Klopt. Maar daarentegen spelen Clasie en El Ahmadi echt geweldigquote:Op zondag 25 januari 2015 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alles gaat te langzaam bij Kazim. Zijn aannames, voortzettingen. Mede door hem verlies je hier twee punten. Hij kan een aantal keer een bal veel sneller geven, waardoor het gevaarlijk zou kunnen worden.
Boetius trouwens slechtste man aan de kant van Feyenoord. Ik zou normaal Immers hebben genoemd maar ik weet niet of die mee heeft gedaan. Zo onzichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |