Dat idd. Maar misschien sws proberenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik op de gebakjes![]()
Alleen de achtergrond is saai
Vind btw de cocktail ook een mooie plaat, maar ik heb erover zitten denken hoe hem te kleuren en ik kom er niet uit
Die vond ik idd ook leukquote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik het stiekem jammer vinden dat deze er niet bij zit
http://forum.fok.nl/templ(...)eau-piece-montee.jpg
Ik hoopte stiekem ook dat hij erbij zat.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar daarom is het goed als de volgende keer weer iemand anders kiestquote:Op zondag 25 januari 2015 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was geen aanval idd. Selectie maken is lastig. Ik laat dat graag over aan een ander, zeker als ik zelf e.e.a.heb aangeleverd, dan ga ik toch m'n eigen smaak volgen vrees ik
en ik doe niemand een plezier met alleen maar priegelplaten denk ik
.
Heel jammer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ook
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.
Edit: plaat gedraaid.
[ Bericht 22% gewijzigd door Buurpoes op 29-01-2015 12:18:38 ]Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:
Voor het thema onder water wil ik graag de volgende nomineren:Mijn stem heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque tof en onder-water en geen priegelplaat.
Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:
Voor het thema onder water wil ik graag de volgende nomineren:Is dit wel echt een onderwaterplaat en geen uh bom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:04 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Is dit wel echt een onderwaterplaat en geen uh bom?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque![]()
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde isquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Nijna het volgende:
Onderwater lijkt me prima voor een volgende ronde, maar eerst de taart dames.
Ik was stiekem al bezig met de ronde erna.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde is
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde is
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond er net eentje van een zeeschildpad op een taart. Mooi bruggetje
Post die plaat dan!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond er net eentje van een zeeschildpad op een taart. Mooi bruggetje
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou iemand wel ff met photoshop overheen moetendaarom postte ik m niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou iemand wel ff met photoshop overheen moetendaarom postte ik m niet.
[ afbeelding ]
Die ligt hier ook al klaar!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:23 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ik heb niet zo'n zin in taart... ga misschien wel de koffie doen![]()
Oh, kunnen we volgende keer thema "Onderwater" doen?
Dan heb ik alvast een nominatie:
[ afbeelding ]
Ah toe....
Ga je hem weer samen met je kinderen doen? Misschien dat ik Minke ook wel verplicht mee laat kleuren...quote:
Ik wil buurkittten eigenlijk de taart ook laten kleuren, maar ik heb hem maar 1 keer geprint. En hij (4 jaar) wordt een beetje moedeloos van mijn resultaten.. Je ziet hem denken "dat lukt mij nooit".quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ga je hem weer samen met je kinderen doen? Misschien dat ik Minke ook wel verplicht mee laat kleuren...
Dat lijkt me een gezonde hoeveelheid zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:40 schreef Lijnloos het volgende:
Wel lief als ie mee kan doen... Minke vind het maar wat leuk om samen te kleuren, helaas heeft ze de aandachtsspanne van een fruitvlieg dus is na 2 minuten ook weer klaar om iets anders te gaan doen, maar die 2 minuten genieten we er beiden van. Wel vindt ze alles wat zij maakt in elk geval mooier dan mijn dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Wat denk je zelf!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:23 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ik heb niet zo'n zin in taart... ga misschien wel de koffie doen![]()
Oh, kunnen we volgende keer thema "Onderwater" doen?
Dan heb ik alvast een nominatie:
[ afbeelding ]
Ah toe....
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef Buurpoes het volgende:
Er was toch ook een plan om iemand een kleurplaat te laten tekenen en die met z'n allen in te kleuren?
Zullen we dat als ronde na onder water doen? Dat iedereen nu tijd heeft om wat moois te tekenen?
Ik weet niet of deze user het ermee eens is, maar deze plaat zou erg tof zijn:Dat is een saai oefending. Maar het lijkt me wel heel tof om er eentje te ontwerpen met als doel om hem in te kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ga je hem weer samen met je kinderen doen? Misschien dat ik Minke ook wel verplicht mee laat kleuren...
Komt uit een creative heaven boek toch? Art nouveau animals of zo? Die wil ik misschien wel aanschaffen nog..quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Zal ik eens iets HEEL stoms zeggen? Ik kom er nu achter dat die reiger in een van mijn kleurboeken staat!
Leef je uit! Volgens mij zijn er hier meer die het idee van een unieke fok-plaat tof vonden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is een saai oefending. Maar het lijkt me wel heel tof om er eentje te ontwerpen met als doel om hem in te kleuren.
Ja, uit Art nouveau animal designs. Ik had er nog niet uit gekleurd, maar was 'm aan het doorkijken voor een onderwaterplaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt uit een creative heaven boek toch? Art nouveau animals of zo? Die wil ik misschien wel aanschaffen nog..
Ja om die plaat overweeg ik hem te kopenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zag deze in dat boek:
[ link | afbeelding ]
Alleen om die plaat? Dan wil ik hem wel even voor je scannen hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja om die plaat overweeg ik hem te kopen
Nou, de andere platen lijken me ook leukquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Alleen om die plaat? Dan wil ik hem wel even voor je scannen hoor.
Die tweede is leuk!!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]Een hekel aan hartjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze?quote:
Ja, tot maandag stemmen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:27 schreef Nijna het volgende:
Turbo valentijnsrondje, maar dan denk ik dat je het stemmen ook heel kort moet maken anders red je dat niet voor zaterdag...
Onderwater vind ik hoe dan ook een goed idee.
uquote:Op zondag 8 februari 2015 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die 2de en 3de erg leuk!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe es Ctrl + F5 ?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn taart is niet de goede versie van de foto.. heel gek. Heb de link al 3x aangepast maar het helpt niet..
Mijn chromebook heeft geen F5quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
CRE / [Creatief Kleuren] Flitsronde Valentijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |