Dat idd. Maar misschien sws proberenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik op de gebakjes![]()
Alleen de achtergrond is saai
Vind btw de cocktail ook een mooie plaat, maar ik heb erover zitten denken hoe hem te kleuren en ik kom er niet uit
Die vond ik idd ook leukquote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik het stiekem jammer vinden dat deze er niet bij zit
http://forum.fok.nl/templ(...)eau-piece-montee.jpg
Ik hoopte stiekem ook dat hij erbij zat.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar daarom is het goed als de volgende keer weer iemand anders kiestquote:Op zondag 25 januari 2015 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was geen aanval idd. Selectie maken is lastig. Ik laat dat graag over aan een ander, zeker als ik zelf e.e.a.heb aangeleverd, dan ga ik toch m'n eigen smaak volgen vrees ik
en ik doe niemand een plezier met alleen maar priegelplaten denk ik
.
Heel jammer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ook
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.
Edit: plaat gedraaid.
[ Bericht 22% gewijzigd door Buurpoes op 29-01-2015 12:18:38 ]Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:
Voor het thema onder water wil ik graag de volgende nomineren:Mijn stem heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque tof en onder-water en geen priegelplaat.
Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:
Voor het thema onder water wil ik graag de volgende nomineren:Is dit wel echt een onderwaterplaat en geen uh bom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de priegelplaten.![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:04 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Is dit wel echt een onderwaterplaat en geen uh bom?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is wel weer reiger-esque![]()
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde isquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Nijna het volgende:
Onderwater lijkt me prima voor een volgende ronde, maar eerst de taart dames.
Ik was stiekem al bezig met de ronde erna.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde is
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal wachten we inderdaad 2 weken maar het is wel duidelijk hoe onpopulair deze ronde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |