Ja, dat is idd bijna BNW-waardig. Wie is de dader en wat zijn de achterliggende motieven en belangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/in-de-brand-uit-de-brand/
Wooooe bnw topic waardig bijna
Goedemorgenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
En goedemorgen luitjes![]()
Hoe laat begint de match der matches?
Nou, het schijnt een zaadwedstrijd geweest te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedemorgen
Over 40 minuten
Buikpijn van
Ik betwijfel dat laatste. Heel erg zelfs.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het schijnt een zaadwedstrijd geweest te zijn.
FC Groningen-Utrecht zometeen zal spannender worden.
Het is al heet genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar verkiezing uitslag in Griekenland. Kan heet weekje worden voor de EU.
Jij?quote:
Ohquote:
quote:Ancilla Tilia @ncilla 8m8 minutes ago
Well, hello! According to newly released FBI documents, Hitler escaped to Argentina in 1945 http://
Daar ging het heul niet overquote:Op zondag 25 januari 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar 37.6 is niet echt roodgloeiend
Die kan je hier mooi zetten, daar gaat het in dit topic over BNW / Hitler overleefde WW2quote:Op zondag 25 januari 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view
[..]
[ afbeelding ]
Ah, sorry lavje. Ik gebruik dit topique eigenlijk gewoon om effe snel wat te dumpen. Geen zin om mij te mengen in discussies verder.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kan je hier mooi zetten, daar gaat het in dit topic over BNW / Hitler overleefde WW2
Geeft niks hoor, maar omdat er toevallig net een topic geopend is wat daar over gaat is het wel een mooie post voor daar.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, sorry lavje. Ik gebruik dit topique eigenlijk gewoon om effe snel wat te dumpen. Geen zin om mij te mengen in discussies verder.
Successquote:
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:05 schreef Fogel het volgende:
Volgens de voorlopige telling hebben de linksen nu 36% van de stemmen in Griekenland.
Ze zijn nog niet klaar met tellen, maar het gaat de goede kant op voor die partij blijkbaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.
Het gaat erom spannen of het genoeg is. De winnaar krijgt er 50 zetels bij waardoor ze op 151 kunnen komen of 149quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens de kenners was het een heel slechte wedstrijd. Een zaadwedstrijd.
beterschap!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Ik lig met griep compleet knock out in bed
Beterschap!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Alweer Sara, niet best joh ziek maar even goed uit!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Het hangt in huis en heeft me nu te pakken.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alweer Sara, niet best joh ziek maar even goed uit!
Ah caffee!
Michiel de Ruyterquote:Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wie gaat er naar Michiel de Ruyter?
Ik wel hoor. In Vlissingen natuurlijk.
Eerst even langs het standbeeld en dan naar de film.
Echt werkelijk álles wordt verpest door een paar jankerds.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Mariniers dreigen actiegroep tegen film Michiel de Ruyter hard aan te pakken
EINDHOVEN
Oud-mariniers dreigen leden van de actiegroep Michiel de Rover maandagavond hard aan te pakken. De actiegroep gaat in Amsterdam demonstreren bij de première van de film Michiel de Ruyter. De mariniers zijn het daar niet mee eens. De film is geregisseerd door Roel Reiné uit Eindhoven. De hoofdrol wordt gespeeld door Frank Lammers uit Mierlo.
Actiegroep Michiel de Rover vindt de verheerlijking van Nederlands grootste zeeheld De Ruyter misplaatst. Volgens de actiegroep heeft De Ruyter forten in West-Afrika veroverd op de Engelsen waardoor Nederland een prominente rol kon spelen in de slavenhandel.
"Nat pak"
Volgens Pownews dreigen de oud-mariniers op Facebook met een tegenactie. Het korps mariniers werd opgericht door Michiel de Ruyter. Op de Facebookpagina dreigde iemand al met een vrachtwagen over de demonstranten van Michiel de Rover te rijden.
Ook werd de partijvlag van de NSB gepost. Een andere oud-marinier zegt dat de demonstranten op 'een nat pak' kunnen rekenen.
De oud-mariniers zijn bang dat een nieuwe Zwarte Pietendiscussie zal ontstaan.
Zonder De Ruyter was Nederland van de kaart geveegdquote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeeuwse trots en de grootste Nederlander.
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wie gaat er naar Michiel de Ruyter?
Ik wel hoor. In Vlissingen natuurlijk.
Eerst even langs het standbeeld en dan naar de film.
Frank Lammers is Michiel de Ruyter, tjesus, konden ze niet iemand anders vinden dan die Jumbo sukkel?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Mariniers dreigen actiegroep tegen film Michiel de Ruyter hard aan te pakken
EINDHOVEN
Oud-mariniers dreigen leden van de actiegroep Michiel de Rover maandagavond hard aan te pakken. De actiegroep gaat in Amsterdam demonstreren bij de première van de film Michiel de Ruyter. De mariniers zijn het daar niet mee eens. De film is geregisseerd door Roel Reiné uit Eindhoven. De hoofdrol wordt gespeeld door Frank Lammers uit Mierlo.
Actiegroep Michiel de Rover vindt de verheerlijking van Nederlands grootste zeeheld De Ruyter misplaatst. Volgens de actiegroep heeft De Ruyter forten in West-Afrika veroverd op de Engelsen waardoor Nederland een prominente rol kon spelen in de slavenhandel.
"Nat pak"
Volgens Pownews dreigen de oud-mariniers op Facebook met een tegenactie. Het korps mariniers werd opgericht door Michiel de Ruyter. Op de Facebookpagina dreigde iemand al met een vrachtwagen over de demonstranten van Michiel de Rover te rijden.
Ook werd de partijvlag van de NSB gepost. Een andere oud-marinier zegt dat de demonstranten op 'een nat pak' kunnen rekenen.
De oud-mariniers zijn bang dat een nieuwe Zwarte Pietendiscussie zal ontstaan.
Ja gezeik weer. Je moet toch een kut leven hebben als dat bestaat uit overal tegen aan schoppen. Bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Maar dat is toch typisch Nederland de laatste tijd. Hufters die met drogreden over van alles mogen klagen er door de linkse media een podium voor krijgen onder het mom van "journalistiek interessant' en hun leugens worden weer de ether ingesmeten.
Dat hóórt iedereen te weten. Ook dat hij slaven weer in vrijheid stelde. Maar daar hoor je de jankerds niet over.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja gezeik weer. Je moet toch een kut leven hebben als dat bestaat uit overal tegen aan schoppen. Bah.
Maar ja boeie. Michiel blijft een held en dat weet bijna iedereen.
Zo is het.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder De Ruyter was Nederland van de kaart geveegd![]()
Michiel de Ruyter
Ik ook niet. Maar wel in Vlissingen. Gewoon om dat het kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik must see voor mij natuurlijk..
Maar ik ga niet naar die premiere
Nee maar gelukkig gaat de film daar ook niet over.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hóórt iedereen te weten. Ook dat hij slaven weer in vrijheid stelde. Maar daar hoor je de jankerds niet over.
En als het er wel in was verwerkt was het land ook weer te klein geweest om hun verongelijkte gevoelens te uiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig gaat de film daar ook niet over.
Ach ja. Deze mensen zijn niet in staat in te zien hoe belangrijk deze man was in zijn daden voor het Nederland van toen. Maar ook voor het Nederland van nu.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als het er wel in was verwerkt was het land ook weer te klein geweest om hun verongelijkte gevoelens te uiten.
Wat een gezeurpiet ook. Gewoon genieten van een mooie film over één van de grootste zeehelden ooit.
Logisch. Zo kut spelen, man man. Ajax was echt slecht he. Ajax was veel slechter dan dat Feyenoord goed was, imo.quote:
De NOSquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:31 schreef Blaadjes het volgende:
Gelukkig was in de samenvatting bij nos goed te zien dat feyenoord beter was.
Ja sorry maar er liepen hier mmensen te zeiken dat de samenvatting geen goed beeld gaf.quote:
Ja man.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logisch. Zo kut spelen, man man. Ajax was echt slecht he. Ajax was veel slechter dan dat Feyenoord goed was, imo.
Ja tuurlijk doet dat er wel toe. Waarom loopt jouw Frank de Boer altijd zo te zaniken over "We domineerden" blabla? Omdat er wel toe doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was gewoon een kut wedstrijd. Voor beide partijen. Wie er beter was doet er niet toe vanwege de eindstand.
Ga je ook? Wel een kut wedstrijd. Althans, als Vitesse een keer z'n best doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja man.
Er zondag weer naar Arnhem.
mijn god
Ik ben frank niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk doet dat er wel toe. Waarom loopt jouw Frank de Boer altijd zo te zaniken over "We domineerden" blabla? Omdat er wel toe doet natuurlijk.
ja ik ga welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ook? Wel een kut wedstrijd. Althans, als Vitesse een keer z'n best doet.
Wtf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
mijn pa wilt gaan starten met het yohurt dieet
800 kcal per dag
dat lijkt mij niet verstandig
maar eigenwijs dat hij is
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
zal hij het volhouden dan denk je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
Om af te vallen moet je sowieso minder kcal tot je nemen dan je verbruikt maar dit is wel extreem weinigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.
Ik had wel goed gevoel overigens bij koolhydraat arme diëten, omdat je daar meestal wel genoeg binnenkrijgt en geen constant honger gevoel hebt.
nee, ik denk dat hij beter richting de 1800 kan gaanquote:
heb je link voor menuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.
Ik had wel goed gevoel overigens bij koolhydraat arme diëten, omdat je daar meestal wel genoeg binnenkrijgt en geen constant honger gevoel hebt.
Dat is echt te weinig en veel te eenzijdig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
Wat je zegt ben je zelfquote:
2x de helft?quote:
surequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:25 schreef Tjacka het volgende:
forum.fok.nl/topic/2192225/1/25#149113771
willen jullie serieus reageren
Was top! Bossie was in vorm, die ging lekker tekeer. Jammer dat die Twentse vent lastig kwam doen, maar ach.quote:
Ik vond het wel weer een topshow. Als Boskamp er is vind ik het sowieso topquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was top! Bossie was in vorm, die ging lekker tekeer. Jammer dat die Twentse vent lastig kwam doen, maar ach.Wat vond jij?
Ik denk dat je sarcasme niet opgepikt wordt B.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
Homo-conducteur bewusteloos geslagen
Zoveel minnetjes heb ik nog nooit gehad.
Nee hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je sarcasme niet opgepikt wordt B.
Jaa, Boskamp is zo'n toffe gozer. Met z'n koeken. Heerlijk die man. En zoveel voetbal verstand, bijzondere man.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer een topshow. Als Boskamp er is vind ik het sowieso top
Succes! Komt goed!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
owwwwwwwwwwww morgen de grootste presentatie van mn levenhellupppp
Succes vandaag!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes KB.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon je tong uitsteken naar iedereen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen!
Bednkt lieve mensen.Het is an het eind vn de middag. Voor ongeveer 200 mensen.
![]()
Uiteindelijk maakt dat niet uit, 2 of 200 zo moet je het gewoon zien, de inhoud is het belangrijkst.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen!
Bednkt lieve mensen.Het is an het eind vn de middag. Voor ongeveer 200 mensen.
![]()
Ja dat is ook zoiets, we mogen per dia 20 sec pratenquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt dat niet uit, 2 of 200 zo moet je het gewoon zien, de inhoud is het belangrijkst.
Gewoon zo doen KB, dan komt het goedquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets, we mogen per dia 20 sec pratenen we mogen er geen blaadjes bij houden en ahhhhh ik ga blij zijn als het over is. Overigens ka ik makkelijker praten tegen twee mensen dan een groep
Goedkope whiskyquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mogguh, vraagje, wat helpt bij jullie het beste tegen keelpijn?
Die dure strepsels helpen wel, maar er moet toch ook wel een goedkoper alternatief zijn.
En de honing thee komt me de keel uit en ontrekt vocht.
Dat is heel vervelend Schommel, hier heb ik wat tips voor je.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mogguh, vraagje, wat helpt bij jullie het beste tegen keelpijn?
Die dure strepsels helpen wel, maar er moet toch ook wel een goedkoper alternatief zijn.
En de honing thee komt me de keel uit en ontrekt vocht.
Gorgelen met zout!quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend Schommel, hier heb ik wat tips voor je.
http://voedzo.nl/gezondhe(...)re-natuurlijke-tips/
Of wat Fogel zegt, maar dat is natuurlijk niet echt het goedkoopste middeltje
haha kon ik maar zo doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon zo doen KB, dan komt het goed
Succes.
En goeiemorgen allemaal
serieus dat wilde ik nog opperen maar ik twijfelde of dat voorde keelpijn hielpquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gorgelen met zout!
Als kind kregen we dat vaak als we ziek waren!
Dat ik dat vergeten ben zeg, klassiek gewoon.
Ja, en goedkoper kan niet !quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gorgelen met zout!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha kon ik maar zo doen
[..]
serieus dat wilde ik nog opperen maar ik twijfelde of dat voorde keelpijn hielpblijkbaar toch wel
Zout dus, alleen heb ik waarschijnijk geen keltisch of himalayazout in huisquote:
Ja, daar kijk ik regelmatig. Reuze handige site!quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Zout dus, alleen heb ik waarschijnijk geen keltisch of himalayazout in huis![]()
Gorgelen met gewoon huis, tuin en keuken zout is ook goed, ontsteking remmende werking![]()
Kent iemand deze site nog, volgens mij was hij in het verleden wel totaal anders.
Maar die naam van de site![]()
https://omaweetraad.nl/
Je kunt ook een oude bruine boterham met honing nemen. Even roosteren desnoods zodat hij lekker in de keel schraaptquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gorgelen met zout!
Ik dacht juist dat ik zacht voedsel moest hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:39 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Je kunt ook een oude bruine boterham met honing nemen. Even roosteren desnoods zodat hij lekker in de keel schraapt
In combi met rooybosthee en klodder honing.quote:
Ja, en de honing is er dan om het zegmaar te verzachten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik zacht voedsel moest hebben.
Dat schrapen helpt tegen dat 'brok' gevoel achter in je keel?
He, ben jij nieuw hier?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:39 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Je kunt ook een oude bruine boterham met honing nemen. Even roosteren desnoods zodat hij lekker in de keel schraapt
Lijkt mij niet. Denk dat het dan nog meer pijn gaat doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik zacht voedsel moest hebben.
Dat schrapen helpt tegen dat 'brok' gevoel achter in je keel?
Dezequote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, ben jij nieuw hier?
WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM!
Ligt aan je definitie van goedkoop.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deze man weet het.
Hebben ze dat in Noorwegen, goedkope whisky?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, ben jij nieuw hier?
WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM! WELKOM!
Tnxquote:
Hoiquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:52 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ja, en de honing is er dan om het zegmaar te verzachten.
Rumbling.. of wat bedoel je verder?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier post.
Wie ben je?
oh nee hoeft niet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:34 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Rumbling.. of wat bedoel je verder?
En daarnaast, zou je toch niet weten wie ik ben als ik het zou zeggen.. Hier zitten we allemaal toch anoniem?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoeft niet hoor
gezellig mee posten is ook al voldoende
Mwa.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Rumbling het volgende:
[..]
En daarnaast, zou je toch niet weten wie ik ben als ik het zou zeggen.. Hier zitten we allemaal toch anoniem?
Dat gaat vanzelf hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:51 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Nou, ik kom er dan vanzelf wel achter hoe en wie iedereen is.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:51 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Okee. Nou, ik kom er dan vanzelf wel achter hoe en wie iedereen is.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf hier![]()
Van wat voor muziek hou je?
Doe je aan sport? Op welk subforum post je meestal?
En heel belangrijk: hou je van voetbal en vogels?
Wat is bachata voor muziek? Iets van Bach? Oh nee, dat is niet bepaald swingend te noemenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:51 schreef Rumbling het volgende:
[..]okee dan.
Mijn muziek is heel algemeen, het liefst heb ik ook gewoon top 40 van nu tot tien jaar terug ofzo, als ik maar lekker kan meebleren. Al zet ik zelf wel eens bachata op om swingend de afwas te doen. Sporten heb ik niet veel over te zeggen, moet ik echt gaan doen. Ik heb hier een sportieveling in huis die net ook even voor heeft gedaan hoe hij zijn buikspieren traint.
Dit is eigenlijk het eerste subforum waar ik wat meer dan één post heb achtergelaten volgens mij![]()
Voetbal is hier verplicht en dat van die vogels zal wel een incrowd dingetje zijn want wie houdt er nu niet van? (Heerlijk geroosterd met een lekker kruidig sausje erbij)
Zoow.. dat was vragenronde nummer 1.
Ben alle parkieten kwijtquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is bachata voor muziek? Iets van Bach? Oh nee, dat is niet bepaald swingend te noemen![]()
Nee hoor, voetbal is niet verplicht hoor, maar we hebben het er heel soms weleens over![]()
Vooral Tjacka en Scrummie zijn fervente supporters. Nee! geen hooligans![]()
En dat van die vogels komt van Blaadjes. Die heeft een volière met prachtige vogels waar hij dol op is. Hoewel hij zijn parkieten soms richting Brussel laat vliegen als hij hun herrie zat is![]()
En incrowd hebben we hier niet. Iedereen is even welkom. Dus nogmaals van harte welkom op de BNW SC.
Bonusvraag: verdiep je je weleens in de BNW-onderwerpen? Zijn er topics waar je in geinteresseerd bent?
Enkel m'n kwartels zijn eetbaar. Rest zou ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:51 schreef Rumbling het volgende:
[..]okee dan.
Mijn muziek is heel algemeen, het liefst heb ik ook gewoon top 40 van nu tot tien jaar terug ofzo, als ik maar lekker kan meebleren. Al zet ik zelf wel eens bachata op om swingend de afwas te doen. Sporten heb ik niet veel over te zeggen, moet ik echt gaan doen. Ik heb hier een sportieveling in huis die net ook even voor heeft gedaan hoe hij zijn buikspieren traint.
Dit is eigenlijk het eerste subforum waar ik wat meer dan één post heb achtergelaten volgens mij![]()
Voetbal is hier verplicht en dat van die vogels zal wel een incrowd dingetje zijn want wie houdt er nu niet van? (Heerlijk geroosterd met een lekker kruidig sausje erbij)
Zoow.. dat was vragenronde nummer 1.
Bachata is een beetje de salsa kant op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is bachata voor muziek? Iets van Bach? Oh nee, dat is niet bepaald swingend te noemen![]()
Nee hoor, voetbal is niet verplicht hoor, maar we hebben het er heel soms weleens over![]()
Vooral Tjacka en Scrummie zijn fervente supporters. Nee! geen hooligans![]()
En dat van die vogels komt van Blaadjes. Die heeft een volière met prachtige vogels waar hij dol op is. Hoewel hij zijn parkieten soms richting Brussel laat vliegen als hij hun herrie zat is![]()
En incrowd hebben we hier niet. Iedereen is even welkom. Dus nogmaals van harte welkom op de BNW SC.
Bonusvraag: verdiep je je weleens in de BNW-onderwerpen? Zijn er topics waar je in geinteresseerd bent?
Hi en tnxquote:
Zou jij die kwartels op het vuur gooien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Enkel m'n kwartels zijn eetbaar. Rest zou ik niet aan beginnen.
Als ik er teveel zou hebben wel hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Zou jij die kwartels op het vuur gooien?
Wanneer is de bbqquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik er teveel zou hebben wel hoor.
Is Schiphol al uit voorzorg gesloten?quote:
Wat naar voor je...quote:
ok zeg wel niks meerquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is Schiphol al uit voorzorg gesloten?
En alle NS treinen ergens in een grote hal geparkeerd?
Je weet maar nooit he...
[..]
Wat naar voor je...
Whehe, die eerste vragen waren serieus. Overtrokken reacties altijd in Nederland als het misschien gaat sneeuwenquote:
Ik haat niemand.quote:
Dacht ik welquote:
Precies. Wordt leuk. Ik heb fogel en guyvie al opgegeven.quote:
Hee, dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies. Wordt leuk. Ik heb fogel en guyvie al opgegeven.
Goeie! Lijkt me ook wel wat voor Scrum en Divje, Mexicanobakker en Schommelstoel en KB natuurlijk. En al die VBL'lers. Lekker met je poten in de Haarlemmermeerse klei.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies. Wordt leuk. Ik heb fogel en guyvie al opgegeven.
Jij gaat gewoon mee de MODder in!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie! Lijkt me ook wel wat voor Scrum en Divje, Mexicanobakker en Schommelstoel en KB natuurlijk. En al die VBL'lers. Lekker met je poten in de Haarlemmermeerse klei.
Ik zorg wel voor de fourage en de verzorging. En jij filmt?
Ja ik film en kom dan af en toe bij jou foerageren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie! Lijkt me ook wel wat voor Scrum en Divje, Mexicanobakker en Schommelstoel en KB natuurlijk. En al die VBL'lers. Lekker met je poten in de Haarlemmermeerse klei.
Ik zorg wel voor de fourage en de verzorging. En jij filmt?
Oei. En wat heb je voor beoordeling gekregen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er waren gelukkig niet 200 mensen maar rond de 70 ofzoalsnog veel. Ik begon goed maar toen werd ik zooooo zenuwchtiiiiig dat ik niks meer uit kon brengen en gelukkig kon vriendinnetje mijn tekst nog benoemen
niet, dit was een extra verdieping die ik volgde afgelopen halfjaar, naast de reguliere minorquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei. En wat heb je voor beoordeling gekregen?
Heb je je uiteindelijk nog op je huiswerk gestort afgelopen weekend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet, dit was een extra verdieping die ik volgde afgelopen halfjaar, naast de reguliere minor#streber
de hele zondag ben ik bezig geweest en maandag hele dagquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je uiteindelijk nog op je huiswerk gestort afgelopen weekend?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de hele zondag ben ik bezig geweest en maandag hele dag
Dinsdag eindcongres van minor hele dag
Vandaag herkansingsverslag ingeleverd en die grote presentatie van de extra leerlijn en morgen laatste dag naar school en dingen doen
quote:
Leuk he? Ik vind deze één van hun de mooistequote:
Heeft ze zo'n pesthekel aan haar?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
MIjn oma gaat de weduwe van mijn oom onterven.
Nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n pesthekel aan haar?
Zit wat in.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Maar mijn oma heeft dat het liever in de familie blijft.
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het geregeld voor je tante?
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
Morgen maar weer wat solli's sturen.
Ik was het deze week gewoon vergeten.
Goed goedquote:
toch niet mijn echte tantequote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal ze blij zijn met haar neef
Ja dat zeker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook! Leuk gezicht hoor die vlokjes zo langs de lantaarnpaal voor het huis
Drukke week dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed! Druk dagje vandaag. En gisteren. En eergisteren.
Ja! Lekker ontspannen met een wijntje naar VI kijken. Geen beter begin van het weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Drukke week dusen nu lekker weekend? VI & wat lekkers te drinken
?
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Lekker ontspannen met een wijntje naar VI kijken. Geen beter begin van het weekend
Haha, genieten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:10 schreef Scrummie het volgende:
Ritje van 50 minuten was nu een uur en 3 kwartier ...
Het blijft maar sneeuwenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:09 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond mensjes.
Kom zojuist van visite, man man man man man man man man! ROTSNEEUW! 1 voordeel, niet geflitst.. maar verdomme wat eng..
niet vanzelffffffffffquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Het blijft maar sneeuwenHET HOUDT NIET OP!
Dat laat ik aan anderen over.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet vanzelffffffffff
Daarom zout strooien
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is morgen (vandaag eigenlijk) jarig.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is morgen (vandaag eigenlijk) jarig.
Awww schattig. Word ie lekker verwend morgen enzo. Primaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjeeee. Zeven jaar is hij geworden. Jeeeeetje mina, de tijd vliegt!
Dankjequote:
Sowieso, met zo'n oude zus als mij moet dat wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Awww schattig. Word ie lekker verwend morgen enzo. Prima
Let niet op die emoticon, geen idee hoe die daar verzeild is geraaktquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Sowieso, met zo'n oude zus als mij moet dat wel.
Keileukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Let niet op die emoticon, geen idee hoe die daar verzeild is geraakt
Haha, heb je 'm iets leuks gekocht?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Sowieso, met zo'n oude zus als mij moet dat wel.
Nee, maar ik ging met hem praten een paar dagen geleden en toen zei hij dat hij graag naar de bios wilde met mij en naar een museum. Dus morgen naar de bios en zondag misschien naar een museum.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, heb je 'm iets leuks gekocht?
quote:
Ohhh dat ging met een G..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging met hem praten een paar dagen geleden en toen zei hij dat hij graag naar de bios wilde met mij en naar een museum. Dus morgen naar de bios en zondag misschien naar een museum.
[..]?
Zo, dat is gaaf! Tof kado hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging met hem praten een paar dagen geleden en toen zei hij dat hij graag naar de bios wilde met mij en naar een museum. Dus morgen naar de bios en zondag misschien naar een museum.
Weet nog niet welke film we gaan zien, volgens mij of die ene met Wiplala, of een andere.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh dat ging met een G..
Welke film gaan jullie heen?
Ja he.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo, dat is gaaf! Tof kado hoor.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:
xcachet en tjacka
sitting in a tree
k i s s i n g.
Ik word godverdorie gewoon voor een jood uitgemaakt in MIJN Feyenoord topic Tjack. Man man man man!quote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word godverdorie gewoon voor een jood uitgemaakt in MIJN Feyenoord topic Tjack. Man man man man!
bij jou kan ik me het nog voorstellen sinds die foto over het internet is verspreid.quote:
Weet van niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
bij jou kan ik me het nog voorstellen sinds die foto over het internet is verspreid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |