Ja, dat is idd bijna BNW-waardig. Wie is de dader en wat zijn de achterliggende motieven en belangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/in-de-brand-uit-de-brand/
Wooooe bnw topic waardig bijna
Goedemorgenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
En goedemorgen luitjes![]()
Hoe laat begint de match der matches?
Nou, het schijnt een zaadwedstrijd geweest te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedemorgen
Over 40 minuten
Buikpijn van
Ik betwijfel dat laatste. Heel erg zelfs.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het schijnt een zaadwedstrijd geweest te zijn.
FC Groningen-Utrecht zometeen zal spannender worden.
Het is al heet genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd naar verkiezing uitslag in Griekenland. Kan heet weekje worden voor de EU.
Jij?quote:
Ohquote:
quote:Ancilla Tilia @ncilla 8m8 minutes ago
Well, hello! According to newly released FBI documents, Hitler escaped to Argentina in 1945 http://
Daar ging het heul niet overquote:Op zondag 25 januari 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar 37.6 is niet echt roodgloeiend
Die kan je hier mooi zetten, daar gaat het in dit topic over BNW / Hitler overleefde WW2quote:Op zondag 25 januari 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler/adolf-hitler-part-01-of-04/view
[..]
[ afbeelding ]
Ah, sorry lavje. Ik gebruik dit topique eigenlijk gewoon om effe snel wat te dumpen. Geen zin om mij te mengen in discussies verder.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kan je hier mooi zetten, daar gaat het in dit topic over BNW / Hitler overleefde WW2
Geeft niks hoor, maar omdat er toevallig net een topic geopend is wat daar over gaat is het wel een mooie post voor daar.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, sorry lavje. Ik gebruik dit topique eigenlijk gewoon om effe snel wat te dumpen. Geen zin om mij te mengen in discussies verder.
Successquote:
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:05 schreef Fogel het volgende:
Volgens de voorlopige telling hebben de linksen nu 36% van de stemmen in Griekenland.
Ze zijn nog niet klaar met tellen, maar het gaat de goede kant op voor die partij blijkbaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.
Het gaat erom spannen of het genoeg is. De winnaar krijgt er 50 zetels bij waardoor ze op 151 kunnen komen of 149quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om te kunnen regeren lijkt mij. Al kun je daar natuurlijk nog niets van zeggen. Een coalitie kan zo gevormd worden.
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens de kenners was het een heel slechte wedstrijd. Een zaadwedstrijd.
beterschap!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Ik lig met griep compleet knock out in bed
Beterschap!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Alweer Sara, niet best joh ziek maar even goed uit!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef sararaats het volgende:
Het hangt in huis en heeft me nu te pakken.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alweer Sara, niet best joh ziek maar even goed uit!
Ah caffee!
Michiel de Ruyterquote:Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wie gaat er naar Michiel de Ruyter?
Ik wel hoor. In Vlissingen natuurlijk.
Eerst even langs het standbeeld en dan naar de film.
Echt werkelijk álles wordt verpest door een paar jankerds.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Mariniers dreigen actiegroep tegen film Michiel de Ruyter hard aan te pakken
EINDHOVEN
Oud-mariniers dreigen leden van de actiegroep Michiel de Rover maandagavond hard aan te pakken. De actiegroep gaat in Amsterdam demonstreren bij de première van de film Michiel de Ruyter. De mariniers zijn het daar niet mee eens. De film is geregisseerd door Roel Reiné uit Eindhoven. De hoofdrol wordt gespeeld door Frank Lammers uit Mierlo.
Actiegroep Michiel de Rover vindt de verheerlijking van Nederlands grootste zeeheld De Ruyter misplaatst. Volgens de actiegroep heeft De Ruyter forten in West-Afrika veroverd op de Engelsen waardoor Nederland een prominente rol kon spelen in de slavenhandel.
"Nat pak"
Volgens Pownews dreigen de oud-mariniers op Facebook met een tegenactie. Het korps mariniers werd opgericht door Michiel de Ruyter. Op de Facebookpagina dreigde iemand al met een vrachtwagen over de demonstranten van Michiel de Rover te rijden.
Ook werd de partijvlag van de NSB gepost. Een andere oud-marinier zegt dat de demonstranten op 'een nat pak' kunnen rekenen.
De oud-mariniers zijn bang dat een nieuwe Zwarte Pietendiscussie zal ontstaan.
Zonder De Ruyter was Nederland van de kaart geveegdquote:Op maandag 26 januari 2015 16:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeeuwse trots en de grootste Nederlander.
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wie gaat er naar Michiel de Ruyter?
Ik wel hoor. In Vlissingen natuurlijk.
Eerst even langs het standbeeld en dan naar de film.
Frank Lammers is Michiel de Ruyter, tjesus, konden ze niet iemand anders vinden dan die Jumbo sukkel?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
Mariniers dreigen actiegroep tegen film Michiel de Ruyter hard aan te pakken
EINDHOVEN
Oud-mariniers dreigen leden van de actiegroep Michiel de Rover maandagavond hard aan te pakken. De actiegroep gaat in Amsterdam demonstreren bij de première van de film Michiel de Ruyter. De mariniers zijn het daar niet mee eens. De film is geregisseerd door Roel Reiné uit Eindhoven. De hoofdrol wordt gespeeld door Frank Lammers uit Mierlo.
Actiegroep Michiel de Rover vindt de verheerlijking van Nederlands grootste zeeheld De Ruyter misplaatst. Volgens de actiegroep heeft De Ruyter forten in West-Afrika veroverd op de Engelsen waardoor Nederland een prominente rol kon spelen in de slavenhandel.
"Nat pak"
Volgens Pownews dreigen de oud-mariniers op Facebook met een tegenactie. Het korps mariniers werd opgericht door Michiel de Ruyter. Op de Facebookpagina dreigde iemand al met een vrachtwagen over de demonstranten van Michiel de Rover te rijden.
Ook werd de partijvlag van de NSB gepost. Een andere oud-marinier zegt dat de demonstranten op 'een nat pak' kunnen rekenen.
De oud-mariniers zijn bang dat een nieuwe Zwarte Pietendiscussie zal ontstaan.
Ja gezeik weer. Je moet toch een kut leven hebben als dat bestaat uit overal tegen aan schoppen. Bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Maar dat is toch typisch Nederland de laatste tijd. Hufters die met drogreden over van alles mogen klagen er door de linkse media een podium voor krijgen onder het mom van "journalistiek interessant' en hun leugens worden weer de ether ingesmeten.
Dat hóórt iedereen te weten. Ook dat hij slaven weer in vrijheid stelde. Maar daar hoor je de jankerds niet over.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja gezeik weer. Je moet toch een kut leven hebben als dat bestaat uit overal tegen aan schoppen. Bah.
Maar ja boeie. Michiel blijft een held en dat weet bijna iedereen.
Zo is het.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder De Ruyter was Nederland van de kaart geveegd![]()
Michiel de Ruyter
Ik ook niet. Maar wel in Vlissingen. Gewoon om dat het kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik must see voor mij natuurlijk..
Maar ik ga niet naar die premiere
Nee maar gelukkig gaat de film daar ook niet over.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hóórt iedereen te weten. Ook dat hij slaven weer in vrijheid stelde. Maar daar hoor je de jankerds niet over.
En als het er wel in was verwerkt was het land ook weer te klein geweest om hun verongelijkte gevoelens te uiten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig gaat de film daar ook niet over.
Ach ja. Deze mensen zijn niet in staat in te zien hoe belangrijk deze man was in zijn daden voor het Nederland van toen. Maar ook voor het Nederland van nu.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als het er wel in was verwerkt was het land ook weer te klein geweest om hun verongelijkte gevoelens te uiten.
Wat een gezeurpiet ook. Gewoon genieten van een mooie film over één van de grootste zeehelden ooit.
Logisch. Zo kut spelen, man man. Ajax was echt slecht he. Ajax was veel slechter dan dat Feyenoord goed was, imo.quote:
De NOSquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:31 schreef Blaadjes het volgende:
Gelukkig was in de samenvatting bij nos goed te zien dat feyenoord beter was.
Ja sorry maar er liepen hier mmensen te zeiken dat de samenvatting geen goed beeld gaf.quote:
Ja man.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logisch. Zo kut spelen, man man. Ajax was echt slecht he. Ajax was veel slechter dan dat Feyenoord goed was, imo.
Ja tuurlijk doet dat er wel toe. Waarom loopt jouw Frank de Boer altijd zo te zaniken over "We domineerden" blabla? Omdat er wel toe doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was gewoon een kut wedstrijd. Voor beide partijen. Wie er beter was doet er niet toe vanwege de eindstand.
Ga je ook? Wel een kut wedstrijd. Althans, als Vitesse een keer z'n best doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja man.
Er zondag weer naar Arnhem.
mijn god
Ik ben frank niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk doet dat er wel toe. Waarom loopt jouw Frank de Boer altijd zo te zaniken over "We domineerden" blabla? Omdat er wel toe doet natuurlijk.
ja ik ga welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ook? Wel een kut wedstrijd. Althans, als Vitesse een keer z'n best doet.
Wtf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
mijn pa wilt gaan starten met het yohurt dieet
800 kcal per dag
dat lijkt mij niet verstandig
maar eigenwijs dat hij is
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
zal hij het volhouden dan denk je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
Om af te vallen moet je sowieso minder kcal tot je nemen dan je verbruikt maar dit is wel extreem weinigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.
Ik had wel goed gevoel overigens bij koolhydraat arme diëten, omdat je daar meestal wel genoeg binnenkrijgt en geen constant honger gevoel hebt.
nee, ik denk dat hij beter richting de 1800 kan gaanquote:
heb je link voor menuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kcal arme diëten zijn kut. Uithongeren is dat tot je het zat bent honger te lijden, en vervolgens eet je het er zo weer bij.
Ik had wel goed gevoel overigens bij koolhydraat arme diëten, omdat je daar meestal wel genoeg binnenkrijgt en geen constant honger gevoel hebt.
Dat is echt te weinig en veel te eenzijdig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
800 kcal per dag
Wat je zegt ben je zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |