quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Bij de bekerwedstrijd heb ik meer politie gezienquote:Op zondag 25 januari 2015 11:14 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]Oh, dat valt toch best mee met die politie?
Badkuip ? Ze spelen in de snelkookpan vandaag he .quote:Op zondag 25 januari 2015 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Heb er zin in... Hopelijk krijgen de jongens die badkuip helemaal stil
Mja, Wilkshire vs Khisna of Boulah vs Kisna, maakt weinig uit denk.. Hooguit dat Boulah hem eerder een rotschop verkocht hadquote:
Achter Willkshire moet je soms ook eens aanrennen, Boula kun je gewoon laten lopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, Wilkshire vs Khisna of Boulah vs Kisna, maakt weinig uit denk.. Hooguit dat Boulah hem eerder een rotschop verkocht had
Ik zie daar het probleem niet van vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 11:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, Wilkshire vs Khisna of Boulah vs Kisna, maakt weinig uit denk.. Hooguit dat Boulah hem eerder een rotschop verkocht had
Oplichten??? Leg uitquote:Op zondag 25 januari 2015 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Kk joden die de boel oplichten
Gas erop
laat maar, te laatquote:
Ja, dat is het enige voordeelquote:Op zondag 25 januari 2015 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter Willkshire moet je soms ook eens aanrennen, Boula kun je gewoon laten lopen.
Nee, dat is een keuze die Rutten moest maken; gaan we voor de rottrap of voor het feit dat Wilkshire wat meer aanvalt en dus Kishna wat meer laat lopenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet van vandaag
Heel hoog BNW gehalte imo... Maar we gaan het zien. Ongetwijfeld dat de politie meeleest op dat soort sites.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/in-de-brand-uit-de-brand/
Dat laatste lijkt me wel de betere keuze, maar goedquote:Op zondag 25 januari 2015 11:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel
[..]
Nee, dat is een keuze die Rutten moest maken; gaan we voor de rottrap of voor het feit dat Wilkshire wat meer aanvalt en dus Kishna wat meer laat lopen
Je had ook eerst voor A kunnen gaan, vroege wissel en dan Bquote:Op zondag 25 januari 2015 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel de betere keuze, maar goed
Ja ok, maar om een speler het veld in te sturen met als opdracht "schop hem er maar uit"...quote:Op zondag 25 januari 2015 11:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je had ook eerst voor A kunnen gaan, vroege wissel en dan B
Dat is ervaring overbrengen uit het buitenland, daar is die toch voor?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, maar om een speler het veld in te sturen met als opdracht "schop hem er maar uit"...
Is al net zo triest als de Feyenoord fans die hem maar niet willen/wilden accepterenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenneth z'n moeder schijnt een hoer te zijn.
Als ik de zwakzinnigen uit Amsterdam mag geloven
Kunnen we die mensen volgende keer niet in brand stekenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is al net zo triest als de Feyenoord fans die hem maar niet willen/wilden accepteren
Alleen als ze goed verzekerd zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 11:50 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen volgende keer niet in brand steken
Gewoon logisch. Leonardo kreeg een nog wel ergere behandeling.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is al net zo triest als de Feyenoord fans die hem maar niet willen/wilden accepteren
whahahaha lekker mensen in de brand steken toch xD echt stoer en grappigquote:Op zondag 25 januari 2015 11:50 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen volgende keer niet in brand steken
Ach..quote:Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenneth z'n moeder schijnt een hoer te zijn.
Als ik de zwakzinnigen uit Amsterdam mag geloven
quote:Op zondag 25 januari 2015 12:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ach..
Wijnaldum en Fer en hun behandeling vergeten?
Idd.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon logisch. Leonardo kreeg een nog wel ergere behandeling.
quote:Southampton schijnt te hengelen naar de diensten van Tonny Vilhena. Mocht middenvelder Jack Cork zijn aflopende contract niet verlengen, dan zou de club van trainer Ronald Koeman bereid zijn 5,5 miljoen euro neer te tellen voor de middenvelder van Feyenoord.
Dat sloeg echt nergens op imho. Vanuit zowel het standpunt van Feyenoord als die spelers was de transfer het beste.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ach..
Wijnaldum en Fer en hun behandeling vergeten?
Als je de beste (of een na beste keeper) uit de eredivisie krijgt en je hebt nog steeds liever Mulder omdat Vermeer uit Amsterdam komt is dat niet logisch hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon logisch. Leonardo kreeg een nog wel ergere behandeling.
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1 voor de wedstrijdquote:
Ervoor gaan betalenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1 voor de wedstrijd
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-5 voor de nabeschouwing
Wat raar is, gezien zijn debuutquote:Op zondag 25 januari 2015 12:36 schreef TC03 het volgende:
Boetius is veel te slap voor dit soort wedstrijden.
Link?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:31 schreef Sejt het volgende:
Sky Sports HD stream met Engels commentaar.
En uiteraard doet FOX hun uiterste best om mijn uitspraak compleet teniet te doenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een brakke onbetrouwbare illegale stream gebruiken
Gaarnequote:Op zondag 25 januari 2015 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze dan meteen het afwerken meenemen.
En koppen.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze dan meteen het afwerken meenemen.
Het zou me niet verbazen.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:56 schreef Vasion het volgende:
1-0 zal zo wel vallen. We zijn te sterk.
quote:Op zondag 25 januari 2015 12:56 schreef Vasion het volgende:
1-0 zal zo wel vallen. We zijn te sterk.
Ze spelen niet goed maar ze kunnen toch vaak dit soort wedstrijden winnen. Feyenoord ook niet top hoor.quote:
Ajax is efficient. Als Feyenoord verschil wil maken moet een kans zoals die van Kazim er gewoon in!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
en toch staan ze ver voor op de ranglijst
Ze zijn zo zwak dat we geen fatsoenlijke kans hebben gekregen.quote:
Dat je nog geen 0-2 voorstaat ligt inderdaad volkomen aan jezelf.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze zijn zo zwak dat we geen fatsoenlijke kans hebben gekregen.
Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt ook gewoon niet met het hoge tempo om te kunnen gaan. Schijnen scouts voor hem op de tribune te zitten uit Engeland, maar JP gaat het absoluut niet redden inde Premier league.quote:
Dit dusquote:Op zondag 25 januari 2015 13:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk dat je Ajax wederom min of meer overklast, maar ik twijfel er niet aan dat we desondanks straks gewoon weer met lege handen staan.
Typisch Feyenoord, en zo gaat het altijd in de Arena, ongeacht de krachtsverhoudingen.
Dat krijg je als het dak open is.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef Caland het volgende:
Topsfeer trouwens in die galmbak. Alsof ik naar Excelsior - Willem II aan het kijken ben.
Dat hebben we al, wat betreft Ajax.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Anders praat je jezelf even een complex aan.
Als zo is gaan we waarschijnlijk weer op een lullige manier de boot in. Hopelijk is dat vandaag anders.quote:
Historie is niet in je voordeel, maar kom op, mouwen opstropen en oprollen dit Ajax. Hier ga je niet verliezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hebben we al, wat betreft Ajax.
Check de historie er maar op na. Ongeacht het spelbeeld verliest Feyenoord 9 vd 10 keer in de Arena.
Zou het ook liever anders zien maar het gaat zovaak zo dat ik niet anders verwacht.
Niet verliezen is niet genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Historie is niet in je voordeel, maar kom op, mouwen opstropen en oprollen dit Ajax. Hier ga je niet verliezen.
Ok.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Statistisch gezien zou je weer eens moeten winnen. Alleen of ik dat zie gebeuren vandaag? Wie weet :p
Voor dat geld echt schandalig ja. Foxquote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Wat een kutbedrijf is FOX toch eigenlijk... De stream maar niet goed kunnen krijgen
als ik niet thuis ben kijk ik vaker op janlul.comquote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Wat een kutbedrijf is FOX toch eigenlijk... De stream maar niet goed kunnen krijgen
Dit dus. Zelfs met twee kanalen is het dramaquote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben nu ook maar overgeschakeld naar JLquote:Op zondag 25 januari 2015 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik niet thuis ben kijk ik vaker op janlul.com
schandalig inderdaad
Gewoon gaan klagen!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben nu ook maar overgeschakeld naar JL... En daar betaal je dan een godsvermogen voor
...
effe bellen en dreigen met stopzetten van je aboquote:Op zondag 25 januari 2015 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helpt niet, heb ik al eens gedaan. Maar ik ga er straks wel een mailtje aan wijden idd...
Heb van tevoren betaaldquote:Op zondag 25 januari 2015 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe bellen en dreigen met stopzetten van je abo
maatje van me heeft 6 maanden gratis international er bij gekregen daardoor
niks bijzonders, waren weinig andere opties en schoot uit een onmogelijk hoek nogal slechtquote:Op zondag 25 januari 2015 13:40 schreef Siyara het volgende:
Zit in België en kan niet kijken. Wat deed kazim?
Thanks!quote:Op zondag 25 januari 2015 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks bijzonders, waren weinig andere opties en schoot uit een onmogelijk hoek nogal slecht
Met een goede spits, stond Feyenoord al lang voorquote:
kloptquote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werkt dramatisch af, speelt niet eens zo dramatisch.
Zijn spel is ook niet echt goed hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werkt dramatisch af, speelt niet eens zo dramatisch.
Ik heb er ook heel veel moeite mee. Blijft constant hangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Volgens van Geel niet nodigquote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met een goede spits, stond Feyenoord al lang voor... Maar goed, die gaat er weer niet komen, als ik het goed begrepen heb
Beste man op het veldquote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Chille scheids ook. Niet speldodend fluiten maar gewoon lekker doorspelen.
2e helft JL maar aangezet, nog geen vastloper gehadquote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel moeite mee. Blijft constant hangen.
Beter dan de spitsen bij Ajax vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn spel is ook niet echt goed hoor.
Toch hoop ik dat Kazim scoort.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef Vasion het volgende:
Kazim is niveautje Armenteros.
Beter hem kunnen houden.
Hoe kan dat eigenlijk? de bron van JL is toch FOX?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2e helft JL maar aangezet, nog geen vastloper gehad. Het beeld is niet om aan te zien, maar goed.
Geen idee, maar uiteraard net als ik beweer dat JL het goed doet, begint ook die te haperenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? de bron van JL is toch FOX?
Ja maar dan wel via de tv. Wat overigens briljant werkt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? de bron van JL is toch FOX?
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon lekker ballen, niks mis mee
hij floot hoor en haalt de speler bij zichquote:
Wat wil jij dan, dat ze een wedstrijd kapot fluiten? Ik kan me prima vermaken met dit duel op deze manier.quote:
Ach, beide kanten hadden wel al een kaartje verdiend eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat ze een wedstrijd kapot fluiten? Ik kan me prima vermaken met dit duel op deze manier.
In het algemeen bedoel ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij floot hoor en haalt de speler bij zich
kapot fluiten? hij fluit voor 2 overtredingen achter elkaar (en haalt de spelers bij zich, dus het tempo zit er ook niet in) en beide waren gewoon een gele kaart waardquote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat ze een wedstrijd kapot fluiten? Ik kan me prima vermaken met dit duel op deze manier.
Vind ik ook, er is al zo weinig felheid.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever in het netje, als je het niet erg vindt... En dan uiteraard ook nog in het goede doel.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schiet die bal hard tegen van de hoorn zijn kop.
Via zijn hoofd in het ajakkes doel.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever in het netje, als je het niet erg vindt... En dan uiteraard ook nog in het goede doel.
Echt he.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:54 schreef Intellectueel het volgende:
Ajax-spelers die er wanhopig een 'strijd' van willen maken omdat ze er voetbaltechnisch geen kut van bakken vandaag.
Uiteraard niet. Feyenoord domineert en is de hele wedstrijd al de betere ploeg. Ik verwacht verliesquote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Caland het volgende:
Wat een grafkankerjood die Cillessen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |