SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 24-01-2015 19:54:12 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen duimpjes
Heel lief, maar er komt hier niets door de douane, zonder dat je daarvoor de hoofdprijs betaalt. De politiek in Argentinië is nogal dwarsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:25 schreef Murmeli het volgende:
@flipsen: als je een keer echt wat nodig hebt kan vast iemand vanuit hier wel een keer wat opsturen. Ik wil dat in ieder geval best een keertje doen. Kan je het evt met paypal terugbetalen.Maar goed, volgende bezoek aan NL zal niet zo heel lang duren en dan ga ik voor het hele circuit: loopanalyse, eventueel nieuwe schoenen al dan niet met zooltjes en ook maar gelijk compressiekousen, who cares
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen idee hoe lang jij loopt. Het merendeel hier in dit topic, mezelf incluis, is in mijn ogen nog steeds beginner.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als beginner, volgens mij weet ik vrij goed wat ik doe.
En... Vol!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik neig naar kamp Mossel. Ook de reden dat ik nog steeds geen compressiekousen heb (feitelijk heb ik ook maar 2 keer een blessure aan de onderbenen gehad in 4 jaar hardlopen. Alleen duren die 2 blessures bij elkaar anderhalf jaar)
![]()
Ik moet ook zeggen dat ik eerder voor een gedegen loopscholing zou gaan dan dat ik zou grijpen naar kousen o.i.d. Dat vind ik nogal een hype. Een gast die ik ken zat ook steeds aan te modderen met blessures hier en pijntjes daar, en in plaats van een stapje terug te doen in de training ging hij een halve marathon plannen en lopen met compressiekousen. Dat ging goed. Wel twee maanden.
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Een zwaar onderschat deel van de hardlooptraining.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Artoo het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik eerder voor een gedegen loopscholing zou gaan dan dat ik zou grijpen naar kousen o.i.d. Dat vind ik nogal een hype. Een gast die ik ken zat ook steeds aan te modderen met blessures hier en pijntjes daar, en in plaats van een stapje terug te doen in de training ging hij een halve marathon plannen en lopen met compressiekousen. Dat ging goed. Wel twee maanden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is de definitie van beginner dan volgens jou? En wanneer mag je je gevorderde hardloper noemen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang jij loopt. Het merendeel hier in dit topic, mezelf incluis, is in mijn ogen nog steeds beginner.![]()
Ow, daar durf ik geen lijntje op te leggen. Maar voor je je lichaam op het gebied van een bepaalde sport goed kent, ben je denk ik zo minstens vier jaar kwijt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat is de definitie van beginner dan volgens jou? En wanneer mag je je gevorderde hardloper noemen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook, ik draag ze ter preventie. Nooit blessure aan kuiten of schenen gehad. Althans niet door het hardlopen.
En het is tevens een dure oplossing om mijn driekwart tight ook in de vrieskou te kunnen dragen.![]()
![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Het is wel zo dat het een aantal keer, door verschillende personen, aan Swets is aangeraden. Misschien dat het daarom wat opvalt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
Het valt me op dat de laatste tijd bij elk pijntje dat iemand heeft op compressiekousen, en inderdaad ook foamrollers, wordt gewezen. Terwijl daarmee over het algemeen alleen de symptomen mogelijk worden opgelost en niet de oorzaak: meestal overbelasting door te veel of te hard lopen of te weinig herstel.
Persoonlijk ben ik van mening dat als je zonder kunt, je lekker zonder moet rennen. M'n moeder wilde ze bijvoorbeeld ook proberen. Onzin, je kunt prima zonder! Makkelijker, goedkoper, en je hoeft niet te kloten met aantrekken ook. Ik zou ook liever zonder gaan, maar goed, m'n shin splints zijn ermee weggegaan. Dus houd ik ze aan, want ze doen het goed.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zat laatst op internet ook te kijken naar compressiekousen. Lijkt me eigenlijk wel fijn om te dragen, maar vind het wel duur als ik zie dat ze van bv. Herzog ¤40 kosten.![]()
Als je de afstand in die 4 jaar opbouwt dan blijft het wennen misschien. Maar als je op 1 afstand blijft dan weet je wel vlot hoe je lichaam daar mee omgaat en hoe je die afstand icm lichaam en geest in moet delen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, daar durf ik geen lijntje op te leggen. Maar voor je je lichaam op het gebied van een bepaalde sport goed kent, ben je denk ik zo minstens vier jaar kwijt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij wil je altijd progressie. Is het niet in afstand, dan is het wel in tijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je de afstand in die 4 jaar opbouwt dan blijft het wennen misschien. Maar als je op 1 afstand blijft dan weet je wel vlot hoe je lichaam daar mee omgaat en hoe je die afstand icm lichaam en geest in moet delen.![]()
Compressiekousen zijn fijn als je snel vermoeide of zware benen krijgt en zorgen er ook wel voor dat dat 'vermoeide' er sneller uitgaat, maar blessures echt voorkomen of genezen kan volgens mij niet.
Ik vond ze een uitkomst bij de marathon. Mogelijk (zelf geen ervaring mee) krijg je na een tijdje kramp, ik heb dat niet gehad dankzij die tubes, die gaven mijn kuiten letterlijk de ruimte niet om te krampen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah, ik zie op de Hardloopkalender dat er een Cheesecake run in Arnhem is, maar na het doorlinken zie ik op de site geen verdere informatie daarover.![]()
![]()
Cheesecakerun, Arnhem? Tell me more!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik zie op de Hardloopkalender dat er een Cheesecake run in Arnhem is, maar na het doorlinken zie ik op de site geen verdere informatie daarover.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
redelijk prijzig dat klopt, je hoeft er echter geen 5 paar van te hebben. Je kan ook gewoon voor tubes gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:27 schreef Voccar het volgende:
Zat laatst op internet ook te kijken naar compressiekousen. Lijkt me eigenlijk wel fijn om te dragen, maar vind het wel duur als ik zie dat ze van bv. Herzog ¤40 kosten.![]()
Bedoel je dit? 15 februari: http://www.socialmile.nl/tag/cheese-cake-run/quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik zie op de Hardloopkalender dat er een Cheesecake run in Arnhem is, maar na het doorlinken zie ik op de site geen verdere informatie daarover.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het wordt georganiseerd doot een rengroep, Social Mile. Ze hebben twee divisies: er is een groep in Nijmegen en een in Arnhem. En de Cheesecake run is van Arnhem naar Nijmegen CS rennen om daar bij de Starbucks te eindigen. (Oh, zulke machtige zoetwaren!) En daarna kun je met de trein terug. Het is een route van 21 km.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Cheesecakerun, Arnhem? Tell me more!
Op de kalender staat het gepland voor zondag 8 februari, maar op hun eigen site zie ik het niet staan. Alleen oudere berichten te vinden op Google.![]()
Ik weet niet hoe of waarom het precies werkt, en heb het zelf ook niet gebruikt bij blessure, maar zoals sem voel ik wel meteen een verschil met compressiekousen aan, vooral bij langere afstanden; minder vermoeidheid en soepelere kuiten. En dat een foamroller of stick voor beginners onzin is ben ik het absoluut niet mee eens. Bij afstand en of snelheid opbouwen door training zul je je spieren sterker moeten maken en dat gaat gepaard met kleine spierscheurtjes, die als ze herstellen zorgen voor dikkere spiervezels. Dat is het effect van training. Dat herstel kun je bevorderen door massage, maar aangezien dat nogal kostbaar is is een stick of foamroller ook een optie. Heeft met rekken niets te maken. Als je er geen behoefte aan hebt, prima, maar het is zeker geen substituut voor rust of je lichaam goed kennen. Van training word je slapper en van herstel sterker, dus hoe beter dat herstel hoe effectiever je training.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja! Waar zie je dat het op 15 februari is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je dit? 15 februari: http://www.socialmile.nl/tag/cheese-cake-run/![]()
![]()
Bij de evenementen staat ie ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja! Waar zie je dat het op 15 februari is?met datum
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah, nu zie ik het ook. Een week later dus. Hmmm. Ik ga er eens over nadenken. Ik ben namelijk helemaal niet zo sociaal tijdens het lopen omdat ik niet kan praten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit is m: http://www.socialmile.nl/evenement/cheese-cake-run-iv/![]()
Hmm, misschien is het omdat ik het via tablet bekijk. Ik zie alleen hun normale doordeweekse loopjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de evenementen staat ie ookmet datum
Oh, nee. Ik keek alleen naar 8 februari.
Ga jij meedoen?![]()
Loopscholing: check!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een zwaar onderschat deel van de hardlooptraining.
Oorzaak van mijn meest etterende klacht bekend via fysio: check!
Hiervoor gericht spierversterkende oefeningen doen: check!
Training terugschroeven bij au: check!
En dan weer opnieuw opbouwen: check!
Daarnaast roller ik gewoon lekkeren loop eindelijk langere afstanden zonder stuk te gaan, dus ik ben zeer tevreden over bovenvermelde cocktail.
Ik loop pas 3 jaar, waarvan 1,5 jaar actief, maar ik merk wel dat ik steeds beter leer luisteren naar mijn lijf
Maar op zich hebben jullie wel gelijk dat je eerst de oorzaak van de klacht moet weten voor je aan hulpmiddelen begint.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou wel willen, maar ze gaan te snel voor mijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het omdat ik het via tablet bekijk. Ik zie alleen hun normale doordeweekse loopjes.
Oh, nee. Ik keek alleen naar 8 februari.
Ga jij meedoen?6min per km haal ik niet
Jij staat in de Runner's World!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet hoe of waarom het precies werkt, en heb het zelf ook niet gebruikt bij blessure, maar zoals sem voel ik wel meteen een verschil met compressiekousen aan, vooral bij langere afstanden; minder vermoeidheid en soepelere kuiten. En dat een foamroller of stick voor beginners onzin is ben ik het absoluut niet mee eens. Bij afstand en of snelheid opbouwen door training zul je je spieren sterker moeten maken en dat gaat gepaard met kleine spierscheurtjes, die als ze herstellen zorgen voor dikkere spiervezels. Dat is het effect van training. Dat herstel kun je bevorderen door massage, maar aangezien dat nogal kostbaar is is een stick of foamroller ook een optie. Heeft met rekken niets te maken. Als je er geen behoefte aan hebt, prima, maar het is zeker geen substituut voor rust of je lichaam goed kennen. Van training word je slapper en van herstel sterker, dus hoe beter dat herstel hoe effectiever je training.![]()
![]()
![]()
Ik weet voor 95% zeker dat mijn shin-splints niet zijn teruggekeerd door mijn compressiekousen. Ze worden daarbij ook aangeraden door verschillende fysio's.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Compressiekousen zijn fijn als je snel vermoeide of zware benen krijgt en zorgen er ook wel voor dat dat 'vermoeide' er sneller uitgaat, maar blessures echt voorkomen of genezen kan volgens mij niet.
Ik vond ze een uitkomst bij de marathon. Mogelijk (zelf geen ervaring mee) krijg je na een tijdje kramp, ik heb dat niet gehad dankzij die tubes, die gaven mijn kuiten letterlijk de ruimte niet om te krampen.![]()
Ik heb die van mij ook op aanraden van een fysioquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik weet voor 95% zeker dat mijn shin-splints niet zijn teruggekeerd door mijn compressiekousen. Ze worden daarbij ook aangeraden door verschillende fysio's.
Maar afgeraden door andere fysio's.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik weet voor 95% zeker dat mijn shin-splints niet zijn teruggekeerd door mijn compressiekousen. Ze worden daarbij ook aangeraden door verschillende fysio's.![]()
![]()
Het werd hier ook niet gebracht als wondermiddel. Meer zo van "sommige mensen hebben er baat bij, je zou het eens kunnen proberen".quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar afgeraden door andere fysio's.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij staat in de Runner's World!![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Worthless post without a scanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij staat in de Runner's World!![]()
ik heb geen runner's world
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met je M-tijdquote:
Na mijn loopje van vanmiddag toch wat last, nu van mijn knie. Denk dat ik te snel sinds mijn start 4 mnd geleden teveel kms aaneen loop. Rustiger aandoen is ook moeilijk. Langzamer lopen lukt me niet echt goed. In mijn langere zaterdag loop gaat het pas na 7 km echt lekker, en om dan al te stoppen is lastig. Luisteren naar je lichaam is moeilijk als t tijdens het lopen prima gaat.
Noem mezelf nog wel beginner
![]()
Want dat ben ik ook.![]()
Volgens mij zijn fysio's het ook zelden eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het werd hier ook niet gebracht als wondermiddel. Meer zo van "sommige mensen hebben er baat bij, je zou het eens kunnen proberen".
Anyhow, volgende week ofzo ga ik weer voorzichtig lopen. Komt de shinsplint terug ga ik ook compressiekousen proberen. Maar de shinsplint aan mijn rechterbeen is ook nooit meer terug gekomen, dus ik houd hoop.![]()
Echt? Alle nederlandse marathon lopers of waarom ik dan?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat cool! Dan ga ik hem maar eens kopen!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat Guppy zegt, alle vrouwen onder de 4 uur.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle NL'se dames onder de 4uurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Alle nederlandse marathon lopers of waarom ik dan?
En Belgische.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alle NL'se dames onder de 4uur![]()
![]()
Ja oke, die ook. Evenals de heren NL'ers en BE'ers onder de 3 uurquote:
Dat is voor mij ook lastig. De eerste paar kms gaan bij mij altijd moeizaam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ze gaan te snel voor mij6min per km haal ik niet
Vanochtend ook, na 4 km dacht ik dat ik al een uur onderweg was, zo voelde het. Pas daarna ging het beter.
Zo'n foamroller is inderdaad wel veel goedkoper dan een massage, maar werkt het net zo goed? Een massage werkt natuurlijk wel veel ontspannender. Even liggen en niks doen![]()
![]()
Welke tijd? Heb hem hier ook liggen, zal even kijken!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij staat in de Runner's World!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ontspannen? Zo'n massage doet fucking pijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lastig. De eerste paar kms gaan bij mij altijd moeizaam.
Vanochtend ook, na 4 km dacht ik dat ik al een uur onderweg was, zo voelde het. Pas daarna ging het beter.
Zo'n foamroller is inderdaad wel veel goedkoper dan een massage, maar werkt het net zo goed? Een massage werkt natuurlijk wel veel ontspannender. Even liggen en niks doen
F means you're fucked![]()
Onder de 4 uurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welke tijd? Heb hem hier ook liggen, zal even kijken!![]()
![]()
Ontspannend? Bij een sportmassage staan de tranen altijd in mijn ogen! Nou ga ik ook alleen als het echt hard nodig is, maar tocj, voor een ontspannende massage moet je naar de spa gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lastig. De eerste paar kms gaan bij mij altijd moeizaam.
Zo'n foamroller is inderdaad wel veel goedkoper dan een massage, maar werkt het net zo goed? Een massage werkt natuurlijk wel veel ontspannender. Even liggen en niks doen
Stick/roller kan iets minder diep in het spierweefsel komen dan een goede masseur denk ik, maar voordeel is dat je het elke dag kunt gebruiken natuurlijk en direct na de inspanning.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
3.59.00 en dan de naam met de k. Net gehaaldquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
I know. Bij mijn laatste Thaise massage heb ik me heel erg moeten inhouden om het niet uit te schreeuwen. Was net iets te hard.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ontspannen? Zo'n massage doet fucking pijn
Maar de massage aan mijn benen door de andere masseuse, die zelf ook loopt, is een stuk prettiger. Dan kan ik echt wegdommelen.![]()
De grens voor mannen is relatief wel absurd sneller. Maar er lopen ook veel meer mannen marathons..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
wat nu emancipatie ik liep ook onder de 4 uur en sta er niet in.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt niet als een sportmassagequote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
I know. Bij mijn laatste Thaise massage heb ik me heel erg moeten inhouden om het niet uit te schreeuwen. Was netbiets te hard.
Maar de massage aan mijn benen door de andere masseuse, die zelf ook loopt, is een stuk prettiger. Dan kan ik echt wegdommelen.
En nu voor 2015 door voor de ranglijst van de Atletiekunie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3.59.00 en dan de naam met de k. Net gehaald![]()
Kan ik beter voor de 50km gaan denk ik :pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En nu voor 2015 door voor de ranglijst van de Atletiekunie?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Onder de 5 uur, moet makkelijk kunnen!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan ik beter voor de 50km gaan denk ik :p![]()
Nog wat stijf, maar morgenochtend toch lekker even lopen rondom de puinduinenEn natuurlijk even aanmoedigen! Zin an
![]()
![]()
Ik hoop nog steeds te kunnen starten! Werk kan nog in de weg zitten...ben nu ook aan t werkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:51 schreef Quoi het volgende:
Nog wat stijf, maar morgenochtend toch lekker even lopen rondom de puinduinenEn natuurlijk even aanmoedigen! Zin an
Dan moet ik mijn HM pr met nog 4 minuten aanscherpen, zie ikquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En nu voor 2015 door voor de ranglijst van de Atletiekunie?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan piepen ze je vast morgen niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds te kunnen starten! Werk kan nog in de weg zitten...ben nu ook aan t werk![]()
![]()
Lijkt me een mooi doel voor 2015quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn HM pr met nog 4 minuten aanscherpen, zie ik![]()
Voor de marathon moet ik mijn PR nog met 2 minuten verbeteren. Moet mogelijk zijn..![]()
Mijn doel voor m'n 2e wedstrijdjaar is 10k naar 40 minuten krijgen en de HM naar anderhalf uur. Tough maar hell yeah we're gonna try !!!![]()
![]()
Klinkt makkelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:17 schreef thelaudprince het volgende:
Mijn doel voor m'n 2e wedstrijdjaar is 10k naar 40 minuten krijgen en de HM naar anderhalf uur. Tough maar hell yeah we're gonna try !!!
Jij staat er al mooi tussen met de HMquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi doel voor 2015![]()
Voor de marathon moet ik mijn PR nog met 2 minuten verbeteren. Moet mogelijk zijn..![]()
![]()
Ja en jij had er al bijna bij moeten staan met een trainingsloopjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij staat er al mooi tussen met de HM![]()
Al accepteren ze volgens mij helaas geen Strava tijden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: