Officieel kom ik ook het oosten toch.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alle goeie mannen komen uit het oosten hè.
Baas.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Officieel kom ik ook het oosten toch.![]()
Nu pizza eten.
Waarheid. Maar jij bent geen manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Officieel kom ik ook het oosten toch.![]()
Nu pizza eten.
Half uurtje treinen vanaf hierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opperbaas.
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga trouwen met haar. Vannacht dan.
Dat klinkt als een gezond huwelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:43 schreef Tjacka het volgende:
jongens als ajax morgen wint krijgt lav drie kusjes
Minimalisme is het nieuwe kapitalisme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezond huwelijk.
Beeld je in dat iedereen naakt is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen, ik moet woensdag voor 200 man presenteren. Help.
Maar je bent wel een lul.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen piemel.
Twee is inderdaad voldoende.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je kan niet altijd zes gooien toch?
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Minimalisme is het nieuwe kapitalisme.
Dat heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij aankomen met cijfers, HAHAHA. Ik had een 1.7 voor mn wiskunde centraal examen.
Geef deze man een warme chocomelk met z'n favoriete drank erdoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:14 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie TT inderdaad!!!
Sneeuwpop check
Sneeuw engel check!
Honden slee gemaakt check!
Iglo gebouwd check!!
En nu mag de sneeuw wel weer weg, het smelt alweer en mijn plarken zijn nat, miep 1 en 2 vonden het geweldig.. maar was niet zo best voor de gezondheid!
Kan het zelf echt niet beterquote:
Wie?quote:
ja nu negeren ze mijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?Dan ga ik maar denk ik.
ja is goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik geef de aandacht die ik van hun krijg wel aan jou oke? Fair enough.
Op mn vorige telefoon staan die, heb nu een nieuwe. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja is goed
krijg ik dan kinky foto's in dm
sonyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mn vorige telefoon staan die, heb nu een nieuwe. Sorry.
Chocomelk en bier... dudequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Geef deze man een warme chocomelk met z'n favoriete drank erdoor
[..]
Kan het zelf echt niet beter
[..]
Wie?En, echt?
Ouderdom. Dan krimpt alles of het gaat hangen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Wat, pas gewoon shirtjes maat S
Ik krimp
Jij bent de ervaringsdeskundige dus ik geloof je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ouderdom. Dan krimpt alles of het gaat hangen.
hmmm.. dan doe maar Amarettoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke dit zat er wel in natuurlijkSterke drank!
was het maar bij alles!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Precies. Daarom dragen oudere mannen wiite ballenknijpers en geen ruime shorts.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent de ervaringsdeskundige dus ik geloof je.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
was het maar bij alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Draag jij ook van die kekke Speedo's in de zomer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies. Daarom dragen oudere mannen wiite ballenknijpers en geen ruime shorts.
Kheb zo'n ali g speedoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Draag jij ook van die kekke Speedo's in de zomer?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
was het maar bij alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet ook niet hoe ik hierop moet antwoorden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]bewijs maar dat het niet zo is!
Mwoah mwoah.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is Mila Kunis zo perfect? Zucht, zwijmel.
lav is pas perfectquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mwa. Leuk gezichtje maar verder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat.quote:
Ik heb alleen een babyfoto gezien van Lavgodin, maar ik geloof je meteen.quote:
Mooi lichaam ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwa. Leuk gezichtje maar verder.
Irritante stem. Ja dan wil het al niet meer hequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Ik heb alleen een babyfoto gezien van Lavgodin, maar ik geloof je meteen.
[..]
Mooi lichaam ook.
Dat vind ik dan wel weer schattigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Irritante stem. Ja dan wil het al niet meer he
Weet je wie pas schattig is? Ene Emily..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer schattig.
Kun je nagaan hoe moeilijk het is om te bewijzen. :pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik hierop moet antwoorden.
He, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet je wie pas schattig is? Ene Emily..
Mannen kunnen ook heel oppervlakkig zijn. Maar toch ook weer niet, want vrouwen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Wat zijn wij mannen eigenlijk triest.
Maar goed. Lekker boeiend.
Ja.quote:
Nee he. Éten Divquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Wat, pas gewoon shirtjes maat S
Ik krimp
jij bent ook niet snel tevredenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben vorige week jarig geweest en toen kreeg ik niks.
Weet eigenlijk niet of het daar aan ligt, waarschijnlijk ligt het eraan dat ik altijd dacht dat S me te klein zou zijn. Maar toen ik mezelf net in de spiegel zag met een S moest ik toch even een fapje maken.quote:
Psv moet sowieso 5 0 reglementair verliezen wegen het opstellen van 11 homo'squote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Psv moet sowieso 5 0 reglementair verliezen wegen het opstellen van 11 homo's
Heerlijk he. Mooi dat andere mensen ook gewoon 'geen zin in koken' hebben ofzo. Lekker makkelijk, aan de deur bezorgd. ja ja. Prima prima.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, vandaag is het pizza dag. Twee anderen gesproken en die hebben ook al pizza gegeten.
Inderdaad, helemaal niks mism ee. Ik had gewoon een pizza uit de supermarkt. Maar wel een zelfgemaakte loempia van mn moeder erbij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk he. Mooi dat andere mensen ook gewoon 'geen zin in koken' hebben ofzo. Lekker makkelijk, aan de deur bezorgd. ja ja. Prima prima.
Ook primaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
Ontbijt bij de Hema, lunch bij de Mac en later vanavond naar de kebab-zaak
Kijk kijk. Verwend hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal niks mism ee. Ik had gewoon een pizza uit de supermarkt. Maar wel een zelfgemaakte loempia van mn moeder erbij.
living the good lifequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
Nou he! Haha, valt best mee. Ik heb nooit echt eten besteld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk kijk. Verwend hoor.
Heb je je huiswerk al af?
Oh oh oh! Foei toch. Div, ze wil graag straf. Hup hup.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou he! Haha, valt best mee. Ik heb nooit echt eten besteld.
Nee, het is teveel. Fuck dit. Fok is leuker.
Je moet echt aan het werk dame anders wordt het niks volgende weekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat zijn de leuke dagen.
[..]
Nou he! Haha, valt best mee. Ik heb nooit echt eten besteld.
Nee, het is teveel. Fuck dit. Fok is leuker.
Oh oh oh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oh oh! Foei toch. Div, ze wil graag straf. Hup hup.
En nooit eten besteld nee? Waarom niet?
Ik hou daar wel van.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oh oh! Foei toch. Div, ze wil graag straf. Hup hup.
En nooit eten besteld nee? Waarom niet?
Braaf. Lav heeft denk ik... iets met kip gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
Wat heeft Lav gegeten vanavond?
[..]
Oh oh oh.
Ja, dan zou ik ook niet bestellen. Ik gok dat je moeder vast heel goed kan kokenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van.![]()
![]()
Geen idee, er was altijd wel eten in huis. En anders zat de vriezer wel vol met eten haha.
Attributen aanwezig of moet ik ze zelf meenemen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van.![]()
![]()
Geen idee, er was altijd wel eten in huis. En anders zat de vriezer wel vol met eten haha.
Alleen maar een ijsje met slagroom. Had niet zo'n trek. Maar wel een superijsje hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
Wat heeft Lav gegeten vanavond?
[..]
Oh oh oh.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
idd 't is .. dat ze al uitgehuwelijkt is aan jou..quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
PSV afgezet, dit kijk ik niet voor m'n plezier.
Is het zo'n slechte wedstrijd?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
PSV afgezet, dit kijk ik niet voor m'n plezier.
Ja, ik ook. Ik zag al een top weekend voor me. Vandaag PSV onderuit en morgen in Amsterdam winnen. Nu blijft dat laatste alleen overquote:
Wat moet ik eerst doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet echt aan het werk dame anders wordt het niks volgende week
Ja, dat kan ze zeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook niet bestellen. Ik gok dat je moeder vast heel goed kan koken.
Nee, je moet zonder doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Attributen aanwezig of moet ik ze zelf meenemen?
ja ik zag al een minder erg weekend voor mijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zag al een top weekend voor me. Vandaag PSV onderuit en morgen in Amsterdam winnen. Nu blijft dat laatste alleen over
Welk land kwam je nou oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat kan ze zeker.Niks te klagen hoor.
Hehe, we gaan het zien morgen. Bah, zenuwen. Zo stom.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik zag al een minder erg weekend voor mij
nu wordt het heel erg
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, we gaan het zien morgen. Bah, zenuwen. Zo stom.
Oh lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar een ijsje met slagroom. Had niet zo'n trek. Maar wel een superijsje hoorKersenkadootje van Hertog.
Oohh dat scheeltquote:
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Tjacka het volgende:
FEYENOORD FEYENOORD NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
FEYENOORD
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welk land kwam je nou oorspronkelijk?
Zei de man met de gebreide ajax trui.quote:
Oh wacht, je was daar geheimzinnig over.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Zei de man met de gebreide ajax trui.
Voor zover ik weet was dat een klein kind waar handig misbruik van is gemaakt om een verkeerde club te promoten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Zei de man met de gebreide ajax trui.
Je hebt straks je blowtje, dus toch wel een fijne avond Scrum. En dan verheugen op morgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, we gaan het zien morgen. Bah, zenuwen. Zo stom.
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGENquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:06 schreef Tjacka het volgende:
FEYENOORD FEYENOORD NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
FEYENOORD
FEYENOORDquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGEN
Gewoon beginnen en kijken hoever je vanavond komt. Je er toe zetten is het moeilijkste. Als je eenmaal begonnen bent gaat het vanzelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat moet ik eerst doen?
[..]
Ja, dat kan ze zeker.Niks te klagen hoor.
[..]
Nee, je moet zonder doen.
Zo moet ze Divje ook gaan bekijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon beginnen en kijken hoever je vanavond komt. Je er toe zetten is het moeilijkste. Als je eenmaal begonnen bent gaat het vanzelf.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo moet ze Divje ook gaan bekijken.
Voor het grote verslag heb ik gewoon geen enkele motivatie meer. Zit met een stel aapjes die niks fatsoenlijks kunnen typen en het komt er dus op neer dat ik alles in mijn eentje aan het maken ben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon beginnen en kijken hoever je vanavond komt. Je er toe zetten is het moeilijkste. Als je eenmaal begonnen bent gaat het vanzelf.
picsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles uitstekend, heb nog gefacetimed vanochtend.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor het grote verslag heb ik gewoon geen enkele motivatie meer. Zit met een stel aapjes die niks fatsoenlijks kunnen typen en het komt er dus op neer dat ik alles in mijn eentje aan het maken ben.
Maar ik heb alles netjes geopend, ik ga straks beginnen. Anders helemaal spijt dat ik deze dag verspild heb met niks doen.
Ah tofquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles uitstekend, heb nog gefacetimed vanochtend.
[..]
Kom je hierheen? Dan ga ik mijn huiswerk maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ze haar huiswerk niet gaat maken stap ik op de trein.
Auw.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je hierheen? Dan ga ik mijn huiswerk maken.
Meh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je hierheen? Dan ga ik mijn huiswerk maken.
Nou ik weet nie hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je me daarna belonen jwz.
Haar even stevig aan de tand voelen en ze wil het graag.quote:
Tijd is een kostbaar goed. Als ze nou ff het huiswerk maakt terwijl ik in de trein zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haar even stevig aan de tand voelen en ze wil het graag.
Wat is er mis met jou jongen?
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Tijd is een kostbaar goed. Als ze nou ff het huiswerk maakt terwijl ik in de trein zit.
Dan wil ik me ook nog wel voordoen als 200 naakte mannen zodat zij het presenteren kan oefenen.quote:
Nee joh, zo werkt dat niet bij vrouwen. In de tijd dat jij onderweg bent worden alle kleren uit de kast getrokken en vervolgens weer teruggehangen om uiteindelijk in hetzelfde setje wat ze aan hadden te eindigen en verder gaat de tijd op aan optutten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Tijd is een kostbaar goed. Als ze nou ff het huiswerk maakt terwijl ik in de trein zit.
Dit best wel ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, zo werkt dat niet bij vrouwen. In de tijd dat jij onderweg bent worden alle kleren uit de kast getrokken en vervolgens weer teruggehangen om uiteindelijk in hetzelfde setje wat ze aan hadden te eindigen en verder gaat de tijd op aan optutten.
En later gaat het weer uit. Wat een tijdverspilling.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, zo werkt dat niet bij vrouwen. In de tijd dat jij onderweg bent worden alle kleren uit de kast getrokken en vervolgens weer teruggehangen om uiteindelijk in hetzelfde setje wat ze aan hadden te eindigen en verder gaat de tijd op aan optutten.
hehehequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En later gaat het weer uit. Wat een tijdverspilling.
Kan ook heel romantisch zijn hoor. Eindigt alleen wel hetzelfdequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, zo ongevoelig. Mooie kleding is er om van te genieten en daarna stuk voor stuk uit te doen.
Ik bedoel, je hebt toch ook liever een mooi ingepakt cadeau waar tijd voor genomen is dan zomaar een afgeraffeld iets? Of ben ik de enige die er zo over nadenkt?
Met een versgevangen paling op de pet slaan en je komt een heel eind.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe versier je een West-Fries?
Dat dacht ik dus ook al hè! Een jongen uit mn klas komt uit West-Friesland en die zei tegen mij dat we een keertje paling moesten gaan eten in Volendam. Is dit een soort van uitnodiging tot date?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een versgevangen paling op de pet slaan en je komt een heel eind.
eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, zo ongevoelig. Mooie kleding is er om van te genieten en daarna stuk voor stuk uit te doen.
Ik bedoel, je hebt toch ook liever een mooi ingepakt cadeau waar tijd voor genomen is dan zomaar een afgeraffeld iets? Of ben ik de enige die er zo over nadenkt?
Nee, ik denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al hè! Een jongen uit mn klas komt uit West-Friesland en die zei tegen mij dat we een keertje paling moesten gaan eten in Volendam. Is dit een soort van uitnodiging tot date?
Zeg dan gewoon dat jij haar wil daten?quote:
Nee, ik doe dat voor Divquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat jij haar wil daten?
Ohh hnngg, ook met rode ui?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PIzza polllooooo. Kip. Met extra chili kruiden ofzoiets. Lekker pittig.
Jij welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg je een vieze broek van.
Geloof het wel ja, zo goed let ik er niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh hnngg, ook met rode ui?![]()
[..]
Jij wel
Ohh dat gaat echt "omnomnomnom" hap-slik naar binnen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof het wel ja, zo goed let ik er niet op
Gewoon te dansen gaan en woensdagavond billenavond.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe versier je een West-Fries?
Hahaha, is dat billenavond echt iets?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon te dansen gaan en woensdagavond billenavond.
Dat is traditie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, is dat billenavond echt iets?
Oh god, m'n moeder gaat met een West-Fries volgens mij.quote:
Vertel me meer.quote:
Hangt er vanaf. Als jullie verkering hebben wel hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus die klasgenoot wil geen billenavond met mij?
Wat is billenavond Lav, vertel het ons.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als jullie verkering hebben wel hoor.
Als je skarrel hebt mag je woensdagavond bij elkaar op het staltje zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is billenavond Lav, vertel het ons.Of iig mij, wij zijn allebei vrouw, we moeten een pact sluiten ditdat.
Maar de paling blijft in de broek?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je skarrel hebt mag je woensdagavond bij elkaar op het staltje zitten.
(voor de niet West-Friezen onder ons, dat betekende dat men in de stal bij de koeien de hele avnond mocht vrijen)
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
(voor de niet West-Friezen onder ons, dat betekende dat men in de stal bij de koeien de hele avond mocht vrijen)
Nô joh wat ben jij een verlegen pittig maidje. Is ook West-Friesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Skarrel.
Haha, oelalaaaa. Pittig hoor.
Haha, ja precies. Alleen ik ben het Volledams gewend, das nog een slag verder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nô joh wat ben jij een verlegen pittig maidje. Is ook West-Fries
En zaddoek.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ja precies. Alleen ik ben het Volledams gewend, das nog een slag verder.
West-Friezen zeggen ook altijd 'moeluk'
Dus zeg maar niet alleen brommers kieken maar er ook daadwerkelijk op gaan rijden?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
(voor de niet West-Friezen onder ons, dat betekende dat men in de stal bij de koeien de hele avond mocht vrijen)
Ja precies.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus zeg maar niet alleen brommers kieken maar er ook daadwerkelijk op gaan rijden?
Waarom begrijp ik ditquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies.
Kijk ik heb een mooi gezegde:
Hoe'ste meer as je an are geve, hoe'ste roiker as je zelf worre.
Jij hew het begrepequote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies.
Lijkt wel fries.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies.
Ohquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is gewoon plat Nederlands.
Ja hoor. Maar dit is wel wiet hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik ook? Ik reageer heel gek heftig op hasj.
Oh, oke. Ik rook niet. Snap dat niet. Dat inhaleren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dit is wel wiet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik rook niet. Snap dat niet. Dat inhaleren.Omschrijf lijp dan eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik rook niet. Snap dat niet. Dat inhaleren.Altijd leuk mensen die nooit blowen aan de cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik paas hem ff naar KB scrum.
Gewoon hard zuigen kb en dan inademen. ...dus niet slikken.Ich hock in meinem Bonker
Oh dan wil ik ook wel een haaltje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dit is wel wiet hoor.
KB, pass jij zo door naar Lav?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dan wil ik ook wel een haaltje.
Ik wilde gewoon weten hoe dat stoned gevoel nou was enzo. Dikke faal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Altijd leuk mensen die nooit blowen aan de cake![]()
Ik paas hem ff naar KB scrum.
Gewoon hard zuigen kb en dan inademen. ...dus niet slikken.
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh sorry Lav, ik was te druk bezig met mn verhaal, maar je mag hem hebben hor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mwa ik neem best regelmatig cake. Al zo veel mensen gezien waar het niet goed viel/angstig werden enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt gewoon als je weet wat je kan verwachten.Ich hock in meinem Bonker
Wat ik het grootste gevaar van cake vind is dat mensen denken dat het niks doet en dus nog maar een paar happen nemen. Je moet een beetje geduld hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa ik neem best regelmatig cake. Al zo veel mensen gezien waar het niet goed viel/angstig werden enz.
Scheelt gewoon als je weet wat je kan verwachten.
Dat sowieso. Ik kan ook geen verklaring vinden waarom onze cakejes soms binnen 30 a 40 minuten werken en andere cakejes pas na een uur.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik het grootste gevaar van cake vind is dat mensen denken dat het niks doet en dus nog maar een paar happen nemen. Je moet een beetje geduld hebben.
Preciesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik kan ook geen verklaring vinden waarom onze cakejes soms binnen 30 a 40 minuten werken en andere cakejes pas na een uur.
Maar we weten wat er inzit dus neem nooit meer als het lang duurt. Het kan gewoon niet dat het niet werkt als je altijd zelfde recept voor de boter gebruikt.
Dat is zeker waar ja. Maar het rare vond ik, dat we één plakje gedeeld hebben en ik zo heftig reageerde en mn ex veel relaxter.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik het grootste gevaar van cake vind is dat mensen denken dat het niks doet en dus nog maar een paar happen nemen. Je moet een beetje geduld hebben.
Truste Lquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dag schatjes. Deze dame duikt haar bed in, want moet nog beetje bijkomen van donderdag.
To morgen en
Goed hequote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat gifje heeft een hoog WTF-gehalte.!!??!
hahahaquote:Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ekte bazen doen een lijntje voor het slapen gaan idd.
Oe thanks.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha
Hier neem jij hem maar ff scrum geeft niet thuis.
Kan wel vriendenkorting regelen voor je, nomsayin'?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ekte bazen doen een lijntje voor het slapen gaan idd.
Nou, ja. En het gemis van borsten maakt dat ik geen hommo ben.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan wel vriendenkorting regelen voor je, nomsayin'?
Jij zoekt overal redenen om dat te zeggen ehquote:Op zondag 25 januari 2015 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dan wordt het niks meer tussen ons.
..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja klopt. Zo van, há zie je wel!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hoe staat het met je huiswerk?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck het systeem, hele dag geen nuttig iets gedaan! Ja ik ga ver komen met mn leven.![]()
Goed verhaalquote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck het systeem, hele dag geen nuttig iets gedaan! Ja ik ga ver komen met mn leven.![]()
Waarom haat je mij nou weer.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik haat jullie allemaal.
Alleen Blaadjes niet.
Kut kakkerlakken.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik haat jullie allemaal.
Alleen Blaadjes niet.
Kut kakkerlakken.
Je kunt altijd nog een groot denker worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het zo kansloos he.quote:
dat mag. 35quote:Op zondag 25 januari 2015 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blaadjes, hoe oud ben jij dan als ik zo brutaal mag zijn en daar naar vragen?
Nee ik ben daar te dom voor.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een groot denker worden.
HAHA! MET JE AOW, manmanman. Ik dacht dat je 45 was ofzo.quote:
Het is idd jammer dat er altijd zulke figuren tussen zitten. Overal.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het zo kansloos he.
Al die tyfus 818jes. Ik word zo moe van mijn club soms
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ben daar te dom voor.
[..]
HAHA! MET JE AOW, manmanman. Ik dacht dat je 45 was ofzo.
Inderdaad. Ik wil scrummie.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Divje het volgende:
Jammer B. Dat wordt niks meer tussen jullie, dat zie ik nu al
Nee hoor. ik heb geen idee eigenlijk. je zit nog op school dus je zal geen 34 zijn....mag ik hopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik 19 ben?
haha jammer hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Divje het volgende:
Jammer B. Dat wordt niks meer tussen jullie, dat zie ik nu al
Thanks, scheelde mij weer een zin typen. Ik wil gewoon een harem. Snap dat nou.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht ik kop 'm ff in voor je. En dat is begrijpelijk
Dan kan Blaadjes er toch ook wel bij!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks, scheelde mij weer een zin typen. Ik wil gewoon een harem. Snap dat nou.
Ja en jij mag er ook bij.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kan Blaadjes er toch ook wel bij!
Waar is de kritische KB gebleven? Achter je neer gegooid samen met je huiswerk?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar is de kritische KB gebleven? Achter je neer gegooid samen met je huiswerk?
Potverdikkeme ik kan hier ook niks zeggen zonder dat het tegen mij gebruikt wordt, of wel! Ja, alle principes heb ik laten varen, hoop is er toch niet meer!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar is de kritische KB gebleven? Achter je neer gegooid samen met je huiswerk?
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Potverdikkeme ik kan hier ook niks zeggen zonder dat het tegen mij gebruikt wordt, of wel! Ja, alle principes heb ik laten varen, hoop is er toch niet meer!
Ik wil iets origineels op mn grafsteen. 'Drakenslachter' ofzo. Dat houdt de Boudewijn Büch van 't jaar 2550 vast wel ff bezig.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ben daar te dom voor.
ONRESPECTVOLquote:Op zondag 25 januari 2015 00:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil iets origineels op mn grafsteen. 'Drakenslachter' ofzo. Dat houdt de Boudewijn Büch van 't jaar 2550 vast wel ff bezig.
Hm. Dan zou ik gaan voor: Heeft gedanst op de vulkaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil iets origineels op mn grafsteen. 'Drakenslachter' ofzo. Dat houdt de Boudewijn Büch van 't jaar 2550 vast wel ff bezig.
Vulkuitquote:Op zondag 25 januari 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm. Dan zou ik gaan voor: Heeft gedanst op de vulkaan.
Jeetje. Ik kan hier niet tegenop hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vulkuit
De draak die erin zat heb ik geslacht.
Al bijna 't niveau van Seth Gaaikema te pakken..
Guido Weijers verdient er zn brood mee bij 't sbs publiek.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje. Ik kan hier niet tegenop hoor.
Porno ditquote:Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje. Ik kan hier niet tegenop hoor.
Stilquote:Op zondag 25 januari 2015 00:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |