Officieel kom ik ook het oosten toch.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, alle goeie mannen komen uit het oosten hè.
Baas.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Officieel kom ik ook het oosten toch.![]()
Nu pizza eten.
Waarheid. Maar jij bent geen manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Officieel kom ik ook het oosten toch.![]()
Nu pizza eten.
Half uurtje treinen vanaf hierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opperbaas.
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga trouwen met haar. Vannacht dan.
Dat klinkt als een gezond huwelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:43 schreef Tjacka het volgende:
jongens als ajax morgen wint krijgt lav drie kusjes
Minimalisme is het nieuwe kapitalisme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezond huwelijk.
Beeld je in dat iedereen naakt is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen, ik moet woensdag voor 200 man presenteren. Help.
Maar je bent wel een lul.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen piemel.
Twee is inderdaad voldoende.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je kan niet altijd zes gooien toch?
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Minimalisme is het nieuwe kapitalisme.
Dat heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij aankomen met cijfers, HAHAHA. Ik had een 1.7 voor mn wiskunde centraal examen.
Geef deze man een warme chocomelk met z'n favoriete drank erdoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:14 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie TT inderdaad!!!
Sneeuwpop check
Sneeuw engel check!
Honden slee gemaakt check!
Iglo gebouwd check!!
En nu mag de sneeuw wel weer weg, het smelt alweer en mijn plarken zijn nat, miep 1 en 2 vonden het geweldig.. maar was niet zo best voor de gezondheid!
Kan het zelf echt niet beterquote:
Wie?quote:
ja nu negeren ze mijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?Dan ga ik maar denk ik.
ja is goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik geef de aandacht die ik van hun krijg wel aan jou oke? Fair enough.
Op mn vorige telefoon staan die, heb nu een nieuwe. Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja is goed
krijg ik dan kinky foto's in dm
sonyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mn vorige telefoon staan die, heb nu een nieuwe. Sorry.
Chocomelk en bier... dudequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Geef deze man een warme chocomelk met z'n favoriete drank erdoor
[..]
Kan het zelf echt niet beter
[..]
Wie?En, echt?
Ouderdom. Dan krimpt alles of het gaat hangen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Wat, pas gewoon shirtjes maat S
Ik krimp
Jij bent de ervaringsdeskundige dus ik geloof je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ouderdom. Dan krimpt alles of het gaat hangen.
hmmm.. dan doe maar Amarettoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke dit zat er wel in natuurlijkSterke drank!
was het maar bij alles!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ouderdom. Dan krimpt alles of het gaat hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Precies. Daarom dragen oudere mannen wiite ballenknijpers en geen ruime shorts.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent de ervaringsdeskundige dus ik geloof je.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
was het maar bij alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Draag jij ook van die kekke Speedo's in de zomer?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies. Daarom dragen oudere mannen wiite ballenknijpers en geen ruime shorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |