Vastquote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef Peunage het volgende:
Ik had vanmiddag gewoon pasta + gehaktballen gemaakt. Omdat chef kok.
Lekkerquote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wijn, dat is genoeg voor vanavond
Wat jij lekker vindtquote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lekker met die slang in je anus tanken.
HINT much???quote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
En volgende week ben ik jarig, taart genoeg dan
Whiskas is al even wakker Spekjequote:
Stiekem wil ik dat specularium die dag op de stoep staat met niets dan een strik erom. Dus ik denk, ik help em een beetjequote:
Je moet niet te subtiel zijn richting hem iddquote:Op zondag 25 januari 2015 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat specularium die dag op de stoep staat met niets dan een strik erom. Dus ik denk, ik help em een beetje
Whut? Zeg gewoon iets in de trant van: rood, wit, rosé, droog, zoet, etcquote:
Hij zegt zelf dat hij niet gaymosensueel is, dus ik weet niet wat je van plan bent...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat specularium die dag op de stoep staat met niets dan een strik erom. Dus ik denk, ik help em een beetje
Ok. Rood.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Zeg gewoon iets in de trant van: rood, wit, rosé, droog, zoet, etc
Ok. Dank.quote:
Volgende week, let nou op!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Dank.
Maar goed, wanneer ben je jarig dan?
Heb jij iets tegen herenliefde, Pleintje?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij niet gaymosensueel is, dus ik weet niet wat je van plan bent...
Ik denk dat hij een beetje onzeker wordt van van dit gesprekquote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen herenliefde, Pleintje?
Ik was toch geïnteresseerd? Sorry dat ik geen sommelier benquote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk die Whiskers heeft een beetje verstand van wijn en is geinteresseerd. Nu is het toch weer huilen
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef timmmmm het volgende:
Die arme karateknul, gewoon opgelicht door de grote boze boef
Ik ben zelf niet van de herenliefde, maar whatever floats your boat zoals ze zeggenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen herenliefde, Pleintje?
Da's NIET volgende weekquote:
Laten we gewoon de 2e zeggen danquote:
Zeg dan gewoon februari, en wanneer je neefje ook jarig is Whiskersquote:Op zondag 25 januari 2015 00:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende week maandag om precies te zijn whiskers
Ik geef het een 3quote:Op zondag 25 januari 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
Voor de rest vond ik dit een heel leuk grapje van Penerage.
Okequote:Op zondag 25 januari 2015 00:52 schreef Peunage het volgende:
Ik heb af en en toe van die geniale dingen. Ik heb zo'n retractable earbuds ding gemaakt. Oortjes die zichzelf oprollen en geen zooitje worden.
Dat kun je toch ook kopen?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:52 schreef Peunage het volgende:
Ik heb af en en toe van die geniale dingen. Ik heb zo'n retractable earbuds ding gemaakt. Oortjes die zichzelf oprollen en geen zooitje worden.
Kost veel moniesquote:
Owh, doettie dat wel eens? *wacht af*quote:Op zondag 25 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien gaat LTKDV straks een youtube posten.
Heb je al genoten van ome hans over peter r de viesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik nooitquote:Op zondag 25 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik nooit
Speciaal voor Whiskers dan
Jazeker.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je al genoten van ome hans over peter r de vies
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:09 schreef timmmmm het volgende:
Daar hang je dan als knul, met een verwarde bejaarde tegen een boom praten
Niks van meegekregen. Terecht filmpje wel, de vries verdient toch vaak wel een flink pak slaagquote:Op zondag 25 januari 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazeker.
Het topic was ook weer genieten.
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Wat mis ik?
EDIT Nog steeds KK3?
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, whiskers is weer aan het kaNkeren. 3x zelfs
Wat?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:14 schreef YokiKater het volgende:
Door dat fucking klote ettertje kan ik nu gewoon niet slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jassesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vervelend ventje heeft vanmiddag de vriendin van mijn broertje bedreigd en aangevallen.
Heet ze Destiny? Dan snap ik het wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vervelend ventje heeft vanmiddag de vriendin van mijn broertje bedreigd en aangevallen.
Of op z'n minst pics toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:21 schreef timmmmm het volgende:
Is ze lekker? Indien ja willen wij haar ook wel even lastig vallen
Mercedesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heet ze Destiny? Dan snap ik het wel.
quote:
Misschien scheelt het dat het voor ons geen nieuws meer is, we hebben het al gehoordquote:Op zondag 25 januari 2015 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal we; wel aan mijn (afwezigheid van) humor liggen, maar ik vind het niet grappig heren
Team Tuinbroek kan er weer niet om lachen.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal we; wel aan mijn (afwezigheid van) humor liggen, maar ik vind het niet grappig heren
Deze past meer in jouw geval trouwens:quote:
Team Zweepje ziet overal humorquote:Op zondag 25 januari 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Team Tuinbroek kan er weer niet om lachen.
EDIT: godver wat een kutmuziek, dit wens je niemand toequote:Op zondag 25 januari 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze past meer in jouw geval trouwens:
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuringquote:Op zondag 25 januari 2015 01:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende dingen maken jullie hier mee zeg.
Specularium heeft dus steeds een andere UI?
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuring
Denk je alles gehad te hebben, komt het laagste wat FOK! te bieden heeft ook nog even boven kruipenquote:Op zondag 25 januari 2015 01:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende dingen maken jullie hier mee zeg.
Specularium heeft dus steeds een andere UI?
Hoezo, heb je iets tegen zwarten?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuring
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben, komt het laagste wat FOK! te bieden heeft ook nog even boven kruipen
Dat weet je toch, meester ER?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |