Jassesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vervelend ventje heeft vanmiddag de vriendin van mijn broertje bedreigd en aangevallen.
Heet ze Destiny? Dan snap ik het wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een vervelend ventje heeft vanmiddag de vriendin van mijn broertje bedreigd en aangevallen.
Of op z'n minst pics toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:21 schreef timmmmm het volgende:
Is ze lekker? Indien ja willen wij haar ook wel even lastig vallen
Mercedesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heet ze Destiny? Dan snap ik het wel.
quote:
Misschien scheelt het dat het voor ons geen nieuws meer is, we hebben het al gehoordquote:Op zondag 25 januari 2015 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal we; wel aan mijn (afwezigheid van) humor liggen, maar ik vind het niet grappig heren
Team Tuinbroek kan er weer niet om lachen.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal we; wel aan mijn (afwezigheid van) humor liggen, maar ik vind het niet grappig heren
Deze past meer in jouw geval trouwens:quote:
Team Zweepje ziet overal humorquote:Op zondag 25 januari 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Team Tuinbroek kan er weer niet om lachen.
EDIT: godver wat een kutmuziek, dit wens je niemand toequote:Op zondag 25 januari 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze past meer in jouw geval trouwens:
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuringquote:Op zondag 25 januari 2015 01:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende dingen maken jullie hier mee zeg.
Specularium heeft dus steeds een andere UI?
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuring
Denk je alles gehad te hebben, komt het laagste wat FOK! te bieden heeft ook nog even boven kruipenquote:Op zondag 25 januari 2015 01:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende dingen maken jullie hier mee zeg.
Specularium heeft dus steeds een andere UI?
Hoezo, heb je iets tegen zwarten?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij bent zwart geworden? Wow, wat een reuring
quote:Op zondag 25 januari 2015 01:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben, komt het laagste wat FOK! te bieden heeft ook nog even boven kruipen
Dat weet je toch, meester ER?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |