Ik vraag me af of er vrouwelijk schoon in het spel is. Het kan toch niet zomaar zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Past ook wel bij zijn vrolijkheid opeens
Hij heeft Uccie toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er vrouwelijk schoon in het spel is. Het kan toch niet zomaar zijn.
Bovendien moeten we hier iets hebben om over te roddelen.
Gaat je geen reet aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er vrouwelijk schoon in het spel is. Het kan toch niet zomaar zijn.
Bovendien moeten we hier iets hebben om over te roddelen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb gehoord dat hij eindelijk in Iran de sex change operatie heeft uitgevoerd wat hij al zo lang wilde...
Maar ja, dat is een gerucht.
Hoe moeten we hem/haar dan voortaan noemen? Speculariėtte?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb gehoord dat hij eindelijk in Iran de sex change operatie heeft uitgevoerd wat hij al zo lang wilde...
Maar ja, dat is een gerucht.
Speculientje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe moeten we hem/haar dan voortaan noemen? Speculariėtte?
Hij is al drie dagen opmerkelijk vrolijk voor zijn doen. Het lijkt me stug dat -ie al 72 uur Karate Kid zit te kijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat specularium zo vrolijk is omdat hij net als ik Karate Kid aan het kijken is
Daar word je wel vrolijk vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is al drie dagen opmerkelijk vrolijk voor zijn doen. Het lijkt me stug dat -ie al 72 uur Karate Kid zit te kijken.
Ik was een paar jaar geleden hierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. En dat -ie dan lekker op vakantie in Oostenrijk:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden hier
[ afbeelding ]
Nu alleen nog wachten tot Specunazi komt janken om de -dtquote:
We zijn de laatste tijd heel erg bezig om het gras voor z'n voeten weg te maaien. Dus hij bedenkt nu vast weer wat anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog wachten tot Specunazi komt janken om de -dt
Het staat wel op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat specularium zo vrolijk is omdat hij net als ik Karate Kid aan het kijken is
Is dat nog de oude?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het staat wel op.
Die Daniel-san ,die moet ik niet.
Nee gelukkig niet, die haat ik nog meer dan Daniel-san.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
Dus nog niet die kutversie met dat Smith-joch.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Nu Nóg Zonniger" stond gewoon al op het plaatje dat ik gebruikte.
Kon ik gewoon laten staan.
Het is wel een hommotje he.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het staat wel op.
Die Daniel-san ,die moet ik niet.
Ik zou deze UI houden, als ik jou was.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henkletterette zal wel fan zijn.
Waar is Kingstown eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk is die Miyagi maar een rare zatlap natuurlijk. Ik denk dat hij buiten de opname ook gewoon aan het piemeltje van het hommotje zat
Te diep gegraven in zijn zoektocht naar de FOK!Breivik, is geliquideerd heb ik me laten vertellenquote:
Echte kenners weten dat het zijn zwakke knie wasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Die laatste trap van Daniel-san 1 klopt niet.
Hij landt tussendoor op zijn zwakke enkel.
#durfeenhenktezijn #analysesdieniethaddengehoeven
Het is reclame en dan ben je nietsvermoedend aan het zappen, word je geconfronteerd met een dansende patty brard.quote:
Ik wacht op ik vertrek. Dikke Frans en Patty.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is reclame en dan ben je nietsvermoedend aan het zappen, word je geconfronteerd met een dansende patty brard.
Geen slecht woord over de dodenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk is die Miyagi maar een rare zatlap natuurlijk. Ik denk dat hij buiten de opname ook gewoon aan het piemeltje van het hommotje zat
Ik wacht ook tot jij vertrekt #flauwe grappenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wacht op ik vertrek. Dikke Frans en Patty.
Niet haten op Cagequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Of The sorcerer's apprentice met Nicolas -kankeropjescherm- Cage
Als die matige users weer komen ben ik zo weer vertrokken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht ook tot jij vertrekt #flauwe grappen
Netflix & Popcorn Timequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem vind ik Karate Kid maar matige films. Het ergste is dus dat er verder echt geen kut op TV is. Een beetje three stooges kijken of een dansende patty brard. Dan nog liever het touw
Als dikke frans en dikke patty van de buis zijn hebben zij natuurlijk niks meer te kijken dus komen ze weer hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Als die matige users weer komen ben ik zo weer vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |