meer die shit over protective edge eruit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat moet er nog in dan? Ben zelf niet zo'n OP maker...
Kan gewoon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:16 schreef Eiwitshake het volgende:
Weet iemand of ik als toerist Judea en Samaria in kan?
Ik wil namelijk nog graag de christelijke bedevaartsoorden bezoeken voordat de Palestijnen onafhankelijkheid cadeau krijgen van de VN.
Okee tof. Zonder restricties?quote:
Mag een ander land dan ook een bom mikken op de joodse extremisten in de zionistische entiteit?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier mag Isral van mij wel even een bom op mikken.
Van mij wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:40 schreef reza1 het volgende:
[..]
Mag een ander land dan ook een bom mikken op de joodse extremisten in de zionistische entiteit?
Dat kan, denk trouwens niet dat er in gebieden die nu al worden gecontroleerd door de Palestijnen met een eventuele onafhankelijkheid weinig zal veranderen, maar ik begrijp je intentie en steun deze.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:16 schreef Eiwitshake het volgende:
Weet iemand of ik als toerist Judea en Samaria in kan?
Ik wil namelijk nog graag de christelijke bedevaartsoorden bezoeken voordat de Palestijnen onafhankelijkheid cadeau krijgen van de VN.
Palestina bestaat niet, de TT moet anders, snel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Paro, ben je voor Palestina of Isral?
De TT is prima zoals hij is. Volgens mij hebben we hier ook vaker discussie over gehad, dus die moeite gaan we niet nemen. Accepteer hem maar zoals hij is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Palestina bestaat niet, de TT moet anders, snel.
De TT is helemaal niet prima, het klopt gewoon niet simpel, en je kan wel moeilijk blijven doen en het tegendeel gaan beweren maar het is heel simpel, het is fout, dat jullie hem niet gaan veranderen is iets anders maar dat betekent dus niet dat het klopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De TT is prima zoals hij is. Volgens mij hebben we hier ook vaker discussie over gehad, dus die moeite gaan we niet nemen. Accepteer hem maar zoals hij is.
Die linkjes naar livestreams en zo kunnen er ook wel uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat moet er nog in dan? Ben zelf niet zo'n OP maker...
TT is primaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
De TT is helemaal niet prima, het klopt gewoon niet simpel, en je kan wel moeilijk blijven doen en het tegendeel gaan beweren maar het is heel simpel, het is fout, dat jullie hem niet gaan veranderen is iets anders maar dat betekent dus niet dat het klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |