Daar moeten ze heel blij mee zijn. Een profeet die niet in staat is om in de meeste gevallen een steekhoudend argument weet te produceren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:37 schreef GhpH het volgende:
Er zijn genoeg van die mensen die uit die flauwekul wereld zijn gestapt. En hoe minder van die brainwash, hoe beter.
Ik ben een profeet van de wetenschap
Iets wat niet in jou straat past is niet per sé niet steekhoudend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar moeten ze heel blij mee zijn. Een profeet die niet in staat is om in de meeste gevallen een steekhoudend argument weet te produceren.
haha. Jij bent een ironie machine.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef GhpH het volgende:
Iets wat niet in jou straat past is niet per sé niet steekhoudend.
Ik ben trouwens nu bezig met een altaar voor marktwerking te knutselen. Gelieve mij niet zo onder te spammen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
haha. Jij bent een ironie machine.
Dat is tot nu toe de enige lompe vergelijking waar je mij mee hebt kunnen confronteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:44 schreef GhpH het volgende:
Ik ben trouwens nu bezig met een altaar voor marktwerking te knutselen. Gelieve mij niet zo onder te spammen.
Jij hebt gewoon een ongelofelijk plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beste advies wat ik in dit topic heb gelezen.
Nee hoor, ik heb vroeger ook wel eens acupunctuur ondergaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Jij hebt gewoon een ongelofelijk plaat voor je kop.
Dat bedoel ik niet jij bent een soort GhpH alleen in plaats van wetenschapper psycholoog, analist en mensenkenner, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vroeger ook wel eens acupunctuur ondergaan.
Omdat ik beweer dat mensen jou niet moeten proberen te overtuigen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat bedoel ik niet jij bent een soort GhpH alleen in plaats van wetenschapper psycholoog, analist en mensenkenner, dat bedoelde ik.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een ongelofelijk plaat voor je kop.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vroeger ook wel eens acupunctuur ondergaan.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet jij bent een soort GhpH alleen in plaats van wetenschapper psycholoog, analist en mensenkenner, dat bedoelde ik.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik beweer dat mensen jou niet moeten proberen te overtuigen?
Was dat zo'n bol toevallig?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik leg mijn hand op een bol die is aangesloten aan de computer. Daar komen alle waardes op.
Daarom moet je Sneeuw-Leeuw ook niet proberen te overtuigen. Hij spoort niet helemaal. Voor je het weet ben je zelf helemaal verward.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat confusion
Dat niet nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Was dat zo'n bol toevallig?
[ afbeelding ]
Zie je daar gaat onze huis, tuin en keuken psycholoog.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom moet je Sneeuw-Leeuw ook niet proberen te overtuigen. Hij spoort niet helemaal. Voor je het weet ben je zelf helemaal verward.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |