Ik leg mijn hand op een bol die is aangesloten aan de computer. Daar komen alle waardes op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft ze dat gemeten met haar wichelroede?
Echte, pure wetenschap.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik leg mijn hand op een bol die is aangesloten aan de computer. Daar komen alle waardes op.
Astro TV is ook geen wetenschap toch maken ze soms mensen gelukkig. Maar accapunctuur geloof ik in heb er ook baat bij.quote:
Nee 1 naald wordt dan in je neustopje geprikt, in beide oorlellen er ook nog 1 horizontaal, vervolgens gaat ze met losse priksels vanuit de arm naar de vitamine resonanties van die 3 andere naalden zoeken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:46 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft ze dat gemeten met haar wichelroede?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verder kan de wetenschap ook niet verklaren waarom ik de zee hoor in een schelp.
Je mag in acupunctuur geloven, maar geloof niet in die kwakzalverij van metingen als er geen bloed bij gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Astro TV is ook geen wetenschap toch maken ze soms mensen gelukkig. Maar accapunctuur geloof ik in heb er ook baat bij.
Verder kan de wetenschap ook niet verklaren waarom ik de zee hoor in een schelp.
Eh, wat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Astro TV is ook geen wetenschap toch maken ze soms mensen gelukkig. Maar accapunctuur geloof ik in heb er ook baat bij.
Maar dat kan toch ook met bloedwaarden? Die controleren alleen waar je op prikt als ze zoiets als kanker in het bloed zouden zien zouden ze dat niet melden want staat niet gemarkeerd bijvoorbeeld. Accapunctuur is er tenminste op tijd bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je mag in acupunctuur geloven, maar geloof niet in die kwakzalverij van metingen als er geen bloed bij gebruikt wordt.
Dan kun je net zo goed meteen je broek uittrekken en je anus insmeren met vaseline.
Als fucking willem wever het al weetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat waar hoe, wat begrijp je niet?
Ik hoor er de zee in, dat wil voor mij zeggen dat een schelpdier een ziel heeft hij leeft eeuwig door. Als Willem wever met fantasie komt, sinds wanneer is fantasie acceptabel in wetenschap? Nee voor mij is dat de zee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als fucking willem wever het al weet
http://www.willemwever.nl(...)or-tegen-een-schelp-
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook met bloedwaarden? Die controleren alleen waar je op prikt als ze zoiets als kanker in het bloed zouden zien zouden ze dat niet melden want staat niet gemarkeerd bijvoorbeeld. Accapunctuur is er tenminste op tijd bij.
Is wel de waarheid als ik nu ga prikken om welk bloed type ik heb, en ze zouden kanker aanwijzingen zien wordt dat genegeerd.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik hoor er de zee in, dat wil voor mij zeggen dat een schelpdier een ziel heeft hij leeft eeuwig door. Als Willem wever met fantasie komt, sinds wanneer is fantasie acceptabel in wetenschap? Nee voor mij is dat de zee.
Combinatie van beide is niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef imikethat het volgende:
Dit moet een troll zijn of TS is kkdom
Jij denk dat ze met bloedprikken een mooie lijst krijgen te zien waar alles op staat waar jij last van hebt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is wel de waarheid als ik nu ga prikken om welk bloed type ik heb, en ze zouden kanker aanwijzingen zien wordt dat genegeerd.
Dat bedoel ik dus wat dat betreft geldt vaseline en voorover bukken ook voor de wetenschap.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Jij denk dat ze met bloedprikken een mooie lijst krijgen te zien waar alles op staat waar jij last van hebt?
Ze moeten specifiek naar aandoeningen gaan zoeken om het te vinden.
Een familielid van me kreeg na vele halfjaarlijkse controles bij de laatste controle (bloedprikken) te horen dat ze kankervrij was.
Twee weken later plotseling opgenomen, overal kanker, terminaal.
Aandoenlijk ditquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik hoor er de zee in, dat wil voor mij zeggen dat een schelpdier een ziel heeft hij leeft eeuwig door. Als Willem wever met fantasie komt, sinds wanneer is fantasie acceptabel in wetenschap? Nee voor mij is dat de zee.
Wel de waarheid, mijn waarheid. Daar is in wetenschap geen ruimte voor voor fantasie of dingen die niet uit te leggen zijn.quote:
Je hoort de zee in een schelp niet. Je hoort de wind die, door de vorm van de schelp, in unieke richtingen suist en die een zodanige geluidsvector in je oren stroomt die lijkt op het geluid van de zee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Chakra's zijn echt in de yoga etc, ik ken iemand die ze kan openen. Verder hoe zit het dan met de wetenschap die mijn bloed prikt maar alleen controleert op wat is aangegeven en kanker gewoon over het hoofd ziet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef GhpH het volgende:
TS is vegetariër (b12 tekort) en denkt dat alternatieve geneeskunde meer is dan een placebo effect
Accupuntuur kan helpen bij sommige spierpijnen maar als men gaat over vitaminetekorten of kanker genezen. .. of Nog erger als het gaat over "chakras" dan weet je dat je belazert wordt.
Voor mij hoor ik dan de zee dat is waar ik in geloof. En dan denk ik dat het een bewijsstuk is van de ziel, want de schelp heeft enkel de zee en blijft daarin voortbestaan. Ik vind dat een mooie gedachten en veel mooier dan die wat jij geeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hoort de zee in een schelp niet. Je hoort de wind die, door de vorm van de schelp, in unieke richtingen suist en die een zodanige geluidsvector in je oren stroomt die lijkt op het geluid van de zee.
En zelfs als wetenschap iets niet kan verklaren, dan maakt dat het tegendeel Nog niet waar
Niet weten dat SpongeBoss/Argo dit al iedere dag doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je mag in acupunctuur geloven, maar geloof niet in die kwakzalverij van metingen als er geen bloed bij gebruikt wordt.
Dan kun je net zo goed meteen je broek uittrekken en je anus insmeren met vaseline.
Uhm, omdat ze alleen testen op wat is aangegeven?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verder hoe zit het dan met de wetenschap die mijn bloed prikt maar alleen controleert op wat is aangegeven en kanker gewoon over het hoofd ziet?
Precies maar acapunctuur schiet alles in een keer raak. Zelfs ik de ziekte van pfeiffer had. Dat is nu genezen en ik voel me stukken beter na een paar weken stuk meer energie. Maar bij bloedtesten is het dus ook voorover bukken en jezelf laten nemen. Want ze zijn niet preventief bezig. Enkel op wat staat aangevinkt daarom is de medische wereld een grote rotzooi.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:00 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze alleen testen op wat is aangegeven?
Klopt, placebo is een panacee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Precies maar acapunctuur schiet alles in een keer raak.
Accupuntuur vindt ook geen kanker hoor, als je dat gelooft ben je echt van een andere planeet. En chakras bestaan helemaal niet, dus waarom moeten die open maken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Chakra's zijn echt in de yoga etc, ik ken iemand die ze kan openen. Verder hoe zit het dan met de wetenschap die mijn bloed prikt maar alleen controleert op wat is aangegeven en kanker gewoon over het hoofd ziet?
[..]
Voor mij hoor ik dan de zee dat is waar ik in geloof. En dan denk ik dat het een bewijsstuk is van de ziel, want de schelp heeft enkel de zee en blijft daarin voortbestaan. Ik vind dat een mooie gedachten en veel mooier dan die wat jij geeft.
Als de wetenschap iets niet kan verklaren betekend dat ze er niets tegen kunnen doen en machteloos staan.
Om de vorige opmerking kon ik wel lachen, maar nu overdrijf je weer eens. Jij kan nooit mate houden met je onzinnige heden. Zo zonde.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
De ziekte van pfeiffer gaat ook na een paar weken weer gewoon weg, en het is ook normaal dat je na een paar weken je weer stukke beter voelt. Accupuntuur heeft daar niets aan mee gedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Precies maar acapunctuur schiet alles in een keer raak. Zelfs ik de ziekte van pfeiffer had. Dat is nu genezen en ik voel me stukken beter na een paar weken stuk meer energie. Maar bij bloedtesten is het dus ook voorover bukken en jezelf laten nemen. Want ze zijn niet preventief bezig. Enkel op wat staat aangevinkt daarom is de medische wereld een grote rotzooi.
Chakra's bestaan niet alsjeblieft zeg.... Chakra's bestaan zeker, dat jij er niet veel over weet zegt meer over jou. Overigens kan acupunctuur dat zeker zien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Accupuntuur vindt ook geen kanker hoor, als je dat gelooft ben je echt van een andere planeet. En chakras bestaan helemaal niet, dus waarom moeten die open maken?
En dat jij dan de zee hoort en er gewoon een totaal andere betekenis aan geeft, terwijl je gewoon WEET dat het anders is en jouw redenering gewoon foutief is. Waarom doe je dat? Om jezelf een leugen voor te schrijven zodat je dan beter de realiteit kan verteren? Lijkt me geen strak plan.
En de wetenschap kan alles verklaren, soms heeft het gewoon zijn tijd nodig. Maar er is ook iets belangrijks genaamd bewijslast. Als jij zegt dat iets als chakra's bestaat, dan moet jij dat ook kunnen aantonen. Je kan niet zomaar zeggen bijvoorbeeld: "Hier wetenschap, ik geloof in chakra's (onzichtbare energiestromingen), probeer maar een tegenbewijs te vinden". Om op je voorbeeld van de schelp terug te komen: Een wetenschapper kan de geluidsvectoren uittekenen of eventueel visueel voorstellen, met daarmee een bewijs gebaseerd op feiten. Hetgeen jij doet is gewoon iets observeren, en dan gewoon een betekenis eraan plakken die jou het mooiste lijkt. Maar zo werkt dat niet!
Zo kan ik ook dingen gaan verzinnen hè. Je eten wordt niet in de magnetron warm door golven die erop afgestuurd worden, maar het is de ziel van het eten wat opwarmt en dan de warmte uitstraalt door de chakra's van het eten!
Bewijs dat chakra's bestaan? Bewijs dat accupuntuur kanker kan spotten en helen? Zolang je dat niet kan aantonen hebben we niets in deze discussie te zoeken. En zolang we zomaar claims mogen maken zonder dingen te bewijzen, dan mag ik dat ook. God is een Theepot. Het piepgeluidje dat je soms in je oren hoort zijn aliëns die met aardlingen communiceren. Toiletpotten zijn deel van de illuminati.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Chakra's bestaan niet alsjeblieft zeg.... Chakra's bestaan zeker, dat jij er niet veel over weet zegt meer over jou. Overigens kan acupunctuur dat zeker zien.
Ik weet dat ik niets weet, en ik weet dat het voor mij iets is dan voorbij deze wereld gaat. Iets dat wellicht te abstract is voor deze wereld.
Chakra's bestaan toch kerel, ga naar de yogi's kijken in de koude gebieden die zich warm houden door chakra's te openen. Is daar een verklaring voor?
Verder is wetenschap geen allesomvattende autoriteit hoe graag je dat ook zou willen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:26 schreef Eyip het volgende:
ik slik extra vitaminen, kom ik bij de autogarage zeggen ze dat ik nog te weinig vitamine D3 in mijn bloed heb.
De timmerman gaf aan dat ik moest letten op mijn omega3 inname en er best wat extra's van kan gebruiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
De electricien vond dat ik een hoge bloeddruk had
Etherische oliën ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Trollscience het volgende:
jij gebruikt zeker ook homeopathische 'geneesmiddelen'?
Dat chakra's bestaan bewijs, mensen in koude gebieden die chakra's openen en het daardoor niet koud hebben. Maar wetenschap zou zomaar er naast kunnen zitten als je begint over focus etc. Hoe meet je focus? Je ziet misschien hersenactiviteit en gaat er van uit dat dit focus is, maar wat als het geen focus is maar chakra's? Dan zit je er met je neus op maar toch er naast.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bewijs dat chakra's bestaan? Bewijs dat accupuntuur kanker kan spotten en helen? Zolang je dat niet kan aantonen hebben we niets in deze discussie te zoeken. En zolang we zomaar claims mogen maken zonder dingen te bewijzen, dan mag ik dat ook. God is een Theepot. Het piepgeluidje dat je soms in je oren hoort zijn aliëns die met aardlingen communiceren. Toiletpotten zijn deel van de illuminati.
Dat sommige mensen zich warm houden komt door een inner focus, waarmee ze zich volledig concentreren op het warm houden van het lichaam. Dit heeft echter vrij weinig te maken met chakra's. Meer met exotherme en endotherme chemische reacties in je lichaam.
En de wetenschap is het veld dat dingen bewijst en verklaart aan de hand van feiten, experimenten en onderzoek. En iets dat op feiten berust IS daadwerkelijk een authoriteit, hoe graag je ook wil dat er een zieltje in je schelp zit, het is gewoon de wind.
Man man man, wat zou dat voor een wereld zijn, waar alles waar is wat je verzint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |