Ik mis hem ook wel een beetjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik mis gewoon de starende blik van je oude terwijl ik mijn koffie drink en dan een traantje laat omdat jij dat niet meer doet
TAAAAAAAAARDIIIIIIIIIIIIISquote:
Het geeft niet mijn broeder, ik heb de mijne immers ook veranderd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis hem ook wel een beetje.
Ik heb net mijn laatste koffie opgemaakt, nu moet ik naar de Albert Heijn, maar ik zit nog in pyjamaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:45 schreef voederbietel het volgende:
Gisteren nog veel koffiegedronken trouwens.
gelukkigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het geeft niet mijn broeder, ik heb de mijne immers ook veranderd.
Beste advies wat ik in dit topic heb gelezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
Als je dan toch zo'n slimme jongen bent, stop die hele discussie met Spongeboss.
Wel weer zo'n typisch link gutmensch adviesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beste advies wat ik in dit topic heb gelezen.
Dat inspireerde mij ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het geeft niet mijn broeder, ik heb de mijne immers ook veranderd.
Lekker kunnen kakken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:45 schreef voederbietel het volgende:
Gisteren nog veel koffiegedronken trouwens.
Boks.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb net mijn laatste koffie opgemaakt, nu moet ik naar de Albert Heijn, maar ik zit nog in pyjama
Echt altijd maar weer en dan niet kunnen onderbouwen met feiten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:46 schreef voederbietel het volgende:
Wel weer zo'n typisch link gutmensch advies.
NEXT!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt altijd maar weer en dan niet kunnen onderbouwen met feiten.
Dat is allemaal kennis van wetenschappers voor mij hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:48 schreef voederbietel het volgende:
Ik kan dat zeggen vanuit m'n wetenschappelijke middelbare school achtergrond.
Ik dacht dat wij de trolls waren?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:49 schreef voederbietel het volgende:
Eigenlijk zou je zeggen dat GideMph ook gewoon een troll is.
Ik gebruik dat gewoon even om iets niet-wetenschappelijks te counteren(?) .quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is allemaal kennis van wetenschappers voor mij hoor.
Dat voel je gewoon aan de lever meridiaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:51 schreef zovty het volgende:
En de accupunctuur mevrouw heeft dat zo snel gemeten?
Jij misschien, ik ben altijd bloedserieus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij de trolls waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |