abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:38:54 #51
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_149007983
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Trollscience het volgende:
jij gebruikt zeker ook homeopathische 'geneesmiddelen'? :')
Etherische oliën ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bewijs dat chakra's bestaan? Bewijs dat accupuntuur kanker kan spotten en helen? Zolang je dat niet kan aantonen hebben we niets in deze discussie te zoeken. En zolang we zomaar claims mogen maken zonder dingen te bewijzen, dan mag ik dat ook. God is een Theepot. Het piepgeluidje dat je soms in je oren hoort zijn aliëns die met aardlingen communiceren. Toiletpotten zijn deel van de illuminati.

Dat sommige mensen zich warm houden komt door een inner focus, waarmee ze zich volledig concentreren op het warm houden van het lichaam. Dit heeft echter vrij weinig te maken met chakra's. Meer met exotherme en endotherme chemische reacties in je lichaam.

En de wetenschap is het veld dat dingen bewijst en verklaart aan de hand van feiten, experimenten en onderzoek. En iets dat op feiten berust IS daadwerkelijk een authoriteit, hoe graag je ook wil dat er een zieltje in je schelp zit, het is gewoon de wind.

Man man man, wat zou dat voor een wereld zijn, waar alles waar is wat je verzint :')
Dat chakra's bestaan bewijs, mensen in koude gebieden die chakra's openen en het daardoor niet koud hebben. Maar wetenschap zou zomaar er naast kunnen zitten als je begint over focus etc. Hoe meet je focus? Je ziet misschien hersenactiviteit en gaat er van uit dat dit focus is, maar wat als het geen focus is maar chakra's? Dan zit je er met je neus op maar toch er naast.

Nee want het tegendeel kan niet bewezen worden waarom denk je dat er in de filosofie nog problemen zijn die nog nooit zijn opgelost terwijl ze al bezig zijn sinds de oude Grieken. Plato of Aristoteles wie had gelijk?
Liefde voor God
pi_149008011
quote:
Waarom post je niet meer onder Spongeboss maar gebruik je wel Spongeboss' repertoire?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_149008199
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:37 schreef Eyip het volgende:

[..]

De timmerman gaf aan dat ik moest letten op mijn omega3 inname en er best wat extra's van kan gebruiken.
Als ik nog een keer iets van omega vetzuren op de tv hoor, dan gooi ik mn afstandbediening door het scherm :o Die reclames altijd. _O-

Of activia bifidus regularis :')
pi_149008365
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Dat chakra's bestaan bewijs, mensen in koude gebieden die chakra's openen en het daardoor niet koud hebben. Maar wetenschap zou zomaar er naast kunnen zitten als je begint over focus etc. Hoe meet je focus? Je ziet misschien hersenactiviteit en gaat er van uit dat dit focus is, maar wat als het geen focus is maar chakra's? Dan zit je er met je neus op maar toch er naast.

Nee want het tegendeel kan niet bewezen worden waarom denk je dat er in de filosofie nog problemen zijn die nog nooit zijn opgelost terwijl ze al bezig zijn sinds de oude Grieken. Plato of Aristoteles wie had gelijk?
Hoe weet JIJ zo zeker dat die mensen hun chakra open hebben? Je zegt dat ik er van uit ga, terwijl jij precies hetzelfde doet. Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb. Die vraag moet je aan een thermoloog of iets dergelijks vragen, ik ben geen encyclopedie. Maar ik heb wel al eens de wetenschappelijke verklaring erachter gehoord. Dat was in een docu over de man die in noordpool water deed baden en extreem koude temperaturen opzocht.

En met "het tegendeel kan je niet bewijzen" praat je jouw theorie nog voor geen cent goed. Net als horoscopen. Ik kan ook zeggen dat je door de sterren volgende week je ware liefde gaat tegenkomen. :') De kans dat een tegendeel echter waar is is uiterst miniem. 0,000001%? Want je kan "niets helemaal zeker weten". Maar ik denk dat iets wat wetenschappelijk onderzocht en ondersteund is, toch wel meer credibiliteit heeft dan de hersenscheten van een sneeuwleeuw.
pi_149008382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:47 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als ik nog een keer iets van omega vetzuren op de tv hoor, dan gooi ik mn afstandbediening door het scherm :o Die reclames altijd. _O-

Of activia bifidus regularis :')
Het is niet alleen goed voor je hart, ook voor je hersenen. Nu tijdelijke de eerste maand 6.95 en wordt thuis opgestuurd. :r

En activia is heel goed voor je. Mijn pedicure raadde het nog aan.
pi_149008502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:52 schreef GhpH het volgende:

[..]

Hoe weet JIJ zo zeker dat die mensen hun chakra open hebben? Je zegt dat ik er van uit ga, terwijl jij precies hetzelfde doet. Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb. Die vraag moet je aan een thermoloog of iets dergelijks vragen, ik ben geen encyclopedie. Maar ik heb wel al eens de wetenschappelijke verklaring erachter gehoord. Dat was in een docu over de man die in noordpool water deed baden en extreem koude temperaturen opzocht.

En met "het tegendeel kan je niet bewijzen" praat je jouw theorie nog voor geen cent goed. Net als horoscopen. Ik kan ook zeggen dat je door de sterren volgende week je ware liefde gaat tegenkomen. :') De kans dat een tegendeel echter waar is is uiterst miniem. 0,000001%? Want je kan "niets helemaal zeker weten". Maar ik denk dat iets wat wetenschappelijk onderzocht en ondersteund is, toch wel meer credibiliteit heeft dan de hersenscheten van een sneeuwleeuw.
Bij constipatie van de chakra zou je juist activia moeten eten met omega 3 6 en 9. Vergeet niet de biostabil om te doen voor je gaat slapen. De gynaecoloog zal dan niets te klagen hebben.
pi_149008567
Oh, dacht even dat je één van die mensen waren die "gratis" vitaminen hadden besteld via een ad van Facebook ^O^
pi_149008609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:52 schreef GhpH het volgende:
Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb.
Je hebt helemaal niks. Je weet helemaal niets. Je bent helemaal niemand.
pi_149008965
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks. Je weet helemaal niets. Je bent helemaal niemand.
Bedankt voederbietel, jij hebt ook altijd veel toe te voegen.
pi_149009072
Vitamine preperaten

Accupunctuur :')

Vreet in de ochtend gewoon een paar sneetjes broot met fruit er bij man! :7
pi_149009246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:12 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bedankt voederbietel, jij hebt ook altijd veel toe te voegen.
je zal hem wel in het verleden beledigd hebben en gekwetst. :')
pi_149009386
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Eyip het volgende:

[..]

je zal hem wel in het verleden beledigd hebben en gekwetst. :')
GmpH die vanuit z'n wetenschappelijke achtergrond van welgeteld vier maanden Spongeboss z'n gespeelde overtuiging in bovennatuurlijke krachten gaat weerleggen :') .
pi_149009419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:

[..]

GmpH die vanuit z'n wetenschappelijke achtergrond van welgeteld vier maanden Spongeboss z'n gespeelde overtuiging in bovennatuurlijke krachten gaat weerleggen :') .
war is hell
pi_149009426
is mijn bijdrage aan dit topic
pi_149009469

[ Bericht 36% gewijzigd door Werkman op 24-01-2015 14:40:53 ]
pi_149009580
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik heb ook op het middelbaar een wetenschappelijke richting gedaan maar dat boeit mij niet. Dat jij er persoonlijk op mij uitpikt maakt jouw argument al waardeloos. Want het gaat niet meer over de wetenschap maar over mij. Er zijn ook vele wetenschappers mij voorgegaan, wiens kennis ik geleend heb. En dat was genoeg om de stellingen van spongeboss te counteren.

En als je het toch persoonlijk wil maken. Het enige wat jij hier doet zijn wat linkse idealen verspreiden met een quasi diepzinnige UI :')
pi_149009678
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik heb ook op het middelbaar een wetenschappelijke richting gedaan maar dat boeit mij niet. Dat jij er persoonlijk op mij uitpikt maakt jouw argument al waardeloos. Want het gaat niet meer over de wetenschap maar over mij. Er zijn ook vele wetenschappers mij voorgegaan, wiens kennis ik geleend heb. En dat was genoeg om de stellingen van spongeboss te counteren.

En als je het toch persoonlijk wil maken. Het enige wat jij hier doet zijn wat linkse idealen verspreiden met een quasi diepzinnige UI :')
Is het wesp of weps?
pi_149009801
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

war is hell
jij ook al ;(
pi_149009820
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:41 schreef voederbietel het volgende:

[..]

jij ook al ;(
wat :o
pi_149009845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als je dan toch zo'n slimme jongen bent, stop die hele discussie met Spongeboss.
pi_149009857
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:41 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

wat :o
Die UI grijpt echt iedereen sterk aan.
pi_149009868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:43 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Die UI grijpt echt iedereen sterk aan.
Ik mis gewoon de starende blik van je oude terwijl ik mijn koffie drink en dan een traantje laat omdat jij dat niet meer doet ;(
pi_149009886
quote:
GODVERDOMME
pi_149009892
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

war is hell
TAAAAAAAAARDIIIIIIIIIIIIIS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties