Etherische oliën ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:35 schreef Trollscience het volgende:
jij gebruikt zeker ook homeopathische 'geneesmiddelen'?
Dat chakra's bestaan bewijs, mensen in koude gebieden die chakra's openen en het daardoor niet koud hebben. Maar wetenschap zou zomaar er naast kunnen zitten als je begint over focus etc. Hoe meet je focus? Je ziet misschien hersenactiviteit en gaat er van uit dat dit focus is, maar wat als het geen focus is maar chakra's? Dan zit je er met je neus op maar toch er naast.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bewijs dat chakra's bestaan? Bewijs dat accupuntuur kanker kan spotten en helen? Zolang je dat niet kan aantonen hebben we niets in deze discussie te zoeken. En zolang we zomaar claims mogen maken zonder dingen te bewijzen, dan mag ik dat ook. God is een Theepot. Het piepgeluidje dat je soms in je oren hoort zijn aliëns die met aardlingen communiceren. Toiletpotten zijn deel van de illuminati.
Dat sommige mensen zich warm houden komt door een inner focus, waarmee ze zich volledig concentreren op het warm houden van het lichaam. Dit heeft echter vrij weinig te maken met chakra's. Meer met exotherme en endotherme chemische reacties in je lichaam.
En de wetenschap is het veld dat dingen bewijst en verklaart aan de hand van feiten, experimenten en onderzoek. En iets dat op feiten berust IS daadwerkelijk een authoriteit, hoe graag je ook wil dat er een zieltje in je schelp zit, het is gewoon de wind.
Man man man, wat zou dat voor een wereld zijn, waar alles waar is wat je verzint
Waarom post je niet meer onder Spongeboss maar gebruik je wel Spongeboss' repertoire?quote:
Als ik nog een keer iets van omega vetzuren op de tv hoor, dan gooi ik mn afstandbediening door het schermquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:37 schreef Eyip het volgende:
[..]
De timmerman gaf aan dat ik moest letten op mijn omega3 inname en er best wat extra's van kan gebruiken.
Hoe weet JIJ zo zeker dat die mensen hun chakra open hebben? Je zegt dat ik er van uit ga, terwijl jij precies hetzelfde doet. Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb. Die vraag moet je aan een thermoloog of iets dergelijks vragen, ik ben geen encyclopedie. Maar ik heb wel al eens de wetenschappelijke verklaring erachter gehoord. Dat was in een docu over de man die in noordpool water deed baden en extreem koude temperaturen opzocht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat chakra's bestaan bewijs, mensen in koude gebieden die chakra's openen en het daardoor niet koud hebben. Maar wetenschap zou zomaar er naast kunnen zitten als je begint over focus etc. Hoe meet je focus? Je ziet misschien hersenactiviteit en gaat er van uit dat dit focus is, maar wat als het geen focus is maar chakra's? Dan zit je er met je neus op maar toch er naast.
Nee want het tegendeel kan niet bewezen worden waarom denk je dat er in de filosofie nog problemen zijn die nog nooit zijn opgelost terwijl ze al bezig zijn sinds de oude Grieken. Plato of Aristoteles wie had gelijk?
Het is niet alleen goed voor je hart, ook voor je hersenen. Nu tijdelijke de eerste maand 6.95 en wordt thuis opgestuurd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik nog een keer iets van omega vetzuren op de tv hoor, dan gooi ik mn afstandbediening door het schermDie reclames altijd.
Of activia bifidus regularis
Bij constipatie van de chakra zou je juist activia moeten eten met omega 3 6 en 9. Vergeet niet de biostabil om te doen voor je gaat slapen. De gynaecoloog zal dan niets te klagen hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoe weet JIJ zo zeker dat die mensen hun chakra open hebben? Je zegt dat ik er van uit ga, terwijl jij precies hetzelfde doet. Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb. Die vraag moet je aan een thermoloog of iets dergelijks vragen, ik ben geen encyclopedie. Maar ik heb wel al eens de wetenschappelijke verklaring erachter gehoord. Dat was in een docu over de man die in noordpool water deed baden en extreem koude temperaturen opzocht.
En met "het tegendeel kan je niet bewijzen" praat je jouw theorie nog voor geen cent goed. Net als horoscopen. Ik kan ook zeggen dat je door de sterren volgende week je ware liefde gaat tegenkomen.De kans dat een tegendeel echter waar is is uiterst miniem. 0,000001%? Want je kan "niets helemaal zeker weten". Maar ik denk dat iets wat wetenschappelijk onderzocht en ondersteund is, toch wel meer credibiliteit heeft dan de hersenscheten van een sneeuwleeuw.
Je hebt helemaal niks. Je weet helemaal niets. Je bent helemaal niemand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:52 schreef GhpH het volgende:
Alleen baseer ik het op de wetenschappelijke kennis die ik heb.
Bedankt voederbietel, jij hebt ook altijd veel toe te voegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks. Je weet helemaal niets. Je bent helemaal niemand.
je zal hem wel in het verleden beledigd hebben en gekwetst.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bedankt voederbietel, jij hebt ook altijd veel toe te voegen.
GmpH die vanuit z'n wetenschappelijke achtergrond van welgeteld vier maanden Spongeboss z'n gespeelde overtuiging in bovennatuurlijke krachten gaat weerleggenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
je zal hem wel in het verleden beledigd hebben en gekwetst.
war is hellquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
GmpH die vanuit z'n wetenschappelijke achtergrond van welgeteld vier maanden Spongeboss z'n gespeelde overtuiging in bovennatuurlijke krachten gaat weerleggen.
Ik heb ook op het middelbaar een wetenschappelijke richting gedaan maar dat boeit mij niet. Dat jij er persoonlijk op mij uitpikt maakt jouw argument al waardeloos. Want het gaat niet meer over de wetenschap maar over mij. Er zijn ook vele wetenschappers mij voorgegaan, wiens kennis ik geleend heb. En dat was genoeg om de stellingen van spongeboss te counteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
GmpH die vanuit z'n wetenschappelijke achtergrond van welgeteld vier maanden Spongeboss z'n gespeelde overtuiging in bovennatuurlijke krachten gaat weerleggen.
Is het wesp of weps?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb ook op het middelbaar een wetenschappelijke richting gedaan maar dat boeit mij niet. Dat jij er persoonlijk op mij uitpikt maakt jouw argument al waardeloos. Want het gaat niet meer over de wetenschap maar over mij. Er zijn ook vele wetenschappers mij voorgegaan, wiens kennis ik geleend heb. En dat was genoeg om de stellingen van spongeboss te counteren.
En als je het toch persoonlijk wil maken. Het enige wat jij hier doet zijn wat linkse idealen verspreiden met een quasi diepzinnige UI
Als je dan toch zo'n slimme jongen bent, stop die hele discussie met Spongeboss.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb ook op het middelbaar een wetenschappelijke richting gedaan maar dat boeit mij niet. Dat jij er persoonlijk op mij uitpikt maakt jouw argument al waardeloos. Want het gaat niet meer over de wetenschap maar over mij. Er zijn ook vele wetenschappers mij voorgegaan, wiens kennis ik geleend heb. En dat was genoeg om de stellingen van spongeboss te counteren.
En als je het toch persoonlijk wil maken. Het enige wat jij hier doet zijn wat linkse idealen verspreiden met een quasi diepzinnige UI
Ik mis gewoon de starende blik van je oude terwijl ik mijn koffie drink en dan een traantje laat omdat jij dat niet meer doetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die UI grijpt echt iedereen sterk aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |