SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry hoor, en jou bijdrage hier is... iedereen met een andere mening afzeiken?? -edit-quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:13 schreef jackie12 het volgende:
En voor de goede orde: NEE ik denk niet dat hij direct wat te maken heeft met hun verdwijningWat was het antwoord van AFK toen je ze dit mailde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Ik volg dit topic niet al zo nauw meer dus wat is AFK?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat was het antwoord van AFK toen je ze dit mailde?
Heb nooit gemaild naar AFK.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat was het antwoord van AFK toen je ze dit mailde?
Answers for Kris. De website waar Nikki van P antwoordt namens de familie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet al zo nauw meer dus wat is AFK?
http://www.answersforkris.com/videos/quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet al zo nauw meer dus wat is AFK?
Het zijn wel veel toevalligheden. Zou er al een omderzoek naar hem lopen?quote:
Ah die site ken ik wel. Alleen de afkorting niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Answers for Kris. De website waar Nikki van P antwoordt namens de familie.
Kijk. Er komt weinig nieuws meer. Jij hebt een goede sluitende theorie.quote:
Die krijgen wel vaker vreemde mailtjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk. Er komt weinig nieuws meer. Jij hebt een goede sluitende theorie.
Waarom niet op mail zetten en naar AFK sturen?
Nah, Nikki, nu ik "weet" dat je meeleest hier:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tja, ik heb mij al voldoende bevredigd in het weekend, dus gaan we over tot de orde van de dag.
Als het klopt dat er zowel met de telefoon als met de camera achteraf gekloot kan worden en wij kijken naar data die helemaal niet hoeft te kloppen dan is mn scenario denk ik waterdicht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk. Er komt weinig nieuws meer. Jij hebt een goede sluitende theorie.
Waarom niet op mail zetten en naar AFK sturen?
Maar dan heb je wel wat om mee te werken.,alleen maar zoeken naar botjes is lastig bijna ondoenlijk . Dat levert nietsop.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als het klopt dat er zowel met de telefoon als met de camera achteraf gekloot kan worden en wij kijken naar data die helemaal niet hoeft te kloppen dan is mn scenario denk ik waterdicht.
Maar ook een waterdicht scenario kan 100% fout zijn.
Wel vind ik, en dat roep ik al een half jaar, dat er wel een keer naar gekeken zou moeten worden.
Is t wat dan is t wat.
Is t niks dan is t niks
Als mensen voldoende stuivers in het potje doen ben ik bereid om zelf op onderzoek uit te gaan in die jungle.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat om mee te werken.,alleen maar zoeken naar botjes is lastig bijna ondoenlijk . Dat levert nietsop.
Werken vanuit een sluitende theorie kan praktisch gezien meer opleveren.
My 2 cents.
Zit je nu te vragen om geld?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als mensen voldoende stuivers in het potje doen ben ik bereid om zelf op onderzoek uit te gaan in die jungle.
*rolt hemdsmouwen op
Alleen als mensen een team willen samenstellen bestaande uit Fokkers die zich hoogstpersoonlijk met deze zaak bemoeien (lees:daadwerkelijk acties uitvoeren ter oplossing van de zaak).quote:
Als je me vraagt wie heeft JFK vermoord dan moet ik heel eerlijk zeggen, geen idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:11 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat als je het globaal bekijkt, kun je beetje iedereen die hier regelmatig komt en zeker de vaste stamgasten van dit topic als geobsedeerden zien. Want ze laten deze mysterie niet los.
Slechte dag gehad vandaag?quote:
heb je dan enig idee hoe precies de zaak opgelost moet worden dan? oftewel wat moet er nu gebeuren om de feiten boven tafel te krijgen, en voorgaande fouten in het onderzoek weer goed te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je me vraagt wie heeft JFK vermoord dan moet ik heel eerlijk zeggen, geen idee.
Ook als je me dat vraagt over Nicky Verstappen, Tanja Groen, 9-11 enz. Ik weet het niet.
Way out of my reach.
Met deze zaak van Kris en Lisanne heb ik dat niet. Ik heb werkelijk het gevoel dat deze zaak op te lossen is.
Ongeacht verdwalen of een misdrijf.
Daarom pakt het mij. Maar ook ongetwijfeld omdat ik vader ben en er niet aan moet denken wat voor verschrikking de ouders moeten doorstaan.
We zijn straks een jaar verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:53 schreef mig72 het volgende:
[..]
heb je dan enig idee hoe precies de zaak opgelost moet worden dan? oftewel wat moet er nu gebeuren om de feiten boven tafel te krijgen, en voorgaande fouten in het onderzoek weer goed te maken?
Ik zou zelf iets willen bijdragen maar vrees dat ik vanwege geldzorgen dat mijn leven mij zoiets niet permitteert. Vandaar moet er een potje zijn met stuivers erin.
Ik hoop dat het opgelost wordt maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je me vraagt wie heeft JFK vermoord dan moet ik heel eerlijk zeggen, geen idee.
Ook als je me dat vraagt over Nicky Verstappen, Tanja Groen, 9-11 enz. Ik weet het niet.
Way out of my reach.
Met deze zaak van Kris en Lisanne heb ik dat niet. Ik heb werkelijk het gevoel dat deze zaak op te lossen is.
Daarom pakt het mij. Maar ook ongetwijfeld omdat ik vader ben en er niet aan moet denken wat voor verschrikking de ouders moeten doorstaan.
Je noemt hier ook wel net de *"! zaken op: Tanja Groen... en Nicky Verstappen ( hoe is het toch mogelijk??? dat ze nooit de dader hebben gevonden), mijn eigen Nicky op het strand in Oostende Belgie.... Jongen verdwenen op het strand van Monster, verkrachter van een meisje van 11 in klein dorp NO- Brabant.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Way out of my reach.
Inderdaad wat jij nu zegt heet een hele speciale theorie in het Engels, kan maar net niet op dew naam komenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Slechte dag gehad vandaag?
wat is jouw visie? Waar denk jij aan? Heb je enig idee (met wat er officieel bekend is) wat er met K&L, of dient dit topic voor jou alleen om ff te komen zeiken op mensen die mee willen denken?
Je zit hier users te corrigeren en te betuttelen, zonder zelf enige input te geven. Hele domme discussies over woordkeuzes aan te willen gaan, ben heel benieuwd naar jouw hypothese!
Wanneer iemand hier komt, meen jij effe je mening te moeten geven op hun input, kom je zelf ook nog met een eigen mening... DP
En dit is dus jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:02 schreef vronie het volgende:
twee mooie dochters die gelukkig niet de ambitie hadden om een verre reis te ondernemen
De beloning voor je eigen gedachten zou al zijn door jouw usual suspects gewoon aan te schrijven. Je kunt in verschillende talen communiceren met verscheidene personen, die jij allemaal zonder enig bewijs in een beschuldiging betrekt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
We zijn straks een jaar verder.
Ik denk aan een misdrijf en stel het was een misdrijf.
Het is een "ons kent ons" cultuur.Dus iedereen dekt elkaar
Daarnaast heeft Panama er zelf er ook helemaal niets aan dat als achteraf blijkt dat het een misdrijf was.
Kost ze miljoenen aan toerisme dus hulp van hun kant hoef je niet te verwachten.
Ook van Nederland niet want die heeft miljarden geinvesteerd in Panama. (naar wat ik hoorde)
Ik denk dat nu de zoektocht op niks is uitgelopen dat je de hele zaak opnieuw moet gaan bekijken en dan door een "misdrijfbril"
Baadt het niet schaadt het niet.
Maar ik denk dat als er idd een misdrijf heeft plaatsgevonden je alleen met een beloning (HOGE beloning) mensen aan het praten krijgt
Wat zij doet heet de 'No true Scotsman' theorie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Slechte dag gehad vandaag?
wat is jouw visie? Waar denk jij aan? Heb je enig idee (met wat er officieel bekend is) wat er met K&L, of dient dit topic voor jou alleen om ff te komen zeiken op mensen die mee willen denken?
Je zit hier users te corrigeren en te betuttelen, zonder zelf enige input te geven. Hele domme discussies over woordkeuzes aan te willen gaan, ben heel benieuwd naar jouw hypothese!
Wanneer iemand hier komt, meen jij effe je mening te moeten geven op hun input, kom je zelf ook nog met een eigen mening... DP
Dan kan je toch prima naar een land als Panama?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:23 schreef vronie het volgende:
[..]
Mijn dochters zijn meer in die leeftijd ,hebben een man en kinderen.
Ik las vandaag of gisteren dat Sjaak B, Nederlander, neergeschoten werd, in een restaurant in Panama. Uit het niets en in koelen bloede.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kan je toch prima naar een land als Panama?
Het lijkt verdomme Amsterdam (de helft zo groot) wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik las vandaag of gisteren dat Sjaak B, Nederlander, neergeschoten werd, in een restaurant in Panama. Uit het niets en in koelen bloede.
Er is zelfs een video te zien van hoe hij, zittend in het restaurant, helemaal niets vermoedend, van achteren wordt benaderd door de dader met een pistool in de aanslag en zonder ook maar iets te zeggen prompt een kogel loodst in de achternek van Sjaak, die direct neervalt alsof hij geparalyseerd is. Met grote rode plas bloed zichtbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:31 schreef El_Matador het volgende:
Al moet ik zeggen dat mijn enige ervaring met Panama erg onprettig was. Panama-stad is echt een VSAmerikaanse kolonialistische hel. Inclusief fascistische "politie".
Tijd dus om daar in Bocas & Boquete verandering in te brengen.
Ja inderdaad lekker tv kijken, stappen en kletsen met je vrienden en ouders (als die zo leuk zijn als de mijne), studeren en leren in de praktijk, genieten van al het moois wat Nederland te bieden heeft, kreeft uit de oosterschelde eten, kite surfen/ fietsen/zeilen/sporten, top model worden, als vierde eindigen bij een miss universe verkiezing, carnavallen, vierdaagse lopen, elfstedentocht rijden, rijksmuseum bezoeken, festivals uitdansen: wie heeft er meer nodig? Hoe ouderwets dat reizen...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dit is dus jammer.
Zoooooveel jonge meiden van die leeftijd die -net zo onverantwoord of onvoorbereid- de mooiste avonturen overleven en meenemen in hun persoonlijkheid.
Het zou juist een aansporing moeten zijn om je goed voor te bereiden en met kaarten en als je echt niet durft met gidsen te gaan.
Thuisblijven en lekker TV kijken kan je ook doen, maar daar leer je echt helemaal niets van.
-edit-quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beloning voor je eigen gedachten zou al zijn door jouw usual suspects gewoon aan te schrijven. Je kunt in verschillende talen communiceren met verscheidene personen, die jij allemaal zonder enig bewijs in een beschuldiging betrekt.
Plinio M., Feliciano G., Henry G., Baru, kun je allemaal aanschrijven. En nog veel meer.
Toch vertik je het, maar erger; je blijft ze beschuldigen en stopt je vingers in je oren voor elke kritiek van anderen. Je projecteert een waan op anderen en beschuldigt mensen van betrokkenheid van dood door schuld.
Vind je dat zelf nou een volwassen houding?
Grappig, die Miss Universe verkiezing heb ik alles van meegekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad lekker tv kijken, stappen en kletsen met je vrienden en ouders (als die zo leuk zijn als de mijne), studeren en leren in de praktijk, genieten van al het moois wat Nederland te bieden heeft, kreeft uit de oosterschelde eten, kite surfen/ fietsen/zeilen/sporten, top model worden, als vierde eindigen bij een miss universe verkiezing, carnavallen, vierdaagse lopen, elfstedentocht rijden, rijksmuseum bezoeken, festivals uitdansen: wie heeft er meer nodig? Hoe ouderwets dat reizen...
Oh ja en lekker eten zonder je zorgen te maken over darmproblematiek
Dames zijn toch gestorven in Panama? Al gok ik dat er niet veel verschil zal zijn met Colombia.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig, die Miss Universe verkiezing heb ik alles van meegekregen.
De Nederlandse was bloedmooi, maar Colombia won.
Deze zaak kent een hoop lessen, maar als thuisblijven daar de "beste" van is in 154 delen, kunnen we beter stoppen, denk ik...
Dit zie ik echt niet voor me ze zijn laatst naar Egypte gegaan ben blij dat ik ze weer in mijn armen kon sluiten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kan je toch prima naar een land als Panama?
Ik denk dat Egypte linker is dan Panama, maar goed, blijf vooral bij wat de media je willen doen geloven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:40 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit zie ik echt niet voor me ze zijn laatst naar Egypte gegaan ben blij dat ik ze weer in mijn armen kon sluiten.
Dat dachten de ouders van kris en Lisanne ook nadat zij op Schiphol afscheid namen.
Sjaak Burger was anders wel degelijk een misdrijf. En geen kleine ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Egypte linker is dan Panama, maar goed, blijf vooral bij wat de media je willen doen geloven.
Panama is een prima vakantieland en deze zaak verandert daar echt niks aan, zelfs niet in het onooglijk onwaarschijnlijke geval van een misdrijf.
Een wapenhandelaar kan ook op een terras in Weert kapodtgeschoten worden, kom nou, mig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sjaak Burger was anders wel degelijk een misdrijf. En geen kleine ook.
Sabia loopt nog steeds hysterisch te gillen in de villa van Rafaell,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig, die Miss Universe verkiezing heb ik alles van meegekregen.
De Nederlandse was bloedmooi, maar Colombia won.
Deze zaak kent een hoop lessen, maar als thuisblijven daar de "beste" van is in 154 delen, kunnen we beter stoppen, denk ik...
Zie mijn scenario. Staan alle bronnen (die je in eerste aanleg zo goed vond)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die worden niet besproken.
Zijn bovendien niet relevant. Ik ben slechts een boodschapper voor velen die nu eindelijk eens recht hebben op:
A - bewijs voor al die aantijgingen
Had ik dat maar gedaan begin augustus. Maar ja, had alle info van FOK en hun users en vond dan ook dat ik die moest delen met henquote:B - het voor zichzelf houden van al die aantijgingen
Wat een flauwekul.quote:C - het contact zelf es zoeken om verschillende kanten van een verhaal te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss Escobar naast me ging ook uit haar plaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sabia loopt nog steeds hysterisch te gillen in de villa van Rafaell,foutje
Mee eens, top dat el Mata er weer is en ben blij met zijn input, staat anders in het leven, is even oud. Zorgt voor bij mij voor frisse blikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ach bans op zich willen nog niet zoveel zeggen...
mods zijn ook mensen en zo nu en dan moet iemand bij wijze van spreken 'hangen' om de discussie te bevorderen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mee eens, top dat el Mata er weer is en ben blij met zijn input, staat anders in het leven, is even oud. Zorgt voor bij mij voor frisse blik
Ja en na 39 schonen, nog niemand die wil blijven??quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Miss Escobar naast me ging ook uit haar plaat.
Mooie vrouwen is hier normaal en wijdverbreid, dat is niet uit te leggen aan een bezorgde Nederlandse dame, katootje.
huh? Haha, volgens mij ben je nogal in de war. En nee, geen problemen, dank je.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en na 39 schonen, nog niemand die wil blijven??
Ach stoere man, toch een intern probleempje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |