SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 24-01-2015 09:44:40 ]![]()
2-0 voor Ajax zondag.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
@AFCAjax: .@DavyKlaassen ontbreekt op de training. Hij heeft nog teveel last van klachten aan de buikwand en mist de #Klassieker.
![]()
![]()
![]()
Mag hopen op Schöne op het middenveld en El Ghazi rechtsvoor dan.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:29 schreef j0rdiiii het volgende:
@AFCAjax: .@DavyKlaassen ontbreekt op de training. Hij heeft nog teveel last van klachten aan de buikwand en mist de #Klassieker.
hhhhh![]()
Klaassen speelt niet![]()
Zonder hem is Ajax eerlijk gezegd niet veel beter dan een PEC of een AZ. Dit moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen.![]()
Dan denk ik dat je wel echt loopvermogen op het middenveld mist tegen het behoorlijk dynamische middenveld van ons. Ik hoop echt dat die gast er niet bij is, zou erg veel schelen voor wie de overhand (op het middenveld) neemt morgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef Reemi het volgende:
Mag hopen op Schöne op het middenveld en El Ghazi rechtsvoor dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt, maar een Zimling is nog 10x erger.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan denk ik dat je wel echt loopvermogen op het middenveld mistSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Quote voor zondagmiddag 14:30 als er weer een pak op de broek is geweest voor de kakkiesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef TheSolution het volgende:
Zonder hem is Ajax eerlijk gezegd niet veel beter dan een PEC of een AZ. Dit moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen.![]()
![]()
Sow daar heb je ze tuk mee op een internetforumquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Quote voor zondagmiddag 14:30 als er weer een pak op de broek is geweest voor de kakkiesAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit![]()
Was dat niet het plan? Of was Bazoer enkel de vervanging van Klaassen in de selectie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Of Bazoer eens echt voor de leeuwen gooien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit.
![]()
Vak410 in vuur en vlamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tegen Feyenoord moet het verlies van Klaassen nog wel op te vangen zijn maar wel te hopen dat ie Vitesse uit haalt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witIk ben inmiddels overleden.![]()
Sommige mensen nemen het allemaal iets te serieus. Je moet hier gewoon boven staan. Dat iemand de moeite neemt om zoiets te doen zegt al genoeg over de persoon zelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he.
![]()
Bazour is toch wel een ander type speler dan Klaassen, zou De Boer Donny vd Beek al in het diepe durven gooien ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
bazoer op cvm en serero dan doorschuivenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Pedroso het volgende:
Bazour is toch wel een ander type speler dan Klaassen, zou De Boer Donny vd Beek al in het diepe durven gooien ?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he.
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahaha.
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahaha
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Feyenoord wel dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef TheSolution het volgende:
Serero laten staan op de positie waar ie het best is voor dit Ajax, heeft ook totaal geen scorend vermogen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bazoer op cvm en serero dan doorschuiven
Wat mij betreft vd Beek in de basis. Zo zijn Sneijder / VDV / Van Basten / Seedorf etc. ook begonnen. Op vroege leeftijd debuteren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij neemt Menig de plek van Klaassen in. Al hoop ik ook op een echte middenvelder erbij. Selectie wordt straks bekend.![]()
Menig is toch meer een aanvaller / vleugelspeler of heb ik dat mis ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij neemt Menig de plek van Klaassen in. Al hoop ik ook op een echte middenvelder erbij. Selectie wordt straks bekend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Spits / linksbuiten. Als Schone naar het middenveld gaat heb je met El Ghazi in de basis verder geen buitenspelers meer op de bank zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Menig is toch meer een aanvaller / vleugelspeler of heb ik dat mis ?
Al zat het daar wel niet mee te maken hebben denk ik. Menig komt op dit moment gewoon als eerste in aanmerking als er een blessure is op het middenveld / aanval. Zimling en Duarte zijn geen opties meer, Fischer is geblesseerd, Cerny/Muric/van de Beek/Nouri denken ze nog niet aan en de rest van Jong Ajax is niet goed genoeg.![]()
De achttien Ajacieden die door De Boer zijn geselecteerd voor Ajax - Feyenoord (zondag 12:30 uur in een uitverkochte Amsterdam ArenA) zijn:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthķrsson
Ricardo Kishna
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig![]()
Aldus de gemmidelde 9 jarige op Instagram.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit![]()
wat een post.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Menig Feyenoorder wordt bang van Queensy.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wowquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Menig Feyenoorder wordt bang van Queensy.![]()
![]()
Wordt wel 3-0 denk ik, ook zonder Klaassen. Zou wel mooi zijn als zo'n Menig of Bazoer nu een aardig potje mag spelen, maar die zullen wel niet spelen.quote:
Al hoop ik stiekem dat het jullie iets minder goed af gaat natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wauw! De vak410 boys. zet hem op jongens!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hij is wel belangrijk hoor maar het moet nog wel lukken inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt wel 3-0 denk ik, ook zonder Klaassen. Zou wel mooi zijn als zo'n Menig of Bazoer nu een aardig potje mag spelen, maar die zullen wel niet spelen.
Al hoop ik stiekem dat het jullie iets minder goed af gaat natuurlijk.![]()
twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 12:59:18Brand supportershome Ajax aangestoken http://t.co/6FFNzXb0eE #Amsterdam via @Politie reageer retweet
![]()
Een beetje waar vrijwel iedereen al vanuit ging. Er nog niet helemaal van overtuigd dat het uit Feyenoord-hoek komt, maar lijkt wel het meest waarsch.![]()
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 13:39:47Morgen moet Jong Ajax spelen tegen Sparta Rotterdam. Een paar talenten van #AjaxA1 doen mee en starten in de basis!! Namen volgen nog!! 😀😀 reageer retweet
![]()
![]()
Dat vingertjes gewijs...... Iedereen heeft een mening gebaseerd op lucht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Downwards het volgende:
Een beetje waar vrijwel iedereen al vanuit ging. Er nog niet helemaal van overtuigd dat het uit Feyenoord-hoek komt, maar lijkt wel het meest waarsch.
Kunnen toch ook Ajax supporters zijn geweest die het home lelijk vonden?
Door dit soort onzinnige geruchten lok je alleen maar geweld op geweld uit.U MAD?![]()
Mooie wedstrijd om je te bewijzenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:42 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 13:39:47Morgen moet Jong Ajax spelen tegen Sparta Rotterdam. Een paar talenten van #AjaxA1 doen mee en starten in de basis!! Namen volgen nog!! 😀😀 reageer retweet
. Sparta is niet lekker uit de winterstop gekomen.
![]()
Er is nog niets bewezen, maar dat betekent niet dat alle scenario's even waarschijnlijk zijn. Nu we weten dat het is aangestoken, is het gewoon prima mogelijk dat dit uit Feyenoord-hoek komt.. Niemand zegt dat zeker te weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat vingertjes gewijs...... Iedereen heeft een mening gebaseerd op lucht.
Door dit soort onzinnige geruchten lok je alleen maar geweld op geweld uit.
Lariekoek als "Kunnen toch ook Ajax supporters zijn geweest die het home lelijk vonden?" draagt in ieder geval niets bij.
Vandaag bij de trainig van Feyenoord:
"Actie Reactie. Lafca meets karma."![]()
![]()
sunri5e are you watchingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:40 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 12:59:18Brand supportershome Ajax aangestoken http://t.co/6FFNzXb0eE #Amsterdam via @Politie reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat vingertjes gewijs...... Iedereen heeft een mening gebaseerd op lucht.
Door dit soort onzinnige geruchten lok je alleen maar geweld op geweld uit.![]()
![]()
Waar staat die L voor AFCA voor? Lucky? of Laf ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Er is nog niets bewezen, maar dat betekent niet dat alle scenario's even waarschijnlijk zijn. Nu we weten dat het is aangestoken, is het gewoon prima mogelijk dat dit uit Feyenoord-hoek komt.. Niemand zegt dat zeker te weten.
Lariekoek als "Kunnen toch ook Ajax supporters zijn geweest die het home lelijk vonden?" draagt in ieder geval niets bij.
"Actie Reactie. Lafca meets karma."
[ afbeelding ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
denk dat je het moet zien als LAF en AFCAquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Waar staat die L voor AFCA voor? Lucky? of Laf ?
een leuk grapje dus heeheheheheheheheeh![]()
'LAF..'quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Waar staat die L voor AFCA voor? Lucky? of Laf ?
Zal wel lang over nagedacht zijn.![]()
welke actie hebben ze het over dat dit zou rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Er is nog niets bewezen, maar dat betekent niet dat alle scenario's even waarschijnlijk zijn. Nu we weten dat het is aangestoken, is het gewoon prima mogelijk dat dit uit Feyenoord-hoek komt.. Niemand zegt dat zeker te weten.
"Actie Reactie. Lafca meets karma."
[ afbeelding ]
mongolen![]()
Lol, die had van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
denk dat je het moet zien als LAF en AFCA
een leuk grapje dus heeheheheheheheheeh
Het slopen van de Kuip + veld bij de bekerfinale.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
welke actie hebben ze het over dat dit zou rechtvaardigen?
mongolenDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Bekerfinalequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
mongolen
mongolen![]()
Tijdens de bekerfinale van vorig seizoen is er veel gesloopt in De Kuip (stoeltjes, wasbakken, toiletten etc.). En dan nog het vuurwerk op het veld etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
mongolen![]()
Een gebouw Varkenoord is in het verleden ook al eens in de fik gezet door wat ajacieden. Bijna precies 10 jaar geleden. Het is allemaal wat sneu, maar niks nieuws ofzo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het hoort er nou eenmaal gewoon een beetje bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:11 schreef Caland het volgende:
Een gebouw Varkenoord is in het verleden ook al eens in de fik gezet door wat ajacieden. Bijna precies 10 jaar geleden. Het is allemaal wat sneu, maar niks nieuws ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het hoort er nou eenmaal gewoon een beetje bij.
U MAD?![]()
Kan er wel om lachen ja. Bak popcorn erbij, beetje trollen. Niks mis mee man, laat gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het hoort er nou eenmaal gewoon een beetje bij.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelukkig, dan is het okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het hoort er nou eenmaal gewoon een beetje bij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is nu weer inderdaad wachten tot er weer wat in Rotterdam gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het hoort er nou eenmaal gewoon een beetje bij.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hopelijk weer varkenoord dan, dat moet toch al verbouwd worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is nu weer inderdaad wachten tot er weer wat in Rotterdam gaat gebeuren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het beste wat je kunt hopen, is denk ik dat er geen personen bij gewond raken. Als men in Amsterdam er eenmaal van overtuigd is dat dit uit de Feyenoord-hoek komt, zal er zeker een tegenactie komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is nu weer inderdaad wachten tot er weer wat in Rotterdam gaat gebeuren.![]()
Misschien kunnen ze in Amsterdam morgen wel weer de spelers gaan belagen ofzo. Volgens mij zal het altijd bij dergelijke 'anonieme' redelijk treurige acties blijven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het beste wat je kunt hopen, is denk ik dat er geen personen bij gewond raken. Als men in Amsterdam er eenmaal van overtuigd is dat dit uit de Feyenoord-hoek komt, zal er zeker een tegenactie komen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 14:23:52Donny van de Beek & Terry Lartey staan morgen in de basis bij Jong Ajax. Sparta Rotterdam - Jong Ajax aftrap 12:30 #AjaxA1 #spaaja reageer retweet
![]()
Ga je kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 14:23:52Donny van de Beek & Terry Lartey staan morgen in de basis bij Jong Ajax. Sparta Rotterdam - Jong Ajax aftrap 12:30 #AjaxA1 #spaaja reageer retweet
hahahahahahaha jullie zullen het harder nodig hebben, jammer dat er bij jullie niet eens uitsupporters durven mee te komen, stelletje mietjes uitvak altijd leegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Wauw! De vak410 boys. zet hem op jongens!![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahaha jullie zullen het harder nodig hebben, jammer dat er bij jullie niet eens uitsupporters durven mee te komen, stelletje mietjes uitvak altijd leeg![]()
![]()
![]()
Gaan ze ook echt een spandoek ophangen
Wss dan een geplande actie met enige voorbereiding, vraag me af hoe stil de betrokkenen ware
hhhhh![]()
En dan stoer doen met de (mogelijke) actie van medesupporters. Want je denkt toch niet dat de daadwerkelijke brandstichter(s) 1,5 dag later op een bijveldje met een spandoek lopen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:56 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaan ze ook echt een spandoek ophangen![]()
Ach, AT5 maakt er een nieuwsitempje over en ze hebben uiteindelijk de aandacht die ze wilden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan stoer doen met de (mogelijke) actie van medesupporters. Want je denkt toch niet dat de daadwerkelijke brandstichters een paar dagen later op een bijveldje met een spandoek lopen?
Zo simpel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso zullen ze bij AT5 wel smullen van dit soort incidenten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, AT5 maakt er een nieuwsitempje over en ze hebben uiteindelijk de aandacht die ze wilden.
Zo simpel.![]()
ik denk niet dat de daders een hoog iq hebben, dus dat zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan stoer doen met de (mogelijke) actie van medesupporters. Want je denkt toch niet dat de daadwerkelijke brandstichter(s) 1,5 dag later op een bijveldje met een spandoek lopen?![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn jullie er nu nog over bezig?![]()
![]()
Ik las net dat de Telegraaf in een door AT5 peer-reviewed onderzoek wetenschappelijk heeft aangetoond dat Feyenoord supporters achter de brandstichting zitten. Dit alles naar aanleiding van een gouden tip van Peter R. de Vries die een spandoek van Feyenoord supporters had gezien met de term 'karma'. De gebeurtenissen uit 2006 waarin Ajax supporters middels een laffe aanval op het supportershome van ADO het voornoemde onderkomen in lichterlaaie zetten sterkt de vermoedens dat uitgerekend de Rotterdammers deze brandstichting op hun geweten hebben.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2015 15:38:23 ]![]()
Mooi, onderwerp afgesloten. Op naar de wedstrijdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las net dat de Telegraaf in een door AT5 peer-reviewed onderzoek wetenschappelijk heeft aangetoond dat Feyenoord supporters achter de brandstichting zitten. Dit alles naar aanleiding van een gouden tip van Peter R. de Vries die een spandoek van Feyenoord supporters had gezien met de term 'karma'.![]()
![]()
Het is een mooie samenvatting van hoe belachelijk makkelijk nu velen tot een oordeel komen over de brandstichting.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi, onderwerp afgesloten. Op naar de wedstrijd![]()
Zulke trolls kan je ook beter negeren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een mooie samenvatting van hoe belachelijk makkelijk nu velen tot een oordeel komen over de brandstichting.![]()
Het erge is dat het niet eens trolls zijn, maar dat mensen een artikel in een krant of op een website voor waarheid aannemen. Met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke trolls kan je ook beter negeren.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2015 15:41:25 ]![]()
Wat wil je daar mee zeggen? Nu is het bewezen dat het brandstichting is. Dat was het gister nog niet. Dat was mijn hele punt. Maar dat lijk jij maar niet te begrijpen.quote:![]()
Want? Wat is daar mooi aan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:01 schreef Buitendam het volgende:
Nooit meer uitpubliek bij de klassieker?
Dat twee uitersten van intens dom volk met een beetje mazzel nooit meer gezamenlijk in een stadion zit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want? Wat is daar mooi aan?Dit, dus.![]()
ach eberhardje en die andere dwaas nemen al extra maatregelen hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het erge is dat het niet eens trolls zijn, maar dat mensen een artikel in een krant of op een website voor waarheid aannemen. Met alle gevolgen van dien.
wat nergens voor nodig isGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat twee uitersten van intens dom volk met een beetje mazzel nooit meer gezamenlijk in een stadion zit.
Groot fan van User Wotte![]()
Volgens mij heeft Eberhard het gewoon zelf aangestoken. Met zijn hoofd.
Sowieso, wie noemt zijn zoon nou Eberhard joh. Ben je dan een dwaas.
[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 25-01-2015 00:25:32 ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het zou mij niks verbazenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef Caland het volgende:
Sowieso, wie noemt zijn zoon nou Eberhard joh. Ben je dan een kankerdwaas.
dat is echt een kutjoodGroot fan van User Wotte![]()
Lijkt mij ook fantastisch om als burgemeester min of meer in je eentje niet toe te staan dat er een grote groep schuimbekkerts je stad in komen.quote:
Als een eckte baas meedelen dat een paar duizend volwassen mannen niet mogen komen
Dit, dus.![]()
jongens moeten jullie eens kijken hoe stoer caland isquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef Caland het volgende:
Sowieso, wie noemt zijn zoon nou Eberhard joh. Ben je dan een kankerdwaas.
hij durft gewoon kankerdwaas te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongens moeten jullie eens kijken hoe stoer caland is
hij durft gewoon kankerdwaas te zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben trots op je. Probeer Caland maar de les te laten lezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij durft gewoon kankerdwaas te zeggen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat hij begint met Schone gewoon op rechtsbuitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoe Schöne het gaat doen op het middenveld.![]()
Hoe denk je dat het middenveld eruit gaat zien dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij begint met Schone gewoon op rechtsbuitenOh.![]()
Tja 100% passing kan je ook halen met alleen maar tikkie terug en breed, dus dat zegt me allemaal geen reet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
bazoer (100% passing) gaat even laten zien wie hij isOh.![]()
Moeder alle false-flag operatiesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:17 schreef Caland het volgende:
Sowieso, wie noemt zijn zoon nou Eberhard joh. Ben je dan een kankerdwaas.![]()
ga je morgen naar stadion tyronquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij durft gewoon kankerdwaas te zeggenblablablabla![]()
Als het maar niet escaleert op de een of andere manier zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Motivatie genoeg voor morgen lijkt mij.,blablablabla![]()
wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het maar niet escaleert op de een of andere manier zou zonde zijn.
Groot fan van User Wotte![]()
Spelersbus aanvallen of zo of beeld van Moulijn stukmaken of in het ergste gevalquote:
BOMMEN OP ROTTERDAM.blablablabla![]()
goed verhaalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelersbus aanvallen of zo of beeld van Moulijn stukmaken of in het ergste geval
BOMMEN OP ROTTERDAM.Groot fan van User Wotte![]()
Had het hier toch niet gered.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Mag dit hier nog?![]()
Sampdoria haalt Eto'o binnenOh.![]()
Ajax is morgen kansloos, zeker hoe ze de laatste tijd spelen.
Volgens de statistieken van de eerste seizoenshelft was Feyenoord de club die het meeste balbezit had. Dus het beste voetbal speelde.
Ik denk dat het morgen 0-3 wordt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Bedankt Klaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens de statistieken van de eerste seizoenshelft was Feyenoord de club die het meeste balbezit had. Dus het beste voetbal speelde.
Ik denk dat het morgen 0-3 wordt.
Hoeven we morgen niet meer te kijken.Oh.![]()
Sinds waneer speel je het beste voetbal als je het meeste balbezit hebt? Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het morgen 0-3 wordt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Nou we zullen het dan maar schriftelijk afdoen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het morgen 0-3 wordt.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:01 schreef Buitendam het volgende:
Nooit meer uitpubliek bij de klassieker?![]()
![]()
Morgen niet verliezen in ieder geval, dan sta je nog een straatlengte voor op de nr. 3.
Denk dat kampioen worden er dit jaar niet meer in zit nu PSV 2 lastige uitwedstrijden gewonnen heeft en nu aan een 'makkelijke' serie gaat beginnen.
En ik zie Ajax de komende wedstijden de nodige punten wel verliezen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
Die tering kakkerlakken morgen helemaal van het veld vegen!Wat een niveau. Sta je morgen te schuimbekken?quote:![]()
Ja, ik wel ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Wat een niveau. Sta je morgen te schuimbekken?![]()
Nee langs je moederquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog even langs het supportershome om een bloemetje te leggen?![]()
Doosje lucifers.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog even langs het supportershome om een bloemetje te leggen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat denken jullie? Bazoer op het middenveld en Schöne rechtsbuiten of El Ghazi rechtsbuiten en Lasse op het middenveld?Oh.![]()
Als het maar één van die twee is en niet Menig of Zimlingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat denken jullie? Bazoer op het middenveld en Schöne rechtsbuiten of El Ghazi rechtsbuiten en Lasse op het middenveld?![]()
Wat een sneuneus ben jijquote:
Een smerige illegale oorlogsdaad verheerlijken. Ook al is het rotterdam. Wat hebben de supporters van feyenoord daar mee te maken. Daar zijn duizenden landgenoten van je grootouders gestorven. Voor niks. Alleen om nog even duidelijk te maken dat er met het Derde Rijk niet te spotten viel. Walgelijk mannetje. Geen enkel historisch besef.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zie Schone liever niet op het middenveld. Denk dat het dan met Andersen en Schone te aanvallend zal zijn en dat ze verdedigend de nodige steken zullen laten vallen. Dan maar Bazoer, al kan ik die niet goed inschatten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat denken jullie? Bazoer op het middenveld en Schöne rechtsbuiten of El Ghazi rechtsbuiten en Lasse op het middenveld?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zimling kun je volgens mij alleen gebruiken op de plek van Serero dus die zal niet spelen (tenzij blessure Serero). Gelukkig maar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit je nou te huilen man.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een sneuneus ben jij
Een smerige illegale oorlogsdaad verheerlijken. Ook al is het rotterdam. Wat hebben de supporters van feyenoord daar mee te maken. Daar zijn duizenden landgenoten van je grootouders gestorven. Voor niks. Alleen om nog even duidelijk te maken dat er met het Derde Rijk niet te spotten viel. Walgelijk mannetje. Geen enkel historisch besef.![]()
Doorgesnoven hooligans die zulke spandoekjes maken, ongeacht welke club, zijn sowieso kkdomquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol de euromast was er toen nog helemaal niet
kk dom
edit: zie kurk_droogCuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik hoop Zimling nooit meer te zien spelen in Ajax 1.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als het maar één van die twee is en niet Menig of ZimlingOh.![]()
Man, dit hoort er nou eenmaal bij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doorgesnoven hooligans die zulke spandoekjes maken, ongeacht welke club, zijn sowieso kkdom![]()
Dit dus. Dat ze hem niet terug naar Duitsland sturen en Poulsen niet gewoon nemen voor dei 'ervaring'quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop Zimling nooit meer te zien spelen in Ajax 1.![]()
Ik ben daar ook bang voor inderdaad met Schöne op het middenveld. Dat hij niet altijd zijn verdedigende taken zal vervullen en hij mist iets teveel loopvermogen daarvoor denk ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Schone liever niet op het middenveld. Denk dat het dan met Andersen en Schone te aanvallend zal zijn en dat ze verdedigend de nodige steken zullen laten vallen. Dan maar Bazoer, al kan ik die niet goed inschatten.
Best een probleem meteen als Klaassen wegvalt dus
Oh.![]()
Ja of Frank zet Zimling op VM en Serero als half.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Zimling kun je volgens mij alleen gebruiken op de plek van Serero dus die zal niet spelen (tenzij blessure Serero). Gelukkig maar.
Maar dat zal hij toch niet in zijn hoofd halen mag ik hopenOh.![]()
Ik had hem sowieso deze winterstop meteen teruggestuurd naar Mainz en dan een goede middenvelder erbij gepaktquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dus. Dat ze hem niet terug naar Duitsland sturen en Poulsen niet gewoon nemen voor dei 'ervaring'Oh.![]()
Brand stichten in een supportershome ook. Dus zeik daar ook niet over.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Man, dit hoort er nou eenmaal bij.![]()
Donder toch eens op naar je eigen topic. Je hebt hier geen fluit te zoeken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Brand stichten in een supportershome ook. Dus zeik daar ook niet over.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 25-01-2015 00:26:20 (nou nou nou) ]Cuz I'm Mr. Brightside![]()
h3h3h3h xDDquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Brand stichten in een supportershome ook. Dus zeik daar ook niet over.![]()
De frituurpan stond toch aan volgens jou!!!??!?!!?? DIE JODEN ZULLEN HET WEL ZELF GEDAAN HEBBEN KKJODENquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2015 22:04:33 ]![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
De frituurpan stond toch aan volgens jou!!!??!?!!?? DIE JODEN ZULLEN HET WEL ZELF GEDAAN HEBBEN KKJODENHou hier onmiddellijk mee op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef JanCees het volgende:
Hahahahahahaha gas erop morgenvhahahahahahahah xd
Dit soort ongein doe je maar in het Volendam topic.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol de euromast was er toen nog helemaal niet
kk dom
blablablabla![]()
doe normaalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef JanCees het volgende:
Hahahahahahaha gas erop morgenvhahahahahahahah xdblablablabla![]()
je weet t vuurtje weer aardig op te stokenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
( - ;![]()
nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:07 schreef JanCees het volgende:
Hahahahahahaha gas erop morgenvhahahahahahahah xdIk ben inmiddels overleden.![]()
Begrijpend lezen te moeilijk voor je?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:24 schreef Elan het volgende:
https://twitter.com/J_Polski/status/559060633904087040/photo/1
niet normaal dit![]()
![]()
Twitter serieus nemenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:24 schreef Elan het volgende:
https://twitter.com/J_Polski/status/559060633904087040/photo/1
niet normaal dit
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
spandoekje maken
gelijk verdacht
F-side is verantwoordelijk voor de van van dsbGroot fan van User Wotte![]()
Zo, boterhammetje naar binnen werken, kop koffie erachteraan en op naar Amsterdam
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Nog even poepen en dan ga ik ookquote:Op zondag 25 januari 2015 09:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, boterhammetje naar binnen werken, kop koffie erachteraan en op naar Amsterdam![]()
![]()
Manmanman dat volk in het Feyenoord topic, wat een mooie verzameling havenarbeiders, en LTS zwakstroom tokkies. Helemaal over de rooie al. Je moet ze eigenlijk in een museum zetten, zo'n unieke verzameling debielen vind je niet snel meer.![]()
Mooi toch? Gewoon in de 91e minuut de 2-1 maken uit een onterecht gegeven vrije trapquote:Op zondag 25 januari 2015 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Manmanman dat volk in het Feyenoord topic, wat een mooie verzameling havenarbeiders, en LTS zwakstroom tokkies. Helemaal over de rooie al. Je moet ze eigenlijk in een museum zetten, zo'n unieke verzameling debielen vind je niet snel meer.dat zijn de lekkerste, weet je hoeveel TV's er dan sneuvelen in die kutstad
![]()
![]()
of gewoon met 3-0 terugsturen, maar dan is t boehoe als daar paar grappen over gemaakt wordenquote:Op zondag 25 januari 2015 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi toch? Gewoon in de 91e minuut de 2-1 maken uit een onterecht gegeven vrije trapdat zijn de lekkerste, weet je hoeveel TV's er dan sneuvelen in die kutstad
![]()
Nee, je moet ze laten denken dat er wat te halen valt, dan zijn ze het lekkerst.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
of gewoon met 3-0 terugsturen, maar dan is t boehoe als daar paar grappen over gemaakt worden![]()
Dat hadden ze vorig jaar 3 keerquote:Op zondag 25 januari 2015 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je moet ze laten denken dat er wat te halen valt, dan zijn ze het lekkerst.![]()
![]()
Voorsprongetje weggeven, dit dat alles.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je moet ze laten denken dat er wat te halen valt, dan zijn ze het lekkerst.![]()
kom je uit limburg ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2015 09:37 schreef Brammess het volgende:
Half 1 wedstrijden![]()
Half 8 wakker worden in het weekend![]()
Naar Ajax - Feyenoord gaan![]()
![]()
Of voor een echt Duitse clubquote:Op zondag 25 januari 2015 10:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
lol idd
als je uit limburg komt ben je voor roda of mvv
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik kom ook uit Limburg, aangezien niemand in mijn familie iets om voetbal geeft behalve mijn peetoom (die voor Ajax is) ben ik ook voor Ajax sinds ik me kan herinneren.quote:
Sowieso, denigrerend doen over fans uit de provincie terwijl mede dankzij hun juist Ajax de grootste fanbase heeft en omzet...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dit, ben ook geboren en getogen in Limburg en woon nu in Brabant. Het draait mij om het voetbal, niet om de locatie.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Limburg, aangezien niemand in mijn familie iets om voetbal geeft behalve mijn peetoom (die voor Ajax is) ben ik ook voor Ajax sinds ik me kan herinneren.
Sowieso, denigrerend doen over fans uit de provincie terwijl mede dankzij hun juist Ajax de grootste fanbase heeft en omzet...
Roda
MVV
PSV
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ah, ja, de mensen uit de provincies 200 km van Amsterdam die voor Ajax zijn, dat zijn de mooiste.
Vooral als ze dan hun eigen provincialen uitlachen.
Inderdaad. Iedereen moet gewoon zijn voor de club in de stad waar hij woont. Wel een beetje jammer bij een verhuizing, maar het is niet anders.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ja, de mensen uit de provincies 200 km van Amsterdam die voor Ajax zijn, dat zijn de mooiste.
Vooral als ze dan hun eigen provincialen uitlachen.![]()
Dat is anders natuurlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen moet gewoon zijn voor de club in de stad waar hij woont. Wel een beetje jammer bij een verhuizing, maar het is niet anders.
Als je het meest in de buurt van Eindhoven woont, maar een schurfthekel hebt aan hun spelopvatting en financiering door de gemeente... tsja...quote:Op zondag 25 januari 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral als ze dan hun eigen provincialen uitlachen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Gelukkig heeft Ajax nooit 'gemeentesteun' gehad he.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:00 schreef MrStock het volgende:
[..]
Als je het meest in de buurt van Eindhoven woont, maar een schurfthekel hebt aan hun spelopvatting en financiering door de gemeente... tsja...
Hoe oud ben je?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat iedereen gewoon lekker voor de club zijn die hij zelf wil, wat kan jou dat nou verrotten.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral als ze dan hun eigen provincialen uitlachen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja d'r is weinig aan te doen he. Maar ik vind de manier waarop die mensen reageren vooral af en toe lachwekkend.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat iedereen gewoon lekker voor de club zijn die hij zelf wil, wat kan jou dat nou verrotten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan je vertellen, ik kom uit Groningen en het wemelt hier van de Ajax fans. Al tig berichten op facebook voorbij zien komen van oost-groningers die al dagen uitkijken naar de wedstrijd van straks. (In de stad zelf valt het trouwens wel mee)quote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen moet gewoon zijn voor de club in de stad waar hij woont. Wel een beetje jammer bij een verhuizing, maar het is niet anders.![]()
Bazoer voor de leeuwenGewaagd, maar prima. Viel goed in vorige week.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meest logische vervanger in deze selectie, Schone op het middenveld zou geen goede zaak denk ik, zeker verdedigend niet.
Bovendien heb je nu El Ghazi achter de hand, kan in de 2e helft heel belangrijk zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazoer gaat 2x scoren dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echte echtequote:Op zondag 25 januari 2015 10:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit, ben ook geboren en getogen in Limburg en woon nu in Brabant. Het draait mij om het voetbal, niet om de locatie.
Roda
MVV
PSVAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kenneth je moeder is een hoer en kankervermeer al gehoord, top jongens
Komen wel aantal leuke grote doeken als ik het zo zie![]()
Ja wat verwacht je dan? dat ze hem gaan aanmoedigen? Als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij zich genaaid voelt door Vermeerquote:Op zondag 25 januari 2015 11:46 schreef Heeinz het volgende:
Kenneth je moeder is een hoer en kankervermeer al gehoord, top jongens
Komen wel aantal leuke grote doeken als ik het zo zie![]()
Doe normaal, haatzaaierquote:Op zondag 25 januari 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan? dat ze hem gaan aanmoedigen? Als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij zich genaaid voelt door VermeerWie dit leest is gek![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan? dat ze hem gaan aanmoedigen? Als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij zich genaaid voelt door Vermeer
Zijn ze bij ajax nou zo dom of is vermeer nou zo slimAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Het is allemaal zo suf en inspiratieloos. Bedenk iets ludieks. Nou snap ik wel dat je van de gemiddelde fanatieke voetbalsupporter niet al te veel verstandelijke vermogens hoeft te verwachten, maar toch.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan? dat ze hem gaan aanmoedigen? Als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij zich genaaid voelt door VermeerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nouja, volgens mij is dit geen beslissing geweest van Frank, maar van Marc. Het was vervolgens niet slim om in de afspraak geen uitzondering op te nemen voor bv Feyenoord, PSV, Twente, AZ (die prijsafspraak)quote:Op zondag 25 januari 2015 11:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan? dat ze hem gaan aanmoedigen? Als zelfs Frank de Boer al zegt dat hij zich genaaid voelt door VermeerNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Haha nu is ineens Bazoer die het moet doen? Vorig jaar was het Denswill die jullie nog kampioen kon maken.![]()
Denswil is met 1 l.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:08 schreef Ronzz het volgende:
Haha nu is ineens Bazoer die het moet doen? Vorig jaar was het Denswill die jullie nog kampioen kon maken.![]()
We hebben keus zat dus kan wel eens wisselen ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:08 schreef Ronzz het volgende:
Haha nu is ineens Bazoer die het moet doen? Vorig jaar was het Denswill die jullie nog kampioen kon maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha lache!quote:Op zondag 25 januari 2015 12:08 schreef Ronzz het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen moet gewoon zijn voor de club in de stad waar hij woont. Wel een beetje jammer bij een verhuizing, maar het is niet anders.
Dichtstbijzijnde voor mij zou dan NAC zijn, op 1 uur en 10 min rijden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Of nou ja hč, ik zou eventueel tegenwoordig voor HSV hoek kunnen zijn, die spelen dit jaar Topklasse.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Is vd Hoorn zwaar slechthorend? Al tweede keer dat hij zich laat verrassen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Mis ik wat? of is het nog saai?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wel schokkend dat Milik zķ uit vorm is geraakt. De Boer denkt nu al aan Siggy, dat kan haast niet anders.![]()
Je mist niks.quote:
Kazim en Immers wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doet pijn aan de ogen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Boilesen ontstijgt zijn niveau juist. Hij speelt nu een keer...quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Drama. Pure bagger. Geen enkel figuur haalt zijn niveau.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hoe speelt Feyenoord? Blijkbaar ook niet best, als ze het niet afmaken.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Drama. Pure bagger. Geen enkel figuur haalt zijn niveau.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het is een vrij matige wedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hoe speelt Feyenoord? Blijkbaar ook niet best, als ze het niet afmaken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er gebeurt iets blijkbaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Milik heeft iig zijn waarde alvast bewezen vandaag
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Whut? Loopt Siggy zich warm?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Siggy
Ik weet de oplossing.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:11 schreef MrStock het volgende:
Milik heeft iig zijn waarde alvast bewezen vandaag
Milik <-> Van der Hoorn.![]()
Milik zal wel heel erg slecht spelen, als Siggy warm loopt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
volgens mij zijn er al 50 passes van ajacieden onderschept
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vooralsnog is het nog matiger dan de FOXsports stream bij mij en die buffert eens per 2 minuten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Schijt irritant inderdaad, achterlijke streams van Fox.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:16 schreef franklop het volgende:
Vooralsnog is het nog matiger dan de FOXsports stream bij mij en die buffert eens per 2 minuten![]()
Je weet gewoon hoe dit gaat lopen. Feyenoord domineert, stapelt kans op kans maar Ajax zal zo wel weer er lucky eentje inprikken![]()
![]()
Ik vind het vooral schrijnend dat de Feyenoord-spelers véél beter de aanvallende intenties snappen dan degene die aangespeeld wordt, terwijl het team dagelijks met elkaar traint. Spelers die diep gaan lopen terwijl er kort ingespeeld wordt en omgekeerd. En de Feyenoorders snappen dat elke keer wel...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet in vorm enzoquote:Op zondag 25 januari 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kan Ajax nog steeds niet onder druk uitvoetballen
hahahahahahaRED ONS HENNIEGOD![]()
omdat een matig teamquote:Op zondag 25 januari 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kan Ajax nog steeds niet onder druk uitvoetballen![]()
Feyenoord domineert. En dan zeuren ajacieden ook nog over de speelstijl van PSV. 0 schoten op doelman man man.
![]()
Lijkt idd van beide nergens op, ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:19 schreef nickhguitar het volgende:
Feyenoord domineert. En dan zeuren ajacieden ook nog over de speelstijl van PSV. 0 schoten op doelman man man.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja het middenveld kan nooit ingespeeld worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet in vorm enzo
hahahahahaha
Oh.![]()
BALBEZIT AJAX 10 PROCENT
FEYENOORD 90 PROCENT
HAHAHAHAHA
Ajax heeft een groot probleem ze hebben spelers die duels niet aangaan. Het is net een soort gayelftal ...
Clasie en el hamadi domineren op het middelveld voornamelijk door hun strijdlust..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Als team is Feyenoord beter, individueel stellen ze weinig voor eerlijk gezegd.
Hopelijk weet Frank ze in de rust nog een beetje op te peppen want dit lijkt nergens naar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Valt me tegen dat Frank geen antwoord weet op het middenveld van Feyenoord die ons vastzetten. Zo geweldig is hun middenveld toch niet.quote:Oh.![]()
hoe zou dat toch komen....quote:Op zondag 25 januari 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het middenveld kan nooit ingespeeld worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is ook verder niet echt een andere optie he.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:22 schreef Gruisman het volgende:
Gokje met Bazoer pakt wel totaal verkeerd uitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
individueel stelt ajax juist gewoon geen klote voor ...quote:Op zondag 25 januari 2015 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Als team is Feyenoord beter, individueel stellen ze weinig voor eerlijk gezegd.
Hopelijk weet Frank ze in de rust nog een beetje op te peppen want dit lijkt nergens naar."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nauwelijks gezien verder, maar kan je ook niet verwachten als het hele team kut is.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:22 schreef Gruisman het volgende:
Gokje met Bazoer pakt wel totaal verkeerd uitOh.![]()
Ik had Schone op het middenveld verwacht en Ghazi rechtsbuitenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook verder niet echt een andere optie he.![]()
Siggy gaat er inkomen voor Milic, denk dat El Ghazi ook snel zal komen voor Kishna.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het ligt niet aan de poppetjes die op het veld staan, de tactiek klopt al tijden niet van Frank. Hij moet eens luisteren naar Cruijff en vanuit het middenveld gaan voetballen![]()
Middenvelders staan inderdaad te vaak bij de zijlijn ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:24 schreef wieisboos het volgende:
Het ligt niet aan de poppetjes die op het veld staan, de tactiek klopt al tijden niet van Frank. Hij moet eens luisteren naar Cruijff en vanuit het middenveld gaan voetballenOh.![]()
Alleen Serero en Cillissen voorlopig redelijk tot goed, de rest matig tot slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen zorgen , allemaal een incident . Kijk de saboteur eens lachen ter midden van Blind en die Belgquote:Op zondag 25 januari 2015 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar lange halen naar vorenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je kunt beter Boilesen wisselen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Siggy gaat er inkomen voor Milic, denk dat El Ghazi ook snel zal komen voor Kishna.
Die kerel speelt echt elke bal bij een tegenstander in de voet.Onterechte automatische incasso![]()
Speelt Feyenoord stiekem met 12?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
BALBEZIT AJAX 10 PROCENT
FEYENOORD 90 PROCENT
HAHAHAHAHA
Ajax heeft een groot probleem ze hebben spelers die duels niet aangaan. Het is net een soort gayelftal ...
Clasie en el hamadi domineren op het middelveld voornamelijk door hun strijdlust...
maar straks; boemkoekoek, 1-0 en weer huilend naar huis en rest van het seizoen janken dat jullie zoveel beter waren.![]()
De trainer is verantwoordelijk voor het veldspel en de tactiek hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen zorgen , allemaal een incident . Kijk de saboteur eens lachen ter midden van Blind en die BelgOh.![]()
Als je kutspelers tot je beschikking hebt . Maar dat is een taboe hier om dat te zeggenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De trainer is verantwoordelijk voor het veldspel en de tactiek hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Boilesen is echt een hele matige speler.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:25 schreef Storneren het volgende:
[..]
Je kunt beter Boilesen wisselen.
Die kerel speelt echt elke bal bij een tegenstander in de voet.Oh.![]()
Past wel goed bij het huidige niveau.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen is echt een hele matige speler.Onterechte automatische incasso![]()
Klopt, al hebben we wel wat aardige talenten tot beschikking. Alleen ook wat zwakke plekken en die zitten allemaal in de verdediging. En dan vandaag ook nog twee onervaren aanvallende middenvelders.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je kutspelers tot je beschikking hebt . Maar dat is een taboe hier om dat te zeggenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: