SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 24-01-2015 09:44:40 ]![]()
2-0 voor Ajax zondag.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
@AFCAjax: .@DavyKlaassen ontbreekt op de training. Hij heeft nog teveel last van klachten aan de buikwand en mist de #Klassieker.
![]()
![]()
![]()
Mag hopen op Schöne op het middenveld en El Ghazi rechtsvoor dan.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:29 schreef j0rdiiii het volgende:
@AFCAjax: .@DavyKlaassen ontbreekt op de training. Hij heeft nog teveel last van klachten aan de buikwand en mist de #Klassieker.
hhhhh![]()
Klaassen speelt niet![]()
Zonder hem is Ajax eerlijk gezegd niet veel beter dan een PEC of een AZ. Dit moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen.![]()
Dan denk ik dat je wel echt loopvermogen op het middenveld mist tegen het behoorlijk dynamische middenveld van ons. Ik hoop echt dat die gast er niet bij is, zou erg veel schelen voor wie de overhand (op het middenveld) neemt morgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef Reemi het volgende:
Mag hopen op Schöne op het middenveld en El Ghazi rechtsvoor dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt, maar een Zimling is nog 10x erger.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan denk ik dat je wel echt loopvermogen op het middenveld mistSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Quote voor zondagmiddag 14:30 als er weer een pak op de broek is geweest voor de kakkiesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef TheSolution het volgende:
Zonder hem is Ajax eerlijk gezegd niet veel beter dan een PEC of een AZ. Dit moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen.![]()
![]()
Sow daar heb je ze tuk mee op een internetforumquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Quote voor zondagmiddag 14:30 als er weer een pak op de broek is geweest voor de kakkiesAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit![]()
Was dat niet het plan? Of was Bazoer enkel de vervanging van Klaassen in de selectie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Of Bazoer eens echt voor de leeuwen gooien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit.
![]()
Vak410 in vuur en vlamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tegen Feyenoord moet het verlies van Klaassen nog wel op te vangen zijn maar wel te hopen dat ie Vitesse uit haalt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witIk ben inmiddels overleden.![]()
Sommige mensen nemen het allemaal iets te serieus. Je moet hier gewoon boven staan. Dat iemand de moeite neemt om zoiets te doen zegt al genoeg over de persoon zelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he.
![]()
Bazour is toch wel een ander type speler dan Klaassen, zou De Boer Donny vd Beek al in het diepe durven gooien ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
bazoer op cvm en serero dan doorschuivenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Pedroso het volgende:
Bazour is toch wel een ander type speler dan Klaassen, zou De Boer Donny vd Beek al in het diepe durven gooien ?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he.
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahaha.
![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
whahahahahhahahaah kakkie ga lekker naar je eigen havenslaventopic waar het stinkt naar vis gadverdamme al 40 jaar geen kampioen!!!!! hahaha
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Feyenoord wel dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:36 schreef TheSolution het volgende:
Serero laten staan op de positie waar ie het best is voor dit Ajax, heeft ook totaal geen scorend vermogen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bazoer op cvm en serero dan doorschuiven
Wat mij betreft vd Beek in de basis. Zo zijn Sneijder / VDV / Van Basten / Seedorf etc. ook begonnen. Op vroege leeftijd debuteren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij neemt Menig de plek van Klaassen in. Al hoop ik ook op een echte middenvelder erbij. Selectie wordt straks bekend.![]()
Menig is toch meer een aanvaller / vleugelspeler of heb ik dat mis ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij neemt Menig de plek van Klaassen in. Al hoop ik ook op een echte middenvelder erbij. Selectie wordt straks bekend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Spits / linksbuiten. Als Schone naar het middenveld gaat heb je met El Ghazi in de basis verder geen buitenspelers meer op de bank zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Menig is toch meer een aanvaller / vleugelspeler of heb ik dat mis ?
Al zat het daar wel niet mee te maken hebben denk ik. Menig komt op dit moment gewoon als eerste in aanmerking als er een blessure is op het middenveld / aanval. Zimling en Duarte zijn geen opties meer, Fischer is geblesseerd, Cerny/Muric/van de Beek/Nouri denken ze nog niet aan en de rest van Jong Ajax is niet goed genoeg.![]()
De achttien Ajacieden die door De Boer zijn geselecteerd voor Ajax - Feyenoord (zondag 12:30 uur in een uitverkochte Amsterdam ArenA) zijn:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Ricardo Kishna
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig![]()
Aldus de gemmidelde 9 jarige op Instagram.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit![]()
wat een post.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood wit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Menig Feyenoorder wordt bang van Queensy.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wowquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Menig Feyenoorder wordt bang van Queensy.![]()
![]()
Wordt wel 3-0 denk ik, ook zonder Klaassen. Zou wel mooi zijn als zo'n Menig of Bazoer nu een aardig potje mag spelen, maar die zullen wel niet spelen.quote:
Al hoop ik stiekem dat het jullie iets minder goed af gaat natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wauw! De vak410 boys. zet hem op jongens!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Tyron het volgende:
5-0
feyenoord gaat helemaal afgeslacht worden kut kakkerlakken als je aan onze supportershome komt dan ben je echt de lul we laten niks van ze heel kom op ajax doe het voor de vak410 boys laat zien wie de meester is kom op rood witDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hij is wel belangrijk hoor maar het moet nog wel lukken inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt wel 3-0 denk ik, ook zonder Klaassen. Zou wel mooi zijn als zo'n Menig of Bazoer nu een aardig potje mag spelen, maar die zullen wel niet spelen.
Al hoop ik stiekem dat het jullie iets minder goed af gaat natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: