abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151252557
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Leandra het volgende:
Volledige voogdij? Is het 1990 bij Story ofzo?
Ouders hebben tegenwoordig het gezag, en als je gehuwd bent geweest heb je gezamenlijk gezag, voor een van de ouders uit het gezag gezet wordt moet er behoorlijk wat aan de hand zijn, en meer dan alleen maar ver weg wonen.

Waarschijnlijk heeft de rechter gewoon bepaald dat ze primair bij Martijn wonen, en dat er door de afstand geen sprake kan zijn van co-ouderschap met een 50/50 verdeling.
Nou ja dit dus.

En als het klopt (dat Martijn nu volledige voogdij heeft), dan ligt het niet enkel aan de afstand.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:59:15 #102
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_151257381
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochter Joëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.

Bron

Heel goed voor die schijthoer, 21.000 pm, pfff das 10x meer dan een normaal gem salaris, dat wordt voortaan schoenen kopen bij van Haren, haha
Maar deze goldigger vind vast wel weer een kerel met geld die haar kan onderhouden.
pi_151263994
Hahahahaha. :P
Heerlijk, rechters die vinden dat ze zélf kan werken. Zélf! :D
Hilarisch.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:20:59 #104
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_151264293
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hilarisch.
Dit :) Puur leedvermaak!
With love :*
  woensdag 1 april 2015 @ 15:47:10 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151265176
misschien zit er wat voor haar tussen Tatjana's rijke exen. Ronnie?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 16:49:31 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151267436
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hilarisch.
Ja, dat zou dan voor het eerst zijn. Zo zie je maar weer, rechters staan ver af va de realiteit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_151267738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Andromache het volgende:
misschien zit er wat voor haar tussen Tatjana's rijke exen. Ronnie?
Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
  woensdag 1 april 2015 @ 22:46:12 #108
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151280175
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
:D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_151300493
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochter Joëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.

Bron

Heel goed voor die schijthoer, 21.000 pm, pfff das 10x meer dan een normaal gem salaris, dat wordt voortaan schoenen kopen bij van Haren, haha
Maar deze goldigger vind vast wel weer een kerel met geld die haar kan onderhouden.
Maar wat heeft ze nou wel gekregen?

21K per maand is een forse eis, dus dat die niet zonder meer wordt toegekend snap ik. Maar als ze b.v. 10K per maand toegewezen heeft gekregen is dat nog steeds een leuk bedrag (keer 144...).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 2 april 2015 @ 17:55:47 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151300554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar wat heeft ze nou wel gekregen?

21K per maand is een forse eis, dus dat die niet zonder meer wordt toegekend snap ik. Maar als ze b.v. 10K per maand toegewezen heeft gekregen is dat nog steeds een leuk bedrag (keer 144...).
Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151300613
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef Leandra het volgende:

Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.
Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.

Ach, zo zonder alle details te kennen weten we nog niet zo heel veel.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:06:53 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151300881
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_151506889
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
pi_151506953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
Mocht het zo zijn...
Doutzen zie ik wel een Posh-Spice doen. Blijft trouw bij haar man. Ze (Doutzen) is nog als een 'moetje' getrouwd' tijdens zwangerschap #1, dus die zie ik na een slippertje niet uit elkaar gaan.
pi_151507788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.

Ach, zo zonder alle details te kennen weten we nog niet zo heel veel.
Kennelijk is het 3500 netto partneralimentatie. Daar kun je van rondkomen lijkt mij.
pi_151508603
quote:
Sunnery James lacht om affairegeruchten
Sunnery James trekt zich weinig aan van de geruchten dat hij een affaire zou hebben gehad. De dj lacht, samen met zijn echtgenote Doutzen Kroes, om de verhalen.
Dat laat hij donderdag zien op Instagram.

"Goedemorgen! Wat is het nieuws vandaag?", aldus James bij een foto van zichzelf en Kroes.

De Telegraaf schrijft donderdag dat er hardnekkige geruchten die in Amsterdam de ronde doen dat de dj een affaire zou hebben gehad tijdens de opnames van De Winter Voorbij. Een Amsterdamse studente heeft naar verluidt de avond doorgebracht met James.

Studente

"Wordt Doutzens geluk bedreigd?", schrijft De Telegraaf bij een stuk over de geruchten. Na een avond in een aprčs-skitent zou er iets zijn voorgevallen tussen het meisje en de dj.

"Hoe komen deze verhalen de wereld in? Ja, ik was in Kirchberg en ja, ik heb Sunnery James daar ontmoet. We hebben wat gedronken in een bar die Schatzi heet. Nou, dat was het", aldus de studente, die anoniem wenst te blijven.

Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)ffairegeruchten.html
pi_151508641
Telegraaf :')
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 11:09:55 #118
43556 miss_dynastie
pi_151509338
Volgens mij ziet een journalist daar gewoon groen van jaloezie om haar perfecte leventje :@
  donderdag 9 april 2015 @ 11:11:04 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151509371
quote:
De vorige keer dat er "iets was" met Doutzen en Sunnery werd dat "iets" in de pers een affaire, terwijl dat "iets" de zwangerschap bleek te zijn.....

Mijn eerste reflex bij weer zo'n affaire-verhaal is eigenlijk dat Doutzen dan wel weer zwanger zal blijken te zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151509476
Die foto ;( Ziet ze er zo uit als ze net wakker is ;( Het is niet eerlijk ;(
Tap tap tap
pi_151519645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij ziet een journalist daar gewoon groen van jaloezie om haar perfecte leventje :@
Perfecte leventje? Ja zo presenteert ze het zelf graag..
  donderdag 9 april 2015 @ 17:00:01 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151519799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hoe presenteert ze dat precies?
Ik heb altijd het idee dat sommige mensen kwalijk wordt genomen dat ze op paparazzi-foto's te zien zijn zoals ze te zien zijn.... Alsof ze iedere poep en scheet van de roddelpers kunnen beďnvloeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 17:01:00 #123
43556 miss_dynastie
pi_151519828
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
pi_151520025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
Dat overkomt toch elke BN'er?
De bladen staan altijd voor de helft vol nonsens. En dat is toch niet meteen jaloezie? Ze moeten wat verzinnen.
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 17:08:19 #125
43556 miss_dynastie
pi_151520041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat overkomt toch elke BN'er?
De bladen staan altijd voor de helft vol nonsens. En dat is toch niet meteen jaloezie? Ze moeten wat verzinnen.
Oh nee, dat is het niet per se, maar dat was gewoon mijn gevoel bij het berichtje, ik weet ook niet waarom :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')