Nou ja dit dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Leandra het volgende:
Volledige voogdij? Is het 1990 bij Story ofzo?
Ouders hebben tegenwoordig het gezag, en als je gehuwd bent geweest heb je gezamenlijk gezag, voor een van de ouders uit het gezag gezet wordt moet er behoorlijk wat aan de hand zijn, en meer dan alleen maar ver weg wonen.
Waarschijnlijk heeft de rechter gewoon bepaald dat ze primair bij Martijn wonen, en dat er door de afstand geen sprake kan zijn van co-ouderschap met een 50/50 verdeling.
Ditquote:Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hahahahaha.![]()
Heerlijk, rechters die vinden dat ze zélf kan werken. Zélf!![]()
Hilarisch.
Ja, dat zou dan voor het eerst zijn. Zo zie je maar weer, rechters staan ver af va de realiteit.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hahahahaha.![]()
Heerlijk, rechters die vinden dat ze zélf kan werken. Zélf!![]()
Hilarisch.
Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zuchtquote:Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Andromache het volgende:
misschien zit er wat voor haar tussen Tatjana's rijke exen. Ronnie?
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
Maar wat heeft ze nou wel gekregen?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochter Joëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.
Bron
Heel goed voor die schijthoer, 21.000 pm, pfff das 10x meer dan een normaal gem salaris, dat wordt voortaan schoenen kopen bij van Haren, haha
Maar deze goldigger vind vast wel weer een kerel met geld die haar kan onderhouden.
Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze nou wel gekregen?
21K per maand is een forse eis, dus dat die niet zonder meer wordt toegekend snap ik. Maar als ze b.v. 10K per maand toegewezen heeft gekregen is dat nog steeds een leuk bedrag (keer 144...).
Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ik mag toch hopen dat die 21k de eis incl. kinderalimentatie was... Dus wat het ook geworden is, het gros zal niet keer 144 zijn.
Mocht het zo zijn...quote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
Kennelijk is het 3500 netto partneralimentatie. Daar kun je van rondkomen lijkt mij.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou dat incl. kinderalimentatie zijn? Ik lees eerder in het bericht dat ze daar wel over uit waren, maar niet ten aanzien van de partneralimentatie.
Ach, zo zonder alle details te kennen weten we nog niet zo heel veel.
Sunnery James lacht om affairegeruchtenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
De vorige keer dat er "iets was" met Doutzen en Sunnery werd dat "iets" in de pers een affaire, terwijl dat "iets" de zwangerschap bleek te zijn.....quote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Perfecte leventje? Ja zo presenteert ze het zelf graag..quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij ziet een journalist daar gewoon groen van jaloezie om haar perfecte leventje
Hoe presenteert ze dat precies?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Perfecte leventje? Ja zo presenteert ze het zelf graag..
Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Perfecte leventje? Ja zo presenteert ze het zelf graag..
Dat overkomt toch elke BN'er?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
Oh nee, dat is het niet per se, maar dat was gewoon mijn gevoel bij het berichtje, ik weet ook niet waaromquote:Op donderdag 9 april 2015 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat overkomt toch elke BN'er?
De bladen staan altijd voor de helft vol nonsens. En dat is toch niet meteen jaloezie? Ze moeten wat verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |