More like twink tower.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Nick gaat neer als een twin tower
Vergeet je vergrootglas nietquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als er 1 iemand haar raakt is het Geo wel.
[..]
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik pats LB regelmatig, ik sla vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
InderdaadPatser is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Als je een keer een cane of touw ofzo van me wil lenen moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik pats LB regelmatig, ik sla vrouwen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
InderdaadBitch plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je datquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je een keer een cane of touw ofzo van me wil lenen moet je het zeggen.
Waarom zou ik jouw moeder's strafwapens willen lenen? Die heeft ze nodig om jou in het gareel te houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je een keer een cane of touw ofzo van me wil lenen moet je het zeggen.
Pardonquote:
Die van mijn moeder, ja?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw moeder's strafwapens willen lenen? Die heeft ze nodig om jou in het gareel te houden.
Voor wie?quote:
Ah ja vergetenquote:
Gewoon, mezelf en een bae ofzo? Had doekoes dus het een en ander aangeschaft.quote:
Spelen enzo.quote:
okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon, mezelf en een bae ofzo? Had doekoes dus het een en ander aangeschaft.
[..]
Spelen enzo.
alleen bij nickquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij Nick wel, tot ergernis van de rest.
You're such a weirdoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet dat ik het vaak gebruik ofzo, maar goed, wel handig om te hebben.
Om haar vast te binden?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet dat ik het vaak gebruik ofzo, maar goed, wel handig om te hebben.
LittleBrownie voor jou.quote:
Weet ik toch. Het wordt nog raarder maar dat mag alleen jij weten.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha ik snap hem, El bea... = LB!!
Ben benieuwd echt is wie jij bent, of dat je gewoon makkelijk te beinvloeden bent.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik toch. Het wordt nog raarder maar dat mag alleen jij weten.
Ofja, raar. Eerder ongebruikelijk. Al is dat vast hetzelfde.
Heb ook zo'n leuk boekje over touw en hoe je mensen kan vastbinden enzo. Wel eens gepost volgens mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om haar vast te binden?
Ik heb liever dat ze terug 'vecht'
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om haar vast te binden?
Ik heb liever dat ze terug 'vecht'
ahaquote:
*eensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd echt is wie jij bent, of dat je gewoon makkelijk te beinvloeden bent.
vertelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik toch. Het wordt nog raarder maar dat mag alleen jij weten.
Ofja, raar. Eerder ongebruikelijk. Al is dat vast hetzelfde.
rawrquote:
quote:
Zag laatst een (grappig) anal filmpje, zij was aan de dunne.. net als een vogeltje in een kooitje zat er poep op het stokjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb nog een vibo en buttplug van me ex hier liggen. (haha jullie geloofden echt dat het van me ex was. Ze zijn gewoon van mij hoor![]()
)
Shit happensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag laatst een (grappig) anal filmpje, zij was aan de dunne.. net als een vogeltje in een kooitje zat er poep op het stokje
quote:
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
omg Nick, ik heb nu een totaal ander beeld van je.
asdfghjklquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Maar houdt het maar bij DM/Wapp enzo.
RIP Nickquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:24 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ben zo blij dat er geen filmpjes/gifs zijn van mijn kickboks avontuur.
Nee als militair tegen collegasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Vertel, heb je een amateur fight gedaan?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee als militair tegen collegas. Laten we het erop houden dan ik goed kan incasseren.
Kon ook wel uitdelen hoor, maar als je trainings/coach zegt dat je incasseringsvermogen heel hoog is dan is er wat mis met je dekkingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik zie mij een levende punchingbag voor me
Verveel je je?quote:
Jupquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kon ook wel uitdelen hoor, maar als je trainings/coach zegt dat je incasseringsvermogen heel hoog is dan is er wat mis met je dekking.
Gelukkig niet zoals dit, anders was ik die 4 maanden van training nooit doorgekomen.quote:
Lichtelijk maar ik zit allemaal mooie moves te kijken en ik dacht ik spam ze hier ook, wellicht dat er wat mensen het leuk vinden.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lichtelijk maar ik zit allemaal mooie moves te kijken en ik dacht ik spam ze hier ook, wellicht dat er wat mensen het leuk vinden.
quote:
I told you. Je moet gewoon stop zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |