Ik weet nog wel dat er zoveel rellen kwamen daardoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen we JNG gingen infiltreren enzo.
mooie tijd
Door tjacka en mij gingen best wat vbl'ers opeens ergens anders postenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er zoveel rellen kwamen daardoor
Internetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stufi
Ziekenfonds
Guldens
Van Agt
Hilversum 3
Ik weet nog dat ik in VBL ging postenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door tjacka en mij gingen best wat vbl'ers opeens ergens anders posten
oh dacht dat wel mee vielquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet je trolled mij altijd nooit serieus gesprek
jammer.
Weet niet. Vond dit best wel een leuk berichtje, vooral omdat ik het pas zoveel later pas zagquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
daar ging ik altijd mee chatten als ik weer een dronken was op een doordeweekse dag en dan was zei stoned en gingen we praten in onz
zij is echt koel
Dat wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Internet![]()
Technologie
Science
wanneer voor laatst serieus gesprek dan?quote:
Je wilt scheren op cam?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog een tinychat ergens?
Ik moet me nog scheren
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
mooie tijd
Scheren is voor vrouwen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
Is er nog een tinychat ergens?
Ik moet me nog scheren
kregen altijd al die andere de schuld terwijl wij altijd het vuurtje steeds meer op stakenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
mooie tijd
Serieus?quote:
En dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Is het een keer actief in het topic wil je verhuizen naar tc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |