Geen bezwaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef knokkels het volgende:
Ik kan er natuurlijk een rap/hiphop show van maken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is toch de Knightrider dinges ?
Sorry was even afgeleid door een topic over onderkoeling en horrorwinter en zo
quote:
Ja, ik hoorde wel dat je een intro deed, maar luisterde niet naar wat je zei omdat ik even aan het lezen was. Ouderdom en zo, multi-tasken gaat niet meer zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is toch de Knightrider dinges ?
Sorry was even afgeleid door een topic over onderkoeling en horrorwinter en zo
Ik brabbelde maar wat... iets met niet voorbereid hebben wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde wel dat je een intro deed, maar luisterde niet naar wat je zei omdat ik even aan het lezen was. Ouderdom en zo, multi-tasken gaat niet meer zo goed.
echt welquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Ow dit is van die ene film van die flitsende jonge neger die dood gaat, maar wat dus een foutje in de hemel blijkt te zijn, dus wordt hij teruggebracht in het lichaam van een lelijke oude blanke vent.
Die zit dit op een gegeven moment ook te rappen. "Niggers wanna die" enzo.....even later heeft-ie een vuist in z'n gezicht van een stel gangsta nigga's die het niet pikken dat een ouwe blanke vent dat rapt!
Nee dat is dat een zwarte zwerver (Eddie Murphy) opgepikt wordt door een stel rijke aandelenhandelaren en de plek krijgt van een rijke collega van hen die ze bedonderd hebben en hem zo bankroet hebben gekregen....puur als weddenschap......om 1 enkele dollar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ja die![]()
Met Chris Rock en .. die ouwe blanke![]()
Trading Places?
Ja, my badquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat is dat een zwarte zwerver (Eddie Murphy) opgepikt wordt door een stel rijke aandelenhandelaren en de plek krijgt van een rijke collega van hen die ze bedonderd hebben en hem zo bankroet hebben gekregen....puur als weddenschap......om 1 enkele dollar.
Ja ik heb die film leren kennen door een interview met Chris Rock. (Bij Oprah!quote:
Semi-officiele begin van de Rap:quote:
Ik zat nu wel erg dicht op mijn mic, maar ik heb gemerkt dat ik ook gewoon lekker achteruit kan zitten en dan ben ik nog goed te horen, klein beetje sissen alleen.. maar ja.... Behringer C1-Uquote:
Hollaback girl????quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Semi-officiele begin van de Rap:
- Coolio & LV - Gangsta Paradise
Old School Hip Hop
- Gwen Stefani - Hollaback Girl
Nederlandse Hip Hop
- Osdorp Posse - Gangstertje Spelen
Franse Hip Hop
- S.N.I.P.E.R. - Sans (re)pères
En je mic staat nog open
Ja, die onbehouwen noordhollander he, gewoon een dikke boer in de mic ... Tssss... wat een ransbal is het toch ook hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb die film leren kennen door een interview met Chris Rock. (Bij Oprah!Zo heb ik ook Austin Powers ontdekt!
)
En mic, dude! Buuuuuuuuuuuuurp!!!
Wait what... Gwen Stefani?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Semi-officiele begin van de Rap:
- Coolio & LV - Gangsta Paradise
Old School Hip Hop
- Gwen Stefani - Hollaback Girl
Nederlandse Hip Hop
- Osdorp Posse - Gangstertje Spelen
Franse Hip Hop
- S.N.I.P.E.R. - Sans (re)pères
En je mic staat nog open
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je mic stond nog steeds aan!
Wie zegt dat ik serieus benquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hollaback girl????Serieus?
Oh en @ Osdorp Posse: dan zou ik graag Origineel Amsterdams willen horen!
Laat Gwen maar zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef knokkels het volgende:
hmmm dit is dus niet de versie die ik voor ogen had
Ik krijg altijd jeuk van Gwen Stefaniquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik serieus ben
Het is nog altijd aan de DJ om te beslissen wat wel of niet gedraaid wordt.
En ja, ik zat te twijfelen tussen Origineel Amsterdams of Ghetto'tje Spelen (stond verkeerd in mijn lijst)
Ah!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik serieus ben
Het is nog altijd aan de DJ om te beslissen wat wel of niet gedraaid wordt.
En ja, ik zat te twijfelen tussen Origineel Amsterdams of Ghetto'tje Spelen (stond verkeerd in mijn lijst)
Jonge Michelle Pfeiffer?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:01 schreef knokkels het volgende:
Ik heb steeds Amish Paradise in mijn hoofd
klinkt leuk, kende hem nog nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Maar over S.N.I.P.E.R. ben ik wel serieus
Heb die film nooit gezien, maar ik zie Michelle Pfeiffer ook niet echt als een EX-Marinequote:
Jij had hem ook in je hoofd hequote:
Ach hij is wel tof. Beetje moderne Sister Act, eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb die film nooit gezien, maar ik zie Michelle Pfeiffer ook niet echt als een EX-Marine
Alstuquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:04 schreef ToT het volgende:
En hier STRAALT toch echt wel ex-marinier van af?
[ afbeelding ]
Ow die eerste doet me aan J.A.G. denken, of is deze scene daar ook van?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]géén Parish Island materiaal, Demi Moore
Maar goed, die begon als juriste bij de Marine
[ afbeelding ]
En eindigde als GI Jane
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die eerste doet me aan J.A.G. denken, of is deze scene daar ook van?
J.A.Gquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die eerste doet me aan J.A.G. denken, of is deze scene daar ook van?
Jij hebt ook een papierversnipperaar gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
J.A.G![]()
Nee, dat was A Few Good Men.
dat ga ik niet versnipperenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt ook een papierversnipperaar gekocht?
Macquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alle 10 seizoenen op DVD
Harm & Mac
Jij versleept het gewoon als een baas, en dan de fik erinquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ga ik niet versnipperen
dan ben ik morgen nog bezig. de stapel komt tot aan mijn schouders
Laat die er straks ook aankomenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp heel goed nu waarom ToT Origineel Amsterdams wilde horen. Dit is echt Old School Dutch Rap
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon niet buitenaf. anders had ik het rustig willen verstoken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij versleept het gewoon als een baas, en dan de fik erin
Ja en dat nummer klinkt gewoon echt lekker qua flow, en de tekst is ook gewoon leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp heel goed nu waarom ToT Origineel Amsterdams wilde horen. Dit is echt Old School Dutch Rap
Dat kleinerem wat dikkere ventje vond ik altijd zo sneu eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
J.A.G![]()
Nee, dat was A Few Good Men.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon niet buitenaf. anders had ik het rustig willen verstoken.
vuur
geen actie. eerder non-actie van ons door 2x achter elkaar vergeten de zooi aan straat te zettenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat ga je er dan mee doen? Oud Papier inzamelactie of zo?
Vroeg mij gewoon af, omdat Spezza op dit moment echt aan het 'bonden' is mijn zijn versnipperaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een klein baasjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kleinerem wat dikkere ventje vond ik altijd zo sneu eigenlijk!
Ehhhh hopelijk heeft hij dan wel ff de stekker er uit getrokken!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat ga je er dan mee doen? Oud Papier inzamelactie of zo?
Vroeg mij gewoon af, omdat Spezza op dit moment echt aan het 'bonden' is mijn zijn versnipperaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef knokkels het volgende:
edit: jij woont écht dichtbij Duitsland, om naamvallen te gaan gebruiken
This could get uuuuuuuuuuglyquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh hopelijk heeft hij dan wel ff de stekker er uit getrokken!
Kennen en kunnen en leggen en liggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat nummer klinkt gewoon echt lekker qua flow, en de tekst is ook gewoon leuk!
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet!
quote:
Whehehe!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kennen en kunnen en leggen en liggen
Dat is echt waar
En dan een niet Amsterdamse lerares hebben die zegt "Je weet iets wat je kent, en je kan iets wat je kunt, en je legt iets neer maar gaat liggen"
Ik kan er nog steeds geen maaltijd van maken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Je gaat lopen, je gaat slapen, je gaat douchen, dus ga je ook liggen.
Nederlands is een vreselijk onlogische taal ook.. 47 uitzonderingen op de regels.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kennen en kunnen en leggen en liggen
Dat is echt waar
En dan een niet Amsterdamse lerares hebben die zegt "Je weet iets wat je kent, en je kan iets wat je kunt, en je legt iets neer maar gaat liggen"
Ik kan er nog steeds geen maaltijd van maken
Ja DÁT heb ik serieus ook nooit echt begrepen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amsterdamse uitzonderingsregel hè, net als
Molenaar, Leugenaar, en alle andere -aar zijn doeners, maar wie is de gijzelaar?
Liflafjes snel in elkaar geflanst hapje, dat wat je in je koelkast had liggen toen je 'verwacht' bezoek kreeg. Augurkje met Salami bijv. Blokje kaas met ananas....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
Liflafjes zijn toch geen kliekjes? Volgens mij is dat toch meer iets van aparte hapjes wat de gewone burger niks van mot hebben (haute cuisine enzo) en liever ff een kroket uit de muur trekt.
Ahh ja dat kan ook ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liflafjes snel in elkaar geflanst hapje, dat wat je in je koelkast had liggen toen je 'verwacht' bezoek kreeg. Augurkje met Salami bijv. Blokje kaas met ananas....
Uh, volgens mijn amsterdamse definitie dan
Actief vs. Passief. De gijzelaar(s) zijn de mensen die in gijzeling genomen zijn, diegene die dat doet is niet de gijzelaar maar de gijzelnemer. Maar in het NWS topic over de aanslagen in Parijs raakte zelfs ik in de warquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DÁT heb ik serieus ook nooit echt begrepen.
Het wordt vaak ook door elkaar heen gebruikt.
Ja en soms praten ze ook weer over de gegijzelden!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Actief vs. Passief. De gijzelaar(s) zijn de mensen die in gijzeling genomen zijn, diegene die dat doet is niet de gijzelaar maar de gijzelnemer. Maar in het NWS topic over de aanslagen in Parijs raakte zelfs ik in de war
definities, semantiekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en soms praten ze ook weer over de gegijzelden!
Ik heb een russische schoonzus, die sch-klanken zijn 'killing'. Maar serieus, mede daardoor vroegen onze opa's en oma's (en mijn pa) of een Duitser (toen nog in de volksmond mof genoemd) om SCHEVENINGEN te zeggen. Ondanks alle verwandschappen tussen het Duits en het Nederlands de duitse SCH klinkt heel anders dan de Nederlandse. Daar zijn wij geloof ik wereldwijd wel uniek inquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nederlands is een vreselijk onlogische taal ook.. 47 uitzonderingen op de regels.
(Ja, een keer met Japans geleerd)
Daarom hebben niet-Nederlanders over het algemeen zoveel moeite om zich het Nederlands aan te leren (buiten eventuele onwil dan) Ggggggggggggggggggg klank![]()
Scheveningen uitleggen aan een Japanner is ook leuk.
In het japans is Scheveningen = Sukebeningen
Sukebe = Stout. Als in naughty.
gegijzelden zijn dus de gijzelaars. Maar als er dan iemand met een tagje in het topic komt die dan weer het tegendeel beweerdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en soms praten ze ook weer over de gegijzelden!
Sjeveningenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een russische schoonzus, die sch-klanken zijn 'killing'. Maar serieus, mede daardoor vroegen onze opa's en oma's (en mijn pa) of een Duitser (toen nog in de volksmond mof genoemd) om SCHEVENINGEN te zeggen. Ondanks alle verwandschappen tussen het Duits en het Nederlands de duitse SCH klinkt heel anders dan de Nederlandse. Daar zijn wij geloof ik wereldwijd wel uniek in
Vooral de westerse talen danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sjeveningen![]()
Ja inderdaad, Nederlands is de enige met deze G-klank.
Dat is ook de reden dat wij over het algemeen zo makkelijk andere talen aan *kunnen* leren.. Juist omdat wij zoveel klanken kunnen produceren.
chinees is een toontaal..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral de westerse talen dan
Aan al die toon verschillen van de aziatische talen zal een Nederlander niet snel wennen
Aeia, maar dan de A-E-I-A op gewoon verschillende toonhoogte levert 16 verschillende woorden op
Hmmm, odd!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
En je stream flippert nog steeds (heb al weer een paar keer moeten reconnecten).
Ik snap niet waardoor jij dat probleem blijft houden, terwijl AUX1 bij mij toch wel de oplossing was.
Maar goed, ik moet eindelijk eens van WinAmp afstappen en over gaan naar Foobar begrijp ik.
Niet constant, maar als ik naar de stream zelf kijk, 23:25 en 23:26 een keiharde reconnect, dus was je echt je verbinding even kwijt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, odd!![]()
Is dat constant?
Aux1 staat wel aan namelijk
Ja dat kan kloppen.. ik zat even te klooien met mijn encoder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet constant, maar als ik naar de stream zelf kijk, 23:25 en 23:26 een keiharde reconnect, dus was je echt je verbinding even kwijt.
Doe da nu nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat kan kloppen.. ik zat even te klooien met mijn encoder.
Testdoeleinden dit dat alles
Heb jij nog een verzoekje ToT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |