Niet veel hadden zich aangemeld dacht ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jezus echt? Wat een bagger zooi.
hoiquote:
Rip nachtbaggerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik lurk af en toe nog wel op FOK! maar tis een beetje meh allemaal. Misschien wordt ik er wel te oud voor.
Het is allemaal gewoon matig hoor, leeftijd zal misschien meespelen maar het is ook wel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik lurk af en toe nog wel op FOK! maar tis een beetje meh allemaal. Misschien wordt ik er wel te oud voor.
Ik woon al een tijdje niet in Middelburg, rememberquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Maar van Middelburg naar Eindhoven is toch een takke eind fietsen of niet dan?
Ja die was 2 maanden na de meet in april.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet veel hadden zich aangemeld dacht ik.
Merciquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Maar van Middelburg naar Eindhoven is toch een takke eind fietsen of niet dan?
Geen idee meer die hele meeting is een vage blur geworden. Kan maar zo. Maar nee ik val op vrouwmenschen sorry.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
zullen wij een relatie beginnen
had nog naast je geslapen bij de mono meet
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen idee meer die hele meeting is een vage blur geworden. Kan maar zo. Maar nee ik val op vrouwmenschen sorry.
Hah ik en remember..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje niet in Middelburg, remember
Rotterdam, en nu in Delftquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik herken je nog wel Ro-ald die lange (kale) slungel uut almere.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik herken je nog wel Ro-ald die lange (kale) slungel uut almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |