Ik wil American Sniper zien maar nog geen goede link gevonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil hem ook nog wel eens terug zien, maar heb nog zoveel wat ik moet kijken voor de eerste keer
Vertel vertel, wat maakt het zo goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha icwhatudidthere!
Gaat erg lekker hier en met u?
Proost. Ik heb een tray in de koelkast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:40 schreef Heatseeker het volgende:
Wat maakt het goed, nou het weer in ieder geval niet, het bier wel.
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog wel eens meetings? Zo ja waar kan ik mij opgeven zo nee, volgende week bij mij thuis!
Nee geen meetings van ONZ SC of zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog wel eens meetings? Zo ja waar kan ik mij opgeven zo nee, volgende week bij mij thuis!
Ja met een klein bruin dwergjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.
Je neukt een FOK!sterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.
Er was er 1 last minute gecanceldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee geen meetings van ONZ SC of zo.
Jezus echt? Wat een bagger zooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er was er 1 last minute gecanceld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |