Ernstig welquote:
Maak een gezamenlijkequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Ze heeft niet eens FB meer, dus elke keer wil ik taggen en dan..oh..
Gr gr Geo en LBquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Ze heeft niet eens FB meer, dus elke keer wil ik taggen en dan..oh..
quote:
Hoe snel like jij btw wel niet, had net een foto geupload. Instant likequote:
Zag het ja. Toevallig ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe snel like jij btw wel niet, had net een foto geupload. Instant like
Ik steeds met de hond en jij met de katquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]!
En dan in de toekomt ipv baby foto's constant foto's van de kat en hond posten
Niet de hont plsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]!
En dan in de toekomt ipv baby foto's constant foto's van de kat en hond posten
Heb je me nog als "close friend"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zag het ja. Toevallig ofzo.
Mooi ding wel.
Ze heeft mij al bijna overgehaaldquote:
Nou jou voegen we dus niet toequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou jou voegen we dus niet toe
Dat wel, maar hij stond er toen ik op home klikte.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je me nog als "close friend"
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou jou voegen we dus niet toe
Vind je dit niet ernstig danquote:
Niet toelaten. Honten bij het restafval, kadden mogen overal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft mij al bijna overgehaald
Ah okquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij stond er toen ik op home klikte.
Als jij het erg vindt, dan vind ik het ook erg. Your enemy is my enemy.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je dit niet ernstig dan
Dat wij überhaupt vrienden zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet toelaten. Honten bij het restafval, kadden mogen overal.
Opposites attract.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wij überhaupt vrienden zijn
Zie fbquote:
quote:
Je hebt echt geen smaak in kattenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen smaak in katten
Niet haten op m'n bitchesquote:
Wat verwijder je die like.quote:
Welke like?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat verwijder je die like.
Mijn ego, wat doe je.
Awesomequote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbal golf
Ze hebben ook voetbal pool..
Je gaat de bae oraal bevredigen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk/straks ga ik mijn tijdelijke beste katvriend opzoeken
Zo doe je dat. Niet die bagger wat je zojuist posttequote:
Bruh.quote:
Facebook mag geen gifjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo doe je dat. Niet die bagger wat je zojuist postte
Ik had er slechts 1 gekregen, en die is verdwenenquote:
Ik heb jullie codetaaltje wel doorquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat haar pussy minder haar heeft![]()
De kat van mijn broer heb ik het over.
Ik ben heul geen chickquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, ga eens met dat treinkaartje van je naar Enschede of waar die chick woonde, je moet wat stoom afblazen
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, ga eens met dat treinkaartje van je naar Enschede of waar die chick woonde, je moet wat stoom afblazen
Uiteraard! Waaaaaaaaaaaaaaaaant het isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
He needs to bust a nut, kan ook in jou
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
Zo Requiem for a dream kijken al vaak gezien maar goede film
Ik wil American Sniper zien maar nog geen goede link gevonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil hem ook nog wel eens terug zien, maar heb nog zoveel wat ik moet kijken voor de eerste keer
Vertel vertel, wat maakt het zo goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha icwhatudidthere!
Gaat erg lekker hier en met u?
Proost. Ik heb een tray in de koelkast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:40 schreef Heatseeker het volgende:
Wat maakt het goed, nou het weer in ieder geval niet, het bier wel.
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog wel eens meetings? Zo ja waar kan ik mij opgeven zo nee, volgende week bij mij thuis!
Nee geen meetings van ONZ SC of zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog wel eens meetings? Zo ja waar kan ik mij opgeven zo nee, volgende week bij mij thuis!
Ja met een klein bruin dwergjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.
Je neukt een FOK!sterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel eens meeten met iemand van FOK!.
Er was er 1 last minute gecanceldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee geen meetings van ONZ SC of zo.
Jezus echt? Wat een bagger zooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er was er 1 last minute gecanceld
Niet veel hadden zich aangemeld dacht ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jezus echt? Wat een bagger zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |