In de winter ook nog eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Delft waar mensen in de grachten neuken
Daten sinds begin novemberquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Same shit! Hoe lang zijn jullie nu samen?
Die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Delft waar mensen in de grachten neuken
Thanks broquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Leuk! Gun jullie allebei het allerbeste.
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Leuk! Gun jullie allebei het allerbeste.
Keihard neuken ok, maar even knuffelen na de daad is ook wel fijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
Daten
Gewoon meteen keihard neuken toch en daarna weer oprotten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Keihard neuken ok, maar even knuffelen na de daad is ook wel fijn.
Is je baard weg?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
Zal even een foto van mezelf plaatsen kijken of jullie mij nog herkennen.
Vast niet maar wie weet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
Zal even een foto van mezelf plaatsen kijken of jullie mij nog herkennen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
Nee wil wel weer keer daten, maar ik heb Tinder verwijderd en wil mij niet inschrijven op datingsites
Is anders, Tinder is meer beetje kloten eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom niet?Als je op Tinder zat dan ben je dat 'taboe' dingetje al voorbij qua internetdaten dus kan een datingsite ook gewoon.
Geen zin in en voor de meeste datingsites moet je betalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom niet?Als je op Tinder zat dan ben je dat 'taboe' dingetje al voorbij qua internetdaten dus kan een datingsite ook gewoon.
Tuurlijk herken ik jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |