Komt door die hilarische woordgrapjes van je.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Specularium ook wel verdacht vrolijk de laatste paar etmalen.
Ik ben blij dat er een aanwijsbare reden voor is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt door die hilarische woordgrapjes van je.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef Houtenbeen het volgende:
De NS zo als we het kennentwitter:NS_online twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 00:04:20Ivm de verwachte weersomstandigheden wordt de dienstregeling zaterdag tot 12.00u enigszins aangepast in Zuid/Oost-NL. http://t.co/2QsZ3FY5oe reageer retweet
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Het komt nu helemaal niet dichtbij.
Zo hard mag je niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef Uccie het volgende:
Is er nou al ijzel?
Of ben ik voor niets met 160km/u naar huis gereden.
Ik ben bang voor ijzel, dus ik wilde voor middernacht thuis zijn.quote:
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang voor ijzel, dus ik wilde voor middernacht thuis zijn.
Was alleen op de lege snelweg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
In scherpe bochten is dat knap lastig.
Nee daar heb ik wel op geletquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch niet met camera's boven de weg?
Jij gaat gewoon door de geluidsbarriere met je webschip.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:09 schreef Webschip het volgende:
Speculaas rijdt wel eens 210 op zijn paard.
Een Webschip verplaatst zich met de snelheid van het licht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon door de geluidsbarriere met je webschip.
Ik ga nu met mach 5 naar bed
Alleen Uccie toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk ik net weer hier, gaat iedereen pitten.
Komt door alle liefde en saamhorigheid in dit topicquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Specularium ook wel verdacht vrolijk de laatste paar etmalen.
Het klinkt niet echt aanlokkelijk om aan te klikken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topic voor jou.
KLB / hoe komt een moslim klaar?
Sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef LTVDK het volgende:
Nachtploeg is alweer afgedropen? Beetje jammer dit
Ik zou je graag komen opwarmenquote:
Ben je gekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:08 schreef Specularium het volgende:
Ah, we krijgen straks weer een diarree aan gare youtubes.
Ook pas recentelijk, alles wat ouder is dan 2 a 3 jaar klinkt vaak gewoon bagger.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Kwaliteit op YouTube is vaak prima
Ik was al even bang dat je met Xa1pt in aanraking was gekomen, je pH waarde was opeens weer zo laag gewordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:18 schreef Specularium het volgende:
Ik had het inderdaad over de geluidskwaliteit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je met Xa1pt in aanraking was gekomen, je pH waarde was opeens weer zo laag geworden.
quote:
Min en min is plus. Dat zou een verklaring kunnen zijn...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je met Xa1pt in aanraking was gekomen, je pH waarde was opeens weer zo laag geworden.
Vandaar dat hij de laatste dagen zo extreem vrolijk is, hij leest alleen nog maar de extra zure postsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Min en min is plus. Dat zou een verklaring kunnen zijn...
Luchtige Tekstjes Voor De Krant, ik ga slapen. Het wordt hoog tijd. Trusten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar dat hij de laatste dagen zo extreem vrolijk is, hij leest alleen nog maar de extra zure posts
Ik blijf gewoon wachten tot het sneeuwt en de bacardi op is, trustenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luchtige Tekstjes Voor De Krant, ik ga slapen. Het wordt hoog tijd. Trusten.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok... ik dacht dat jij ook welterusten zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |